Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nemila predavacka
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Cakam od 03.04, planeo posuva termin dodania a nie je schopne garanatovat datum do kedy bude tovat doruceny

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mi oznámil, že mám objednávku pripravenú na výdaj, prišiel som do predajne, najprv som čakal na personál, dvaja pri pokladni vybavovali úvery k predaným tovarom, tretí balil bokom nejaký tovar a po 20 minútach mi bolo oznámené, že objednaný tovar nie je na sklade, zrušil som objednávku a odišiel kúpiť obdobný tovar do NAY, viac od Planeo nič neobjednám a ani nekúpim... A to som tam rád kupoval spotrebný tovar z elektroniky, asi to závisí od vedúceho predajne...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Potrebovala som strunu do kosacky, mali iba cely ten kotucik, ktory bol nakoniec typovo iny, nez som potrebovala a cakat som musela do druheho dna - cize dve cesty travnica vrable.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar je na objednávku, ale termín dodania neurčený. Zaplatený 7.4. odvtedy nemám žiadne informácie o termíne dodania. Po prihlásení do konta nevidím ani to, že je zaplatený, naopak, píše sa tam, že čaká na platbu. Medzitým je v ponuke za nižšiu cenu.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    chladnička dorazila po 4 dnoch urgencie poškozená předna část pokial si zaplatíte napojené na vodu neurobia a chceli po mně Este pomoct s výnosem aj za službu instalaci a v ceně nonsens Bola som v střeše či ju Vobec dostanem Lebo pan povedal že po tom teréne nepojde.

  • Neodporúča obchod

    • Príšerná komunikácia s personálom,zdĺhavé vybavovanie už zaplateného tovaru,absolutne neprofesionálný prístup k zákazníkovi.

    Planeo v Seredi 0 bodov z desiatich.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar mi nebol doručený a nedá sa telefonicky spojiť

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme, ža Vašu recenziu. Ako sme sa dohodli telefonicky, situácia s Vašou objednávkou je už vyriešená. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a veríme, že ďalšie nákupy u nás prebehnú hladko a bez akýchkoľvek problémov.
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Mal som objednaný gril na predajňu v Slnecniciach.
    Mali mi volať minulý týždeň na prevzatie- streda- štvrtok. Doteraz sa nikdo neozval.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Preverujeme stav Vašej objednávky. Akonáhle obdržíme informácie, budeme Vás kontaktovať.
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Možnosť rezervovaná objednávky na predajni do 30 minút na vyzdvihnutie

    Rezervačná lehota už 2x nebola dodržaná. Namiesto 30 minút som na výrobok čakal 90 minút a to po urgencii telefonátom na predajňu.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,

    náš zákaznícky servis je pre nás dôležitý, ďakujeme za spätnú väzbu. Váš podnet prispeje k zlepšeniu našich služieb. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a prajeme pekný deň

    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • 04.04.2025 Cena pračky stala 430eu v deň objednania. Počas doručenia dňa 07.04. 2025 už pračka stala 365eu . Mali by ste mi vrátiť 65 eu.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za Váš nákup aj recenziu. Radi by sme vám vysvetlili, že ceny našich produktov sa môžu meniť v závislosti od aktuálnych podmienok na trhu, a to aj po zadaní objednávky. Ďakujeme za pochopenie a vážime si vašu lojalitu. Ak máte ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť.
    tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nedostal som 10% zľavu ktorá bola uvedená pri novo otvorenej prevádzke. Tovar som objednal cez e-shop s vyzdvihnutím na konkrétnej prevádzkýe. Že táto zľava neplatí cez e shop som nebol ani po telefonickom rozhovore s predajcom upozornení.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,

    náš zákaznícky servis je pre nás dôležitý, ďakujeme za spätnú väzbu. Váš podnet prispeje k zlepšeniu našich služieb. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a prajeme pekný deň

    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pavilón s bielou technikou, ktorý sa nachádza v OD Max Žilina je z nepochopiteľných dôvodov uzavretý. Môžete najprv nakuknúť cez mrežu a potom musíte zísť o poschodie nižšie a potom znova po schodoch hore.

    Tovar ktorý som si objednal a potreboval súrne, mal byť podľa dostupnosti pripravený na vyzdvihnutie do 30minnút. Tak že som sadol do auta išiel pre tovar. Toto trvalo asi 45min. Moju objednávku ešte ani neotvorili a rovno ma odbili , že predavač je na obede a mám počkať 20min. Po príchode predavača sme boli pozrieť tovar , ktorý bol vystavený ale značne poškodený. Žiadne iná alternatíva nebola resp. bola ale tiež poškodená. Tak že neviem na čo sa hráte. Aspoň v Žiline, predpokladám že inde je to lepšie. Či?

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si ceníme každú spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste sa stretli s neprofesionálnym prístupom našich kolegov. Váš podnet sme preposlali na preverenie a v čo najkratšom čase Vás informovať. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a prajeme Vám pekný deň.
    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 31.3. bol objednany stym ze do dvoch dni ma byt na predajni. Dnes je 7.4. a posledna informacia ze 4.4. mal prist na predajnu a stale nic.
    • Zasielat dotaznik spokojnosti este pred dodanim tovaru tiez super.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,

    Váš podnet sme preposlali na preverenie a v čo najkratšom čase Vás budeme informovať o dátume doručenia. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a prajeme pekný deň
    Dotazník spokojnosti je zákazníkovi automaticky zasielaný zo strany Heureka.sk
    Tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zo štyroch prítomných zamestnancov (pri pokladni) vybavovala zákazníkov jedna osoba a zvyšní traja sa veselo bavili.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Veľmi si vážime Váš názor a spätnú väzbu. Vaše pripomienky nám pomáhajú zlepšovať naše produkty a služby a posúvať sa vpred. Sme vďační za každý Váš podnet a tešíme sa na Vaše ďalšie komentáre v budúcnosti.
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti a prajeme pekný deň

    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bol poškodený, čo som zistil až po rozbalení doma. Pri reklamácii mi ponúkli buď iný rozbalený a tiež poškodený kus, alebo zdĺhavé odstúpenie od zmluvy a čakanie na peniaze. Personál evidentne nemal chuť problém riešiť.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si vážime každú spätnú väzbu. Váš podnet sme preposlali na preverenie. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a prajeme Vám pekný deň.

    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Personál drzny , arogantný, neochotný........

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si vážime každú spätnú väzbu. Váš podnet nám pomôže zlepšovať naše služby a minimalizovať komplikácie v budúcnosti. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.
    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • tovar "skladom na predajni" nedostupný
    • neochotný personál na predajni

    Strašné niečo. Už kedysi som si po zlej skúsenosti povedal, že v tomto eshope nič nekúpim, ale cena pri vysávači ma presvedčila, dať opäť šancu tomuto obchodu. Bola to chyba. 1. objednávku som zrušil ja, lebo som omylom namiesto rezervácie na predajni vytvoril klasickú objednávku a keď som na to prišiel, tak som ju hneď zrušil a vytvoril som rezerváciu na predajni. Na predajni v Žiline bolo písané tovar skladom, ale že kus môže byť vystavený. To mi nevadilo, však čo sa môže pokaziť na vystavenom vysávači. 1. klamstvo zo strany Planeo, že do pol hodiny Vám tovar pripravia k odberu. 2. klamstvo, že tovar skladom. Po 4 hodinách čakania som sa rozhodol prísť na predajňu a opýtať sa na moju rezerváciu. Neochota na predajni ako klasika. Po vstupe na plochu Vás nik neozdraví a nik sa Vás nevšíma aj keď sa postavíte k pokladni. Na predajni som bol ja s manželkou a na druhom poschodí jedna zákazníčka, takže žiadna plnka. Po 15 minútach sa konečne dočkáte pozornosti predajcu a zistíte, že tovar nie je vôbec na predajni a že to oni musia objednať z centrálneho skladu. Taká moja skúsenosť. Nasratý som odišiel, zrušil v eshope rezerváciu a objednal u iného predajcu, kde síce výrobok bol o 10€ drahší, ale bol na predajni nachystaný do 15 minút, tak ako to sľubujú v reklame.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí, že ste sa stretli s komplikáciami. Chápeme Vaše sklamanie a chceme Vás ubezpečiť, že berieme Vašu nespokojnosť vážne. Vašu spätnú väzbu odovzdávam kolegom, aby sa ňou zaoberali a aby sa prijali náležité kroky na zlepšenie našej služby.

    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zaúčtovali si 15,90 eur za inštaláciu, ale inštalovať sme si museli sami

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s nákupom. Verte, že sa v našej firme snažíme, aby každý náš zákazník bol maximálne spokojný.
    Objednali ste si síce dopravu PREMIUM, avšak ako uvádzame aj na našej stránke, výrobky ako odsávače pár neinštalujeme, nakoľko je potrebný mechanický zásah.
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani tovar mi ešte nedosiel a mal tu byt uz zaciatkom tyzdna ani telefonat že je nejaky zadrhel , že to meska alebo ..no ja neviem čo .

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Váš podnet bol preposlaný na preverenie. V čo najkratšom čase Vás budeme informovať o dátume doručenia. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a prajeme Vám pekný deň.
    tím PLANEO