Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Arogantní personál

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamstvo neochota

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Váš podnet. Vzniknutá situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa.

    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem
    • Tovar zasiela kurierskou sluzbou Schenker, bez moznosti platit kartou, len hotovost

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    za komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Klamú o počte výrobkov na predajni

    Treba si overiť dostupnosť, alebo tovar vyložený.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Váš podnet sme preposlali na príslušné oddelenie. Za komplikácie sa ospravedlňujeme.

    Tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar doručený(TV) , ale hned problemy (vadný kus) výmena o 2 dni na mistnej predajni za novy prebehla v poriadku , personal ústretový , akurat storno a vrátenie peňazí bolo minus poštovné 15e , to by sa malo vracat tiez , kedze mi bol od prvoti dovezena kazova TV . Inak s obchodom a personálom som spokojný.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Podnet sme dali na preverenie zákazníckemu oddeleniu.
    Prajeme pekný deň.
    Tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pred týždňom som si objednal chladničku. Nič mi neprišlo, žiadny email že by bol nejaký problém. Áž keď som sa ozval, napísali mi že už majú iba rozbalené kusy a tie mi nechcú predať. Potom mi bola ponúknutá iná chladnička za váčšiu sumu. Nakoniec sme sa dohodli že mi doručia alternatívu za cenu pôvodnej objednávky. Ale dodnes mi nič nedoručili, nikto ma nekontaktoval. Tak mám dôvod na negatívnu recenziu. Elektroobchod a nemajú chladničku.... Z Číny by tu už dávno bola.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Váš podnet bol preposlaný na zákaznícke oddelenie. V čo najkratšom čase Vás budeme informovať o dátume doručenia.
    Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a prajeme Vám pekný deň.

    tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na predajni nemali prehľad o uzatvorených kúpnych zmluvách. Nenamahali sa dôkladne pozrieť za objednávkou. Denné som sa informoval tel. aj osobne na predajni.

    Pri spracovaní obj. došlo k chybnému zapisaniu tel. č. Personál sa len opýtal, či som dostal SMS! Veď mali aj e- mail na zákazníka.
    Notebook bol naskladneny v utorok a až v piatok,na moje naliehanie ho vyhľadali.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si vážime každú spätnú väzbu. Váš podnet sme preposlali na preverenie. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme a prajeme Vám pekný deň.

    tím PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nemajú záujem predať tovar

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, vzniknutá situácia nás mrzí. Váš podnet sme preposlali na zákaznícke oddelenie

    Za komplikácie sa ospravedlňujeme
    Prajeme Pekný deň
    Tím PLANEO

    • Po prijatí sms o vyzdvihnútí tovaru na pobočke tovar nebol.

    O objednávke v obchode nič nevedeli, objednávku v systéme ani nenašli, tak si zobrali tel. číslo a mali ma kontaktovat. Po týždni mi nikto nevolal a nemám ani objednaný tovar.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za komplikácie. Situáciu sme dali na preverenie.

    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po týždni od objednania žiadna reakcia z obchodu.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    náš zákaznícky servis je pre nás dôležitý, ďakujeme za spätnú väzbu. Váš podnet prispeje k zlepšeniu našich služieb. Ospravedlňujeme sa za komplikácie. Prosím kontaktujte naše zákaznícke oddelenie - [email protected]

    prajeme pekný deň

    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neprislo mi potvrdenie objednavky na gmail ani faktura

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň, situácia nás mrzí. Kontaktujte prosím naše zákaznícke oddelenie - [email protected].

    Tím PLANEO

    • Nemáte prikemnich zamesnancov
    • A nie som spokojna ako sa chovaju zakaznikom

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,
    náš zákaznícky servis je pre nás dôležitý, ďakujeme za spätnú väzbu. Váš podnet sme preposlali na preverenie. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a prajeme pekný deň

    tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    prvy vyrobok bol pokazeny, tak som ho chcel vymenit za funkcny, neslo to tak som odstupil od zmluvy a objednal taky isty (produkt mal referencie dobre) nasledne obchod zrusil svojvolne objednavku ze som vytvoril rovnaku objednavku ( podla nich to je rovnaky tovar, objednavka bola samozrejme nova s novym cislom) tak som opakovane pisal na ich mail ze tovar chcem , zial neprisla ziadna odpoved. tak som tam volal a pani pivedala ze pride cca za 3 dni na mnou zvolenu predajnu na osobny odber (neviem preco 3dni ked podla info na web stranke mali mat na konkretnej predajni 2 kusy- no zrejme nemali a tie informacie len zavadzaju zakaznika) na 4ty den vyrobok konecne dorazil na predajnu, tak som ho isiel vyzdvihnut, samozrejme im nefungoval system a stravil som pri pokladni asi polhodinu. co sa tyka obchodu skusenost zla ( uz zrejme sa nedam zlakat nejakou ich akciou) . Zakupeny kavovar na druhy pokus je zatial v poriadku kava aj kapucino su super, a konstrukcne vyzera kvalitne.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si vážime každú spätnú väzbu. Váš podnet nám pomôže zlepšovať naše služby a minimalizovať komplikácie v budúcnosti. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    Tím Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Na stránke chyba informácia v ktorých dňoch doručia tovar. Nedoručujú cez víkend

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Vážime si Váš názor a tešíme sa na Vaše pripomienky v budúcnosti - za to Vám ďakujeme!
    Planeo

  • Chladničenku som si kúpila akože bola vyobrazená ako 94 litrová a keď som ju vybalila mi pripadala ako detská. Mali sme doma 100 litrovú chladničku, kde bol aj väčší výparník a viacej miesta. Výparník úzky, že tam nič skoro nemôžete dať. To je chladnička na výsmech.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Vážime si Váš názor a tešíme sa na Vaše pripomienky v budúcnosti - za to Vám ďakujeme!
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nevyhodou je aj neochotne spravanie zamestnancov oproti okey elektru kde su ochotni vzdy a boli dokonca aj pocas covidu,zato vase planeo nepotrebovalo neockovanych ludi s ruskom,vyjanali ste ich jak smeti,teraz a vazite nakup?nebyt toho telefonu nejdem tam a ani nepojdem ,v BN su zamestnanci ,,jak za trest,,neochotni,odkedy je tam planeo.Nic v zlom,moj nazor.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Veľmi si vážime, že ste si našli čas a zanechali nám túto spätnú väzbu. Vaše skúsenosti s naším obchodom sú pre nás veľmi dôležité a pomôžu nám zlepšovať naše služby. Ak máte akékoľvek otázky, požiadavky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na čísle kontaktujte nás na čísle +4210221296900 alebo adrese [email protected]
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neskoro zaregistrovaná objednavka,ziadna odpoveď,kedy príde tovar na predajňu a po týzdni čakania neviem či tovar príde, alebo nie.
    Tento eshop viacej nie !

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Veľmi si vážime, že ste nás upozornili na dôležitý problém. Chápeme Vaše znepokojenie a uisťujeme Vás, že situáciu berieme veľmi vážne. Na riešení problému už aktívne pracujeme a robíme všetko pre to, aby sme ho čo najrýchlejšie odstránili.
    Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nepáči sa mi ze ste zrušili kartu výhod a s ňou zľavy za zakúpene tovary

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Dobrý deň,

    náš zákaznícky servis je pre nás dôležitý, ďakujeme za spätnú väzbu. Váš podnet prispeje k zlepšeniu našich služieb. Ospravedlňujeme sa za komplikácie a prajeme pekný deň

    PLANEO

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som tovar pred 10 dňami. Na môj dopyt mi povedali, že tovar nie je na sklade, ale kedy bude alebo proaktívne informovať, že to chvíľku potrvá, to sa nestalo. ‍♀️ na webe uvádzajú, že tovar majú a odošlú ihneď.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Zákaznícky servis je pre nás prioritou, a preto si vážime každú spätnú väzbu. Váš podnet nám pomôže zlepšovať naše služby a minimalizovať komplikácie v budúcnosti. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    Planeo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stránke uvedené že tovar je skladom a pritom nebol a iba samé výhovorky obchodu.

    Obchod neodporúčam už druhý objednaný tovar nebol skladom a pritom na eshope uvedené že tovar majú na sklade.

    Reakcia obchodu planeo.sk

    Vážime si Váš názor a tešíme sa na Vaše pripomienky v budúcnosti - za to Vám ďakujeme!
    Planeo