Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komoda vôbec nesedí ako má

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Michaela,

    mrzí nás vzniknutý problém s komodou. Na základe fotiek ktoré ste nám zaslali, riešime spolu reklamáciu. Problém ktorý opisujete, bude zjavne iba v nepresnostiach montáže. Veríme, že Váš problém sa vyrieši v najbližších dňoch.
    S pozravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Nie som spokojnaS látkou koberec chcela by som tó vratit

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Dása,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s našim kobercom. Sme každopádne radi, že sme si spoločne prešli Vašu nespokojnosť v spoločnom telefonáte a teraz riešime vrátenie tovaru.
    Veríme, že vrátenie tovaru prebehne hladko a bez komplikácií.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Absolútne neodporúčam Wilsondo.sk. objednali sme si tu dvoj lôžkovú posteľ 160x200. V informáciách o produkte sa píše, že každé lôžko má nosnosť 100kg. Môj priateľ váži výrazne menej a rošt sa pod ním zlomil hneď, ako si na posteľ ľahol. A to si ani neľahol plnou váhou na jednu celú polovicu roštu, ale ľahol si na posteľ ako keby vodorovne, čiže celú svoju váhu rozložil na obe polovice.

    Následne som si vygooglila, ako sú s Wilsondom spokojní ostatní zákazníci. Veľa ľudí píše, že množstvo ich produktov je v poľskej ne"kvalite" a nám sa to potvrdilo.

    Už keď frajerovi pomáhali rodičia posteľ zložiť, hovorili, že sa im ten rošt zdá veľmi nekvalitný.
    Vyriešili to tak, že nám za poplatok 100€ poslali nový, pevnejší rošt s čím som spokojná, ale keby som vedela, že sa toto stane, určite by som si objednala posteľ od inakadiaľ. Pretože musia vedieť, že predávajú šmejdy a aby sa posteľ zlomila potom, čo je vystavená MENEJ ako polovičnej váhe, pre ktorú bola stavaná je nonsens.

    Ohľadom komunikácie s pracovníkmi som nadmieru spokojná, ale čo sa týka kvality produktu... Už nikdy viac tu nenakúpim.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Izabela,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Drevená časť postele bola oslabená chybou dreva. V rámci reklamácie sme Vám ponúkli bezplatné doručenie nového dielu alebo tiež vymeniť drevený rošt za kovový. Nakoľko kovový rošt je oveľa drahší, riešili sme tam cenový rozdiel ktorý ste uhradili s Vašim súhlasom. Ak ste s posteľou neboli spokojná, mohli ste si uplatniť vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty a naša spoločnosť by Vám tovar odobrala a vrátili by sme Vám uhradenú sumu. Veríme, že ak ste sa rozhodli si posteľ ponechať ste s posteľou spokojná.
    Aj keď u nás vznikne problém vždy vieme ponúknuť férové riešenia problému prípadne byť nápomocný pri vrátení tovaru. Sme tiež veľmi radi, že sa Vám páčil prístup našej spoločnosti a komunikácia mojich kolegov s Vami.
    Ďakujeme Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Nekvalitný materiál nábytku, nepresný návod na zostavenie - nákres nezodpovedal realite, nikdy viac ..

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Miroslava,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Spojili sme sa s Vami telefonicky kde sme si prešli Váš názor na daný tovar. Ak s tovarom nie ste spokojný, máte plné právo tovar vrátiť. Ak sa rozhodnete, že Vám tento tovar nevyhovuje, sme tu aby sme vám pomohli pri jeho vrátení.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prišiel mi iný tovar

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Andrej,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Áno pri vyskladňovaní sme urobili chybu, za ktorú sa ospravedlňujme. Akonáhle ste nám vytvorili reklamáciu, Vám bol tovar bezplatne odobraný a financie Vám budú vrátené v najbližšie dni.
    Veríme, že rýchle a jednoduché riešenie vzniknutého problému vo Vás zachovalo dobrý pocit.
    Ďakujeme Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Bohuzial poslali mi poskodene zadné dieli všetko by bolo Ok ale ten ich postup reklamácie katastrofa

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň.

    Ďakujeme za spätnú väzbu.
    Priebeh reklamácie spočíva v krátkom vyplnení reklamačného formulára, ktorý zaberie naozaj pár minút.
    V konečnom dôsledku to ušetrí mnoho času ako Vám, tak aj kolegom z reklamačného oddelenia.
    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nám v budúcnosti opäť prejavíte dôveru.
    S prianím pekného dňa

    Wilsondo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nebol dodaný v poriadku, prišiel nekompletný, so zlými súčiastami a súčiastami. Na vyplnenú reklamáciu ani po viac ako týždni nikto nereaguje. Na infolinku sa nedá dovolať.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Daniela,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Boli Vám dodané iné dekoračné pásiky ako ste mali objednané, čo nás mrzí. Áno kolega Vám bohužiaľ neodpísal, každopádne situáciu riešime s výrobcom a už len očakávame nové pásiky aby sme Vám ich dodali. Skontrolovali sme všetky telefonáty, ale z Vašeho telefónneho čísla ste nám nikdy nevolali. Zvyšné zmeškané telefonáty, sú vždy volané spätne. Každopádne veríme, že tento dekoračný detail Vám nepokazí celkový dojem z tovaru a to hlavne vtedy keď v priebehu pár dní obdržíte spŕavne pásiky.
    Ďakujeme Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Nebol dodaný správny typ vodiacej lišty a musel som vŕtať otvory aby som ju pripevnil na stenu

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Jaroslav,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Dvere ktoré ste si objednali, sú štandardne dodávané v dvoch verziách. Pri jednej z nich je nutné vyvŕtať otvory aby ste si ju mohli prispôsobiť. O Vašom probléme sme sa dozvedeli až z recenzie, preto nás mrzí, že ste nás nekontaktovali aby ste Vám mohli pomôcť. V našom spoločnom telefonáte ste uviedli, že sa Vám podarilo dvere nakoniec osadiť, čo nás potešilo. Veríme, že Vám dvere budú slúžiť a na danú neprijemosť si už nespomeniete.
    Ďakujeme Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Slabá komunikácia so zákazníkom.

    Sortiment v poriadku ale s predajom je problém. Obchodník nie je obchodníkom.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zaujímavé portfólio produktov
    • Antizákaznícky prístup

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Jana,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Vo Vašom prípade, vznikla chyba na našej stránke a komodu ktorá sa predáva za sumu 188€, Vám náš systém nacenil za sumu 19€ s doručením. Nakoľko sa jednalo o chybu, nemohli sme Vám predať túto komodu s 90% zľavou, preto sme Vás slušne kontaktovali a ospravedlnili sme sa. Nakoľko ste o komodu za inú cenu ako 19€ nemali záujem, objednávka sa musela stornovať. Každopádne ďakujeme za vyzdvihnutie nášho portfólia produktov. Veríme, že si z našej ponuky určite vyberiete niečo zaujímavé.
    Ďakujeme Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Kvalita a celkovy tovar nezodpoveda cene

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Peter,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s tovarom. Dnes sme sa Vás pokúšali telefonicky kontaktovať, aby sme sa spoločne pozreli na Váš problém. Potom ako sme sa Vám do telefónu predstavili, ste nám telefón zložil a následne už telefón nezdvihli. Ak ste si tovar predstavovali inak, máte možnosť tovar vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Chceli sme si s Vami prejsť detaily nespokojnosti a pomôcť Vám s výberom tovaru ktorý by Vám vyhovoval. Prosíme kontaktujte nás, veríme že sa nám podarí Vám pomôcť.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod má dosť sklamal, nedodržal svoje sľuby

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Ján,

    áno vo Vašom prípade meškáme. Sme si tohto pochybenia vedomí. Ako sme Vám v telefonáte uviedli, tovar Vám doručíme do 2 dní. Veríme, že týmto napravíme vzniknuté pochybenie.

    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Postel sa nam velmi tazko montovala, a vrzga.
    Matrac bol vacsi ako sme si objendali, do postele sa nezmestil,teraz riesime vratenie

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Michaela,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Sme radi, že na základe dnešného nášho telefonátu, sme si prešli Vaše problémy a podľa všetkého Vám vieme pomôcť. Akonáhle nám zašlete fotky Vašej postele, určíme dôvod vrzgania a problém sa vyrieši. Matrac Vám bude vymenený za nový. Veríme, že po výmene matraca a kontrole postele, bude Váš problém odstránený a vy budete môcť s radosťou využívať Vašu posteľ.
    S pozdravom Wilsondo s. r. o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod ako taký komunikuje ako má ale tovar - minimálne táto skriňa je úplny brak.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Miroslav,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ohľadom problému so skriňou ste nás už kontaktovali cez reklamáciu. Danú reklamáciu sme okamžite začali riešiť a ponúkli sme Vám možnosti riešenia situácie, bohužiaľ už je to viac ako týždeň čo ste nám neodpovedali na ponúkané možnosti riešenia. Taktiež sme sa Vás dnes pokúšali telefonicky kontaktovať, ohľadom tejto recenzie a spomínanej reklamácie, ale aj táto naša snaha bola neúspešná. Váš problém ktorý máte so skriňou je banálny a je vysoká pravdepodobnosť, že sa jedná len o krivo zmontovanú skriňu. Veríme, že keď sa nám s Vami podarí spojiť, alebo nám odpoviete na mail, vyriešime tento problém k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom Wilsondo.sk