Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia -100

    prišal mi zlá čast postele a reklamacia to je jedna katastrofa komunikacia - 100 cele zlee cca 11 deň spíme na gauči pršiel jedne trápny email same keci . ako beriem stane sa to ale to treba riešit nie toto, keby to bol stôl alebo čo kovek iné tak mavnem rukou

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Juraj,

    mrzí nás vzniknutá situácia. Áno omylom Vám bolo dodané nesprávne čelo postele (iná farba). 11 dní určite Vašu reklamáciu neriešime, nakoľko tovar Vám bol doručený dňa 26.2. a Reklamáciu ste písali dňa 27.2., do reklamácie ste uviedli dokonca aj nesprávny mail na ktorý nebolo možné reagovať. Akonáhle sme sa na 3. deň dopátrali k Vášmu mailu, sme Vám poslali mail, že za problém sa ospravedlňujeme a situáciu vyriešime. Dnes je to 5. pracovný deň/ 7. kalendárny deň čo máte otvorenú reklamáciu a už je naplánovaná výmena nesprávne doručeného dielu. Preto vôbec nerozumieme prečo máte pocit, že je reklamácia u nás katastrofa. Každopádne veríme, že sa tento problém vyrieši a k číslu 11 dní sa ani nepriblížime.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Odporúča obchod

    60 %

    • dodrzali termin dodania tovaru
    • zla komunikacia, snazia sa urobit zo zakaznika blbca, a idu si len svoju pravdu
    • nedodany danovy doklad za asistovanu sluzbu "vynos" kde sa spoliehaju na to, ze asistovat pri vynose bude zakaznik, pretoze oni odmietaju zamestnavat vodica a pomocnika
    • zakaznicky servis - cele zle
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zlá komunikácia s obchodom aj s kuriérom, oznam o doručení som dostal o 3 hodiny neskôr ako kuriér čakal na prevzatie.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Justin,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Tovar Vám mal byť doručovaný dňa 13.11. medzi 6.00-6:30, o čom ste obdržali SMS už dňa 9.11. a teda 4 kalendárne dni pred doručením. Taktiež ste dňa 12.11. vo večerných hodinách obdržali tzv. PRIPOMIENKU, ohľadom doručenia v nasledujúci deň, ktorou naša spoločnosť pripomína zákazníkom doručenie. Následne v deň doručenia, ráno Šofér ktorý tovar doručuje Vašu objednávku, zasiela SMS s kontaktom naňho aby sa každý zákazník mohol so šoférom spojiť a dohodnúť si prípadne zmeny v adrese alebo sa len kontrolne informovať ohľadom času doručenia. Takúto SMS ste obdržali 5:41 .
    Nakoľko ste bol 1. zákazník v celkovej trase, šofér Vás kontaktoval v časoch 6:05 a 6:09 - teda pár minút predtým ako bude na adrese a následne 6:19 keď dorazil na adresu ktorú ste uviedli v objednávke. Nakoľko ste ani jeden telefonát nereagovali a na bytovke ste nemali označený zvonček, šofér pokračoval v doručovaní.
    Zhrnutie, boli Vám zaslané celkom 3 SMS správny a 3x Vám volal náš šofér.
    Reakcia z Vašej strany prišla pár minút pred 8 hodinou, kedy už šofér samozrejme nebol na Vašej adrese. Našu spoločnosť ste následne kontaktovali pár minút po 9:15 s tým, že Vám tovar nebol doručený a požadujete iný dátum doručenia. Do mailu ste uviedli, že Vám SMS ohľadom doručenia tovaru prišla až v deň doručenia v čase 9:11 . Zjavne došlo k nesprávnemu čítaniu SMS, nakoľko Vám bola zaslaná 9.11 (dátum) a nie 9:11(čas) ako ste uviedli v maily.
    Aby sme to zhrnuli, zjavne došlo k nedorozumeniu ohľadom doručenia. Každopádne náš kolega Vás v deň doručenia ešte kontaktoval, Ospravedlňil sa Vám a dokonca zariadil aby šofér urobil väčšiu zachádzku, počkal Vás na adrese a tovar Vám doručil. Všetko samozrejme k Vašej spokojnosti.
    Naša spoločnosť má prepracovaný systém doručovania tovaru a na prvom mieste je informovanosť zákazníka. Uvedomujeme si, že častokrát doručujeme veľký a ťažký tovar, preto dávame našim zákazníkom menšie časové okná ohľadom doručenia a vždy v dostatočnom predstihu. Štandard je 2/3 kalendárne dni pred doručením s maximálne 2 hodinovým oknom, aby na nás zákazník nemusel čakať celý deň. Podľa štatistík ktoré vyplývajú z GPS lokalizácie našich áut, doručíme 97,8% objednávok v časovom okne ktoré uvedenie v SMS. Zvyšné 2,2 % doručíme s priemerným meškaním do 30 mimút, ktoré je spôsobené situáciou na cestách.
    Každopádne veríme, že aj napriek vzniknutej situácií, budete s našim nábytkom spokojný.
    S tukaním pozdravom Wilsondo.sk