Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Objednany jeden matrac, odoslaný iny rozmer

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, p. Andie,

    mrzí nás, že ste mali nepríjemnosti s tovarom.
    Veľmi si ceníme, že ste nám poskytli túto informáciu a že sme mohli rýchlo a efektívne vyriešiť situáciu s Vami telefonicky. Je pre nás veľmi dôležité, aby ste boli s našimi službami spokojní a že sme mohli napraviť chybu v objednávke matraca.

    Vaša spokojnosť je naším najvyšším cieľom a sme radi, že sme mohli túto situáciu vyriešiť rýchlo a k Vašej plnej spokojnosti.

    Ešte raz ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.

    S úctou, tím Wilsondo s. r. o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Horibilna a velmi slaba kvalita nabytku.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň p. Silvia,

    mrzí nás vzniknutá situácia! O Vašej nespokojnosti sme sa dozvedeli až z tejto recenzie, preto sme Vás okamžite kontaktovali. Sme každopádne radi, že v spoločnom telefonáte sme si spolu prešli všetky Vaše výhrady k nábytku a vieme ich vyriešiť veľmi rýchlo a jednoducho cez reklamáciu. Reklamáciu u nás vyriešite veľmi rýchlo a jednoducho cez náš web, bez nutnosti zasielať tovar.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bol doruceny rychlo,ale nekompletne balenie.Chybali sroby,co som dokupila,ale pri montazi rostu na postel chybala struna na vyklop.Miesto 4ks boli len 3,tak dalsi tyzden mozem cakat ci vybavia reklamaciu kedze v obchodoch som nezohnala strunu.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň p. Renátka,

    Ďakujeme Vám za Vašu správu a za zdieľanie Vašej skúsenosti s nedávnou objednávkou.

    Je nám veľmi ľúto, že ste mali problémy s kompletáciou balenia a že ste museli dokupovať chýbajúce súčasti. Takéto skúsenosti sú pre nás nesmierne dôležité, pretože nám pomáhajú zlepšovať naše služby a procesy.

    Chceli by sme sa ospravedlniť za vzniknuté nepríjemnosti. Po našom telefonickom rozhovore a upresnení problémov sme Vás uistili, že situáciu promptne riešime.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme vám za Vašu trpezlivosť a dôveru voči našej značke.

    S úctou, tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mal hodnotu ani nie polovičnú cenu. Výsuvné dvere! Dva ks tenké lemino dosky hrúbka 1,6mm. Takže na tu dĺžku aj prehnute. Na obrázku super, skutočnosť ? S prepáčením cárach.CENA 207€ HODNOTA 60€

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň p. Radko,

    Ďakujeme za Vašu správu a za zdieľanie Vašich obáv týkajúcich sa nedávnej objednávky.

    Je nám ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s produktom, ktorý ste od nás obdržali. Vaša spokojnosť s našimi výrobkami a službami je pre nás veľmi dôležitá, a sme sklamaní, že ste nemali pozitívny zážitok.

    Po našej telefonickej komunikácii ste nás informoval že, nechcete spisovať formálnu reklamáciu, napriek tomu sme Vám chceli ponúknuť našu pomoc a riešenie. Ak by ste mali záujem, sme pripravení zvážiť možnosť výmeny produktu. Stačí nám, aby ste nás kontaktovali a my sa postaráme o všetko potrebné.


    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme Vám za Váš čas a pochopenie.

    S úctou, tím Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Mizerná kvalita tovaru

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Patrik,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ak Vám tovar nevyhovuje, určite ste nás mali kontaktovať predtým ako ste sa rozhodli nás hodnotiť. Sme každopádne radi, že na základe tejto recenzie Vás kontaktoval kolega z Reklamačného oddelenia a budeme Vás problém riešiť. Veríme, že tento problém sa nám podarí vyriešiť k vašej spokojnosti.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Pokial mi tovar neprišiel,tak nemozem odporučit ochchod .

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Silvia,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Áno tovar Vám ešte nebol doručený, nakoľko Vami objednaný tovar sme nemali na sklade. Ako bolo uvedené pri objednávaní tovaru, tento tovar Vám doručíme do 5-12 pracovných dní. Nakoľko už máme tovar na našich skladoch, bude Vám doručený v najbližšie dni. Dodaciu lehotu dodržíme a tovar budete mať doma na 9. pracovný deň.
    Ohľadom doručenia Vás budeme ešte kontaktovať.
    S pozdravom
    Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi este nedorazil , poslali mi email ze nas sofer nezastihol , aj ked sme boli cely den na predajni . Nasledne mal prist tovar zniva do 2 dni a zatial nic neprislo , hlavne ze tovar je zaplateny vopred . Tovar ktory je skladom mi dorucuju 3 tyzdne , toto nevymyslis …

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň pán Juraj,
    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia!
    Dnes sme Vás telefonicky kontaktovali ohľadom problémov, ktoré vznikli pri doručovaní Vašej objednávky.
    Objednávku sme Vám doručovali dňa 6.3.2024, kedy sa náš šofér s Vami nevedel spojiť, nakoľko ste v objednávke uviedli nesprávne telefónne číslo. Snahu zásielku doručiť sme Vám preukázali aj cez GPS lokalizátor z dodávky, ktorá bola na adrese v stanovený čas z SMS správy, ktorú ste od nás dostali 2 dni a deň pred doručením.
    Druhý krát sme zásielku doručovali dnes 11.3., kde tentokrát vznikol problém na našej strane. Šoférovi sa pokazila dodávka a nemohli sme Vám zásielku doručiť, keďže po neho musela prísť odťahová služba.
    Vašu objednávku Vám doručíme ešte tento týždeň a verím, že niekedy v budúcnosti ešte budeme mať šancu zmeniť Váš názor na náš obchod.
    Prajeme aby Vám tovar slúžil čo najdlhšie!

    S pozdravom Dávid, manažér logistiky.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Poslali zlý rozmer postele,aj skrutky... Ok stáva sa. Po reklamácii cca za 8 dni mi vymenili zlé časti postele za tie ktoré som potreboval. Ďalšia zlá skúsenosť je v skladaní postele.. na jednej strane boli o 5mm posunuté diery, kvôli ktorým roh postele mal medzeru cca4-6mm. Bolo potrebné upraviť rozteč dier na rohovej vystuhe a bez potrebného naradia by to asi nešlo. Jednoduchá konstrukcia ktorá by zabrala max 1,5h montáže travala 4,5h. A ešte ďalšia zaujímavosť, polica pod postelou bola v tvare banána.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Peter,

    mrzia nás okolnosti ktoré sprevádzali Vašu objednávku. Ako uvádzate v recenzií, stane sa že vznikne problém, je však dôležité ako sa k tomu predajca postaví. Veríme, že vo Vašom prípade sme urobili všetko preto, aby sme odstránili každú jednu chybu. Vami zakúpená posteľ, Vám určite aj napriek prvotným problémom bude dlho slúžiť.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia -100

    prišal mi zlá čast postele a reklamacia to je jedna katastrofa komunikacia - 100 cele zlee cca 11 deň spíme na gauči pršiel jedne trápny email same keci . ako beriem stane sa to ale to treba riešit nie toto, keby to bol stôl alebo čo kovek iné tak mavnem rukou

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Juraj,

    mrzí nás vzniknutá situácia. Áno omylom Vám bolo dodané nesprávne čelo postele (iná farba). 11 dní určite Vašu reklamáciu neriešime, nakoľko tovar Vám bol doručený dňa 26.2. a Reklamáciu ste písali dňa 27.2., do reklamácie ste uviedli dokonca aj nesprávny mail na ktorý nebolo možné reagovať. Akonáhle sme sa na 3. deň dopátrali k Vášmu mailu, sme Vám poslali mail, že za problém sa ospravedlňujeme a situáciu vyriešime. Dnes je to 5. pracovný deň/ 7. kalendárny deň čo máte otvorenú reklamáciu a už je naplánovaná výmena nesprávne doručeného dielu. Preto vôbec nerozumieme prečo máte pocit, že je reklamácia u nás katastrofa. Každopádne veríme, že sa tento problém vyrieši a k číslu 11 dní sa ani nepriblížime.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar sa nezhodoval s objednávkou,nesplnil parametre.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Lubomír,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Áno Vami objednaný matrac nemal zips. Táto chyba vznikla vo výrobe a v rámci reklamácie, Vám bude matrac odobraný na náklady našej spoločnosti a budú Vám vrátené všetky financie.
    Aj keď sa jednalo o detail, Vašu reklamáciu vyriešime k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Cenovo dostupné
    • Rýchle doriešenie reklamácii k spokojnosti zákazníka
    • Nekvalitne vyrobený tovar
    • Poškodený tovar

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Ladislav,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Sme každopádne radi, že sme Vašu reklamáciu vyriešili rýchlo a k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Už 2x mi volali že objednávka bude meškať a stále mi nedorazila

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň,

    áno tovar ktorý ste si objednali nám stále nedorazil od výrobcu. Preto sme Vás kontaktovali s informáciami o meškaní, aby ste boli informovaný o stave Vašej objednávky.
    Sme každopádne radi, že ste už Vašu objednávku obdržali.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Strašne dlho som čakal odpovede a riešenie reklamácie.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Kateryna,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Vašu reklamáciu sme vyriešili vo Váš prospeh, v priebehu pár dní. Budeme Vás v najbližšej dobe kontaktovať, aby sme si spolu prešli dôvody Vašej nespokojnosti a tiež Vašu predstavu rýchlosti riešenia reklamácie.
    S pozdravom Wilsondo

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútna nespokojnosť skriňa objednaná 22.1 s doručenim maximálne do 12.2 samozrejme skriňa neprišla ani ďalšie informácie o nej .