Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútna nespokojnosť skriňa objednaná 22.1 s doručenim maximálne do 12.2 samozrejme skriňa neprišla ani ďalšie informácie o nej .

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Popis matraca na webe obchodu nesedi s tym co zasielaju. V popise je uvedene: Matrac Frasio 90x200x19 a v skutocnosti zasielaju: Matrac Grado 90x200x18.
    Grado je nazov matraca tak ako to udava vyrobca (alebo ine web obchody). Na dotaz obchod Wilsondo udava ze Grado je len ich interny-skladovy nazov.
    Moj zaver je ze na webe maju uvedeny iny nazov a rozmery zamerne, aby si mohli zvysit cenu daneho matraca voci inym obchodom.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Váš pohľad na vzniknutú situáciu. Sme každopádne radi, že na základe nášho spoločného telefonátu sme si situáciu ozrejmili.
    Veríme, že Vám zakúpený matrac bude dobre slúžiť.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neochota doviezť tovar do niektorých časti slovenska
    • arogancia personalu

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Peter,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Tovar vieme doručiť kamkoľvek v rámci Slovenska aj Maďarska. Vo Vašom prípade sa skôr jednalo o to, že ste tovar potrebovali do Vianoc. Nakoľko ste tovar objednali dňa 12. 12. a tovar nebol skladom, neboli sme schopní tovar do Vianoc ani naskladniť. V čase nákupu tovaru sme na našej stránke uvádzali informáciu, že tovar bude doručený až začiatkom nového roka. Naša kolegyňa Vám slušne vysvetlila situáciu. Za aroganciu personálu určite nepovažujeme odmietnutie prednostného vybavenia Vašej objednávky na úkor zákazníkov, ktorí si tovar zakúpili ešte v čase Garancie doručenia do Vianoc.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rychle dorucenie
    • Navod zly-pre opacnu stranu, dosky odrete, diery nepasovali.. este ze nas majster to vedel vsetko prerobit a zakryt, mozno bola poslana opacna strana, ale ani to nepasovalo!

    Mozno iny tovar ok, no moj objednany tovar-nie uplna spokojnost.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nábytok posielajú bez uchytiek, musia sa doobjednať 2e stojí jedna(drevena) prišli mam krátke srouby takže nám boli na nič, ešte aj násadky prišli v neuplnom počte a tovar prišiel opitý.nabytok inak pekný, ale viac z tadiaľ neobjednam

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Diana,

    ďakujeme za Vašu recenziu! Aby si zákazník mohol zvoliť farbu madiel, predávame ich samostatne. Nakoľko sú to masívne drevené madlá, ktoré sú opracované a natreté farbou, cena za kus je 2€ s DPH. Samozrejme do tejto ceny patria aj Vami spomínané skrutky, tiež umelohmotné valčeky a samozrejme igelitový obal. Cena 2€/ks je dokonca oslobodená od marže, teda naša spoločnosť na predaji týchto madiel nezarába. Vidíme, že s našim reklamačným oddelením riešite poškodenie nábytku. To nás mrzí, že Vám prišiel jeden diel poškodený, robíme všetko preto aby sme ju vyriešili k Vašej spokojnosti. Zaráža nás ale fakt, že už 9 dní ste nám neodpovedali na jednoduchú otázku, Ktorý diel Vám prišiel poškodený. Akonáhle obdržíme od Vás odpoveď, vyriešime Vašu reklamáciu.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikdy viac

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Milan,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Vami objednaný tovar, sme Vám odoslali ešte v deň vytvorenia objednávky. Mrzí nás, že prepravca ktorý Vám matrace doručoval, doručovanie poplietol a nedoručoval Vám objednávku kompletnú. Objednávka sa vrátila na naše sklady a bola na základe Vašej žiadosti stornovaná.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • dodanie velmi rychle
    • poskodeny tovar

    neviem. dodanie rychle , tovar poskodeny. uvidime ako reklamacia prebehne

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Chybala suciastka.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Prišla iná farba koberca
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Slabá komunikácia tovar ešte neprišiel.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Peter.

    Vaša objednávka bola dnes odoslaná. Kvôli situácií ktorá vznikla v prepravných spoločnostiach, Vaša objednávka mešká 1 kalendárny deň. Za vzniknuté meškanie sa ospravedlňujeme.
    Wilsondo.sk

  • na obrazku bol masivny stolcek a tovar prisiel polovicnej hrubky

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Vladimir,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť s našim tovarom. Ak ste si tovar predstavovali inak, mohli ste využiť 14 dňovú lehotu na vrátenie tovaru. V takom prípade by sme vám za tovar vrátili všetky uhradené financie.
    S pozdravom Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Stránka prehľadná, komunikácia bezproblémová, doručenie rýchle. Nevýhoda že len kuriérom, alebo do boxu Za výraznú nevýhodu považujem mne nevyhovujúcu kvalitu tovaru, takže som ho vrátila . Vrátenie tiež bezproblémové.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň.

    Veľmi pekne ďakujeme, že ste si našli čas pre hodnotenie nášho e-shopu.
    Áno, ľahké a spratné veci odosielame kuriérskou spoločnosťou.
    Dúfame, že Vaša objednávka nebola posledná.
    Prajeme pekný deň.
    S pozdravom

    Wilsondo :-)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Kvalita tovaru odpovedá nízkej cene, to je úplne v poriadku, ale každý predajca nábytku by mal mať aj dobre "zvládnutú" dopravu. Keď zaparkuje kuriér na dvore, otvorí na dodávke dvere a povie, že tým to preňho skončilo a vyložte si sami, tento obchod pre mňa automaticky skončil.

    DOPLNENIE: Po recenzii som od obchodu hneď dostal telefonát s ospravedlnením a ubezpečením, že podobná situácia s kuriérom sa už nikdy nezopakuje.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Andrej,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ospravedlňujeme sa, za túto nepríjemnosť so šoférom. Situáciu už rieši Vedúci Logistiky, ktorý Vás medzičasom už kontaktoval. Veríme, že sa táto situácia vysvetlí a v budúcnosti sa takéto niečo nebude opakovať.
    S ospravedlnením Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Mattresesses were double cover in foil plastic dirty and the 140x200 has a scratch and whole for handling .Overall materials are standard quality.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Hello Andres,
    if you had a problem with your mattress, please contact our customer service department. We can resolve any mattress problems very quickly and easily. We would love to hear your feedback and why you haven’t contacted us directly
    We are confident that we will resolve your issue within the next few days.
    Best regards Wilsondo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zlá komunikácia s obchodom aj s kuriérom, oznam o doručení som dostal o 3 hodiny neskôr ako kuriér čakal na prevzatie.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Justin,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Tovar Vám mal byť doručovaný dňa 13.11. medzi 6.00-6:30, o čom ste obdržali SMS už dňa 9.11. a teda 4 kalendárne dni pred doručením. Taktiež ste dňa 12.11. vo večerných hodinách obdržali tzv. PRIPOMIENKU, ohľadom doručenia v nasledujúci deň, ktorou naša spoločnosť pripomína zákazníkom doručenie. Následne v deň doručenia, ráno Šofér ktorý tovar doručuje Vašu objednávku, zasiela SMS s kontaktom naňho aby sa každý zákazník mohol so šoférom spojiť a dohodnúť si prípadne zmeny v adrese alebo sa len kontrolne informovať ohľadom času doručenia. Takúto SMS ste obdržali 5:41 .
    Nakoľko ste bol 1. zákazník v celkovej trase, šofér Vás kontaktoval v časoch 6:05 a 6:09 - teda pár minút predtým ako bude na adrese a následne 6:19 keď dorazil na adresu ktorú ste uviedli v objednávke. Nakoľko ste ani jeden telefonát nereagovali a na bytovke ste nemali označený zvonček, šofér pokračoval v doručovaní.
    Zhrnutie, boli Vám zaslané celkom 3 SMS správny a 3x Vám volal náš šofér.
    Reakcia z Vašej strany prišla pár minút pred 8 hodinou, kedy už šofér samozrejme nebol na Vašej adrese. Našu spoločnosť ste následne kontaktovali pár minút po 9:15 s tým, že Vám tovar nebol doručený a požadujete iný dátum doručenia. Do mailu ste uviedli, že Vám SMS ohľadom doručenia tovaru prišla až v deň doručenia v čase 9:11 . Zjavne došlo k nesprávnemu čítaniu SMS, nakoľko Vám bola zaslaná 9.11 (dátum) a nie 9:11(čas) ako ste uviedli v maily.
    Aby sme to zhrnuli, zjavne došlo k nedorozumeniu ohľadom doručenia. Každopádne náš kolega Vás v deň doručenia ešte kontaktoval, Ospravedlňil sa Vám a dokonca zariadil aby šofér urobil väčšiu zachádzku, počkal Vás na adrese a tovar Vám doručil. Všetko samozrejme k Vašej spokojnosti.
    Naša spoločnosť má prepracovaný systém doručovania tovaru a na prvom mieste je informovanosť zákazníka. Uvedomujeme si, že častokrát doručujeme veľký a ťažký tovar, preto dávame našim zákazníkom menšie časové okná ohľadom doručenia a vždy v dostatočnom predstihu. Štandard je 2/3 kalendárne dni pred doručením s maximálne 2 hodinovým oknom, aby na nás zákazník nemusel čakať celý deň. Podľa štatistík ktoré vyplývajú z GPS lokalizácie našich áut, doručíme 97,8% objednávok v časovom okne ktoré uvedenie v SMS. Zvyšné 2,2 % doručíme s priemerným meškaním do 30 mimút, ktoré je spôsobené situáciou na cestách.
    Každopádne veríme, že aj napriek vzniknutej situácií, budete s našim nábytkom spokojný.
    S tukaním pozdravom Wilsondo.sk