Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Kvalita tovaru odpovedá nízkej cene, to je úplne v poriadku, ale každý predajca nábytku by mal mať aj dobre "zvládnutú" dopravu. Keď zaparkuje kuriér na dvore, otvorí na dodávke dvere a povie, že tým to preňho skončilo a vyložte si sami, tento obchod pre mňa automaticky skončil.
DOPLNENIE: Po recenzii som od obchodu hneď dostal telefonát s ospravedlnením a ubezpečením, že podobná situácia s kuriérom sa už nikdy nezopakuje.Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Andrej,
mrzí nás vzniknutá situácia! Ospravedlňujeme sa, za túto nepríjemnosť so šoférom. Situáciu už rieši Vedúci Logistiky, ktorý Vás medzičasom už kontaktoval. Veríme, že sa táto situácia vysvetlí a v budúcnosti sa takéto niečo nebude opakovať.
S ospravedlnením Wilsondo.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Mattresesses were double cover in foil plastic dirty and the 140x200 has a scratch and whole for handling .Overall materials are standard quality.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Hello Andres,
if you had a problem with your mattress, please contact our customer service department. We can resolve any mattress problems very quickly and easily. We would love to hear your feedback and why you haven’t contacted us directly
We are confident that we will resolve your issue within the next few days.
Best regards Wilsondo -
Neodporúča obchod
- zlá komunikácia s obchodom aj s kuriérom, oznam o doručení som dostal o 3 hodiny neskôr ako kuriér čakal na prevzatie.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Justin,
mrzí nás vzniknutá situácia! Tovar Vám mal byť doručovaný dňa 13.11. medzi 6.00-6:30, o čom ste obdržali SMS už dňa 9.11. a teda 4 kalendárne dni pred doručením. Taktiež ste dňa 12.11. vo večerných hodinách obdržali tzv. PRIPOMIENKU, ohľadom doručenia v nasledujúci deň, ktorou naša spoločnosť pripomína zákazníkom doručenie. Následne v deň doručenia, ráno Šofér ktorý tovar doručuje Vašu objednávku, zasiela SMS s kontaktom naňho aby sa každý zákazník mohol so šoférom spojiť a dohodnúť si prípadne zmeny v adrese alebo sa len kontrolne informovať ohľadom času doručenia. Takúto SMS ste obdržali 5:41 .
Nakoľko ste bol 1. zákazník v celkovej trase, šofér Vás kontaktoval v časoch 6:05 a 6:09 - teda pár minút predtým ako bude na adrese a následne 6:19 keď dorazil na adresu ktorú ste uviedli v objednávke. Nakoľko ste ani jeden telefonát nereagovali a na bytovke ste nemali označený zvonček, šofér pokračoval v doručovaní.
Zhrnutie, boli Vám zaslané celkom 3 SMS správny a 3x Vám volal náš šofér.
Reakcia z Vašej strany prišla pár minút pred 8 hodinou, kedy už šofér samozrejme nebol na Vašej adrese. Našu spoločnosť ste následne kontaktovali pár minút po 9:15 s tým, že Vám tovar nebol doručený a požadujete iný dátum doručenia. Do mailu ste uviedli, že Vám SMS ohľadom doručenia tovaru prišla až v deň doručenia v čase 9:11 . Zjavne došlo k nesprávnemu čítaniu SMS, nakoľko Vám bola zaslaná 9.11 (dátum) a nie 9:11(čas) ako ste uviedli v maily.
Aby sme to zhrnuli, zjavne došlo k nedorozumeniu ohľadom doručenia. Každopádne náš kolega Vás v deň doručenia ešte kontaktoval, Ospravedlňil sa Vám a dokonca zariadil aby šofér urobil väčšiu zachádzku, počkal Vás na adrese a tovar Vám doručil. Všetko samozrejme k Vašej spokojnosti.
Naša spoločnosť má prepracovaný systém doručovania tovaru a na prvom mieste je informovanosť zákazníka. Uvedomujeme si, že častokrát doručujeme veľký a ťažký tovar, preto dávame našim zákazníkom menšie časové okná ohľadom doručenia a vždy v dostatočnom predstihu. Štandard je 2/3 kalendárne dni pred doručením s maximálne 2 hodinovým oknom, aby na nás zákazník nemusel čakať celý deň. Podľa štatistík ktoré vyplývajú z GPS lokalizácie našich áut, doručíme 97,8% objednávok v časovom okne ktoré uvedenie v SMS. Zvyšné 2,2 % doručíme s priemerným meškaním do 30 mimút, ktoré je spôsobené situáciou na cestách.
Každopádne veríme, že aj napriek vzniknutej situácií, budete s našim nábytkom spokojný.
S tukaním pozdravom Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Komoda vôbec nesedí ako má
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Michaela,
mrzí nás vzniknutý problém s komodou. Na základe fotiek ktoré ste nám zaslali, riešime spolu reklamáciu. Problém ktorý opisujete, bude zjavne iba v nepresnostiach montáže. Veríme, že Váš problém sa vyrieši v najbližších dňoch.
S pozravom Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Nie som spokojnaS látkou koberec chcela by som tó vratit
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Dása,
mrzí nás Vaša nespokojnosť s našim kobercom. Sme každopádne radi, že sme si spoločne prešli Vašu nespokojnosť v spoločnom telefonáte a teraz riešime vrátenie tovaru.
Veríme, že vrátenie tovaru prebehne hladko a bez komplikácií.
S pozdravom Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Absolútne neodporúčam Wilsondo.sk. objednali sme si tu dvoj lôžkovú posteľ 160x200. V informáciách o produkte sa píše, že každé lôžko má nosnosť 100kg. Môj priateľ váži výrazne menej a rošt sa pod ním zlomil hneď, ako si na posteľ ľahol. A to si ani neľahol plnou váhou na jednu celú polovicu roštu, ale ľahol si na posteľ ako keby vodorovne, čiže celú svoju váhu rozložil na obe polovice.
Následne som si vygooglila, ako sú s Wilsondom spokojní ostatní zákazníci. Veľa ľudí píše, že množstvo ich produktov je v poľskej ne"kvalite" a nám sa to potvrdilo.
Už keď frajerovi pomáhali rodičia posteľ zložiť, hovorili, že sa im ten rošt zdá veľmi nekvalitný.
Vyriešili to tak, že nám za poplatok 100€ poslali nový, pevnejší rošt s čím som spokojná, ale keby som vedela, že sa toto stane, určite by som si objednala posteľ od inakadiaľ. Pretože musia vedieť, že predávajú šmejdy a aby sa posteľ zlomila potom, čo je vystavená MENEJ ako polovičnej váhe, pre ktorú bola stavaná je nonsens.
Ohľadom komunikácie s pracovníkmi som nadmieru spokojná, ale čo sa týka kvality produktu... Už nikdy viac tu nenakúpim.Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Izabela,
mrzí nás vzniknutá situácia! Drevená časť postele bola oslabená chybou dreva. V rámci reklamácie sme Vám ponúkli bezplatné doručenie nového dielu alebo tiež vymeniť drevený rošt za kovový. Nakoľko kovový rošt je oveľa drahší, riešili sme tam cenový rozdiel ktorý ste uhradili s Vašim súhlasom. Ak ste s posteľou neboli spokojná, mohli ste si uplatniť vrátenie tovaru v rámci 14 dňovej zákonnej lehoty a naša spoločnosť by Vám tovar odobrala a vrátili by sme Vám uhradenú sumu. Veríme, že ak ste sa rozhodli si posteľ ponechať ste s posteľou spokojná.
Aj keď u nás vznikne problém vždy vieme ponúknuť férové riešenia problému prípadne byť nápomocný pri vrátení tovaru. Sme tiež veľmi radi, že sa Vám páčil prístup našej spoločnosti a komunikácia mojich kolegov s Vami.
Ďakujeme Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Nekvalitný materiál nábytku, nepresný návod na zostavenie - nákres nezodpovedal realite, nikdy viac ..
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Miroslava,
mrzí nás vzniknutá situácia! Spojili sme sa s Vami telefonicky kde sme si prešli Váš názor na daný tovar. Ak s tovarom nie ste spokojný, máte plné právo tovar vrátiť. Ak sa rozhodnete, že Vám tento tovar nevyhovuje, sme tu aby sme vám pomohli pri jeho vrátení.
S pozdravom Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
- Prišiel mi iný tovar
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Andrej,
mrzí nás vzniknutá situácia! Áno pri vyskladňovaní sme urobili chybu, za ktorú sa ospravedlňujme. Akonáhle ste nám vytvorili reklamáciu, Vám bol tovar bezplatne odobraný a financie Vám budú vrátené v najbližšie dni.
Veríme, že rýchle a jednoduché riešenie vzniknutého problému vo Vás zachovalo dobrý pocit.
Ďakujeme Wilsondo.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Bohuzial poslali mi poskodene zadné dieli všetko by bolo Ok ale ten ich postup reklamácie katastrofa
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň.
Ďakujeme za spätnú väzbu.
Priebeh reklamácie spočíva v krátkom vyplnení reklamačného formulára, ktorý zaberie naozaj pár minút.
V konečnom dôsledku to ušetrí mnoho času ako Vám, tak aj kolegom z reklamačného oddelenia.
Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nám v budúcnosti opäť prejavíte dôveru.
S prianím pekného dňa
Wilsondo -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Tovar nebol dodaný v poriadku, prišiel nekompletný, so zlými súčiastami a súčiastami. Na vyplnenú reklamáciu ani po viac ako týždni nikto nereaguje. Na infolinku sa nedá dovolať.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Daniela,
mrzí nás vzniknutá situácia! Boli Vám dodané iné dekoračné pásiky ako ste mali objednané, čo nás mrzí. Áno kolega Vám bohužiaľ neodpísal, každopádne situáciu riešime s výrobcom a už len očakávame nové pásiky aby sme Vám ich dodali. Skontrolovali sme všetky telefonáty, ale z Vašeho telefónneho čísla ste nám nikdy nevolali. Zvyšné zmeškané telefonáty, sú vždy volané spätne. Každopádne veríme, že tento dekoračný detail Vám nepokazí celkový dojem z tovaru a to hlavne vtedy keď v priebehu pár dní obdržíte spŕavne pásiky.
Ďakujeme Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Nebol dodaný správny typ vodiacej lišty a musel som vŕtať otvory aby som ju pripevnil na stenu
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Jaroslav,
mrzí nás vzniknutá situácia! Dvere ktoré ste si objednali, sú štandardne dodávané v dvoch verziách. Pri jednej z nich je nutné vyvŕtať otvory aby ste si ju mohli prispôsobiť. O Vašom probléme sme sa dozvedeli až z recenzie, preto nás mrzí, že ste nás nekontaktovali aby ste Vám mohli pomôcť. V našom spoločnom telefonáte ste uviedli, že sa Vám podarilo dvere nakoniec osadiť, čo nás potešilo. Veríme, že Vám dvere budú slúžiť a na danú neprijemosť si už nespomeniete.
Ďakujeme Wilsondo.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Slabá komunikácia so zákazníkom.
Sortiment v poriadku ale s predajom je problém. Obchodník nie je obchodníkom.
-
Neodporúča obchod
- Zaujímavé portfólio produktov
- Antizákaznícky prístup
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Jana,
mrzí nás vzniknutá situácia! Vo Vašom prípade, vznikla chyba na našej stránke a komodu ktorá sa predáva za sumu 188€, Vám náš systém nacenil za sumu 19€ s doručením. Nakoľko sa jednalo o chybu, nemohli sme Vám predať túto komodu s 90% zľavou, preto sme Vás slušne kontaktovali a ospravedlnili sme sa. Nakoľko ste o komodu za inú cenu ako 19€ nemali záujem, objednávka sa musela stornovať. Každopádne ďakujeme za vyzdvihnutie nášho portfólia produktov. Veríme, že si z našej ponuky určite vyberiete niečo zaujímavé.
Ďakujeme Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Kvalita a celkovy tovar nezodpoveda cene
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Peter,
mrzí nás Vaša nespokojnosť s tovarom. Dnes sme sa Vás pokúšali telefonicky kontaktovať, aby sme sa spoločne pozreli na Váš problém. Potom ako sme sa Vám do telefónu predstavili, ste nám telefón zložil a následne už telefón nezdvihli. Ak ste si tovar predstavovali inak, máte možnosť tovar vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Chceli sme si s Vami prejsť detaily nespokojnosti a pomôcť Vám s výberom tovaru ktorý by Vám vyhovoval. Prosíme kontaktujte nás, veríme že sa nám podarí Vám pomôcť.
S pozdravom Wilsondo.sk