Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dlha dodacia doba, ani jedna komoda sa neda zlozit, chybaju komponenty ( sroby v pantoch )

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Jozef,

    mrzí nás vzniknutá situácia! O vašom probléme sme sa dozvedeli až z tejto recenzie. Vo Vašom prípade, ako sme zistili v spoločnom telefonáte, Vám chýbali 4ks skrutiek ktoré spájajú pánty na dvierkach komody. V takomto prípade, sa stačilo ozvať a skrutky by sme Vám zaslali a obdržali by ste ich nasledovný pracovný deň. Sme radi, že ste od nás tieto skrutky obdržali nasledujúci pracovný deň po vytvorení reklamácie a mohli ste si osadiť dvierka na komode. Pri dodaní náhradného spojovacieho materiálu vieme byť flexibilný a dodať ho do nasledujúceho pracovného dňa. Čo sa týka dodacej lehoty Vašej objednávky, bola doručená v lehote ktorá bola uvedená na našej stránke. Mohlo Vám to prísť samozrejme dlho, nakoľko Vaša objednávka bola doručená v posledné dni uvedenej lehoty.
    Každopádne veríme, že vzniknutá drobnosť ohľadom chýbajúcich skrutiek je vyriešená a komoda Vám bude slúžiť tak ako ste si prijali.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikácia s obchodom a reklamačným oddelením
    • Rýchlosť vybavenia reklamácie

    Začnem najprv pozitívami.
    Posteľ sme kupovali hlavne kvôli výške medzi oboma lôžkami , kde ten priestor je dostatočný na to aby si tam v pohode mohol ku dietati sadnúť aj dospelý. Po zadaní obejdnávky nám bol veľmi rýchlo doručený tovar napriek tomu, že pri objednávaní nás upozornilo na dobu dodania cca do 6 týždňov, čo nás milo prekvapilo.komunikácia s obchodm taktiež výborna.
    Avšak už pri doručení balíkov mal šofér zadané,že mal vyložiť o jeden balík viac ako mal v skutočnosti tak som obratom písala na firmu.pri rozbaľovaní krabíc sme zistili,že nám chýbajú rošty, ktoré nám boli dodatočne doručené po telefonátoch do cca týždňa. Takže postel nebolo možné využívať hneď čo tiež zamrzelo hlavne deti.Pri skadaní postele sme ale zasa zistitli aj prasklinu na čele hornej postele,takže sme to riešili prostredníctvom reklamácie, takže opať čakanie cca 2 týždne. Pozitívne na tom je jej kladné vybavenie. Šrúby pri skladaní postele tažko zapadali do predvŕtaných dier. Posteľ je stabilná ale vŕzga. Rošty menej kvalitné drevo v porovnaní s drevom postele.Každopádne už by som aj napriek pozitívam s komunikáciou s obchodom posteľ opätovne neobjednala.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Zlatica,

    mrzí nás vzniknutá situácia!
    Za všetky tieto nepríjemnosti, ktoré pri Vašej objednávke uvádzate sa ospravedlňujeme.
    Teší nás Vaša spokojnosť s našim Reklamačným oddelením a tiež fakt, že vedeli Vašu reklamáciu vyriešiť za krátky čas k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nemaju tovar na sklade, vsetko objednavaju, pri lehote dodania 1-3 tyzdne nedorazil tovar vcas, nedokazali dorucit tovar do 4 dni od naskladnenia nakolko vsetko vozia vlastnym kurierom, takze na terminy uvedene na stranke sa urcite neda spolahnut

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán František,

    ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti! Vaša objednávka bude meškať 2 pracovné dni, ktoré boli najpravdepodobnejšie ovplyvnené aj veľkonočnými sviatkami. Veľký a ťažký tovar prepravujeme našimi vlastnými autami aby sme eliminovali riziko poškodenia. Vlastnou dopravou nie len znižujeme riziko poškodenia ale aj rýchlejšie doručujeme tovar. Ako je uvedené aj tu pri recenziách 98% tovaru doručíme do 6 dní.
    Každopádne veríme, že Vám bude skriňa slúžiť a k ďalším nepríjemnostiam už nedôjde.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Pred uplynutím čakacej doby na tovar ma upozornili že tovar už bude naskladneny a odoslaný. Prešli ďalšie dni, už je to cez mesiac a nemám žiadne informácie ani tovar. Prvá objednávka však prebehla v úplnom poriadku.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Pri objednávaní tovaru, ste boli informovaný ohľadom dodacej lehoty 2-5 týždňov. Pred uplynutím tejto lehoty, sme Vás telefonicky informovali, že tovar naskladňujeme a bude Vám odoslaný v najbližšie dni. Ospravedlňujeme sa, došlo k meškaniu a tovar sme Vám zaslali s týždňovým oneskorením. Každopádne veríme, že Vám tento tovar bude slúžiť a budete s ním spokojný ako pri prvej objednávke.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Veľmi nekvalitný tovar. Chýbalo asi 12 srobov a návod bol tiež chybný.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň pani Ivana,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ako som uvádzal v telefonáte, recenzia ktorú ste uviedli na náš e-shop/tovar nás zaskočila, nakoľko sme nemali od Vás žiaden mail alebo telefonát, že niečo nie je v poriadku. Váš problém s nedostatkom spojovacieho materiálu by sme vedeli vyriešiť skoro okamžite. Ak vznikol problém pri montáži alebo niečo nebolo jasné v návode, stačilo nás tiež kontaktovať a veľmi radi by sme Vám pomohli s montážou. Veríme, že počiatočné komplikácie s komodou Vám komoda vynahradí tým, že Vám bude dlho a dobre slúžiť.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    skryna sa mi hned pri skladani rozpadavala, otlcene kusy,krive srobovanie,smrdi aj po dvoch tyzdnoch prachom zo zlysovanych pilin,nikdy viac od nich nabytok. totalne sklamanie

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň pani Martina,

    mrzí nás vzniknutá situácia!
    Problémy nás mrzia o to viacej, že sa o nich dozvedáme až z tejto recenzie. Vami zakúpená šatníková skriňa je najpredávanejšia šatníková skriňa v kategórií do 200€. S touto konkrétnou skriňou sme doteraz nemali žiadny problém, preto nás šokujú všetky vyššie spomínané nedostatky.
    Veríme, že ak sa nám podarí Vám dovolať,alebo budete reagovať na náš mail, dokážeme Vám pomôcť.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nepotvrdená objednávka mi príde domov, človek sa inak zariadi, slušne im napíše a oni napíšu, že nieje možné zrušiť obj., aj tak ju pošľú??

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Renáta,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ako sme Vám pokúsili vysvetliť v telefonáte, ak by ste objednávku nevytvorili a nepotvrdili, neobdržali by ste ani žiadosť na hodnotenie na portáli Heuréka. Pravidelne sme Vás kontaktovali o priebehu objednávky, na čo ste nereagovali. Reagovali ste až na SMS/MAIL o tom, že objednávku budeme v najbližších dňoch doručovať. Požiadali ste nás o storno objednávky a storno bolo uskutočnené. Nakoľko bola objednávka stornovaná, tovar sme neposlali.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Komunikácia veľmi dobrá,len kvalita tovaru slabá,sklamanie.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Tatiana,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Veríme, že Vás zakúpený nábytok prekvapí a bude Vám spoľahlivo slúžiť.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar II. akosti, nezhodný a zakaždým rozbitý
    • Doba dodania 8 týždňov...
    • Zaslaný nesprávny tovar, chyby v skladovaco-logistickych procesoch...
    • Nekompetentnosť reklamačného oddelenia
    • Neschopnosť priznať chybu a náležite odškodniť platiaceho zákazníka
    • Amaterizmus a neschopnosť poskytovať produkt na relevantnom trhu

    Totálne ste zlyhali, ako dôveryhodný obchodník, neskoro a vadne dodaný tovar, nábytok poškodený a navyše nezhodný, dva krát reklamovaný, bez náležitej finančnej kompenzácie, celé zle vážení. Takto sa seriózny obchodník nespráva k platiacemu zákazníkovi, ktorý Vám svojou objednávkou preukázal svoju priazeň a láskavosť.

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás vzniknutá situácia! Naša spoločnosť mesačne vybaví viac ako 4500 objednávok, pri takomto počte môže dôjsť k pochybeniu. Priznávame, pri Vašej objednávke došlo k pár pochybeniam. Tovar od výrobcu meškal, o čom sme Vás však v predstihu informovali. Následne Vám bol kvôli chybe logistiky doručený matrac s oneskorením 1 pracovného dňa. Celá objednávka teda bola dodaná do 5. týždňov od objednania, tak ako ste boli informovaný a súhlasili ste s oneskoreným dodaním.
    Následne ste u nás reklamovali nesprávny poťah matraca a obité časti úložného priestoru postele a požadovali ste finančnú kompenzáciu 30% z ceny matraca a 30% z ceny úložných priestorov. Takéto finančné odškodnenie sme Vám bohužiaľ nemohli vyplatiť, preto sme riešili Vašu reklamáciu výmenou matraca za nový matrac so správnym poťahom a výmenou úložného priestoru za nový. Okrem výmeny tovaru sme Vám vyplatili 5% z ceny matraca ako kompenzáciu za vzniknuté problémy. Vy ste aj po obdržaní správneho matraca a finančnej kompenzácie stále trvali na tom, aby sme Vám ešte vyplatili 25% z ceny matraca. Áno, pochybili sme, ale svoju chybu sme napravili najrýchlejšie ako to bolo možné. Okrem požadovanej 25% finančnej kompenzácie ste nás chceli žalovať a účtovať nám poplatok za uskladnenie nesprávne dodaného matraca u Vás doma.
    Nové úložné priestory ste taktiež opätovne reklamovali z dôvodu nedoliehania dielov o 1 mm . Na tento nedostatok sme Vám ponúkli finančnú kompenzáciu vo výške 10€, ktorú ste na začiatku odmietli a požadovali ste minimálne 30€ kompenzáciu.
    Sme každopádne radi, že ste nakoniec prijali túto finančnú kompenzáciu.
    Naša spoločnosť sa vždy snaží vyjsť v ústrety našim zákazníkom a snažíme sa vyriešiť každý jeden problém. Ak sa stane, že niečo pokazíme, vieme si to priznať a robíme všetko preto, aby sme to vyriešili k spokojnosti zákazníka aj keď sa nám zákazník vyhráža negatívnymi recenziami, žalobami alebo zničením, ak mu neudelíme finančnú kompenzáciu podľa jeho predstáv.
    Možno keby sme Vám vyplatili všetky peniaze, ktoré ste si od nás žiadali, tak by sme takúto recenziu nedostali, ale my si za svojím postupom a riešením reklamácie stojíme. Mrzí nás teda táto situácia, ale aspoň sme ju mohli ozrejmiť.
    Veríme, že na tieto problémy ktoré sprevádzali Vašu objednávku rýchlo zabudnete a budete sa tešiť z tovaru, ktorý Vám bude dobre slúžiť.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

  • Neodporúča obchod

    30 %

    chybali skrutky

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Klaudia,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Sme každopádne radi, že sa nám cez reklamáciu podarilo vyriešiť Váš problém.

    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Šatníková skriňa Samanta II bola dodaná v čase 6:40 a to mal kuriér ešte drzosť a písal, že chce prísť 6:20... Nakoľko sme si objednali dve skrine, mali byť krabice označené kôli rozlíšeniu, ale neboli... V balení bolo lepidla, že aj pri šetrení nevyšlo ani na pol spojov(je to dosť problém keď máta rozrobenú skriňu a musíte použiť chemoprén, lebo iné lepidlo nemáte)... Návod zásadne nesedel min. v 3 bodoch... Nesedela farba skrine s fotkou na stránke... Skriňa sa nedala bezpečne a správne zmontovať ani dvomi ľuďmi, ako bolo uvedené v návode... Skriňa je napriek rovnej podlahe krivá a nedá sa to opraviť, sú krivé dosky a steny skrine... Páni vybavili našu reklamáciu tak, že mi napísali to čo som im napísala v prvých riadkoch reklamácie a ešte k tomu dodali, že na to prišli sami a zamietli reklamáciu. Absolútna ignorancia a predaj poľských pokazených a neúplných NO-NAME výrobkov za cenu škandinávskeho nábytku. (krabice skrine neboli nijako označené výrobcom) Nikdy viac...

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Lucia,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Doručenie tovaru, sme Vám oznámili v predstihu s predpokladaným časom doručenia 7:00 - 7:30, za tieto kroky nášho šoféra sa Vám ospravedlňujeme. So šoférom budeme v najbližších dňoch o tomto pochybení komunikovať aby k podobným situáciám už nedošlo.
    Vašu objednávku tvora Šatníková skriňa, Komoda a príslušenstvo k tomuto nábytku. Balenie tohto tovaru je označené názvom a taktiež proporcie jednotlivých balíkov vedia pomôcť k rozpoznaniu komody a šatníkovej skrine.
    Pri šatníkovej skrini ktorú ste si zakúpili, sa lepia iba 2 spoje ( 4 drevené kolíky) , zvyšné spoje nie je potrebné lepiť. Ak ste lepidlo použili na viacero spojov, mohlo sa stať, že lepidla bolo nedostatok.
    Nezhodnosť návodu, bola preukázaná len v jednom bode. Tento bod vysvetľuje osadenie madiel na posuvné dvere skrine. Za tento nedostatok sa taktiež ospravedlňujeme, na odstránení nedostatku zapracujeme. Sme každopádne radi, že ste nemali v tomto bode problém osadiť madlá správne.
    Farba skrine Vám bola doručená správne. Na našej stránke pri tomto konkrétnom tovare, je aj univerzálna fotka ktorá zobrazuje vnútorné rozloženie poličiek. Táto fotka Vás zjavne mierne zmiatla, určite toto zobrazenie upravíme.
    Prešli sme postupy kolegov na reklamačnom oddelení a taktiež Vami zaslané fotky. Kolegovia Váš problém konzultovali aj s výrobcom a došli k rovnakému záveru. Vašu skriňu ste nepostavili do tvaru obdĺžnika, ale do tvaru kosodĺžnika a preto je skriňa krivá. Tým pádom, že skriňa bola postavená nesprávne aj keď sú jej horizontálne časti vodorovné. Ako Vám bolo uvedené vo vyjadrení reklamácie, je nutné aby boli rohy skrine v uhle 90° (v návode sa nachádza aj varovanie na dodržanie týchto uhlov) a uhlopriečky sa zhodovali ich dĺžkou. Na základe Vami zaslaných fotiek bolo jasne preukázané, že uhlopriečky majú rozdielnu dĺžku a to o necelé 4cm. Z dôvodu nedodržania montážneho postupu, Vám reklamácia bohužiaľ nemohla byť uznaná, nakoľko za nesprávnu montáž nezodpovedá výrobca ani predajca.
    Naša spoločnosť sa nikdy netajila predajom tovaru od zahraničných výrobcov. Názov výrobcu taktiež ako názov tovaru, je uvádzaný na každom jednom balíku. Je potrebné skontrolovať všetky strany balíka a veríme, že tieto údaje tam nájdete na bielej nálepke spolu s čiarovým kódom.
    Začiatkom budúceho týždňa Vás budeme ešte telefonicky kontaktovať, aby sme Vám detailnejšie ozrejmili body Vašej recenzie.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nepresný popis produktu najlacnejší materiál pri montáži kovania i keď boly diery predvrtane sa rozštiepila doska dekoračné lišty , mádlo na otváranie iba na jednu stranu takze z druhej strany sa pozeráte na čistú dosku montážny návod v poľskom jazyku dodacia doba štyri týždne úplne sklamanie je to tovar s poľskej webovej stránky takze odporučam objednat priamo s Poľska a bude to lacnejšie a rýchlejšia dodacia doba no čistý grc neodporúčam !!!

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pán Ivan,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Mrzí nás tiež fakt, že ste nás neinformovali o Vašich problémoch s tovarom a nespokojnosti s ním. Naša spoločnosť sa nikdy problémom neobracala chrbtom a preto sme Vás dnes na základe tejto recenzie aj telefonicky kontaktovali. Spolu sme si prešli všetky časti Vašej recenzie a pokúsime sa v rámci reklamácie vyriešiť tieto nedostatky.
    Naša spoločnosť sa nikdy netajila faktom, že predávame tovar aj od zahraničných výrobcov ako je Poľsko , Česká republika a pod. Ak balenie neobsahovalo slovenskú verziu návodu, stačilo nás kontaktovať a obratom by ste ho obdržali. Dodacia doba bola na stránke uvádzaná 2-4 týždne čo sme dodržali. Áno, tovar Vám bol doručený v posledný teda 4. týždeň dodacej lehoty, nakoľko táto lehota začala pred Vianočnými sviatkami a v tomto čase sa ťažšie dodáva tovar v predstihu alebo v prvých dňoch lehoty. Rozštiepenie materiálu budeme riešiť cez avizovanú reklamáciu a veríme, že sa nám podarí vyriešiť Váš problém k Vašej spokojnosti. Budeme robiť všetko čo je v našich silách aby sme napravili tieto nedostatky, aby Vám dvere mohli slúžiť podľa Vašich predstáv.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobra komunikacia
    • Tovar nesplnal moje poziadavky

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Simona,

    mrzí nás vzniknutá situácia! Ako sme Vás dnes telefonicky kontaktovali, neevidovali sme žiadnu spätnú väzbu, že s tovarom nieste spokojný. Každopádne, vieme situáciu riešiť, stačí keď nás budete kontaktovať cez mail a pokúsime sa vyriešiť Váš problém.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Komunikácia s obchodom ok, ale skriňa veľmi zlej kvality, pri montáži sa mi rozbilo zrkadlo a praskla bočná stena skrine

    Reakcia obchodu Wilsondo.sk

    Dobrý deň, pani Zuzana,

    mrzí nás poškodenie Vášho tovaru. Ako ste uviedli v spoločnej komunikácií, poškodenia ktoré opisujete v recenzií, vznikli pri montáži nábytku. Tieto vady vznikli kvôli nedodržaniu montážnich postupov a zodpovednosť za ne nesie osoba, ktorá uskutočňovala montáž. Každopádne, situáciu riešime a budme sa snažiť vyriešiť ju k Vašej spokojnosti.
    S pozdravom tím Wilsondo.sk