Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi prišiel poškodený, reklamáciu uzavreli bez môjho vyjadrenia. Po sťažnosti to vyriešili ale s kvalitou tovaru vôbec nie som spokojná.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Monika,
mrzí nás Vaša nespokojnosť! Ako Vám bolo uvedené v prvom maily, poškodenie (Deformácia) ktorú ste reklamovali, v 90% prípadov sa po jednoduchých krokoch okamžite eliminuje. Opísali sme Vám, ako túto deformáciu odstrániť a vyzvali sme Vás k tomu, že ak sa Vám nepodarí problém odstrániť, máte nás kontaktovať s novými fotkami.
Po týždni bez Vašej odozvy, sme reklamáciu zatvorili s domnením, že Váš problém sa podarilo odstrániť. Následne sme od Vás v priebehu 20 minút obdržali pár nepríjemných mailov a nasledujúci deň aj fotky, ktoré sme požadovali hneď na začiatku.
Na vyriešenie problému sme Vám ponúkli dve možnosti a to BEZPLATNÚ výmenu tovaru alebo Finančnú kompenzáciu.
Rozhodli ste sa pre finančnú kompenzáciu a teda ponechali ste si tovar ktorý ste prvotne reklamovali.
Táto recenzia nás zamrzela aj z toho dôvodu, že dnes sme Vám zaslali finančnú kompenzáciu a následne sme obdržali túto recenziu kde nie ste stále spokojná. Veríme, že nášmu reklamačnému oddeleniu sa s Vami podarí spojiť a doriešiť Vašu nespokojnosť.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
- Komunitná na úrovni
- Reklamacia dodávateľ dodal úplne iný rozmer rošt k posteli
-
Neodporúča obchod
- -
- Zrkadlo mi prišlo rozbité
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Marián,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Ako sme uviedli v telefonáte, o Vašom probléme a nespokojnosti sme sa dozvedeli až na základe tejto recenzie. Stačilo nás kontaktovať a problém sa už mohol riešiť oveľa skôr a mohlo sa predísť Vašej nespokojnosti a komplikáciám.
Problém doriešime v najbližšej dobe, samozrejme Vás budeme ešte kontaktovať.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
- Pri telefonickom rozhovore nevedeli mi poradiť pri výbere odtieňu.
Zlá inštalacia, chýbajúci spojovací material, nestabilna komoda, odlupnutá preglejka. Nespokojnosť, neodporúčam
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Zdenka,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Ako sme uviedli v telefonáte, o Vašom probléme a nespokojnosti sme sa dozvedeli až na základe tejto recenzie. Rozdielnosti vo farbených odtieňoch sa veľmi ťažko vysvetľuje cez telefón bez vizuálneho zobrazenia.
Ostatné nezrovnalosti, ktoré ste opísali , stačilo riešiť cez reklamáciu. Nakoľko ste nás nekontaktovali nemali sme možnosť Vám pomôcť. Veríme, že ak sa rozhodnete tovar reklamovať dôjdeme k vzájomnej dohode a náprave.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
- Nevybavená objednávka
Čakám na zaplatený tovar už 1 mesiac (editované) a ešte vždy mi nebol doručený. Veľké sklamanie.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Zuzana,
mrzí nás vzniknuté meškanie. O tomto meškaní ste boli informovaná okamžite, ako sme túto informáciu obdržali od výrobcu. Nakoľko ste sa rozhodli počkať na daný tovar, nevidíme dôvod uverejňovať túto recenziu. Každopádne, robíme všetko preto aby sme Vašu objednávku doručili čo v najkratšom možnom čase. Zásielka, Vám bude doručená do 5 p. dní, nakoľko sme tovar už obdržali na našich skladoch.
Veríme, že týždňové meškanie ktoré je Vás sklamalo, bude nahradené spokojnosťou z krásneho dizajnového nábytku ktorý ste si objednali.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Masívna postel... Hrúbka masívu namiesto 30mm necelých 25mm.
Skrutky čela po dotiahnutí prerazili na druhú stranu dosiek.
Stredová priečka postele bez povrchovej úpravy a náteru a dokonca z iného materiálu, samozrejme lacnejšieho menej kvalitného smreku.
V balení chýbal návod a z montážneho materiálu viac ako polovica a aj to čo bolo bolo nevhodné...
Dosky roštu hrčaté, červotočivé a vytekala z nich živica.
S ponúknutou "veľkorysou" zľavou 20% som nesúhlasil. Vzhľadom na také množstvo nedostatkov sa mi nezdá dostatočná.
Reklamácia aj po 3 mesiacoch nevybavená.
V tejto objednávke bolo všetko zle a prístup obchodníka a výsmech.Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán René,
mrzí nás vzniknutá situácia!
Áno, vo Vašej objednávke došlo k pochybeniu a tovar Vám bol doručený v nevyhovujúcom stave. Áno, z našej strany Vám bola ponúknutá finančná kompenzácia vo výške 20%, alebo VRÁTENIE TOVARU na náklady našej spoločnosti. Mohli ste si vybrať, akým spôsobom vyriešime Vašu reklamáciu. S finančnou kompenzáciou ste nesúhlasili, avšak bola tu stále možnosť, že tovar odoberieme a vrátime Vám peniažky. Ak ste naozaj nespokojný s tovarom, určite by ste takúto možnosť ocenili.
Čiže všetky tieto problémy, ktoré uvádzate vyššie v recenzií sú pravdivé, len treba povedať úplnú pravdu. Chceli by sme spomenúť aj Vaše požiadavky, ktoré ste od nás žiadali v navrhovanom riešení reklamácie. Žiadali ste od nás zaslanie ešte jednej novej postele, s tým že tú čo máte doma si ponecháte, alebo vrátenie 100% ceny postele samozrejme s tým, že tovar si ponecháte. Následne, počas riešenia situácie, ste požadovali finančné odškodnenie vo výške 50%. Nakoľko sme nemohli v žiadnom prípade súhlasiť s dodaním novej postele, alebo vrátenia Vám financií bez odobrania postele čo máte doma, trvali sme na zľave alebo vrátení tovaru.
Nakoľko nedošlo k dohode, informovali ste nás, že necháte túto situáciu preveriť Slovenskej obchodnej inšpekcií. Naša odpoveď bola, že súhlasíme a počkáme na ich vyjadrenie. Táto skutočnosť sa udiala pred 3 mesiacmi, odvtedy sme neboli kontaktovaní ani Vami, ani zo strany SOI. Celá záležitosť sa predĺžila len kvôli tomu, že s nami nekomunikujete.
Opätovne sme prešli Vašu žiadosť o reklamáciu a z našej strany nedošlo k žiadnemu nezákonnému alebo nekorektnému jednaniu. Dokonca celá záležitosť bola riešená pro-zákazníckymi spôsobom. Nerozumieme však, prečo nechcete využiť možnosť tovar bezplatne vrátiť, keď ste s ním nespokojný.
Samozrejme, máte právo napísať na nás recenziu, ak ale chceme vyriešiť spolu reklamáciu, kde sme si chybu priznali, navrhli férové riešenie, poprosíme Vás opäť o odpoveď do prípadu, kde sme spolu naposledy komunikovali pred 3 mesiacmi.
PS: Nesprávny údaj o hrúbke materiálu bol zistený až na základe Vašej reklamácie, za čo Vám ďakujeme, pretože sme si mohli údaj opraviť na stránke a predišli tak ďalším možným reklamáciám.
Nevyhovujúce dosky ( 6 latky roštu ), by boli pri vrátení tovaru bezpredmetné, nakoľko by ste obdržali naspať financie v plnej sume. V prípade, že by ste si vybrali finančnú kompenzáciu, dosky by sme Vám nahradili novými.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
S obchodom dobrá spolupráca,ale s tovarom nie som spokojná,dvere na skrini nesedia,nedáju sa vycentrovat,nesedia kolajnicky
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Viera,
mrzí nás vzniknutá situácia! Ako sme Vás telefonicky informovali, Váš problém vieme riešiť. Postačí, aby ste nám vytvorili reklamáciu cez náš systém. Zo skúsenosti vieme, že vytvorenie reklamácie, u nás trvá kratšie ako vypísanie takejto recenzie. Veríme, že Váš problém vyriešime k vašej spokojnosti.
S pozdravom tím Wilsondo.sk -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- rýchle doručenie
- nekvalitné materiály
U vás už nebudem nakupovať
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Viera,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Sme radi, že sme si v telefonáte ujasnili všetky nedostatky ktoré vidíte na tovare. Každopádne veríme, že Vám tovar bude slúžiť, aj napriek vlastnostiam ktoré vidíte ako nedostatky tovaru.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Tovar bez poškodenia
- Vynáška tovaru ktorú som si objednala, nebola zrealizovaná. Tovar som si musela vyvliecť sama. Ale kuriér bol ochotný a vyniesol mi aspoň jednu vec
Vynáška tovaru ktorú som si objednala, nebola zrealizovaná. Tovar som si musela vyvliecť sama. Ale kuriér bol ochotný a vyniesol mi aspoň jednu vec.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Zuzana,
ospravedlňujeme sa za komplikácie. Vaša objednávka bola omylom zaslaná externým dopravcom, namiesto doručenia našou vlastnou dopravou. Z toho dôvodu sa neuskutočnil Vami objednaný výnos. Samozrejme poplatok za výnos Vám nebol účtovaný. Veríme, že vzniknuté komplikácie s dopravou, nezabránia dobrému pocitu zo zakúpeného tovaru.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo. -
Neodporúča obchod
Komunikácia s obchodom bola dobrá čo sa žiaľ nedá povedať s kvalitou tovaru....
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Andrea,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Problémy s montážou, ktoré ste opísali v telefonáte, by sme samozrejme vedeli vyriešiť, nakoľko sa jednalo o banálnejšie problémy ( chýbajúci návod montáže , o pár centimetrov dlhšia polička). Každopádne sme radi, že ste našli elektronickú verziu návodu na našej stránke a poličku skrátili svojpomocne. Veríme, že vzniknuté nedostatky, nezabránia dobrému pocitu zo zakúpenej skrine .
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Tovar bol amatérky zabalený, neprehľadný manuál ktory bol vytlačený nekvalitne. Ked balim dosky tak pozriem ci niesu poškodené, pretoze jedna bola poškodená a vedome aj tak zabalená.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Matej,
mrzí nás vzniknuté poškodenie. Tovar ktorý ste si objednali, je štandardne od výrobcu balený v kartóne. Vnútorný obsah balenia, je chránený polystyrénom a prekladaný igelitom. Naša spoločnosť ako jedna z mála spoločností, okrem štandardného balenia, pridáva k tomu baleniu, extra ochranné kartónové rohy a celé balenie stiahne pásmami či strečovou fóliou. Toto balenie eliminuje vysoké množstvo poškodení, ktoré môže vzniknutú pri preprave prepravcom.
Nakoľko ste nás nekontaktovali iným spôsobom ako je táto recenzia, nemôžeme posúdiť Vami opisovanú vadu ani Vám pomôcť. Ako sme Vám vysvetlili, keď sme Vám volali ohľadom recenzie a vzniknutého problému, z našej strany je snaha problém riešiť. Ak sa rozhodnete situáciu riešiť aj iným spôsobom, ako napísaním recenzie, prosím kontaktujte nás.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo. -
Neodporúča obchod
- Musím vela cakat na tovar co objednam.
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pani Henrieta,
mrzí nás Vaša nespokojnosť. Pri objednaní tovaru bolo uvedené, že doručovacia lehota závisí od postele ktorú ste si objednali. Nakoľko posteľ nebola skladom, doručenie postele bolo uvedené v priebehu 2 až 5 týždňov. Posteľ, sme Vám doručili koncom 3. týždňa od objednania. Preto nás mrzí táto recenzia, nakoľko ste už pri vytvorení objednávky boli informovaná o jej doručovacej lehote.
Pevne veríme, že posteľ Vám bude dobre slúžiť a menšia nespokojnosť ohľadom dodania Vám v tom nebude brániť.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo. -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- rýchle doručenie
- k detskej postieľke chýbalo hneď niekoľko komponentov k montáži
- až príliš stručné návody, pre laikov môže byť ťažšie zhotoviť zložitejší objekt; návody nie sú dostupné dostupný online
Reakcia obchodu Wilsondo.sk
Dobrý deň, pán Martin,
mrzia nás vzniknuté nedostatky! Každopádne ako sa zistilo, tovar Vám bol doručený kompletný a šlo len o nedorozumenie.
Pri detských postieľkach sú návody na montáž jednoduchšie, nakoľko aj samotné postieľky sú jednoduché. Samozrejme pri zložitejších nábytkoch ako sú skrine, komody a pod. sú návody rozsiahlejšie a dostupné aj v elektronickej podobe.
Sme každopádne radi, že sme Váš problém vyriešili k Vašej spokojnosti.
S pozdravom a prianím pekného dňa, tím Wilsondo.