Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    prosil som o astavenie hodin pred vyskladenim bolo mi prislubene nestalo sa. manual k nastaveniu zabudli poslat poslali az po telefonickej urgenci.moho nahod na jednu zakasku.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    Vaša nespokojnosť s objednávkou v našom obchode nás úprimne mrzí.

    Požiadavka ohľadom nastavenie hodiniek ešte pred expedíciou bola k Vašej obejdnávke poznačená, avšak ako sme Vám telefonicky objasnili, pravdepodobne tento fakt kolegom pri nápore expedície unikol, za čo sa Vám ešte opätovne ospravedlňujeme.

    Manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Ak systém manuál do tohoto e-mailu automaticky nepriradí - manuál v takomto prípade preposielame ručne, ako tomu bolo aj vo Vašom prípade.

    Prípadné komplikácie ohľadom Vašej objednávky nás mrzia, avšak pevne veríme, že po nastavení hodiniek podľa doposlaného manuálu Vám budú robiť radosť čo najdlhšie.

    V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať od pondelka do piatka (8.00 - 16:00) na tel.: +421 2 33 32 91 19 alebo na e-mail: [email protected]

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednal 2.7.2020. Potreboval som ho ako darcek na august. Avizovane dodanie do 5T mi bolo nasledne potvrdene na 7.8.2020. Snazil som sa 2x komunikovat a vyziadat potvrdenie informacie o datume dodania. Prvy krat potvrdili 7.8.2020, druhy krat som dostal uz len arogantne preposlanu povodnu odpoved. Dnes je 18.8.2020 a o hodinkach ziadna zmienka. Nikto ma z obchodu nekontaktoval, aby mi k tomu nieco povedal, nedajboze sa ospravedlnil. Narodeniny uz boli :(. Dakujem.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    deklarovaná doba dostupnosti Vášho objednaného tovaru je 5 týždňov. Odhadovaný termín dodania bol 7.8.v Dodávateľom nám bolo potvrdené dodanie tohto produktu.

    Vzhľadom na to, že Váš objednaný model nám doposiaľ nebol doručený, dodanie urgujeme a chceme sa Vám ospravedlniť za predĺženú dobu dodania.

    Aktuálne sme ešte neobdržali vyjadrenie distribútora a z tohto dôvodu sme Vám zatiaľ nemohli poskytnúť relevantnú informáciu k dodaniu.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu s predĺženou dobou dodania. Vzhľadom k posunutiu predpokladaného termínu doručenia sme Vám v objednávke automaticky spracovali kompenzačnú zľavu za vzniknuté komplikácie pri jej vybavení.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar mi prišiel poškodený

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí.

    Dňa 20.7.2020 sme od Vás obdržali e-mail s informáciou, že hodinky od nás Vám prišli v poriadku a po týždni prestali fungovať.

    Nakoľko životnosť batérie plynie od výroby hodiniek, nie od ich kúpy, sme Vás informovali, že s najväčšou pravdepodobnosťou ide len o vybitú batériu. Práve preto dávame našim zákazníkom 6 mesiacov od kúpy hodiniek záruku na batériu, kedy je jej výmena buď preplácaná (je možnosť nechať si vymeniť batériu v renomovanom hodinárstve a zaslať nám doklad o jej výmene) alebo bezplatná (po zaslaní hodiniek k nám preplácame aj poštovné náklady).

    Pevne veríme, že po výmene batérie ostanete s nákupom u nás spokojná.

    Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    18.6.2020 som si objednala tovar. Dnes je 19.7 .2020 a tovar som stale nedostala.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky z 18.6.2020 nás úprimne mrzí.

    Vami vybraný model mal v čase zadávania objednávky dostupnosť 5 týždňou a teda odhadovaný termín dodania vychádzal koncom Júla.

    Model k Vašej objednávke sa nám však podarilo naskladniť skôr. Vyexpedovanie Vašej objednávky prebehlo dňa 26.6.2020, kedy bola zásielka odovzdaná prepravcovskej spoločnosti.

    Dňa 20.7.2020 sme od Vás obdržali e-mail so žiadosťou o zrušenie objednávky, kvôli dlhej dobe dodania, na základe čoho sme zistili, že Vaša zásielka je od 26.6.2020 stále v preprave bez pohybu - ohľadom čoho sme Vás informovali. Aktuálne je teda vzniknutá situácia riešená s prepravcovskou spoločnosťou.

    Za vzniknuté komplikácie zo strany prepravcovskej spoločnosti sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neviete ake balenie bude k hodinkam,samozrejmosťou nieje ani SK návod
    • dajú sa nájsť aj lepšie e-shopy s hodinkami

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Predávame iba originálne hodinkyv originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.

    Manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Na Vašu žiadosť Vám bol manuál ešte raz preposlaný dňa 10.6.2020.

    Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás, ako aj so zakúpenými hodinkami spokojný.

    S pozdravom
    Tiemstore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zatiaľ dovtedy nedostala som nič, kvôli tomu že som objednala pred 29 dňami

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v druhej polovici Júna - cca 17.6.2020. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám je tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom sme Vás už informovali prostredníctvom e-mailu. Rovnako sme Vás informovali aj o expedícii tovaru, a teda odovzdaní doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    Želáme, aby Vám hodinky robili radosť čo najdlhší čas.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predavaju to čo nemaju

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s Vašou objednávkou spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza cca začiatkom Júna.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám je tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. R

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov, nakoniec vyššia.

    Želáme, aby Vám hodinky robili radosť čo najdlhší čas.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Super komunikácia. Veľmi promtna a jasná. Na tovar som čakala veľmi dlho, bez toho aby mi dal niekto vedieť. Až keď som sa dožadovala odpovede, kde moja objednávka je. Som z toho sklamaná.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Vami vybraný model mal v čase zadávania Vašej objednávky dostupnosť 2 dni, a teda bolo potrebné jeho objednanie u externého dodávateľa, ktorý bol ohľadom omeškania Vami vybraného modelu urgovaný - túto technickú chybu aktuálne preverujeme.

    Za vzniknuté komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že na základe nášho telefonického rozhovoru budete s navrhovaným riešením, ako aj s objednávkou u nás spokojná.

    S pzdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Veľkosť nezodpovedá ponúkame tovaru. Je menší.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    Vaša nespokojnosť s Vašim nákupom nás úprimne mrzí.

    Pri Vami vybranom modele náramku máme uvedený parameter dĺžky. Treba však počítať s tým, že parameter "dĺžka" nekorešponduje s parametrom "maximálny obvod".

    Počas telefonického rozhovoru s našim zákazníckym servisom sme Vás informovali o možnosti vrátenia/výmeny tovaru, ktorý je u nás možný do 30 dní od kúpy. Ak by ste sa tak rozhodli, postupujte prosím, ako uvádzame na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/Odstupenie-od-kupnej-zmluvy prípadne: https://www.timestore.sk/Stranky/Vymena-tovaru

    V prípade akejkoľvek nejasnosti ohľadom objednávky, tovaru, či parametrov nás môžte kontaktovať v pracovné dni od 8:00 - 16:00 na tel. čísle +421 2 33 32 91 19 alebo e-mailom na [email protected] (https://www.timestore.sk/Stranky/Kontaktujte-nas)

    Ak ste sa rozhodli Vami vybraný model ponechať, pevne veríme, že ostanete s nákupom u nás spokojný. Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Pri objednavke ukazoval obchod dorucenie 6.3.2020, dnes je 12.3. a stale som hodinky nedostal

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    Vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Vami vybraný model mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť 5 týždňov. Odhadovaný termín dodania Vašej objednávky je v polovici Marca.

    Modely s deklarovanou dostupnosťou určenou inak ako skladom, objednáváme u nášho distributora až na základe záväznej objednávky od zákazníka.

    Aktuálne sme v našom systéme zaevidovali technickú poruchu. Na základe tohto faktu, sme žiaľ, nemohli vyhodnotiť Vašu objednávku ako „v omeškaní“, za čo sa ospravedlňujeme.

    Ak podľa odhadovaného termínu dodania vidíme, že zákazníkovi nebude môcť byť tovar dodaný načas (kvôli omeškaniu dodania zo strany externého dodávateľa), včasne urgujeme dodávateľa, aby sme o tomto omeškaní mohli informovať aj zákazníka.

    Aktuálne (na základe zistených skutočností) dodávateľa urgujeme a ohľadom kompenzácie za prípadne komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke centrum.

    Pevne veríme, že vzniknutú situáciu ohľadom spomínanej objednávky vybavíme k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ponúkajú tovar, ktorý je vypredaný

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky zo dňa 9.12.2019 nás úprimne mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť 5 týždňov.

    Modely z deklarovanou dostupnosťou určenou inak ako skladom, objednávame u externého dodávateľa až na základe záväznej objednávky od zákazníka.

    Následne (na nasledújúci pracovný deň od vytvorenia Vašej objednávky) nám od externého dodávateľa bolo oznámené, že sa jedná o finálne nedostupný model (čo sme aktuálne upravili aj na našej webovej stránke, čiže na tento model nie je možné vytvoriť objednávku žiadnym iným zákazníkom). Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú 5% zľavu na iný model.

    Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme (avšak touto informáciou sme ani my nedisponovali skôr, než sme objednávku zadali)

    Platbu za Vašu objednávku sme rovnako dňa 10.12.2019 prijali na našom účte a v daný deň bol spracovaný aj podklad prefinančné oddelenie ohľadom vrátenia finančných prostriedkov na Váš účet.

    Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Cena
    • Doba doručenia

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou u nás spokojný.

    Vašu objednávku sme prijali dňa 27.12.2019 v poobedných hodinách (expedícia v pracovný deň býva ukončená o 12:00 hod). Vašu objednávku sme teda nasledujúci pracovný deň 30.12.2019 riadne vyexpedovali a odovzdali prepravcovskej spoločnosti.

    Podľa online systému prepravcovskej spoločnosti ste si zásielku o 2 pracovné dni, teda 2.1.2020 prevzali.

    Pevne veríme, že aj napriek dobe doručenia zo strany prepravcovskej spoločnosti ostanete s nákupom u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzajúce dátumy doručenia

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Odhadovaný termín dodania Vašej objednávky bol stanovený na 27.12.2019. Avšak kvôli technickej chybe nebolo do výpočtu odhadovaného termínu dodania započítaný deň 23.12.2019, kedy u nás expedícia neprebiehala. Za túto skutočnosť sme sa Vám ospravedlnili aj prostredníctvom e-mailu.

    Následne ste nás informovali, že akceptujete dodanie aj dňa 30.12.2019, kedy bola zásielka Vami aj prevzaná.

    Pevne veríme, že budete s nákupom u nás nakoniec spokojná.

    Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    V novom roku 2020 Vám želáme veľa úspechov.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Veľký výber
    • Slabý popis produktu. V popise mali hodinky čierny textilný remienok, v skutocnosti je z druhej strany červená koža.
    • Odflaknute balenie hodiniek (alebo už boli raz rozbalene ? )
    • V balení nejaké sáčky navyše, ktoré nepatrili ku produktu.
    • Neodporúčam ak chcete niekomu kúpiť ako darček. Prípadne si balenie určite skontrolujte.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Vami spomínaný popis (parameter farby remienka) uvádza samotný výrobca daných hodiniek. Vnútorná farba remienka, či ciferníka sa nezvykne udávať, nakoľko nie je pri nosení vidieť.

    Pri balení je používaný rôzny ochranný materiál, môže ísť o bublinkovú fóliu, sáčky, prikladané sú aj prílohy z papiera. Tento výplňový materiál nie je samozrejme súšasťou balenia hodiniek, ale slúži na ochranu pred poškodením. Predpokladáme, že ak ide o darček, budú hodinky ešte zákazníkom vybalené zo zásielkovej krabice.

    Pevne veríme, že Vám hodinky budú robiť radosť čo najdlhší čas.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    - objednané náušnice došli obidve polámané

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    V prípade doručenia poškodeného tovaru je potrebné náhlasiť vzniknutú situáciu do 24 hodín, aby sme mohli danú situáciu napraviť službou "výmenný balík", pri ktorej Vám nevznikajú dodatočné náklady a je to aj najrýchlejší spôsob riešenia takejto situácie.

    Nakoľko ste nás ohľadom doručenia zlomených náušních doposiaľ nekontaktovali, učiní tak naše zákaznícke centrum.

    Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Hodinky mi prisli pekne v krabicke ale neboli pekne zastrcene tak ako mali byt V kruzku ale len polozene v priesvitnej folii. Efekt dost minusovy..

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    pevne veríme, že celý priebeh Vašej objednávky u nás bol v poriadku.

    Mrzí nás, že ste neboli so zabalením obejdnaných hodiniek spokojná. Nakoľko pri vybalení hodiniek s fólie a vsádzani priamo do krabičky môže prísť k neželanému ušpineniu hodiniek na sklade, rozhodli sme sa pri balení postupovať tak, ako uvádzate - čím sa výrazne zamedzilo ušpineniu/odlepeniu ochranných fólií a pod.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude nakoniec vyššia. Sme radi, že Vám hodinky prišli v poriadku.

    Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.

    S pozrdavom
    Timestore