Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • NEODPORUČAM obchod Timestore.sk, kúpila som si kabelu Guess po mesiaci od zakúpenia kabely (asi 5 krát)som ju použila ,vrch kabely mi popraskalo ,dala som na reklamáciu a neuznali ,Vyjadrenie: kabela je módny doplnok a nie na nosenie ťažkých veci ,neviem co ma s tým spoločne nosenie ťažkých veci (ktoré nikdy nenosím v kabele),že mi po mesiaci celý vrch lem popraskal.Predavaju šmejdy NEODPORUČAM

  • Dobry deň.
    Hodinky Tommy Hilfinger som kupoval manželke pred cca rokom a hned chviľu po začiatku nosenia sa začali rosiť čo sme nasledne riešili reklamaciou na ktora bola samozrejme zamietnutá s vyjadrením že sa rosenie neprejavilo ale že bola vybita bateria. Bateriu a hodinky si robili čo chceli raz išli 10 minut skôr raz 10 minut meškali. Rosenie pretrvavalo aj naďalej urobili sme video aj fotky na ktorom jasne vidno že hodinky sa hodinky aj nadalej rosia.
    Zaslali sme video aj fotky predajcovi ktory sa vyjadril že treba hodinky zaslať opetovne na reklamaciu čo sme aj urobili ale samozrejme reklamacia bola zamietnuta dôvod že bola najdená vlhkosť/ voda v hodinkach a že boli vystavené nadmernej vlhkosti čo neboli a že su z vnutra zhrdzavené ( zaujimavé je hlavne to že pri prvej reklamacii toto zistené nebolo a priznaky boli tie iste) Takže toľko ku kvalite produktov na tomto eshope a hlavne ku kvalite reklamacneho oddelenia ktore pričiny asi piše podľa nalady.
    V pripade ak bude niekto potrebovať zaslem fotky video.

    • Dobrý deň p. Adamica,

      Vašu zásielku s hodinkami ste prebrali 13.4.2022.

      na reklamáciu nám boli doručené hodinky 20.3.2023 (skoro po roku používania) s popisom: "meškajú + rosia sa". Nakoľko hodinky meškali, bola vymenená batéria. Rosenie sa počas pobytu hodiniek v servise nepreukázalo.

      Druhýkrát nám boli hodinky doručené na reklamáciu 28.6.2023 s tým istým popisom závady. V tomto momente nám prišlo zo servisu vyjadrenie, že Vaše hodinky, ktoré sú len vlhkotesné (3 ATM) majú v sebe väčšie množstvo vody (nemohlo sa teda jednať napríklad o pot zo zápästia alebo pod.), na základe čoho prišlo postupne ku korózii častí vo vnútri hodiniek (tento proces nenastáva ihneď po styku s vodou, nastáva postupne). Nakoľko skúška vodotesnosti na 3 ATM bola v poriadku, jediná možnosť, ako sa do hodiniek mohlo dostať väčšie množstvo vody je žiaľ, nesprávna manipulácia alebo používanie hodiniek.

      Rozumieme, že vy ako užívateľ nie ste s vyjadrením rekl. oddelenia spokojný, avšak hodinky v servise prešli riadnou kontrolou podľa nastavených pravidiel. Vzhľadom na vyššie uvedené žiaľ, nemôže byť výsledok rekl konania iný - toto vyjadrenie zo servisu akceptujeme.

      Ak s rozhodnutím nesúhlasíte, môžete sa obrátiť na súdneho znalca.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Dobry deň.
    Hodinky Tommy Hilfinger som kupoval manželke pred cca rokom a hned chviľu po začiatku nosenia sa začali rosiť čo sme nasledne riešili reklamaciou na ktora bola samozrejme zamietnutá s vyjadrením že sa rosenie neprejavilo ale že bola vybita bateria. Bateriu a hodinky si robili čo chceli raz išli 10 minut skôr raz 10 minut meškali. Rosenie pretrvavalo aj naďalej urobili sme video aj fotky na ktorom jasne vidno že hodinky sa hodinky aj nadalej rosia.
    Zaslali sme video aj fotky predajcovi ktory sa vyjadril že treba hodinky zaslať opetovne na reklamaciu čo sme aj urobili ale samozrejme reklamacia bola zamietnuta dôvod že bola najdená vlhkosť/ voda v hodinkach a že boli vystavené nadmernej vlhkosti čo neboli a že su z vnutra zhrdzavené ( zaujimavé je hlavne to že pri prvej reklamacii toto zistené nebolo a priznaky boli tie iste) Takže toľko ku kvalite produktov na tomto eshope a hlavne ku kvalite reklamacneho oddelenia ktore pričiny asi piše podľa nalady.
    V pripade ak bude niekto potrebovať zaslem fotky video.

    • Dobrý deň p. Adamica,

      Vašu zásielku s hodinkami ste prebrali 13.4.2022.

      na reklamáciu nám boli doručené hodinky 20.3.2023 (skoro po roku používania) s popisom: "meškajú + rosia sa". Nakoľko hodinky meškali, bola vymenená batéria. Rosenie sa počas pobytu hodiniek v servise nepreukázalo.

      Druhýkrát nám boli hodinky doručené na reklamáciu 28.6.2023 s tým istým popisom závady. V tomto momente nám prišlo zo servisu vyjadrenie, že Vaše hodinky, ktoré sú len vlhkotesné (3 ATM) majú v sebe väčšie množstvo vody (nemohlo sa teda jednať napríklad o pot zo zápästia alebo pod.), na základe čoho prišlo postupne ku korózii častí vo vnútri hodiniek (tento proces nenastáva ihneď po styku s vodou, nastáva postupne). Nakoľko skúška vodotesnosti na 3 ATM bola v poriadku, jediná možnosť, ako sa do hodiniek mohlo dostať väčšie množstvo vody je žiaľ, nesprávna manipulácia alebo používanie hodiniek.

      Rozumieme, že vy ako užívateľ nie ste s vyjadrením rekl. oddelenia spokojný, avšak hodinky v servise prešli riadnou kontrolou podľa nastavených pravidiel. Vzhľadom na vyššie uvedené žiaľ, nemôže byť výsledok rekl konania iný - toto vyjadrenie zo servisu akceptujeme.

      Ak s rozhodnutím nesúhlasíte, môžete sa obrátiť na súdneho znalca.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Zdravim obiednal som si hodiny zrazu príde e-mail že zásielka stav: pripravuje sa a za 2 minúty príde že zásielka bola stornovana to ako kde sme neviem čo mám robiť či objednat z druhej strany alebo čo

    Dobrý deň *****************,
    Vaša objednávka s ID +++++++++ v internetovom obchode www.TIMESTORE.sk bola práve stornovaná.

    Timestore.sk

    • Dobrý deň,

      nakoľko ste objednávku vytvorili 2x - ako duplicitu, jedna z objednávok Vám bola stornovaná.

      Túto skutočnosť sme Vám vysvetlili aj v e-mailovej komunikácii. Objednávku, na ktorú ste sa informovali, máte pripravenú na expedíciu. Objednávka, ktorá Vám bola stornovaná ako duplicitná, má iné číslo (iné ID objednávky).

      Mrzí nás, ak ste si neuvedomili odoslanie duplicitnej objednávky, rovnako ako ste si pravdepodobne neuvedomili ID stornovanej objednávky.

      Každopádne Vašu objednávku vybavíme k Vašej spokojnosti a pevne veríme, že ostanete s objendávkou u nás spokojný.

      Želáme veľa úspechov v novom roku.
      Timestore

  • Po roku bežného nosenia hodiniek zakúpených v Timestore praskli obidve pracky na silikonovom remienku. Poslal som to na reklamáciu - reklamácia neuznaná !!!!!! " Ďakujem" pekne za takéto služby. Neodporúčam tento obchod!!!

    • Dobý deň,

      mrzí nás, ak nie ste s vyjadrením reklamačného oddelenia spokojný.
      Hodinky s plastovým remienkom ste zakúpili 31.8. 2021. Dňa 19.9. 2022 ste sa telefonicky informovali ohľadom reklamácie na odtrhnuté putko z remienka, do ktorého sa uchytáva po zapojení remienka do pracky jeho zvyšná časť. Počas hovoru sme Vás informovali, že tovar v rámci 2 ročnej záruky môžete poslať k nám na reklamáciu na preverenie, či nejde o výrobnú vadu, avšak s informáciou, že záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené bežným nosením / opotrebovaním materiálu.
      Hodinky nám boli doručené bez oboch putiek remienka a prešli riadnym preverením v servise, kde nás informovali, že ide o vadu vzniknutú opotrebením.
      Na takéto vady sa 2-ročná záruke žiaľ, nevzťahuje.
      Ďakujeme za pochopenie.
      S pozdravom
      Timestore

  • Absolútne neodporúčam nakúp na tomto e-shope. Kúpila som hodinky na Vianoce svojmu priteľovi, ktoré došli pokazené, keďže nefungovali. Poslala som ich naspäť a oni tam vymenili LEN batériu a teraz hodinky idu ako sa im zachce, po nastavení správneho času meškajú. Čo je ešte viac znepokojujúce je ich komunikácia. Písala som im o tomto probléme a už MESIAC mi nik na email neodpísal…katastrofa..pochybujem aj o originalite vecí z ch eshopu (viď foto a jednanie). Už nikdy viac!!!

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojná.

      Vašu objednávku ste prebrali 25.11.2021 a 5.1.2022 ste nás informovali, že hodinky nefungujú. V prípade dodania nefunkčného/poškodeného tovaru je potrebné nás o tom bezodkladne, do 24 hodín informovať, aby sme Vám mohli obratom zastrešiť nový model tak, ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/POSKODENIE-PRI-DORUCENI

      Na základe toho ste ich zaslali k nám spolu s reklamačným protokolom, kde Vám bola vymenená batéria renomovaným hodinárom. Po preverení hodinky fungovali správne, a teda reklamačné konanie, o ktoré ste nás žiadali, bolo 28.1.2022 ukončené a hodinky Vám boli zaslané späť.

      13.2.2022 ste nás e-mailom informovali, že hodinky nefungujú správne - na základe čoho je hodinky žiaľ, znovu potrebné zaslať na reklamáciu a posúdenie servisom. Hodinky sme u nás doposiaľ neobdržali.

      Mrzí nás, ak Vám v postupe nebola nejaká informácia jasná (celý postup uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA). Danú situáciu preveríme a pokúsime sa ju vyriešiť k Vašej spokojnosti.

      S pozdravom
      Timestore

  • Neodporúčam nákup cez timestore kvalita vobec nezodpovedá cene.... Škaredo zabalené.
    Clovek by čakal ze za cenu ktorú dal za značkové veci konkrétne tommy hilfiger bude odpovedna svojej kvalite ale vyzera to ako nepodareny čínsky výrobok.... Nikdy viac neobjednávam nic

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, že ste neboli s objednávkou spokojná/ý.

      Predávame iba originálne hodinky/šperky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek/šperkov. Zaručujeme Vám 100% originalitu.

      V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, že ste neboli s objednávkou spokojná/ý.

      Predávame iba originálne hodinky/šperky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek/šperkov. Zaručujeme Vám 100% originalitu.

      V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

      Nakoľko ste nezadali žiadne údaje, podľa ktorých by sme mohli dohľadať Vašu objednávku v našom systéme, nevieme žiaľ, bližšie reagovať.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Tento obchod ,,značkových" hodiniek absolútne neodporúčam. Z vlastnej skúsenosti určite nie. Objednala som si značkové hodinky MK, ktoré som mala na sebe reálne 3x. Na kovovom ramienku sa mi jedna strana ošúchala, nemyslím si, že toto sa môže stať po 3 noseniach hodiniek. Hodinky som samozrejme reklamovala, načo mi odpovedali, že som si to spôsobila sama, používaním. Podotýkam, že som ich použila 3x. Neviem, čo si mám o tom myslieť ale žiaľ mi z toho vychádza len to, že síce hodinky sú prijateľnejšej ceny v porovnaní s inými ale v mojom prípade na úkor kvality.

    • Dobrý deň,

      mrzí nás, že ste neboli s objednávkou spokojná.

      Ako uvádzame aj na našich stránkach, Vami popisovaná závada žiaľ, nespadá pod reklamačné konanie: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA

      Predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek. Zaručujeme Vám 100% originalitu.

      V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

      Ďakujeme za pochopenie.

      S pozdravom
      Timestore

  • Absolútne neodporúčam nákup cez TimeStore.sk.
    Môj problém nastal pri reklamácii hodiniek.
    Hodinky kúpené pred pol rokom na ktorých sa zlomila korunka naťahovania boli poslané na reklamáciu.
    Odpoveď: je to mechanické poškodenie a nevzťahuje sa na nich záruka. OK, síce nie som si vedomý mojej účasti na poškodení, ale súhlasil som a nehádal som sa, automaticky som potvrdil platenú opravu.
    A tu nastal problém, hodinky prišli opravené ( teda funkčné ) ale vymenená korunka nezodpovedala originálu ( je podstatne menšia aj užšia s úplne iným vrúbkovaním, absolútne to zmenilo vzhľad hodiniek ). Podotýkam, že neoriginálna oprava prebehla bez akéhokoľvek upozornenia vopred.
    Po kontaktovaní reklamačného oddelenia som zostal v šoku:
    Veď hodinky Vám fungujú.
    Môžete nám hodinky poslať späť a my Vám demontujeme korunku a vrátime peniaze za opravu, alebo to akceptujete iná možnosť nie je nakoľko originálny náhradný diel nevieme zohnať.
    Zhrnutie: kúpite si originálne hodinky cez TimeStore.sk podotýkam aj s certifikátom a po prvej oprave Vám pošlú mutant, ktorý absolútne stratil na hodnote, vzhľade a originalite až tak, že tie hodinky ani nebudete chcieť nosiť.
    Ďalšia možnosť je, že im pošlete naspäť hodiny z ktorých Vám demontujú opravený diel, vrátia peniaze za opravu a hodinky môžete hodiť do koša, alebo sa pokúsiť sám zohnať originálny diel.

    Pri otázke z akej značky hodiniek bol domontovaný diel bola odpoveď že to nevedia, proste tam namontovali to čo sa tam hodilo.
    Veľmi neprofesionálny servis.

  • Tento eshop asboslutne nedoporucujem objednaval som hodinky v decembri to ze cakacia doba bola 5 tyzdnov v pohode ;) volal som tam 3 krat ubezpecovali ma ze tovar mi bude doruceny do 19januara ;) a dnes prisiel
    len email bohuzial tovar vam nedorucime lebo ho nemame.. takze recenziu mate tu ako som bol s vami spokojny a este aby som nezabudol do emailu napisali ze ako refundaciu mi daju 5percent zlavu to si nechajte

    • Dobrý deň,

      vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí.

      Vami vybraný model mal v čase zadávania objednávky deklarovanú dostupnosť 5 týždňov. Model pre Vašu objednávku bol riadne objednaný u dodávateľa.

      Aktuálne sme dostali od dodávateľa informáciu, že ide žiaľ, o finálne nedostupný model. Niekedy samotný model čaká na naskladnenie priamo z výrobného skladu, kedy môže prísť k dočasnému pozastaveniu danej výroby, prípadne sa daný model rozhodne výrobca prestať vyrábať.

      Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak danú informáciu sme od dodávateľa obdržali až aktuálne, o čom sme Vás bezodkladne informovali.

      Pevne veríme, že ponúknutá kompenzačná 5 % zľava je vzhľadom na fakt, že máme bežné ceny dostupnejšie než iní predajcovia, dostatočná.

      S pozdravom
      Timestore

  • Predrazeny aliexpres :) Nenechajte sa oklamať!

  • Nieje mozna platba kartou , iba prevod z uctu na ucet. V dnesnej dobe internetoveho predaja riadne zastarale.Inac vsetko v poriadku

  • Bohuzel musim udelit Timestore .SK absolutni minus co se tyce reklamace.Zakoupila jsem zde Tommy Hilfiger naramek a po 1mesicnim noseni vypada priserne,snurka se zacina trhat a barva je ošoupana,velice nekvalitni provedeni.Samozrejme jsem se pokusila naramek takoveho provedeni a za nemaly peniz vyreklamovat a reklamace byla zamitnuta v dusledku opotrebeni.Pokud bych se k nemu chovala neohleduplne nebo jej uzivala dele tak to mohu pochopit,ale takto,kdy jsem ho mela na ruce jen parkrat opravdu ne.Zvazuji dalsi postupy.Takze za mne opravdu NEDOPORUČUJI

  • S timestore som bola vždy spokojná - ci uz so sperkami alebo s hodinkami. Za tak perfektne ceny sa ani neoplati obratit na nejaky iny obchod. A navyse, vzdy ked som potrebovala nejaku info, tak mi ochotne poradili, cize nevidím dovod na paniku ;).

  • Objednala jsem si hodinky jako dárek pro manžela. Hodinky sice přišli do druhého dne ale nešli. Když jsem volala na infolinku bylo mi zděleno že je mám poslat zpět samozdřejmě na své náklady a že mi je za měsíc pošlou funkční. K čemu je taková objednávka když máte zkažené narozeniy a že se vám omluví? No k ničemu, hodinky vůbec nekontrolovali a klidně pošlou nefunkční. Ještě že jsem se na ně mohla za 4300 alespon podívat. Již nikdy více si od TimeStore.sk nic neobjednám. Koukala jsem tady na recenze a už se to někomu stalo takže žádná změna k lepšímu. Jak říkám NESOLIDNÍ FIRMA A JEDNÁNÍ. Hulmáková Evženie 4.9 2019

  • Super pristup, mila pani na infolinke mi ochotne poradila. Dakujem

    • Tento obchod už nikdy ! Objednala jsem si hodinky na českém eshopu - https://www.timestore.cz/ a poněvadž nebyly schopní je dodat do určeného času,prý dodavatel nedodal,tak jsem objednávku stornovala. A napsala jsem jim ať peníze vrátí na můj účet. Za týden napsal pan majitel,že už peníze poslal .Za dva dny se dívám a peníze nikde! Tak píšu majiteli a prý se spletli a poslali peníze na jiný účet! Tak opět email a prý se omluvaj ale neví co s tím! HAHA velmi vtipné! Tak jsem zvědavá,do kdy to bude takto natahovat! Takže si na tento eshop dejte pozor ,nebudete mít zboží ani peníze !

  • TimeStore už NIKDY ! Objednané hodinky Casio prišli v neoriginálnej krabici ( originálnu z iných mám doma, dokonca nesedela ani podľa obrázka ),
    hodinky neboli zasunuté vo výreze, ale len zvrchu natlačené bokom do výplne, nefunguje nastavenie v polohe 1 ( day setting ). Dodaný návod k iným typom hodiniek. Keď som ich mailom upozornili, že pravdepodobne sa nejedná o originál - žiadna odpoveď!!!

  • Dobrý deň,

    ja mám z tejto stránky asi 10 hodiniek, iba raz sa mi stalo, že som mala problém, ktorý obratom vyriešili. Som maximálne spokojná, tovar je do 2 dní stále dodaný, pravdaže ten čo je skladom. Aj v prípade, že tovar nebol na sklade a čakacia doba bola uvedená na 2-3 týždne, tovar mi prišiel oveľa skôr. A ako veľké pozitívum hodnotím, že tovar posielajú aj do zásielkovne. Ja tento obchod hodnotím pozitívne a s maximálnou spokojnosťou.

  • Kúpil som si hodinky Diesel Padlock hodinky mi prišli prvý krát no boli poskodene. Po rýchlej dohode s obchodom mi boli zaslané nove hodinky no s rovnakou vadou. Obchod reagoval dost rýchlo no mrzí ma ze hodinky niesu vôbec kvalitne uz asi nenakúpim cez tento obchod.

  • Môj prvý nákup v tomto obchode hodnotím veľmi pozitívne. Zakúpil som Hamilton Khaki Field Auto (champagne ciferník). Hodinky prišli zabalené v originálnej krabičke. Dodané boli o 2 týždne skôr ako bolo uvedené na stránke!!! Jediné negatívum vidím v možnostiach platby. Prevod na účet nie je zrovna najpohodlnejšia možnosť.