Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Môj prvý nákup v tomto obchode hodnotím veľmi pozitívne. Zakúpil som Hamilton Khaki Field Auto (champagne ciferník). Hodinky prišli zabalené v originálnej krabičke. Dodané boli o 2 týždne skôr ako bolo uvedené na stránke!!! Jediné negatívum vidím v možnostiach platby. Prevod na účet nie je zrovna najpohodlnejšia možnosť.

  • Ja som mala skúsenosť, že som si kúpila hodinky od nich a po týždni mi začal púštať kov farbu na náramok..a sklíčko sa hneď poškriabalo, ani neviem čím :) ja nevraciam, len už viem , že nič neobjednam.. :) radšej napísať, že to nie je originál a prispôsobiť cenu ak sa dá..:) internetový obchod vyhľadávam pre pohodlnosť, tak asi ju zmením ;)

  • Poprosil by som vsetkych zakaznikov, aby tieto diskusie nebrali do uvahy, nakolko vacsinu z nich tvori nekala konkurencia. Zial tu mozu prispievat aj osoby, ktore u nas nikdy nenakupili.

    Ak chcete relevantne hodnotenia, treba pozerat RECENZIE aj negativne aj pozitivne. My sa tomu nebranime, ale obvinit nas, ze predavame falzifikaty a nepodpisat sa alebo vymysliet si meno to moze spravit ozaj kazdy.

    Budeme reagovat iba na recenzie OVERENYCH ZAKAZNIKOV - lebo iba ti maju u nas preukazatelne objednavky.

    Dakujeme za pochopenie.
    S pozdravom
    TimeStore

  • Dobry den, pripajam aj ja skusenost s tymto obchodom timestore.sk. Objednal som hodinky ako darcek pre priatelku :
    https://www.timestore.sk/Znacka/Festina/Festina-Ceramic-4741
    Kedze to bol darcek odlepil som ochranne folie z hodiniek ....co bolo zrejme v tomto pripade chyba !!!!!
    Priatelka si hodinky len vyskusala to znamena ze si ich dala na ruku a zhodnotili sme ze ich vymenime za ine . Hodinky som zbalil a poslal podla obchodnych podmienok na stranke timestore.sk
    No skuste hadat aka bola odpoved .
    Odpoved od predajcu:
    Dobrý deň
    Vzhľadom k viditeľnému používaniu nie je možné spracovať výmenu modelu. Takéto viditeľné poškodenie nie je spôsobené bežným vyskúšaním, iba výhradne daním na ruku. Používané hodinky nepredávame.
    Ľutujem, ale naše stanovisko je nemenné.
    --
    S pozdravom a prianím príjemného dňa
    Pavel Frolik

    Pan Frolik ak je pre vas viditelne pouzivanie to ze sa hodinky daju na ruku a vyskusaju a tym sa aj hned poskodia tak ja teda netusim kde moze byt chyba.....(nech si kazdy skusi dat odpoved sam)
    Vlastnim niekolko hodiniek znacky Festina a predstavte si ...pri pravidelnom pouzivani (to znamena kazdy den ) na hodinkach nie su zname znaky viditelneho pouzivania ani po dvoch rokoch . Ale ako som si precital recenzie tak vidim ze je to vasa bezna odpoved. Nabuduce uz kupujem len v kamennom obchode kde musi predavajuci celit zoci voci zakaznikovi. Radsej si priplatim u normalneho predajcu s kamennou predajnou. Moj nazor moja skusenost.

  • Treba si uvedomit, ze je to E shop, kt obchoduje v prevaznej vacsine s replikami znackovych hodiniek.
    Je to vzdy loteria, na co natrafite.

  • Presne ako Boris napísal otrasný obchod vyhovaraju sa že já som poškodil hodinky mojou pricinou a vôbec tak nebolo!!!lebo nosim tie hodinky dva razy do mesiaca ako sa vraví do kostola len a oni povedia ze som to sám spravil a už druhý krát tá istá vada no prvý krát opravili som zvedavý čo druhý krát keď sa vyhovaraju ze mne spadli a vôbec tak nebolo!!!a remencek otras ako z ringu od činana!!!otras obchod!!!nespokojnost nulova!!!

  • A hodinarov treba vyhodiť keď toto tvrdia samé výhovorky a mňa tiez nebaví stále posielať na svoje náklady späť hodinky!!!prídem osobne ale s televiziou nech dajú do tv čo to za eshop

  • Presne ako Boroš napísal otrasný obchod vyhovaraju sa že já som poškodil hodinky mojou pricinou a vôbec tak nebolo!!!alebo no som tie hodinky dva razy do mesiaca ako sa vraví do kostola len a oni povedia ze som to sám spravil a už druhý krát tá istá vada no prvý krát opravili som zvedavý čo druhý krát keď sa vyhovaraju ze mne spadli a vôbec tak nebolo!!!a remencek otras ako od z ringu od činana!!!otras obchod!!!nespokojnost nulova!!!

  • Otrasny obchod. Podvodnici. Ich zasada je zaltlkat vsetko co sa da aj nos medzi ocami. Neuznanie reklamacie,aj ocividnej je pre nich Alfa Omega. Vyhnite sa tomuto obchodu !!!!!!!!

  • Neuznali mi reklamaciu na ušuchany zlaty remienok na hodinkach Michael KORS vraj ich nadmerne pouziam pritom ich nosim prilezitostne 1-2krat tyzdenne,ved hodinky su na kazdodenne pouzivanie.Som zvedava ako bude remienok vyzerat o pol roka ale dalej reklamaciu riesim cez šoijku.Hodinky mam rok aj 4mesiace.Tento obchod neodporucam.

    • Já to isté remencek a po oboch noseniach a nosim ich mozno dva razy do mesiaca

    • pindusa mne sa zda ze hodinky ktore predavaju ako original original ani niesu.Dcera ma hodinky z kamenneho obchodu a zlaty remienok ani po 3rokoch nevykazuje opadanu farbu, zlaty remienok a vyzera ako novy .A ked ho porovnava s mojim remienkom moj vyzera ako lacna bizuteria.

  • Maximalne zla skusenost- neodporucam tento obchod.
    K sviatku som dostal automaticke hodinky Zeppelin,kupovane v tomto eshope. Po 4 mesiacoch pouzivania zacala natahovacia cast mechanizmu hrkat ako detska hracka+hodinky sli +40-45 sec na den. Hodinky zaslane na reklamaciu,vratili sa s vyjadrenim ze boli regulovane a znizena hlucnost. V realite vsak ziadna zmena nenastala. Po dalsej komunikacii bol argument ze hodinky su nadmerne hlucne zamietnuty s tvrdenim ze to je normalne. Som vlastnikom alebo uzivatelom viacerych znackovych automatickych hodiniek,ci uz Japonskych, Swiss Made ci Nemeckych ale taky zvuk normalny nie je. A hlavne ak zmena nastala po case,bez vonkajsieho zasahu do mechanizmu hodiniek.
    Moja rada- ruky prec od tohto eshopu

  • Dobry den, s obchodom timestore.sk mam velmi dobru skusenost, nakupoval som tu uz 3 krat a s maximalnou spokojnostou. Kupoval som hodinky otcovi, manzelke aj sebe a ziadny problem. Ked som kupoval manzelke poteboval som hodinky na druhy den, po komunikacii so zokaznickou linkou mi zarucili dodanie na druhy den pri tovare skladom. Tak aj bolo. Pri mojich sa to sice o dva dni predlzilo ale po chybe na strane kuriera, obchod po mojom upozorneni reagoval rychlo a odoslali novy balik, ktory som na druhy den obdrzal. Spokojnost nemam co vytknut zatial a dufam ze to tak aj ostane a hodinky budu slapat. Dik a dovi. ;)

  • : Dobry den, tazko reagovat na anonymny prispevok, avsak hodinky chodia do servisu, kde su len certifikovani hodinari, takze to nie su nase tvrdenia, ale tvrdenia odbornikov.

    Statisticky je nepravdepodobne, ze po vymene strojceka hodinky znova zacnu meskat. Tam uz je ovela pravdepodobnejsie, ze hodinky nie su vystavovane adekvatnej zatazi (a predpokladam, ze asi vase neboli narazuvzdorne). Rovnako tak mohli byt v blizkosti s nejakym elektromagnetom a je mozne, ze hodinar zistil, ze hodinky su zmagnetizovane, co je automaticky brane ako neopodstatnena reklamaci.

    Tazko sa ku tomu vyjadruje ked nevieme cislo zakazky, ale urcite sme postupovali v ramci zakona. Zial ano, urcite by sme ani my neboli spokojni, ze musime stale reklamovat hodinky, zial ale take su zakony a treba ich respektovat a to tak na strane predavajuceho aj kupujuceho.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Dobry den, moja skusenost je tiez ZALOSTNA.
    1. krat hodinky vratili tesne pred ukoncenim lehoty podla zakona, s tym ze mierne opravili strojcek.
    2. krat uz bola vymena strojceka
    3 . krat ked uz som napriamo napisala, ze ma nebavi stale dookola im na svoje naklady posielat hodinky na opravu, ktore su proste vadne uz od zaciatku uzivania a vzdy som minimalne 1 mesiac bez hodiniek ( nemam proste ine) tak vyuzili tento klasicky trik, kde bez podlozenia, bez kontaktovania ma, co sa deje, ze teda ako opisuju je tam mechanicke poskodenie, a teda nejak rozumne sa dohodli, poslali odpoved, ze neuznavaju reklamaciu ( lebo to by znamenalo vratenie penazi) a ze ja som ich poskodila...ABSURDNE tvrdenie proti tvrdeniu. Som sa pytala hodinara iného, musela by som dost velkou silou hodinky niekde buchnut, ze to by som si vsimla urcite. Podla mna by mal mat takyto hodinar, odborny posudok alebo nieco, podlozenie preco toto tvrdi. Ja tvrdim, ze sa hodinky zastavili a proste opatovne pokazili. Naozaj nie je mozne, aby niekto len tak zamietol reklamaciu drahych hodiniek, lebo velmi dobre vie, co znamena 3 krat uznana reklamacia. Preco ked by zamietol reklamaciu, by zaroven opravil hodinky na svoje naklady? Mozno preto aby zakryl naozajstnu pricinu.

  • miso: Ako Vam uz bolo napisane v odbornom posudku, ruzove zlato je potvrchova uprava, ktora nie je stala. Zial zakaznici si tejto skutocnosti nie su vedomi a preto dochadza ku nasledovnym nedorozumeniam. To, ze sa jedna o módne hodinky, ktore nie su urcene na denne nosenie je fakt.
    Zial vy ako zakaznik sa na to pozerate zo svojho hladiska, ktore v tomto pripade ale nie je spravne (aj ked sa viem vzit do Vasej koze). Napriek tomu sme Vam podla mojich informacii hodinky vymenili za novy kus, aj ked nam to zakon nestanovoval a mohli sme Vam reklamaciu nechat zamietnutu.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Kiko: Dobry den pan Kiko, zial niektore hodinky sa nedaju otvorit bez toho aby tam nebolo riziko poskriabania zadneho veka (krytu). To Vam urcite potvrdi kazdy skuseny hodinar. Mrzi nas to, ze ste museli cakat 3 tyzdna. Nakolko ale hodinky boli poslane na reklamaciu, tak kolegovia to tak riesili a na to je zakonna lehota 30 dni. Ak by ste napisali, ze mate zaujem o vymenu tovaru za novy nakolko uz prisli poskodene, urcite by sa to riesilo ku Vasej spokojnosti.

    Pevne verime, ze aj napriek tomu bude spokojny.

    TimeStore

  • Dobrý deň. Chcel by som upozorniť na praktiky internetového obchodu timestore.sk.
    Koncom novembra som manželke zakúpil na Vianoce hodinky Michael Kors MK 5943. Keďže som hľadal kvalitné hodinky na každodenné nosenie, bol som ochotný investovať. Mne sa páčili parametre a popis výrobcu (na každodenné nosenie, vodotesné, kvalitné sklíčko ...atď), žene farba a dizajn. Tak som objednal. Po troch mesiacoch od doručenia sa farba mávnutím čarovného prútika zmenila z ružového na žlté zlato. Odpoveď dodávateľa Timestore (Megastore s.r.o.) znela opotrebenie hodiniek nadmerným nosením... Chápete???? za tri mesiace???? odpoveď ich akreditovaného hodinára znela: "hodinky nie sú vhodné na každodenné nosenie"...zaujímavý rozdiel medzi popisom výrobcu a zhodnotením rovnakého produktu predajcu na Slovensku.

  • Neodporucam tento eshop. Hodinky mi prisli pokazene a miesto okamzitej vymeny za nove som cakal skoro 3 tyzdne na opravu. Opravene hodinky maju na puzdre drobny oderok a cez zadne viecko su vidiet necistoty a poskrabane ozubene koliesko. Takze asi maju vyborneho hodinara.

  • Jozef: Dobry den pan Jozef, zial ano hodinky boli v tom case s dlhsiou dostupnostou, neboli vypredane, ale iba nedostupne do doby kym sa distributor zasobi z vyroby. Zial to sme sa dozvedeli velmi neskoro a preto sme na to uz nevedeli vcas reagovat.
    Uprimne nas to mrzi, preto sme sa Vam snazili rychlo ponuknut aj alternativne moznosti.

    S pozdravom
    TimeStore

  • Neodporucam nakup cez tento eshop. Kupil som mojej priatelke hodinky na jej 30.te narodeniny, ktore si sama vybrala. Doba dodania bola oznacena 2 az 3 tyzdne. Po vyse 2 tyzdnoch ticha a zlej predtuchy som napisal do obchodu co je so zasielkou,kde mi bolo povedane ze tovar coskoro pride. Samozrejme, hodinky do oslavy narodenin neprisli, co by vsak nebol ziaden velky problem. Problem bol v tom, ze mi obchod po 3 tyzdnoch od objednania oznamil, ze hodinky nepridu vobec,lebo ich nemaju. Ako "odskodne" mi ponukli zlavu na iny tovar v hodnote 5 %. Ako...hm. Bolo mi hrozne trapne priatelke vysvetlovat, ze hodinky, na ktore sa tesila nemaju, uprimne som sa citil ako pako. Hlavne ze hodinky stale svietia na eshope ako dostupne a doba dodania je stale 2-3 tyzdne.