Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi dlhá doba na doručenie tovaru. Tovar doručený až po tel.urgencii.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli (vzhľadom na omeškanie dodania prepravcovskou spoločnosťou, ktorú ste si zvolili) s objednávkou u nás spokojný.

    Vzhľadom na predvianočný nápor zásielok, prepravcovská spoločnosť, ktorú ste si v čase zadávania objednávok zvolili, doručovala zásielky v istých okresoch s miernym omeškaním. Ohľadom tejto situácie sme Vás informovali a úprimne nás mrzí. Toto meškanie však nebolo spojené s našou agendou.

    My sme Vašu objednávku, ktorú sme prijali cez víkend, vyexpedovali hneď nasledujúci pracovný deň, a jej doručenie nebolo tak, ako sme avízovali, a teda o 2 dni, ale o 3.

    Pevne veríme, že ostanete s procesom objednania u nás, ako aj s tovarom, napriek 1 dňovému omeškaniu zo strany externého prepravcu spokojný.

    Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.
    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • nedodana dokumentacia a nasledne ignoracia to naparavit
    aj ked skor ako sa kupil produkt tvrdili ze dodaju komplet dokumentaciu

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ako sme Vám vysvetlovali telefonicky, aj e-mailom - Vami vybraný model hodiniek Vám bol doručený so všetkou dokumentáciou tak, ako ju dodáva samotný výrobca a bola nám dodávateľom dodaná.

    Mrzí nás, ak máte pocit, že dokumentácia, ktorú ste obdržali, nebola kompletná. Avšak máme za to, že danú situáciu sme Vám vysvetlili dostatočne.

    Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme. Ak Vám doručený tovar nevyhovuje, je samozrejme možné zaslať ho späť k nám na výmenu alebo odstúpenie.

    Či už sa rozhodnete tovar si nechať, alebo ho vymeníte za iný, pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.
    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ešte nedorazil. Dlhé čakanie. A k vám sa do obchodu nedá vôbec dovolať.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojná.

    Vaša objednávka bola od nás načas (dňa 3.12.2021) vyexpedovaná a odovzdaná prepravcovskej spoločnosti. Aktuálne je Vaša zásielka, vzhľadom na aktuálnu situáciu s predvianočným náporom zásielok u všetkých prepravcov stále v preprave.

    Situáciu ohľadom doručovania Vašej zásielky monitorujeme a v prípade potreby ju budeme aktívne riešiť.

    Spojenie s operátorom je možné na zákazníckej linke +421 2 33 32 91 19 pod číslom 9 - vždy od 8:00 do 16:00 cez pracovné dni.

    Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.
    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Týždeň po objednaní a zároveň zaplatení, mi hodinky stále nedorazili.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku prijatú 28.11. 2021, 21:23 hod sme ihneď nasledujúci pracovný den 29.11.2021 vyexpedovali a odovzdali prepravcovskej spoločnosti, ktorú ste si pri vytváraní objednávky zvolili.

    Za omeškanie doručenia zo strany externého prepravcu sa ospravedlňujeme. Podľa online systému prepravcu je Vaša zásielka dnes 5.12.2021 prijatá na expedičnom DEPE.

    Pevne veríme, že po prebratí zásielky ostanete s nákupom u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • predavaju tovar ktory nemaju absolutne viazne komunikacia zaroven nulova kompenzacia ,neustale predlzovanie terminu dorucenia nakoniec nedorucenie vobec

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádzalo v prvej polovici Novembra. Vaša objednávka je teda aktuálne v omeškaní, na základe čoho sme Vám v obejdnávke uplatnili kompenzačnú zľavu. Vzhľadom na to, že ceny na našich stránkach sa snažíme držať čo najnižšie už pri ich objednávaní, máme za to, že poskytnutá kompenzačná zľava vo výške 5% je postačujúca.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Vzniknutá situácia nás mrzí, avšak spresnený termín dodania neustále u dodávateľa perverujeme, ohľadom čoho sme Vás informovali.

    Ihneď ako nám je tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom zákazníka informujeme prostredníctvom e-mailu. Rovnako informujeme zákazníka aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Prišiel mi použitý tovar, firma na mail neodpovedá. Nikdy viac.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Dňa 2.11.2021, 9:06 sme od Vás obdržali e-mail, kde ste nám spísali podozrenie, že hodinky boli nosené. Na základe fotografií, ktoré ste nám po výzve zaslali, sme však neevidovali žiadne poškodenie hodiniek.

    Môžeme Vás uistiť, že všetky hodinky z našej ponuky sú nové, nepoužívané, nevystavované (okrem sekcie Second Hand).

    V rámci dobrých vzťahov so zákazníkmi sme Vám dokonca poskytli výmenu tohto modelu dňa 2.11.2021, 11:32 službou výmenný balík. Je to služba, pri ktorej Vám nevznikajú ďalšie dodatočné náklady a je Vám kuriérom dovezená nová zásielka.

    Nakoľko Vami vybraný model už nebol skladom a iný model ste si nevybrali, zaujímali ste sa o možnosť kompenzačnej zľavy, s ktorou ste napokon nesúhlasili.

    Dopĺňame, že poškodenie hodiniek z priložených fotografií neevidujeme a ponúknuté riešenia Vám boli vo Vašom prípade navrhnuté v rámci dobrých vzťahov.

    Ak si daný model neželáte ponechať, je možné do 30 dní od prevzatia zásielky odstúpiť od kúpnej zmluvy: https://www.timestore.sk/Stranky/VRATENIE-TOVARU

    Pevne veríme, že nech sa rozhodnete s Vašou objednávkou postupovať akokoľvek, s nákupom u nás ostanete spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávaný tovar pred piatimi týždňami ešte stále nedorazil.Mal to byť arček k narodeninám.Veĺké sklamanie.Na mail nereagovali vôbec.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pred mesiacom som si objednala tovar ktorý mi do dnešného dňa nedorazil a ani sa neunúvajú napísať prečo tovar nedoručili.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v prvej polovici Októbra. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Vo Vašej objednávke máte taktiež druhý model, ktorý je už pre Vašu objednávku pripravený. Ak si teda želáte zaslať ten model, ktorý je už pripravený, vašu objednávku je možné rozdeliť.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskutocne dlha dodacia doba a neinformovanie co sa deje s mojim zaplatenym tovarom.

    Nedoporucim. Uz 5 tyzdnov mate moje peniaze a ja nemam tovar bez informacii

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza Koncom Septembra (prelom Septembra/Októbra). Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní), ako sme Vás informovali aj telefonicky.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Vašu objednávku evidujeme ako plne uhradenú. V prípade, že si neželáte za objednávku platiť vopred, je možné zvoliť si spôsob platby "na dobierku" pri prebratí tovaru.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na tovar som cakal viac, ako mi slúbili ( vcasné dorucenie) .... Vyhovorky pre blbcov..

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Vašu objednávku ste vytorili 17.3.2021 po 23:00 (piatok). Následne ste žiadali doručenie na nasledujúci kalendárny deň a teda v sobotu. Mrzí nás to, ale žiaľ počas víkendov zásielky neexpedujeme, taktiež prepravcovské spoločnosti počas víkendu zásielky nedoručujú.

    Odhadovaný termín dodania (Vo Vašom prípade 21.9.2021) sa zobrazuje na stránke v čase vytvárania objednávky.

    S pozdravom
    Timestore

    • Komplikovane vratenie tovaru, co je pri online nakupe velka nevyhoda.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná.

    Tovar zakúpený v našom e-shope je možné vrátiť do 30 dní od kúpy. Tovar na odstúpenie zákazníci zasielajú podľa pokynov na našej stránke (poštou na uvedenú adresu): https://www.timestore.sk/Stranky/VRATENIE-TOVARU

    Vašu žiadosť sme dňa 17.8.2021 prijali a riadne spracovali.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Neodporúčam pretože ak si neobjednáte tovar hneď ako si ho pozeráte tak následny deň ho už v tej cene máte problém kúpiť. Mne sa zvýšila cena o 22euro čo pokladám ze veľmi neférové jednanie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ceny aj zľavy na našich stránkach sú pravidelne aktualizované na základe viacerých parametrov. Ak si teda necháte tovar v košíku viacero dní, upravená cena sa Vám zobrazí až po jeho aktualizovaní.

    Pevne veríme, že Vám hodinky od nás budú robiť radosť čo najdlhší čas.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Priaznivé ceny
    • Rýchle dodanie
    • Neautorizovaný predajca
    • Neochota riešiť reklamáciu
    • Nie je možné platiť kartou
    • Nekomunikuje

    Tovar prišiel poškodený, korunka hodiniek nepriliehala správne. Po konzultácii s predajcom som hodinky poslal na reklamáciu, ktorá bola zamietnutá s odôvodnením, že je vraj všetko v poriadku. Keďže toto vyjadrenie, žiaľ, ani omylom nezodpovedá realite, spolu s podrobným popisom a fotografiou závady som žiadal predajcu o vysvetlenie, na čo som dodnes nedostal nijakú odpoveď.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli s priebehom Vašej objednávky u nás spokojný, avšak mrzí nás Vaša nespokojnosť s výsledkom reklamácie.

    Reklamácia Vašich hodiniek, bola v servise renomovaným hodinárom riadne vyhodnotená ako neopodstatnená, nakoľko korunka hodiniek je šróbovacia a po jej riadnom dotiahnutí korunka pekne dolieha a tesní. Hodinky sme Vám poslali späť, nastavené.

    Pevne veríme, že ostanete s hodinkami spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Je smutné že takýto obchod existuje pred mesiacom som si objednal hodinky a zatiaľ nič ani mail a vysvetlenie prečo nedošli ani hodinky aj pešo by som pre ne bol už prešiel

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v polovici Júna. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Zákaznícky servis aspoň funguje.
    • Mali chybnu cenu na stranke ale tvrdili ze hodinky nie su na sklade

    Uz som objednal zopar hodiniek od nich. Čo mi vadí je majú často chyby na stránke či už v cenách alebo vo fotkách. ( fotka pridelena k inemu produktu). Ked kupujete Seiko hodinky skontrolujte si seiko warranty kartu lebo ju zvyknú zabudnúť.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli so zákaznícky servisom u nás spokojný.

    Zároveň nás Vaša ostatná nespokojnosť s nákupom veľmi mrzí.

    V období, keď ste si u nás zadali objednávku, prebiehali na našich stránkach zľavy. Pri niektorých produktoch boli zľavy nastavené systémom chybne, na čo sme prišli až po zadaní objednávok od zákazníkov. K stornovaniu objednávok (pri ktorých bola cena zjavne chybná) prišlo automaticky a hromadne, kde Vám bola ponúknutá aj 5% kompenzačná zľava na Váš ďaľší nákup.

    Za túto jednorazovú technickú chybu v systéme sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme, pravdepodobne pri expedícii kolegom unikol nekompletný obsah balenia. Kartičku sme Vám samozrejme doposlali.

    Pevne veríme, že ostanete s obdržanou objendávkou spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Drahá doprava a hlavne platba kartou 2.90 €,
    • Prvý a posledný krát

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou u nás spokojná.

    Vo Vašej objednávke ste si zvolili spôsob platby "na dobierku", kedy je poplatok (tak ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/Doprava-a-platba) 2,90 EUR.

    Ak by ste si zvolili spôsob platby "prevodom na účet" poplatok za dopravu by sa Vám neúčtoval.

    Vo Vašej obejdnávke ste zároveň mali uplatnenú 3 Eur zľavu na Váš prvý nákup u nás.

    Pevne veríme, že aj napriek spôsobu platby, ktorý ste si vo Vašej objednávke zvolili, ostanete s nákupom u nás spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali moju objednávku inému človeku napriek tomu ze vedeli ako mi na danej objednávke záleží

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Zásielka s Vašim tovarom sa k nám vrátila späť ako neprebratá, nakoľko ste pri vytváraní obejdnávky zadali chybné telefónne číslo. Na toto číslo sa kuriér pri doručovaní dovolal. Nakoľko však telefónne číslo nebolo Vaše, prebratie zásielky bolo príjemcom odmietnuté. Ohľadom tejto skutočnosti sme Vás informovali. Každému zákaznikovi taktiež odporúčame v potrvdzujúcim e-maile kontrolu zadaných údajov.

    Po obdržaní Vašej zásielky späť u nás, bola objednávka stornovaná, zároveň Vám bol zaslaný e-mail, či si želáte objednávku expedovať nanovo. Žiaľ, daný model sa ešte pred obdržaním Vašej odpovede, behom pár hodín vypredal.

    Nakoľko ste hodinky potrebovali na konkrétny termín (ktorý nebolo možné na základe času vrátenia neprebratej zásielky stihnúť), ako aj na základe toho, že ste mali záujem o vypredaný tovar a o ponúknutú alternatívu ste nemali záujem, sme Vašu novú obejdnávku na Vašu žiadosť stornovali.

    Pevne veríme, že v prípade Vašej ďalšej objednávky bude Vaša spokojnosť vyššia.

    S pozdravom
    Timestore