Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Potrebovali sme predĺžiť remienok na hodinkách.odpoved predajcu že sa mám obrátiť na autorizovaneho predajcu.Neodporúčame.Kupujte len od autorizovaných predajcov nebudete mať problémy s nečakanou úpravou.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek. Náhradnými dielmi žiaľ, nedisponujeme.

    V takomto prípade Vám určite odporúčame sa obrátiť na autorizovaný servis tejto značky, kde sa môžete informovať, či samotný výrobca na Vami vybraný model vyrába náhradné diely, prípadne si takýto náhradný diel/článok na predlženie remienku zaobstarať.

    Pevne veríme, že s priebehom nákupu u nás ste boli spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakacia doba je dlha a ani ma neinformovali o meskani tovaru ,ktorý dodnes nedorazil

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v polovici Apríla. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol dodany

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou spokojná.

    Deklarovaná doba dostupnosti Vášho objednaného tovaru je "NA DOTAZ", čo znamená, že nevieme garantovať dodanie tovaru s takouto dostupnosťou, a teda dodanie pre konkrétnu objednávku zákazníka preverujeme. Na základe zadania Vašej obejdnávky sme kontaktovali dodávateľa, ktorý nás informoval, že žiaľ daný model je finálne nedostupný.

    Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú zľavu na iný model, pričom sme Vám odporúčali vybrať si niektorú zo skladových položiek, ktoré vieme vyexpedovať obratom.

    Za prípadné komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodavaju objednany tovar

    2x som objednala a ani raz tovar nemali, po 2 tyzdnoch mi prislo, ze objednavka stornovana, ze nevedia dodat. nikdy viac z tohoto obchodu.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou spokojná.

    Deklarovaná doba dostupnosti Vášho objednaného tovaru je "NA DOTAZ", čo znamená, že nevieme garantovať dodanie tovaru s takouto dostupnosťou, a teda dodanie preverujeme. Na základe zadania Vašej obejdnávky sme kontaktovali dodávateľa, ktorý nás informoval, že žiaľ daný model je už finálne nedostupný.

    Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú zľavu na iný model, pričom sme Vám odporúčali vybrať si niektorú zo skladových položiek, ktoré vieme vyexpedovať obratom.

    Za prípadné komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Hodinka nefunguje. Poslal som spat minuly tyzden a stále nic.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ak Vám boli hodinky dodané s vybitou batériou, pravdepodobne táto skutočnosť kolegom pri nápore expdície unikla, za čo sa ospravedlňujeme.

    Ako sme Vás informovali aj e-mailom, záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA - poštovné náklady Vám budú v takomto prípade preplatené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu. Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 10 Eur nahradené.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po obdržaní Vašej zásielky v sídle firmy a následnej výmene batérie budete s Vašou objednávkou u nás spokojnejší.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodali mi rozbaleny tovar , hodinky už niekto mal, vrátil to a potom mne to poslali. Takže tá radosť z nákupu bola preč, keď som hodinky chcel spárovať s mobilom tak to funguvali asi 3-4minuty. Odvtedy už to nejde. Takže už od nich nikdy nič neobjednam. 350€ ne je to malo peniazí, preto to veľké sklamanie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Môžeme Vás uistiť, že predávame iba nové hodinky, z ktorých nie sú žiadne používané, ani vystavované - mimo kategórie "Second hand".

    Ak sa hodinky s aplikáciou v telefóne spárovali, predpokladáme, že sú hodinky v poriadku (avšak pri modeloch so solárnym pohonom odporúčame naozaj dostatočné nabitie - napríklad pod umelým svetlom, ktoré zabezpečí riadny chod hodiniek).

    V prípade otázok alebo dotazov nás môžete pokojne kontaktovať cez e-mail: [email protected] alebo na zákazníckej linke +421 2 33 32 91 19 - cez pracovné dni od 8:00 do 16:00. Ohľadom doručenia Vašej objednávky alebo funkčnosti hodiniek ste nás doposiaľ nekontaktovali.

    Pevne veríme, že ostanete s hodinkami od nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec nekomunikujú ohľadom dodania. Prijali peniaze a poďakovali. To bolo všetko.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 7 pracovných dní (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru, a teda odovzdaní doručovateľskej spoločnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bol dodany nefunkcny produkt ( uplne vybita baterka )

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ak Vám boli hodinky dodané s vybitou batériou, pravdepodobne táto skutočnosť kolegom pri nápore expdície unikla, za čo sa ospravedlňujeme.

    Ako sme Vás informovali aj telefonicky, záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 10 Eur nahradené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po výmene batérie budete s Vašou objednávkou u nás spokojnejší.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Náušnice mali na lesklom povrchu škrabance, je to vidieť z blízka. Nereklamovala som ich nakoľko som tie náušnice zháňala dlho.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou u nás spokojná.

    Ak Vám bol doručený tovar s poškodením, ospravedlňujeme sa. Zároveň je potrebné náhlasiť nám to, ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/POSKODENIE-PRI-DORUCENI do 24 hodín od prebratia zásielky, aby sme vedeli vzniknutú situáciu obratom vyriešiť.

    Nakoľko ste nás však doposiaľ nekontaktovali, učiní tak naše zákaznícke oddelenie na základe tejto recenzie.

    S pozdravom
    Timestore

    • zasielanie spamu

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou spokojný.

    Automatické e-maily, zasielané zo systému, zvyknú niekedy (hlavne pri e-mailových adresách konkrétnych stránok, prípadne na základe nastavenia samotného užívateľa) spadnúť do priečinku SPAMu/hromadných správ.

    Pevne veríme, že s priebehom Vašej objednávky u nás, ako aj s hodinkami ste spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ppri objednávaní tovaru nezrovnalosti podmienky nakupu. Na vyše mi bol doručený iný tovar ako som si objednal!Jednoducho hrôza!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou u nás spokojný.

    Nezrovnalosti ohľadom poštovného je potrebné na našej stránke (tak, ako Vám bolo komunikované) rozkliknúť, a následne sa Vám zobrazia všetky možnosti dopravy a poplatkov za ňu.

    Ohľadom zaslania iného modelu sa Vám ospravedlňujeme. Táto zámena vznikla pri expedovaní tovaru, čo pravdepodobne kolegom pri nápore expedície uniklo. Túto situáciu sme vyriešili službou "výmenný balík", kedy Vám nevznikli žiadne dodatočné náklady, doručený Vám bol správny model a pôvodny model bol odvezený na naše náklady.

    Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás na základe využitého riešenia danej situácie spokojný.

    Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuju.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojný.

    Nakoľko z Vašej e-mailovej adresy, ani tel.čísla neevidujeme z Vašej strany žiadne kontaktovanie, nevieme adekvátne na Vašu recenziu reagovať.

    Naše zákaznícke centrum Vás bude kontaktovať - pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Deklarovaný výrobok nemal parametre aké boli na stránke predajcu. Prišiel vybitý , nepoužiteľný.

    Bez kvalitného návodu ,musíte hľadať na iných stránkach.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Manuál v lokálnom jazyku, ktorý ste obdržali v expedičnom e-maile je oficiálnym návodom pre daný model dodávaný oficiálnym distribútorom pre SR a ČR.

    Ak Vám prišli hodoinky s vybitou batériou, ospravedlňujeme sa. Životnosť batérie plynie od výroby hodiniek, nie od ich kúpy, preto dávame zákazníkom na batériu záruku 6 mesiacov od kúpy, kedy je výmena batérie buď bezplatná, alebo preplácaná.

    Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom doručeného tovaru nekontaktovali, bude Vás kontaktovať náš zákaznícky servis na základe tejto recenzie.

    Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • som absolútne nespokojný, poslali ste mi tovar nefunkčný, ktorý nestál 5€ a nedali ste si ani toľko práce aby ste tovar pred odoslaním skontrolovali.

    objednaný tovar pred expedíciou nekontrolujú a pri reklamovaní povedali ,že je im to ľúto ale majú veľa práce. NA DNEŠNÚ DOBU SMIEŠNA VÝHOVORKA, ŽE MAJÚ VEĽA PRÁCE TO BY ICH MALO LEN POTEŠIŤ A NIE TO BRAŤ AKO NEVÝHODU, ŽE PRETO SI NEMOŽU PLNIŤ SVOJE POVINOSTI.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí, že ste neboli s objednávkou u nás spokojný.

    Telefonicky ste nás informovali, že model hodiniek, ktorý ste obdržali, nefunguje. Vami vybraný model hodiniek funguje na quartz batériu. Ak sa hodinky po zatlačení korunky nerozbehli (v prípade modelu hodiniek, ktoré nedisponujú sekundovou ručičkou - ako je aj ten Váš - je potrebné po minúte odsledovať pohyb minútovej ručičky), pravdepodobne ide iba o vybitie batérie. Je pravdou, že pri nápore expedície nie je možné vždy takýto model bez sekundovej ručičky preveriť, čo nás veľmi mrzí.

    Záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/Reklamacny-poriadok Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady nahradené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu.

    Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujeme a pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore