Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pred mesiacom som si objednala tovar ktorý mi do dnešného dňa nedorazil a ani sa neunúvajú napísať prečo tovar nedoručili.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v prvej polovici Októbra. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Vo Vašej objednávke máte taktiež druhý model, ktorý je už pre Vašu objednávku pripravený. Ak si teda želáte zaslať ten model, ktorý je už pripravený, vašu objednávku je možné rozdeliť.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskutocne dlha dodacia doba a neinformovanie co sa deje s mojim zaplatenym tovarom.

    Nedoporucim. Uz 5 tyzdnov mate moje peniaze a ja nemam tovar bez informacii

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza Koncom Septembra (prelom Septembra/Októbra). Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní), ako sme Vás informovali aj telefonicky.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Vašu objednávku evidujeme ako plne uhradenú. V prípade, že si neželáte za objednávku platiť vopred, je možné zvoliť si spôsob platby "na dobierku" pri prebratí tovaru.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Na tovar som cakal viac, ako mi slúbili ( vcasné dorucenie) .... Vyhovorky pre blbcov..

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Vašu objednávku ste vytorili 17.3.2021 po 23:00 (piatok). Následne ste žiadali doručenie na nasledujúci kalendárny deň a teda v sobotu. Mrzí nás to, ale žiaľ počas víkendov zásielky neexpedujeme, taktiež prepravcovské spoločnosti počas víkendu zásielky nedoručujú.

    Odhadovaný termín dodania (Vo Vašom prípade 21.9.2021) sa zobrazuje na stránke v čase vytvárania objednávky.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    • Komplikovane vratenie tovaru, co je pri online nakupe velka nevyhoda.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná.

    Tovar zakúpený v našom e-shope je možné vrátiť do 30 dní od kúpy. Tovar na odstúpenie zákazníci zasielajú podľa pokynov na našej stránke (poštou na uvedenú adresu): https://www.timestore.sk/Stranky/VRATENIE-TOVARU

    Vašu žiadosť sme dňa 17.8.2021 prijali a riadne spracovali.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Neodporúčam pretože ak si neobjednáte tovar hneď ako si ho pozeráte tak následny deň ho už v tej cene máte problém kúpiť. Mne sa zvýšila cena o 22euro čo pokladám ze veľmi neférové jednanie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ceny aj zľavy na našich stránkach sú pravidelne aktualizované na základe viacerých parametrov. Ak si teda necháte tovar v košíku viacero dní, upravená cena sa Vám zobrazí až po jeho aktualizovaní.

    Pevne veríme, že Vám hodinky od nás budú robiť radosť čo najdlhší čas.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Priaznivé ceny
    • Rýchle dodanie
    • Neautorizovaný predajca
    • Neochota riešiť reklamáciu
    • Nie je možné platiť kartou
    • Nekomunikuje

    Tovar prišiel poškodený, korunka hodiniek nepriliehala správne. Po konzultácii s predajcom som hodinky poslal na reklamáciu, ktorá bola zamietnutá s odôvodnením, že je vraj všetko v poriadku. Keďže toto vyjadrenie, žiaľ, ani omylom nezodpovedá realite, spolu s podrobným popisom a fotografiou závady som žiadal predajcu o vysvetlenie, na čo som dodnes nedostal nijakú odpoveď.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli s priebehom Vašej objednávky u nás spokojný, avšak mrzí nás Vaša nespokojnosť s výsledkom reklamácie.

    Reklamácia Vašich hodiniek, bola v servise renomovaným hodinárom riadne vyhodnotená ako neopodstatnená, nakoľko korunka hodiniek je šróbovacia a po jej riadnom dotiahnutí korunka pekne dolieha a tesní. Hodinky sme Vám poslali späť, nastavené.

    Pevne veríme, že ostanete s hodinkami spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    Je smutné že takýto obchod existuje pred mesiacom som si objednal hodinky a zatiaľ nič ani mail a vysvetlenie prečo nedošli ani hodinky aj pešo by som pre ne bol už prešiel

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v polovici Júna. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Zákaznícky servis aspoň funguje.
    • Mali chybnu cenu na stranke ale tvrdili ze hodinky nie su na sklade

    Uz som objednal zopar hodiniek od nich. Čo mi vadí je majú často chyby na stránke či už v cenách alebo vo fotkách. ( fotka pridelena k inemu produktu). Ked kupujete Seiko hodinky skontrolujte si seiko warranty kartu lebo ju zvyknú zabudnúť.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli so zákaznícky servisom u nás spokojný.

    Zároveň nás Vaša ostatná nespokojnosť s nákupom veľmi mrzí.

    V období, keď ste si u nás zadali objednávku, prebiehali na našich stránkach zľavy. Pri niektorých produktoch boli zľavy nastavené systémom chybne, na čo sme prišli až po zadaní objednávok od zákazníkov. K stornovaniu objednávok (pri ktorých bola cena zjavne chybná) prišlo automaticky a hromadne, kde Vám bola ponúknutá aj 5% kompenzačná zľava na Váš ďaľší nákup.

    Za túto jednorazovú technickú chybu v systéme sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme, pravdepodobne pri expedícii kolegom unikol nekompletný obsah balenia. Kartičku sme Vám samozrejme doposlali.

    Pevne veríme, že ostanete s obdržanou objendávkou spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Drahá doprava a hlavne platba kartou 2.90 €,
    • Prvý a posledný krát

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou u nás spokojná.

    Vo Vašej objednávke ste si zvolili spôsob platby "na dobierku", kedy je poplatok (tak ako uvádzame aj na našich stránkach: https://www.timestore.sk/Stranky/Doprava-a-platba) 2,90 EUR.

    Ak by ste si zvolili spôsob platby "prevodom na účet" poplatok za dopravu by sa Vám neúčtoval.

    Vo Vašej obejdnávke ste zároveň mali uplatnenú 3 Eur zľavu na Váš prvý nákup u nás.

    Pevne veríme, že aj napriek spôsobu platby, ktorý ste si vo Vašej objednávke zvolili, ostanete s nákupom u nás spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali moju objednávku inému človeku napriek tomu ze vedeli ako mi na danej objednávke záleží

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Zásielka s Vašim tovarom sa k nám vrátila späť ako neprebratá, nakoľko ste pri vytváraní obejdnávky zadali chybné telefónne číslo. Na toto číslo sa kuriér pri doručovaní dovolal. Nakoľko však telefónne číslo nebolo Vaše, prebratie zásielky bolo príjemcom odmietnuté. Ohľadom tejto skutočnosti sme Vás informovali. Každému zákaznikovi taktiež odporúčame v potrvdzujúcim e-maile kontrolu zadaných údajov.

    Po obdržaní Vašej zásielky späť u nás, bola objednávka stornovaná, zároveň Vám bol zaslaný e-mail, či si želáte objednávku expedovať nanovo. Žiaľ, daný model sa ešte pred obdržaním Vašej odpovede, behom pár hodín vypredal.

    Nakoľko ste hodinky potrebovali na konkrétny termín (ktorý nebolo možné na základe času vrátenia neprebratej zásielky stihnúť), ako aj na základe toho, že ste mali záujem o vypredaný tovar a o ponúknutú alternatívu ste nemali záujem, sme Vašu novú obejdnávku na Vašu žiadosť stornovali.

    Pevne veríme, že v prípade Vašej ďalšej objednávky bude Vaša spokojnosť vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Potrebovali sme predĺžiť remienok na hodinkách.odpoved predajcu že sa mám obrátiť na autorizovaneho predajcu.Neodporúčame.Kupujte len od autorizovaných predajcov nebudete mať problémy s nečakanou úpravou.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek. Náhradnými dielmi žiaľ, nedisponujeme.

    V takomto prípade Vám určite odporúčame sa obrátiť na autorizovaný servis tejto značky, kde sa môžete informovať, či samotný výrobca na Vami vybraný model vyrába náhradné diely, prípadne si takýto náhradný diel/článok na predlženie remienku zaobstarať.

    Pevne veríme, že s priebehom nákupu u nás ste boli spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakacia doba je dlha a ani ma neinformovali o meskani tovaru ,ktorý dodnes nedorazil

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 5 týždňov (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza v polovici Apríla. Vaša objednávka je teda ešte stále v termíne (nie je v omeškaní).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model s dostupnosťou 5 týždňov nakoniec vyššia.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol dodany

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou spokojná.

    Deklarovaná doba dostupnosti Vášho objednaného tovaru je "NA DOTAZ", čo znamená, že nevieme garantovať dodanie tovaru s takouto dostupnosťou, a teda dodanie pre konkrétnu objednávku zákazníka preverujeme. Na základe zadania Vašej obejdnávky sme kontaktovali dodávateľa, ktorý nás informoval, že žiaľ daný model je finálne nedostupný.

    Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú zľavu na iný model, pričom sme Vám odporúčali vybrať si niektorú zo skladových položiek, ktoré vieme vyexpedovať obratom.

    Za prípadné komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodavaju objednany tovar

    2x som objednala a ani raz tovar nemali, po 2 tyzdnoch mi prislo, ze objednavka stornovana, ze nevedia dodat. nikdy viac z tohoto obchodu.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objendávkou spokojná.

    Deklarovaná doba dostupnosti Vášho objednaného tovaru je "NA DOTAZ", čo znamená, že nevieme garantovať dodanie tovaru s takouto dostupnosťou, a teda dodanie preverujeme. Na základe zadania Vašej obejdnávky sme kontaktovali dodávateľa, ktorý nás informoval, že žiaľ daný model je už finálne nedostupný.

    Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú zľavu na iný model, pričom sme Vám odporúčali vybrať si niektorú zo skladových položiek, ktoré vieme vyexpedovať obratom.

    Za prípadné komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Hodinka nefunguje. Poslal som spat minuly tyzden a stále nic.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Ak Vám boli hodinky dodané s vybitou batériou, pravdepodobne táto skutočnosť kolegom pri nápore expdície unikla, za čo sa ospravedlňujeme.

    Ako sme Vás informovali aj e-mailom, záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA - poštovné náklady Vám budú v takomto prípade preplatené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu. Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 10 Eur nahradené.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po obdržaní Vašej zásielky v sídle firmy a následnej výmene batérie budete s Vašou objednávkou u nás spokojnejší.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodali mi rozbaleny tovar , hodinky už niekto mal, vrátil to a potom mne to poslali. Takže tá radosť z nákupu bola preč, keď som hodinky chcel spárovať s mobilom tak to funguvali asi 3-4minuty. Odvtedy už to nejde. Takže už od nich nikdy nič neobjednam. 350€ ne je to malo peniazí, preto to veľké sklamanie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Môžeme Vás uistiť, že predávame iba nové hodinky, z ktorých nie sú žiadne používané, ani vystavované - mimo kategórie "Second hand".

    Ak sa hodinky s aplikáciou v telefóne spárovali, predpokladáme, že sú hodinky v poriadku (avšak pri modeloch so solárnym pohonom odporúčame naozaj dostatočné nabitie - napríklad pod umelým svetlom, ktoré zabezpečí riadny chod hodiniek).

    V prípade otázok alebo dotazov nás môžete pokojne kontaktovať cez e-mail: [email protected] alebo na zákazníckej linke +421 2 33 32 91 19 - cez pracovné dni od 8:00 do 16:00. Ohľadom doručenia Vašej objednávky alebo funkčnosti hodiniek ste nás doposiaľ nekontaktovali.

    Pevne veríme, že ostanete s hodinkami od nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec nekomunikujú ohľadom dodania. Prijali peniaze a poďakovali. To bolo všetko.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s objednávkou u nás spokojná.

    Vami vybraný model má dostupnosť 7 pracovných dní (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky).

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru, a teda odovzdaní doručovateľskej spoločnosti.

    S pozdravom
    Timestore