Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Pri objednavke ukazoval obchod dorucenie 6.3.2020, dnes je 12.3. a stale som hodinky nedostal
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
Vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Vami vybraný model mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť 5 týždňov. Odhadovaný termín dodania Vašej objednávky je v polovici Marca.
Modely s deklarovanou dostupnosťou určenou inak ako skladom, objednáváme u nášho distributora až na základe záväznej objednávky od zákazníka.
Aktuálne sme v našom systéme zaevidovali technickú poruchu. Na základe tohto faktu, sme žiaľ, nemohli vyhodnotiť Vašu objednávku ako „v omeškaní“, za čo sa ospravedlňujeme.
Ak podľa odhadovaného termínu dodania vidíme, že zákazníkovi nebude môcť byť tovar dodaný načas (kvôli omeškaniu dodania zo strany externého dodávateľa), včasne urgujeme dodávateľa, aby sme o tomto omeškaní mohli informovať aj zákazníka.
Aktuálne (na základe zistených skutočností) dodávateľa urgujeme a ohľadom kompenzácie za prípadne komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Pevne veríme, že vzniknutú situáciu ohľadom spomínanej objednávky vybavíme k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Timestore -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- ponúkajú tovar, ktorý je vypredaný
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky zo dňa 9.12.2019 nás úprimne mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť 5 týždňov.
Modely z deklarovanou dostupnosťou určenou inak ako skladom, objednávame u externého dodávateľa až na základe záväznej objednávky od zákazníka.
Následne (na nasledújúci pracovný deň od vytvorenia Vašej objednávky) nám od externého dodávateľa bolo oznámené, že sa jedná o finálne nedostupný model (čo sme aktuálne upravili aj na našej webovej stránke, čiže na tento model nie je možné vytvoriť objednávku žiadnym iným zákazníkom). Na základe toho bola Vaša objednávka stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú 5% zľavu na iný model.
Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme (avšak touto informáciou sme ani my nedisponovali skôr, než sme objednávku zadali)
Platbu za Vašu objednávku sme rovnako dňa 10.12.2019 prijali na našom účte a v daný deň bol spracovaný aj podklad prefinančné oddelenie ohľadom vrátenia finančných prostriedkov na Váš účet.
Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
- Cena
- Doba doručenia
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou u nás spokojný.
Vašu objednávku sme prijali dňa 27.12.2019 v poobedných hodinách (expedícia v pracovný deň býva ukončená o 12:00 hod). Vašu objednávku sme teda nasledujúci pracovný deň 30.12.2019 riadne vyexpedovali a odovzdali prepravcovskej spoločnosti.
Podľa online systému prepravcovskej spoločnosti ste si zásielku o 2 pracovné dni, teda 2.1.2020 prevzali.
Pevne veríme, že aj napriek dobe doručenia zo strany prepravcovskej spoločnosti ostanete s nákupom u nás spokojný.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Zavádzajúce dátumy doručenia
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Odhadovaný termín dodania Vašej objednávky bol stanovený na 27.12.2019. Avšak kvôli technickej chybe nebolo do výpočtu odhadovaného termínu dodania započítaný deň 23.12.2019, kedy u nás expedícia neprebiehala. Za túto skutočnosť sme sa Vám ospravedlnili aj prostredníctvom e-mailu.
Následne ste nás informovali, že akceptujete dodanie aj dňa 30.12.2019, kedy bola zásielka Vami aj prevzaná.
Pevne veríme, že budete s nákupom u nás nakoniec spokojná.
Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.
V novom roku 2020 Vám želáme veľa úspechov.
S pozdravom
Timestore -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Veľký výber
- Slabý popis produktu. V popise mali hodinky čierny textilný remienok, v skutocnosti je z druhej strany červená koža.
- Odflaknute balenie hodiniek (alebo už boli raz rozbalene ? )
- V balení nejaké sáčky navyše, ktoré nepatrili ku produktu.
- Neodporúčam ak chcete niekomu kúpiť ako darček. Prípadne si balenie určite skontrolujte.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.
Vami spomínaný popis (parameter farby remienka) uvádza samotný výrobca daných hodiniek. Vnútorná farba remienka, či ciferníka sa nezvykne udávať, nakoľko nie je pri nosení vidieť.
Pri balení je používaný rôzny ochranný materiál, môže ísť o bublinkovú fóliu, sáčky, prikladané sú aj prílohy z papiera. Tento výplňový materiál nie je samozrejme súšasťou balenia hodiniek, ale slúži na ochranu pred poškodením. Predpokladáme, že ak ide o darček, budú hodinky ešte zákazníkom vybalené zo zásielkovej krabice.
Pevne veríme, že Vám hodinky budú robiť radosť čo najdlhší čas.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- objednané náušnice došli obidve polámané
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
V prípade doručenia poškodeného tovaru je potrebné náhlasiť vzniknutú situáciu do 24 hodín, aby sme mohli danú situáciu napraviť službou "výmenný balík", pri ktorej Vám nevznikajú dodatočné náklady a je to aj najrýchlejší spôsob riešenia takejto situácie.
Nakoľko ste nás ohľadom doručenia zlomených náušních doposiaľ nekontaktovali, učiní tak naše zákaznícke centrum.
Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Hodinky mi prisli pekne v krabicke ale neboli pekne zastrcene tak ako mali byt V kruzku ale len polozene v priesvitnej folii. Efekt dost minusovy..
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
pevne veríme, že celý priebeh Vašej objednávky u nás bol v poriadku.
Mrzí nás, že ste neboli so zabalením obejdnaných hodiniek spokojná. Nakoľko pri vybalení hodiniek s fólie a vsádzani priamo do krabičky môže prísť k neželanému ušpineniu hodiniek na sklade, rozhodli sme sa pri balení postupovať tak, ako uvádzate - čím sa výrazne zamedzilo ušpineniu/odlepeniu ochranných fólií a pod.
Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude nakoniec vyššia. Sme radi, že Vám hodinky prišli v poriadku.
Prajeme pokojné prežitie vianočných sviatkov.
S pozrdavom
Timestore -
Neodporúča obchod
- od zaplatenia 30.10.2019 mi objednané hodiny nedorazili. Ani po 2 mailoch s otázkou v akom stave je objednávka neprišla odpoveď!!!!
- od zaplatenia 30.10.2019 mi objednané hodiny nedorazili. Ani po 2 mailoch s otázkou v akom stave je objednávka neprišla odpoveď!!!!
od zaplatenia 30.10.2019 mi objednané hodiny nedorazili. Ani po 2 mailoch s otázkou v akom stave je objednávka neprišla odpoveď!!!!
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Na základe Vášho prvého e-mailu sme urgovali dodávateľa ohľadom dodania Vami vybraného modelu a čakali na jeho odpoveď.
Aktuálne sme Vás už ohľadom dodania kontaktovali telefonicky a celú situáciu sme Vám bližšie objasnili.
Pevne veríme, že s navrhovaným riešením ako aj s obejdnávkou u nás budete spokojný.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar je nefunkcny. Pri nastaveni rucickovych hodin je rozdiel 3,5 hod. Posielam tovar spat.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí.
Pri Vami vybranom modele hodiniek je niekedy potrebné vykonať manuálnu synchronizáciu času na analógovom ciferníku.
Nakoľko ste nás s daným problémom nekontaktovali, ohľadom vyriešenia danej situácie (či už nastavenia, výmeny, vrátenia hodiniek) Vás bude kontaktovať náš zákaznicky servis
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Tovar mi nebol dodaný, nedostala som žiadne informacie o tovare..nič
Tovar mi nebol dodaný, nedostala som žiadne informacie o tovare..nič
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Objednávku ste zadali 21. 11. 2019, 22:47:11 a už na nasledujúci deň bola nami riadne vyexpedovaná a odovzdaná prepravcovskej spoločnosti.
Nakoľko je Vaša zásielka od 22.11.2019 aktuálne v online systéme prepravcovskej spoločnosti stále v preprave a bez pohybu, bola nami spísaná oficiálna žiadosť o prešetrenie tejto situácie Slovenskou poštou.
Pevne veríme, že chyba zo strany prepravcovskej spoločnosti nakoniec neovplyvní Vašu spokojnosť s nákupom u nás.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Dlhá doba doručenia!
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí.
Vybrali ste si model, ktorý sme evidovali ako skladovú položku a posledný kus na sklade sa priradil k Vašej objednávke. Vaša objednávka teda mala byť vyexpedovaná na ďaľší pracovný deň.
Ďaľšie modely pre neskoršie vytvorené objednávky už bude potrebné zastrešiť u dodávateľa a dostupnosť bude 3-4 týždne, čo ale nebol prípad Vašej objednávky.
Následne sme od Vás obdržali e-mail so žiadosťou ohľadom stornovania objednávky. Na základe tejto informácie sme Vašej žiadosti ohľadom stornovania objednávky vyhoveli.
Pevne veríme, že v prípade Vašej ďaľšej objednávky u nás budete spokojný.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Nevedeli mi povedať prečo mi neboli doručené hodinky a ani kedy mi prídu
Pred 11timi dňami som si objednal hodinky. Stále nedorazili l, na infolinku som mal problém sa dovolať. Keď som sa dovolal nevedeli mi povedať kedy prídu.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí.
Vami vybraný model hodiniek mal dostupnosť 3-4 týždne. Nakoľko nám behom 4 týždňov neboli hodinky zo strany externého dodávateľa dodané, dodávateľa sme urgovali.
Aktuálne sme obdržali informáciu so spresneným termínom dodania. Následne Vám bol ohľadom pripravenia Vami vybraného modelu zaslaný e-mail.
Ohľadom kompenzácie za omeškanie zo strany externého dodávateľa Vás bude kontaktovať naše zákaznícke centrum.
Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar som objednala asi pred mesiacom. BOlo mi napísané, že príde 4.11.2019, neprišiel. Neskôr mi bolo napísané 15.11.2019 tak uvidíme. Je uhradený už od dňa objednania.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť.
Modely z deklarovanou dostupnosťou určenou inak ako skladom, objednávame u externého dodávateľa až na základe záväznej objednávky od zákazníka.
Váš tovar sme záväzne objednali u nášho dodávateľa. Dodávateľom nám bolo potvrdené dodanie, preto predpokladáme, že by nemalo dôjsť ku predĺženiu termínu dodania.
Vašu žiadosť ohľadom predpokládaného termínu dodania sme obdržali 2x, v oboch prípadoch sme Vás informovali o dodaní v polovici Novembra.
Ihneď ako nám bude tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. Rovnako Vás budeme informovať aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.
Ak Vám dodanie ponáhľa, v takomto prípade sme Vám odporučili vybrať si taký model hodiniek, ktorý máme skladom. V takomto prípade by bola možná expedícia ešte v rámci dňa.
Pevne veríme, že Vaša spokojnosť s objednávkou u nás bude aj napriek tomu, že ste si vybrali model so spomínanou dostupnosťou nakoniec vyššia, prípadne nás kontaktujte ohľadom spomínanej výmeny modelu za skladovú položku - budeme sa tešiť.
S pozdravom
Timestore -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.