Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Stačil jeden ľudsky pristup, namiesto toho jak robot opakoval to iste, o hodinu som sa spozdila a ochota nebola žiadna, hlavne keď som sa dozvedela ,že tam ten priestor bol.Ale aby som bola fér na druhy deň som komunikovala asi s niekym iným...sice už nevedel nič spraviť...ale tam ludskosť bola citiť. Ale ešte sa mi nestalo, aby som počula 2dni z tel. "Operator ma dovolenku...kontaktujte mailom" to je veľmi zleee....aby tam nebol zástup?

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia.

    Zákaznícke oddelenie s Vami komunikovalo ohľadom nemožnosti osobného odberu vo viacerých mailoch, čo muselo pre Vás vyznievať frustrujúco.

    Uvedomujeme si, že ste boli pod časovým tlakom, žiaľ, ako e-shop sme limitovaný možnosťami doručenia a osobný odber nie je možný. Všetky podmienky a možnosti sú uvedené na našich stránkach aj v Obchodných podmienkach.


    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Dopravna sluzba dpd velka nespokojnost. Zaplatila som garanciu dorucenia v piatok, kurier nevedel najst adresu ale vobec ma nekontaktoval telefonicky, kontakt na dpd len emailovy. Uz objednavat nebudem.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia.

    Služba garancia doručenia sa týka poškodenia hodiniek alebo straty hodiniek pri ich preprave. Podstatou je, že pri riešenej reklamácii s dopravcom nečakáme na ukončenie reklamácie, ale v rámci garancie doručenia posielame nový kus hodiniek.

    Žiaľ, po odoslaní balička nemáme dosah na dopravnú spoločnosť, napriek negatívnej skúsenosti veríme, že Vám bude produkt robiť radosť a dobre slúžiť.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hodinky som objednala ako darček. Prišli v strašne poškodenej, roztrhanej škatuli, ktorá bola zabalená v plaste. To znamená, že balič videl zlý stav krabice a napriek tomu ju zabalil na prepravu.
    Samozrejme, darček bol neúspešný. S nákupom nie je spokojná

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia. Dnes Vám posielame nepoškodenú krabičku k hodinkám.

    Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme a odporúčame v takýchto prípadoch vždy kontaktovať náš zákaznícky servis, aby sme Vám čo najskôr v nahlásenej situácii dokázali pomôcť.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Super tovar
    • Ceny
    • Vrátenie tovaru

    Pri vrátení tovaru som strávil minimálne 30 minút kým som vypísal a vytlačil dokument ktorý k tomu potrebujú a ešte vytvoril, vytlačil a nalepil na balík podací lístok aby som sa vyhol čakaniu na pošte. Veľmi rád som odtiaľto objednával ale kvôli tomuto zdĺhavému procesu vrátenia tovaru to bolo naposledy..

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor na náš e-shop. Mrzí nás, že sú potrebné formality na vrátenie tovaru z Vášho pohľadu časovo náročnejšie. Napriek tomu sme radi, že ste u nás v priebehu rokov nakupovali opakovane.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Rýchlosť dodania

    Poslali mi iný tovar a už týždeň čakám na výmenu! Nesprávny som pritom odoslal hneď v ten deň ako prišiel a neverím, že týždeň trvá pošta!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že došlo k zámene tovaru
    Baličky sú zasielane do P.O boxu ktorý vyberáme 1-2 krát do týždňa.

    Akonáhle bude zásielka fyzicky doručená na naše sídlo a spracujeme Vašu požiadavku, budeme Vás informovať prostredníctvom emailu, najneskôr do 14 dní od dátumu uloženia Vášho balíka vo firemnom P.O.BOXe.

    Za komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednala 17.12. zaplatila kartou, odoslaný mi síce bol, mail o dodaní prišiel ale reálne som svoju objednávku nedostala do dnešného dňa. Snažila som sa komunikovať, odpisovali ale ich riešenie, že ja sama to mám reklamovať v dpd ( dpd som kontaktovala viackrát, žiaľ bez odozvy) ma dosť zarazilo. Možno ak by som si zvolila dobierku, tak by sa viac snažili. Opätovne som ich kontaktovala, obdržala som opäť odpoveď, že si to mám sama reklamovať v dpd a ak sa mi balík nedoručí, tak po 14 dňoch od kúpy začnú reklamáciu. Takže nemám ani darček a ani 150€. Podotýkam, bol mi účtovaný poplatok za doručenie do Vianoc. Môžno tých ďalších.
    Škoda, doteraz som bola spokojná.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu a popis vzniknutej situácie s dopravcom. Ronvako ďakujeme, že ste nás kontaktovali mailom a ako Vám náš tím zákazníckeho centra potvrdil, lokalizáciu Vašej zásielky sami obratom preveríme u nášho dopravcu - rovnako máme k dipozícii mailový kontakt na DPD, ktorý sme využili. Akonáhle získame bližšie informácie o doručení, budeme Vás kontaktovať.

    Pokiaľ by sme nezískali vyjadrenie dopravcu o lokalizácii Vašej zásielky do 5.1., ako ste uviedli, že je daný hraničný termín, dokedy máte záujem ešte počkať, budeme Vás kontaktovať s návrhom na vrátenie platby a poprosíme Vás o doplnenie čísla bankového účtu.

    Za komplikácie s doručením sa veľmi ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby sme situáciu čo najskôr doriešili.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel nefunkčný ručička chronometra sa po vynulovaní zastavovala na 56tej sekunde. Tovar som vrátil.
    Celkovo som veľmi nespokojný keď takýto tovar vôbec odošlete.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Náš zakaznícky servis Vás kontaktoval mailom a navrhli sme alternatívy pre vyriešenie tejto nepríjemnej situácie, kedy môže byť podľa popisu chyba v kalibrácii stopiek. Samozrejme, po doručení hodiniek nahlásenú vadu preskúmame a vyhovieme Vám v požadovanom odstúpení od kúpnej zmluvy alebo v prípade záujmu opravou v nastavení chodu hodiniek.

    Za vznikniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme a odporúčame v takýchto prípadoch vždy kontaktovať náš zákaznícky servis, aby sme Vám čo najskôr v nahlásenej situácii dokázali pomôcť.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar bol doručený v poriadku, avšak obsah balenia t.j. manuál a záručný list boli už používané (bolo na nich vidno značné opotrebenie) a taktiež obsahom záručného listu mala byť karta obsahujúce údaje o danom produkte a tú som v balení nenašiel. Zdá sa, že produkt bol už raz otvorený, alebo balenie nebolo originál. Netuším :)

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou spokojný - predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.

    Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu. Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.
    V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    V prípade, pokiaľ ste osobne vyhodnotili, že dodaný manuál a záručný list neboli v pre Vás prijateľnom stave, bude Vás náš zákaznícky servis kontaktovať a dané materiály Vám opätovne dopošleme.

    Za vzniknuté komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    tovar čo som si objednal , Hodinky meškajú nejdú dobre...sklamal som sa ,,, teraz čo mám robiť zalatil som Vám, a ako to boli odskušané?

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Kvalita daného tovaru zodpovedá kvalite výrobkov danej značky - my sme iba predajcom a ohľadom Vami opísanej chyby by sme daný problém diagnostikovali ako problém s batériou hodiniek.
    Takúto závadu je potrebné nám oznámiť bezodkladne, a to do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj v našich OP.

    Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom Vašej objednávky nekontaktovali telefonicky ani e-mailom, bude Vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.

    Pevne veríme, že doriešime vzniknutú situáciu k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Hodinky ,nevydrzia nabyte ani jeden den tovar som vratil

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor.

    Mrzí nás, že hodinky nespĺňajú Vaše predstavy. Po doručení hodiniek späť k nám bude vrátenie tovaru sprocesované za dodržania všetkých potrebných náležitostí.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Kupoval som ho cez heuréka kde dávali iné parametre kovového remienky ako mate vy q tým som bol oklamany
    • Remienok bol krátky

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí. Chyba pri uvedenom parametri hodiniek nenastala našou vinou, ide o samotný popis na Heuréke, ktorý si generujú z iného zdroja ako sú naše oficiálne informácie na eshope (kde je daný parameter hodiniek skutočne správnych 18 cm).

    Nakoľko ste nás už kontaktovali aj cez zákaznícky servis, ako riešenie sme Vám ponúkli, samozrejme, realizáciu odstúpenia od kúpnej zmluvy, kedy Vám bude vrátená uhradená suma alebo výmenu za iný model hodiniek, ktoré by Vami požadovaný obvod splňali.


    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Vybavenie a doručenie zásielky excelentné.

    Parametre hodiniek boli skopírované z nejakých iných. Keď niekto nemá čas na prieskum z iných zdrojov, može byť nepríjemne prekvapený. V tomto prípade to boli rozmery, kde je uvedené 46 × 12 mm, skutočne 34×8 mm, čo podstatne mení čitateľnosť číslic. Sklíčko podľa údajov je minerálne, v skutočnosti plastové. Vedieť to dopredu, tak si ich nekúpim.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Kolegovia na produktovom oddelení potvrdili, že parametre boli na eshope pri danom modeli hodiniek uvedené s chybou a veľmi sa za to ospravedlňujeme.

    Ako riešenie by sme Vám radi ponúkli viacero alternatív - môžete využiť odstúpenie od kúpnej zmluvy (kedy Vám budú preplatené aj poštovné náklady na zaslanie tovaru späť k nám do max. výšky 5 eur, nakoľko chyba vznikla na strane obchodu) alebo pokiaľ Vám doručené hodinky po ich vykúšaní vyhovujú a radi by ste si ich ponechali, ponúkneme Vám ako kompenzáciu dodatočnú 20% zľavu na hodnotu tovaru.

    Ohľadom Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie, pevne veríme, že vzniknutú situáciu doriešime k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemám skúsenosti, uvidím teraz po reklamácii, ako sa k tomu obchod postaví.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za informovanie o záležitosti aj týmto spôsobom. Vašu reklamáciu a jej podanie evidujeme, nakoľko ste nás kontaktovali aj emailom na našom zákazníckom servise, o stave Vašej reklamácie Vás budeme priebežne informovať.

    S pozdravom
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Z mojej skusenosti zial nic

    Manzelke som v timestore zakupil naramkove hodinky Michael Kors. Nechapem preco k hodinkam nedodavaju certifikat originality. Proste nedodavaju. Vsade inde som ho dostal este aj ked som si kupil hodinky z EBay. V kazdom pripade zial po par dnoch nosenia hodiniek (pracuje v skolstve - ucitelka) sa "pozlateny" kovovy remienok zacal osuchavat na vnutornych spojoch medzi sebou. Inak sa nosit nedaju len na ruke kde sa pohybuje remienok aj hodinky. Na ruke sa jej z osuchaneho materialu remienka zacali robit cervene flaky. Proste hodinky nenositelne. Po zaslani reklamacie na ich PO box (vyberaju ho raz do tyzdna stvrtok) Smola dorazili v piatok... mi po viac ako tyzdni odpisali ,ze hodinky sa nosili nespravnym sposobom a osuchanie kovoveho remienka je normalne aj po par noseniach na ruke... Mrzi ma to o to viac,ze to bol darcek k 40tym narodeninam. Takze som kupil tie iste hodinky v inej predajni a s tymi vobec nieje tento problem, taktiez som dostal k hodinkam certifikat originality. Tento pristup mi pride neseriozny a nekorektny. Hodinky vraj boli posudene odbornym posudkom ,ktory som do dnesnej doby od nich neobdrzal. Stacilo napisat, ze ich to mrzi, alebo aspon nieco. NIC. OK poucenie premna.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s reklamáciou u nás spokojný.

    Vašu objednávku ste prebrali 17.2.2023 a hodinky boli u nás na reklamáciu prijaté 12.7.2023 (5 mesiacov).

    Ako uvádzame aj na našich stránkach, Vami popisovaná závada žiaľ, nespadá pod reklamačné konanie: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA

    Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu. Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.

    Ohľadom vzniknutej situácie Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nekvalitný tovar

    Toto bola moja druhá zlá skúsenosť s obchodom. Tovar je nekvalitný, farba nedoliata a poškrábaný. Pri prvej objednávke bol náramok zoxidovaný
    Takže 2x a dosť.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná.

    Kvalita daného tovaru zodpovedá kvalite výrobkov danej značky - my sme iba predajcom.

    Ak Vám však bol dodaný tovar s poškodením - ospravedlňujeme sa. Takúto závadu je potrebné nám oznámiť bezodkladne, a to do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj v našich OP.

    Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom Vašej objednávky nekontaktovali telefonicky ani e-mailom, bude Vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.

    Pevne veríme, že doriešime vzniknutú situáciu k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku prevzal na hodinkách nie je vidiet digitálny čas a posielal som reklamáciu a nikto nereaguje.Tento obchod neodporúčam majú čínske kópie Casio!Nikdy viac tento obchod a žiadna komunikácia s nimi zoberú peniaze a nestaraju sa smradi

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Na Váš e-mail sme odpovedali bezodkladne, spolu aj s návodom, ako manuálne zosynchronizovať digitálny vs. analógový ciferník.

    Písali ste nám však z inej e-mailove adresy, než ktorú ste zadali v objednávke - e-mail sme Vám teda aktuálne preposlali opätovne aj na druhú e-mailovú adresu.

    Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu.

    V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    Pevne veríme, že aktuálne e-maily od nás Vám prišli v poriadku a po synchonizácii časov ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore