Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar ktory mal byt doruceny 24.10. bol doruceny az 28.10 co mi sposobilo komplikacie nakolko som uz bol odcestovany.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia.
Tovar bol odoslaný podľa požiadavky vo Vašej objednávke, s ohľadom na potrebu doručenia do požadovaného termínu 25.10. a to obratom po vytvorení objednávky 23.10. Zásielka bola expedovaná 23.10. popoludní.
Žiaľ, ku zdržaniu došlo na strane dopravnej spoločnosti, bežný termín dodania je totiž D+1. O tomto zdržaní s Vami komunikovalo aj naše zákaznícke centrum.
Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prvoradá, o to viac nás mrzí, že došlo k omeškaniu dodania, na ktoré z našej strany nemáme vplyv.
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar som žiadal dodať do výdajného miesta - nie do Z-Boxu, kde sa nedá platiť bankovou kartou. Výdaj tovaru sa mi preto značne skomplikoval. Úhradu musel namiesto mňa urobiť môj príbuzný. Myslite prosím na to, že v tejto krajine žije aj staršia generácia, ktorá nevyrastala na počítačoch, pretože vtedy ešte neexistovali. Preto je pre nás jednoduchšie zaplatiť kartou, alebo v hotovosti vo výdajnom mieste !
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi nás mrzí, že ste mali komplikácie pri preberaní balíka. Chápeme, že to mohlo byť nepríjemné.
Radi by sme Vás upozornili, že Z-Box, do ktorého bol balík doručený, ste si zvolili pri vytváraní objednávky. Po odoslaní objednávky ste od nás obdržali e-mail s podrobnosťami o objednávke vrátane informácií o doručení.
V prípade akýchkoľvek komplikácií je našim zákazníkom vždy k dispozícii naše zákaznícke oddelenie.
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
- Neskorý termín dodania
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu a mrzí nás negatívna skúsenosť s termínom dodania tovaru.
Vaša zásielka bola expedovaná druhý deň po vytvorení objednávky, teda obratom po vytvorení objednávky v podvečerných hodinách. Žiaľ, na zdržanie na strane dopravcu po expedovaní zásielok už nemáme dosah.
Napriek tomu sa Vám úprimne ospravedlňujeme za oneskorený termín dodania, pretože spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prvoradá a Vaša dôvera je pre nás najväčšou odmenou.
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
Hodinky objednane 10.9.2024 a este stale nic takze vlastne neviem ani hodnotit.ani len sprava alebo mail ze ci boli expedovane od 10teho vobec ziadne info.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
veľmi sa Vám ospravedlňujeme za technické komplikácie, ku ktorým došlo pri vytvorení objednávky. Po nahlásení problému, na ktorý ste nás upozornili minulý týždeň, Vám bola vytvorená nová objednávka, ktorá je na ceste k Vám.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za technické komplikácie. Pri riešení každého problému máme na zreteli na prvom mieste našich zákazníkov a ich spokojnosť.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
- Problem sa dostat k navodu.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie.
Na Vašu e-mailovú adresu Vám zároveň posielame manuál k zakúpeným hodinkám.
Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prvoradá a Vaša dôvera je pre nás najväčšou odmenou.
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
- Hodinky s vybitou bateriou
KONTROLUJTE HODINKY
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš názor.
Ospravedlňujeme sa za problémy s batériou. Zákazník nás vždy môže nakontaktovať, radi doriešime požiadavku spätne k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
Zatiaľ nemôžem hodnotiť, pretože musím vyriešiť problém s návodom v slovenčine a či tie hodinky sú typ Casio Sports WS-1400H-1AVEF. Prípadne či mi viete zabezpečiť ich nastavenie, pretože som dôchodca 75 ročný.
Zostávam s priateľským pozdravom.
Číslo objednávky: 2424086158
Vytvorená: 7. 7. 2024Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a názor na nákup.
V komunikácii s nami ste potvrdili, že ide o správny model hodiniek a zároveň sme Vám poslali manuál v slovenskom jazyku. Preto veríme, že Vám hodinky budú dobre slúžiť a robiť radosť.
S pozdravom
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
Poslali mi poškodený tovar a nechceli vrátiť zaplatenú sumu. Nakupovanie v Timestore rozhodne nikomu neodporúčam.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu reakciu a názor na náš e-shop.
Hodinky, ktoré ste nám vrátili na odstúpenie od kúpnej zmluvy, boli prijaté s oškretými a poškriabanými časťami. Tovar je pri expedovaní vždy kontrolovaný, kolegovia závadu na Vami vybraných modeloch neevidovali. Ak Vám boli hodinky podľa Vašich slov už doručené so závadou, mali ste nás o tom informovať do 24 hodín od prebratia zásielky. (Tovar je potrebné skontrolovať bezprostredne po jeho doručení. Prípadné poškodenie je nutné nahlásiť emailom do 24 hodín od prebratia a spozorovania poškodenia, tak, ako je uvedené v Obchodných podmienkach, s ktorými ste pri uzavretí objednávky súhlasili.)
Spokojnosť zákazníka je pre nás prvoradá a pri každom probléme sa snažíme vyjsť zákazníkovi v ústrety a komunikovať o možných riešeniach problému. Žiaľ, neevidujeme s Vami žiadnu komunikáciu ohľadom hodiniek. Preto Vám bola pri odstúpení navrhnutá zrážka z ceny avšak samotné odstúpenie nebolo zamietnuté.
Ďakujeme za pochopenie
S pozdravom,
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
Tovar prisiel poskodeny
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás Vaša nespokojnosť.
Na základe vrátenia tovaru Vám bolo spracované odstúpenie od kúpnej zmluvy. Žiaľ, k Vašej objednávke neevidujeme žiadnu komunikáciu ohľadom vzniknutého problému a doručenia poškodeného tovaru, resp. uvoľnenej časti na remienku hodiniek. V prípade akýchkoľvek problémov, súvisiacich s tovarom, je potrebné kontaktovať naše zákaznícke centrum, aby bolo možné vyriešiť situáciu čo najskôr a čo najvhodnejším spôsobom.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Hodinky prišli nefunkčné,musel som ísť meniť baterku v nich.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý de,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že bolo potrebné meniť batériu na hodinkách. Výmena batérie nespadá pod záručný servis, no do 6 mesiacov od zakúpenia hodiniek je u nás hodnotená ako bezplatná záručná oprava. Postup pri výmene batérie sme s Vami odkomunikovali, zároveň sme Vám samotnú výmenu batérie preplatili v plnej sume.
V každých hodinkách je batéria vložená už od výroby. Hodinky prichádzajú k zákazníkovi s povytiahnutou korunkou, čím sa zastaví čas. Aj keď sa tým batéria nevybíja, časom stráca svoje napätie, aj keď pomalšie. Preto je na každej batérii uvedený dátum expirácie. Aj keby ste batériu nikdy nepoužili, časom sa sama vybije. Je to jej prirodzená vlastnosť. Na životnosť batérie sa z tohto dôvodu nevzťahuje záruka.
Máme však interne stanovenú 6 mesačnú lehotu od zakúpenia tovaru na bezplatnú výmenu batérie, ktorú ste si aj Vy uplatnili. V tomto prípade sa však nejedná o výrobnú vadu.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Stačil jeden ľudsky pristup, namiesto toho jak robot opakoval to iste, o hodinu som sa spozdila a ochota nebola žiadna, hlavne keď som sa dozvedela ,že tam ten priestor bol.Ale aby som bola fér na druhy deň som komunikovala asi s niekym iným...sice už nevedel nič spraviť...ale tam ludskosť bola citiť. Ale ešte sa mi nestalo, aby som počula 2dni z tel. "Operator ma dovolenku...kontaktujte mailom" to je veľmi zleee....aby tam nebol zástup?
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia.
Zákaznícke oddelenie s Vami komunikovalo ohľadom nemožnosti osobného odberu vo viacerých mailoch, čo muselo pre Vás vyznievať frustrujúco.
Uvedomujeme si, že ste boli pod časovým tlakom, žiaľ, ako e-shop sme limitovaný možnosťami doručenia a osobný odber nie je možný. Všetky podmienky a možnosti sú uvedené na našich stránkach aj v Obchodných podmienkach.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Dopravna sluzba dpd velka nespokojnost. Zaplatila som garanciu dorucenia v piatok, kurier nevedel najst adresu ale vobec ma nekontaktoval telefonicky, kontakt na dpd len emailovy. Uz objednavat nebudem.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia.
Služba garancia doručenia sa týka poškodenia hodiniek alebo straty hodiniek pri ich preprave. Podstatou je, že pri riešenej reklamácii s dopravcom nečakáme na ukončenie reklamácie, ale v rámci garancie doručenia posielame nový kus hodiniek.
Žiaľ, po odoslaní balička nemáme dosah na dopravnú spoločnosť, napriek negatívnej skúsenosti veríme, že Vám bude produkt robiť radosť a dobre slúžiť.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Hodinky som objednala ako darček. Prišli v strašne poškodenej, roztrhanej škatuli, ktorá bola zabalená v plaste. To znamená, že balič videl zlý stav krabice a napriek tomu ju zabalil na prepravu.
Samozrejme, darček bol neúspešný. S nákupom nie je spokojnáReakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás vzniknutá situácia. Dnes Vám posielame nepoškodenú krabičku k hodinkám.
Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme a odporúčame v takýchto prípadoch vždy kontaktovať náš zákaznícky servis, aby sme Vám čo najskôr v nahlásenej situácii dokázali pomôcť.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Super tovar
- Ceny
- Vrátenie tovaru
Pri vrátení tovaru som strávil minimálne 30 minút kým som vypísal a vytlačil dokument ktorý k tomu potrebujú a ešte vytvoril, vytlačil a nalepil na balík podací lístok aby som sa vyhol čakaniu na pošte. Veľmi rád som odtiaľto objednával ale kvôli tomuto zdĺhavému procesu vrátenia tovaru to bolo naposledy..
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš názor na náš e-shop. Mrzí nás, že sú potrebné formality na vrátenie tovaru z Vášho pohľadu časovo náročnejšie. Napriek tomu sme radi, že ste u nás v priebehu rokov nakupovali opakovane.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Rýchlosť dodania
Poslali mi iný tovar a už týždeň čakám na výmenu! Nesprávny som pritom odoslal hneď v ten deň ako prišiel a neverím, že týždeň trvá pošta!
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že došlo k zámene tovaru
Baličky sú zasielane do P.O boxu ktorý vyberáme 1-2 krát do týždňa.
Akonáhle bude zásielka fyzicky doručená na naše sídlo a spracujeme Vašu požiadavku, budeme Vás informovať prostredníctvom emailu, najneskôr do 14 dní od dátumu uloženia Vášho balíka vo firemnom P.O.BOXe.
Za komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar som si objednala 17.12. zaplatila kartou, odoslaný mi síce bol, mail o dodaní prišiel ale reálne som svoju objednávku nedostala do dnešného dňa. Snažila som sa komunikovať, odpisovali ale ich riešenie, že ja sama to mám reklamovať v dpd ( dpd som kontaktovala viackrát, žiaľ bez odozvy) ma dosť zarazilo. Možno ak by som si zvolila dobierku, tak by sa viac snažili. Opätovne som ich kontaktovala, obdržala som opäť odpoveď, že si to mám sama reklamovať v dpd a ak sa mi balík nedoručí, tak po 14 dňoch od kúpy začnú reklamáciu. Takže nemám ani darček a ani 150€. Podotýkam, bol mi účtovaný poplatok za doručenie do Vianoc. Môžno tých ďalších.
Škoda, doteraz som bola spokojná.Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za recenziu a popis vzniknutej situácie s dopravcom. Ronvako ďakujeme, že ste nás kontaktovali mailom a ako Vám náš tím zákazníckeho centra potvrdil, lokalizáciu Vašej zásielky sami obratom preveríme u nášho dopravcu - rovnako máme k dipozícii mailový kontakt na DPD, ktorý sme využili. Akonáhle získame bližšie informácie o doručení, budeme Vás kontaktovať.
Pokiaľ by sme nezískali vyjadrenie dopravcu o lokalizácii Vašej zásielky do 5.1., ako ste uviedli, že je daný hraničný termín, dokedy máte záujem ešte počkať, budeme Vás kontaktovať s návrhom na vrátenie platby a poprosíme Vás o doplnenie čísla bankového účtu.
Za komplikácie s doručením sa veľmi ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby sme situáciu čo najskôr doriešili.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar prišiel nefunkčný ručička chronometra sa po vynulovaní zastavovala na 56tej sekunde. Tovar som vrátil.
Celkovo som veľmi nespokojný keď takýto tovar vôbec odošlete.Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.
Náš zakaznícky servis Vás kontaktoval mailom a navrhli sme alternatívy pre vyriešenie tejto nepríjemnej situácie, kedy môže byť podľa popisu chyba v kalibrácii stopiek. Samozrejme, po doručení hodiniek nahlásenú vadu preskúmame a vyhovieme Vám v požadovanom odstúpení od kúpnej zmluvy alebo v prípade záujmu opravou v nastavení chodu hodiniek.
Za vznikniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme a odporúčame v takýchto prípadoch vždy kontaktovať náš zákaznícky servis, aby sme Vám čo najskôr v nahlásenej situácii dokázali pomôcť.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar bol doručený v poriadku, avšak obsah balenia t.j. manuál a záručný list boli už používané (bolo na nich vidno značné opotrebenie) a taktiež obsahom záručného listu mala byť karta obsahujúce údaje o danom produkte a tú som v balení nenašiel. Zdá sa, že produkt bol už raz otvorený, alebo balenie nebolo originál. Netuším :)
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou spokojný - predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.
Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu. Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.
V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.
V prípade, pokiaľ ste osobne vyhodnotili, že dodaný manuál a záručný list neboli v pre Vás prijateľnom stave, bude Vás náš zákaznícky servis kontaktovať a dané materiály Vám opätovne dopošleme.
Za vzniknuté komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujeme.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
tovar čo som si objednal , Hodinky meškajú nejdú dobre...sklamal som sa ,,, teraz čo mám robiť zalatil som Vám, a ako to boli odskušané?
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.
Kvalita daného tovaru zodpovedá kvalite výrobkov danej značky - my sme iba predajcom a ohľadom Vami opísanej chyby by sme daný problém diagnostikovali ako problém s batériou hodiniek.
Takúto závadu je potrebné nám oznámiť bezodkladne, a to do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj v našich OP.
Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom Vašej objednávky nekontaktovali telefonicky ani e-mailom, bude Vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.
Pevne veríme, že doriešime vzniknutú situáciu k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Hodinky ,nevydrzia nabyte ani jeden den tovar som vratil
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš názor.
Mrzí nás, že hodinky nespĺňajú Vaše predstavy. Po doručení hodiniek späť k nám bude vrátenie tovaru sprocesované za dodržania všetkých potrebných náležitostí.
S pozdravom,
Timestore