Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, ktorý som si objednal nedorazil, miesto neho dorazilo niečo úplne iné.
    • Dotazník spokojnosti Heureka mi na mail prišiel aj napriek tomu, že som pri objednávke zaškrtol, že s tým nesúhlasím.

    Na webe majú viac ako 3 produkty, ktoré majú úplne rovnaké názvy, spravil som tú chybu, že som si objednal jeden z nich a na počudovanie sa mi prišlo niečo úplne iné, aj napriek tomu, že v maily s potvrdením objednávky bola správna položka.

    Následne som na mail, kde som situáciu zhrnul dostal odpoveď až potom ako som sa musel koncom ďalšieho dňa pripomenúť.

    O tom, že tovar mal byť ako darček k sviatku sa nevyjadrujem, nakoľko nakoniec žiadny darček nebol.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.

    Kolegovia na expedícii Vám omylom zabalili iný tovar, než ste si objednali, za čo sa ospravedlňujeme. Vzniknutú situáciu sme chceli vyriešiť špeciálnou službou tzv "Výmenný balík", kedy by Vám nevznikali žiadne dodatočné náklady a správny model by Vám priniesol kuriér na Vami zvolenú adresu.

    Toto riešenie ste však využiť nechceli, rozhodli ste sa nám zaslať doručený tovar späť - na vrátenie fin. prostriedkov, kedy Vám budú preplatené aj poštovné náklady na zaslanie tovaru späť k nám do max. výšky 5 Eur.

    Veľké množstvo produktov má rovnaký názov - je to zapríčinené tým, že názov je tvorený Značkou produktu + edíciou, do ktorej ho výrobca zaradil. Podľa názvov sa však tovar neprijíma na sklad / nezaskladňuje / nefakturuje / ani neexpeduje - tieto procesy sú spracovávané podľa kódu produktu - ktorý je jedinečný a taktiež určený samotným výrobcom. Pri zámene produktov na expedícii došlo jednoducho na základe zlyhania ľudského faktoru.

    Na Váš e-mail zo 17. 1. 2023 doručený o 10:59 sme reagovali už s navrhnutým riešením pre Vás 18. 1. 2023 o 9:41 - a teda do 24 hodín tak, ako uvádzame aj na našich stránkach.

    Pevne veríme, že po spracovaní Vašej požiadavky po doručení tovaru späť k nám ostanete s našim obchodom spokojný na viac ako 10%, ktoré uvádzate vo Vašej recenzii.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    hodinky nezodpovedali kvalite, popisu a vyobrazeniu na website, lacny podpriemerny vyrobok, zabaleny v plastku a papierovej krabicke. Nevyzera ako original Hilfinger watch, skor ako lavna napodobenina. Bol to darcek, takze velke sklamanie!!!!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou spokojná - predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.

    V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Súčasťou zakúpeného produktu nebol návod na jeho používanie v Slovenskom jazyku, môžem to hľadať na internete a neviem kde ešte to ma fakt zaťažuje, to nieje normálne !
    Treba tam uviesť napr., že návod na používanie tohoto produktu v Slov. jazyku nieje súčasťou balenia

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Ak Vám systém manuál automaticky nepriradil ospravedlňujeme sa - manuál Vám samozrejme dopošleme.

    Nakoľko od Vás neevidujeme žiadny e-mail (podľa čísla objednávky, mena uvedeného v objednávke alebo e-mailovej adresy uvedenej v objednávke), budeme Vás kontaktovať na základe tejto recenzie.

    S pozdravom
    Timestore

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrý deň.
    • Tak ako prvé som narazil na problém s určením miesta dodávky. Hoci som si 3 x zvolil jedno miesto, Váš GO Pay ma tvrdohlavo presúval na miesto č.2!
    • Na koniec mi v deň dodávky presunuli a sms správou oznámili, že tovar bude z dôvodu dovolenky presunútý na miesto č.1 - kde som si ho pôvodne chcel vyzdvihnúť.
    • Bolo mi napísané, že po skompletovaní objednávky mi bude tovar doručený. Objednával som 1 ks hodiniek - ak píšete o skompletovaní objednávky - ak by to boli analógové hodinky, asi by som bol ochotný akceptovať, že vám chýbalo nejaké koliesko (myslím v hodinkách). Čo ste však kompletovali na elektronických hodinkách??? Trvalo Vám to tri dni od zaplatenia, kým ste to vyexpedovali. Keď som pri platení chcel zaplatiť kartou - jednoducho ma váš GO Pay nechcel pustiť ďalej, o čom som Vás aj informoval. Poslal som objednávku bez zaplatenia, na Váš dopyt a poslané dáta som ju rád uhradil. Nuž nie všetko čo sa obvykle osvedčilo musí byť v každom prípade dobré. Na Vašu reakciu že ide o GO Pay a teda nič neriešite len moja malá reakcia: Ak by prestali na svete vyrábať hodinky a predávali sa len u Vás - tak asi budem na chrbte nosiť staré pendlovky, ale u Vás už nebudem nič nakupovať. Nikdy!
    • Príjemný deň.
    • Kopečný

    Dobrý deň.
    Tak ako prvé som narazil na problém s určením miesta dodávky. Hoci som si 3 x zvolil jedno miesto, Váš GO Pay ma tvrdohlavo presúval na miesto č.2!
    Na koniec mi v deň dodávky presunuli a sms správou oznámili, že tovar bude z dôvodu dovolenky presunútý na miesto č.1 - kde som si ho pôvodne chcel vyzdvihnúť.
    Bolo mi napísané, že po skompletovaní objednávky mi bude tovar doručený. Objednával som 1 ks hodiniek - ak píšete o skompletovaní objednávky - ak by to boli analógové hodinky, asi by som bol ochotný akceptovať, že vám chýbalo nejaké koliesko (myslím v hodinkách). Čo ste však kompletovali na elektronických hodinkách??? Trvalo Vám to tri dni od zaplatenia, kým ste to vyexpedovali. Keď som pri platení chcel zaplatiť kartou - jednoducho ma váš GO Pay nechcel pustiť ďalej, o čom som Vás aj informoval. Poslal som objednávku bez zaplatenia, na Váš dopyt a poslané dáta som ju rád uhradil. Nuž nie všetko čo sa obvykle osvedčilo musí byť v každom prípade dobré. Na Vašu reakciu že ide o GO Pay a teda nič neriešite len moja malá reakcia: Ak by prestali na svete vyrábať hodinky a predávali sa len u Vás - tak asi budem na chrbte nosiť staré pendlovky, ale u Vás už nebudem nič nakupovať. Nikdy!
    Príjemný deň.
    Kopečný

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Nakoľko Vám platba kartou online cez platobnú bránu GoPay neprešla, zmenili sme Vám spôsob platby na prevod a zaslali údaje k platbe. Žiaľ, nevieme Vám povedať, kvôli čomu sa Vám platbu cez portál GoPay nepodarilo zrealizovať - k takýmto informáciám nemáme prístup - platobnú bránu taktiež nevieme vygenerovať nanovo, to vie len samotný portál GoPay. Pri ostatných objednávkach s takým istým spôsobom platby sme problém neevidovali.

    Ak Vami vybrané odberné miesto Packety bolo nedostupné, bola Vaša zásielka správne, tak ako uvádza Packeta vo svojich OP presmerovaná na najbližšie voľné odberné miesto. Určite tak spravili v dobrej vôli Vám zásielku čo najskôr doručiť.

    Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    Želáme pokojné sviatky a veľa úspechov v novom roku.
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Hodinky sú tovar, ktorý by mal mať eshop dobre nafotene. Toto mi príde ako garážový eshop alebo sprostredkovateľ (aj keď to niesu lebo prišla ich vlastná krabica)... Nemali by používať nekvalitné promo fotky produktu a ešte so zavádzajúcim popisom.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Fotografia produktu je správna - my si vlastné fotografie nevytvárame, fotografie vyhotovuje samotný výrobca hodiniek.

    Nakoľko ste nás ohľadom Vašej objednávky doposiaľ nekontaktovali, nevieme reagovať, ktorý popis je podľa Vás zavádzajúci (avšak informácie o výrobku máme k dispozícii taktiež priamo od výrobcu).

    Ohľadom Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie, pevne veríme, že vzniknutú situáciu doriešime k Vašej spokojnosti.

    Želáme pokojné sviatky a veľa úspechov v novom roku.
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Veľmi dlhé čakanie na tovar a stále nedorazil už týždeň. Z inej stránky príde hneď na druhý deň po objednávke, presne tým istým zvoleným spôsobom dopravy a doručenia.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí a za omeškanie zo strany externého prepravcu sa ospravedlňujeme.

    Podľa online systému prepravcu je Vaša zásielka dnes 2.9.2022 na ceste na výdajné miesto. Potrebné je počítať aj s 2 dňami, ktoré boli dňom pracovného pokoja (štátne sviatky).

    Pevne veríme, že si budete môcť Vašu zásielku v najbližších hodinách vyzdvihnúť.

    Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Stále čakám na doručenie tovaru

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná, avšak podľa online systému dopravcu je Vaša zásielka dnešným dňom riadne doručená.

    Pevne teda veríme, že ostanete s nákupom u nás spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar prišiel nefunkčný

    Dobrý deň hodinky som odovzdal ako darček a pri rozbalení sme zistili že nefungujú.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Ak má doručený tovar závadu, je potrebné nás o tom informovať do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj na našich stránakch.

    Ako sme Vás informovali aj e-mailom, záruka na batériu je 6 mesiacov.

    Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA - poštovné náklady Vám budú v takomto prípade do výšky 5 eur preplatené.

    Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu. Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 10 Eur nahradené.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po obdržaní Vašej zásielky v sídle firmy (tak, ako ste nás informovali) doriešime túto situáciu k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Firma nepredava na fakturu pre spolocnosti iba pre fyzicke osoby. To je podozrivy sposob predaja.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.

    Aktuálne však nie je možné u nás vystaviť faktúru na firmu (táto povinnosť nám nevyplýva), čomu zodpovedá aj možnosť vyplnenia údajov len na fyzickú osobu v košíku v čase vytvárania objednávky.

    Taktiež by sme radi upozornili na bod 1.3 v našich OP, s ktorými ste pri vytváraní objednávky súhlasili.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Obchod OK ale zaplatit priplatok za garantovane dorucenie a kurier mi ani nezavola a necha zasielku pohodenu v zahrade, to som este nezazil. Skoda.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli s nákupom u nás spokojný.

    Zároveň nás však mrzí, že ste neboli s dodaním prostredníctvom externého prepravcu spokojný - danú situáciu preveríme.

    Služba garancia doručenia znamená, že v prípade stratenia zásielky nečakáme, kým sa vybaví reklamácia s dopravcom, ale zasielame zákazníkovi nový tovar a reklamáciu s dopravcom riešime my.

    Nakoľko ste nás ohľadom spomínaného doručovania zásielky neinformovali, budeme Vás kontaktovať na základe tejto recenzie.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Objednane hodinky sú fajn ale prišli mi v inej krabičke ako mala byť v originále.A bez SK navodu.Obchod sa ospravedlnil a poskytli mi 5%zľavu.Uz keď predavaju originál hodinky tak aj z originálnym príslušenstvom.Takze sklamanie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model Vám bol doručený v originálnej krabičke od výrobcu, avšak krabička bola určená pre modely z inej edície. Po preverení bolo zistené, že nám dodávateľ nedodal dostatočný počet "univerzálnych/základných" krabičiek, ktoré boli určené aj pre Váš model. Nakoľko nám od dodávateľa chodia hodinky zvlášť a krabičky zvlášť, pri expedícii Vám bola priradená krabička z edície by Grovana.

    Nakoľko sme Vám aktuálne nevedeli doposlať druhú (výrobcom nezaslanú) krabičku, v prípade, ak by ste si chceli tovar s danou krabičkou ponechať, bola Vám ponúknutá kompenzačná 5% zľava. S navrhovaným riešením ste súhlasili a vzniknutý preplatok Vám bol vrátený späť na Váš účet.

    Manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Ak Vám systém manuál automaticky nepriradil - ospravedlňujeme sa - manuál sme Vám preposlali nanovo

    Pevne veríme, že ostanete s hodinkami od nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    S obchodom nebol problém tovar vrátený do 14 dni, peniaze mi prišli na účet.
    Akurát keby mám obchod s hodinami ja, predávam radšej menši sortiment ale kvalitu. TH hodiny nie sú, alebo to bola nejaká low cost verzia... boli ako z plastu.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    sme radi, že ste boli so spracovaním Vášho odstúpenia u nás spokojný.

    Predávame iba originálne hodinky/šperky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek/šperkov.

    V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hodinky prišli v krabičke, ktorá nesúhlasí s originál krabičkou Citizen, so špinavým, nevyplneným záručným listom a bez slovenského návodu na použitie. Po upozornení, že na komplikovane nastavujúce sa hodinky nebol doručený slovenský návod (čo zákon prikazuje), mi odpísali, že návod pošlú mailom, čo doteraz neurobili. Na nevyplnený záručný list odpísali, že nie sú autorizovaný predajca...kde má potom človek istotu že kupuje originál? Absolútne tento obchod neodporúčam, pretože nie je jednoznačné či kupujete fake alebo originál. Dávajte si pozor, čo nakupujete. Nie vždy je najlepšie to, čo je aj najlacnejšie.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojná.

    Manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Ak Vám ho systém automaticky nepriradil, ospravedlňujeme sa - na základe Vášho podnetu Vám bol manuál doposlaný. Za omeškanie sa ospravedlňujeme - manuál bolo potrebné systémom nanovo pre Vašu objednávku vygenerovať.

    Predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek. Zaručujeme Vám 100% originalitu. V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    Ako záručný list Vám slúži faktúra od nás. V prípade potreby uplatnenia si garančného servisu sa obraciate priamo na nás:
    https://www.timestore.cz/Stranky/REKLAMACE
    Na originalite pôvodu výrobku ani doby trvania záruky sa nič nemení, len postup uplatnenia garancie, prípadne servisu. Na hodinky CITIZEN máte záruku 5 rokov od kúpy tovaru. Neuvádza sa to nikde ale počas tejto doby Vám garantujeme záručný servis.
    Záručnú kartičku Vám nevieme/ nemôžeme potvrdiť . My nie sme autorizovaný predajca, tým pádom naše potvrdenie, nemá váhu v autorizovanom servise.

    Pevne veríme, že ostanete s nákupom u nás, ako aj s navrhovanou kompenzáciou spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hodinky sú nekvalitné a odopinaju sa...

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná.

    Predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek. S Vami vybraným typom remienku na hodinkách majú niektorí zákazníci ťažkosti, pri nastavovaní jeho dĺžky.

    Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom remienku nekontaktovali e-mailom, ani telefonicky (závadu je potrebné nahlásiť do 24 hodín od prebratia zásielky: https://www.timestore.sk/Stranky/POSKODENIE-PRI-DORUCENI), učiní tak naše zákaznícke oddelenie.

    Pevne veríme, že ostanete s Vašou objednávkou u nás spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    40 %

    v popise neuvádzajú, že nemôžu potvrdiť certifikát pravosti tých šperkov swarovski, takže vám to príde bez potvrdenia ako lacná bižutéria, ak to chcete darovať tak si vopred overte obchod lebo myslím že takto to budú posielať viaceré eshopy tohto typu
    ešte som nakupoval casio hodinky ktoré prišli v poriadku, ale nákup drahých šperkov bez certifikátu z tohto obchodu neodporúčam aj keď vám môžu poskytnúť akýkoľvek prísľub že je to originál

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Oficiálny certifikát, ktorý potvrdzuje priamo výrobca, je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata.

    Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení, šperk sme takisto aj Vám dodali s certifikátom, ktorý však nepotvrdzujeme, nakoľko nie sme autorizovaný predajca, a teda naše potvrdenie by nemalo žiadnu váhu.

    Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.

    Predávame iba originálne hodinky/šperky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek/šperkov. Zaručujeme Vám 100% originalitu.

    V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.

    Pevne veríme, že obdarovaná ostane s náhrdelníkom spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Hodinky na internet .ponuke nasvietené,ale v skutočnosti tmavé,takže treba byť férový voči zákazníkom a ponúkať tovar taký aký naozaj je .

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli so zákupeným tovarom spokojná.

    Predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.

    Ak Vám tovar v prevedení od výroncu nevyhovuje, zákazníkom umožňujeme vrátenie alebo výmenu tovaru do 30 dní od prevzatia zásielky: https://www.timestore.sk/Stranky/Vratenie-a-reklamacia

    Pevne veríme, že ostanete s nákupom u nás spokojná.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychle dodanie
    • Obchod predava vyrobky na Slovensku,no slovenskeho navodu sa nedockate.Poslete im mail s otazkou,preco nedodali slovensky navod a odpoved v termine 24 hodin,ktory si uvadzaju na stranke,samozrejme nedostanete.Po urgentnom maily konecne odpisu,ze mam mat trpezlivost a navod v slovencine mi poslu mailom.Uz je odvtedy tyzden a stale nic neposlali.Navod som si stiahol inde,ale ide o to,aky pristup ma predajca k zakaznikovi,zinkasovat peniaze a viacej sa nestarat.
    • Obrazky vyrobkov nezodpovedaju skutocnosti.Pri hodinkach,ktore som si kupil je na prezentovanom obrazku dobre citatelny display,no v skutocnosti je velmi tmavy.
    • Certifikat o pravosti hodin samozrejme neexistuje,hodiny som kupoval aj podla oznacenia WR 200m,ale po skusenosti s odchodom sa v nich bojim aj ruky umyvat

    Z obchodu uz nikdy viac nic nekupim.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.

    Manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Nakoľko Vám systém manuál nepriradil autoamticky, manuál Vám bude doposlaný. Za prípadné zdržanie na príslušnom oddelení sa ospravedlňujeme.

    Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100%originalitu, avšak vlastné certifikáty si nevytvárame.

    Vami vybraný model má vodotesnosť 200m, čo udáva aj samotný výrobca hodiniek.

    Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nedorazil a kurier mi ne volal!!!!!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak nie ste s objednávkou u nás spokojný.

    Vami vybraný model má dostupnosť 2 dni (táto dostupnosť sa zobrazuje na stránke v čase zadávania objednávky), čiže odhadovaný termín dodania vychádza na konci Decembra. Vaša objednávka, ktorú sme prijali pred 2 týždňami je teda už v omeškaní, na základe čoho sme urgovali dodávateľa.

    Vami vybraný model bol po zaslaní Vašej objednávky riadne objednaný u externého dodávateľa. Počas dodacej doby (ktorá plynie od zadania objednávky dodávateľovi po jej prijatie na našom sklade) zákazníkom neprichádza informácia o stave objednávky, nakoľko jej stav je počas tejto doby rovnaký.

    Ihneď ako nám je tovar dodaný, pripravíme ho na expedíciu o čom zákazníka informujeme prostredníctvom e-mailu. Rovnako informujeme zákazníka aj o expedícii tovaru v deň odovzdania doručovateľskej spoločnosti.

    Nakoľko nám doposiaľ dodávateľ termín dodania nespresnil, budeme Vás kontaktovať.

    Pevne veríme, že aj napriek omeškaniu ostanete s objednávkou u nás po navrhnutí kompenzácie spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedosiel

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí a za omeškanie zo strany externého prepravcu sa ospravedlňujeme.

    Podľa online systému prepravcu je Vaša zásielka stále v preprave, na základe čoho sme aktuálne spísali reklamáciu so žiadosťou o urgentné doručenie Vašej zásielky adresátovi (ohľadom nedodania zásielky ste nás žiaľ doposiaľ nekontaktovali, žiadosť sme teda spísali až na základe tejto recenzie).

    Pevne veríme, že po doriešení situácie ostanete s objednávkou u nás spokojný.

    Prajeme veľa úspechov v novom roku.
    S pozdravom
    Timestore