Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Kupoval som ho cez heuréka kde dávali iné parametre kovového remienky ako mate vy q tým som bol oklamany
- Remienok bol krátky
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí. Chyba pri uvedenom parametri hodiniek nenastala našou vinou, ide o samotný popis na Heuréke, ktorý si generujú z iného zdroja ako sú naše oficiálne informácie na eshope (kde je daný parameter hodiniek skutočne správnych 18 cm).
Nakoľko ste nás už kontaktovali aj cez zákaznícky servis, ako riešenie sme Vám ponúkli, samozrejme, realizáciu odstúpenia od kúpnej zmluvy, kedy Vám bude vrátená uhradená suma alebo výmenu za iný model hodiniek, ktoré by Vami požadovaný obvod splňali.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Vybavenie a doručenie zásielky excelentné.
Parametre hodiniek boli skopírované z nejakých iných. Keď niekto nemá čas na prieskum z iných zdrojov, može byť nepríjemne prekvapený. V tomto prípade to boli rozmery, kde je uvedené 46 × 12 mm, skutočne 34×8 mm, čo podstatne mení čitateľnosť číslic. Sklíčko podľa údajov je minerálne, v skutočnosti plastové. Vedieť to dopredu, tak si ich nekúpim.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Kolegovia na produktovom oddelení potvrdili, že parametre boli na eshope pri danom modeli hodiniek uvedené s chybou a veľmi sa za to ospravedlňujeme.
Ako riešenie by sme Vám radi ponúkli viacero alternatív - môžete využiť odstúpenie od kúpnej zmluvy (kedy Vám budú preplatené aj poštovné náklady na zaslanie tovaru späť k nám do max. výšky 5 eur, nakoľko chyba vznikla na strane obchodu) alebo pokiaľ Vám doručené hodinky po ich vykúšaní vyhovujú a radi by ste si ich ponechali, ponúkneme Vám ako kompenzáciu dodatočnú 20% zľavu na hodnotu tovaru.
Ohľadom Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie, pevne veríme, že vzniknutú situáciu doriešime k Vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Timestore -
Neodporúča obchod
Nemám skúsenosti, uvidím teraz po reklamácii, ako sa k tomu obchod postaví.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za informovanie o záležitosti aj týmto spôsobom. Vašu reklamáciu a jej podanie evidujeme, nakoľko ste nás kontaktovali aj emailom na našom zákazníckom servise, o stave Vašej reklamácie Vás budeme priebežne informovať.
S pozdravom
Timestore.sk -
Neodporúča obchod
- Z mojej skusenosti zial nic
Manzelke som v timestore zakupil naramkove hodinky Michael Kors. Nechapem preco k hodinkam nedodavaju certifikat originality. Proste nedodavaju. Vsade inde som ho dostal este aj ked som si kupil hodinky z EBay. V kazdom pripade zial po par dnoch nosenia hodiniek (pracuje v skolstve - ucitelka) sa "pozlateny" kovovy remienok zacal osuchavat na vnutornych spojoch medzi sebou. Inak sa nosit nedaju len na ruke kde sa pohybuje remienok aj hodinky. Na ruke sa jej z osuchaneho materialu remienka zacali robit cervene flaky. Proste hodinky nenositelne. Po zaslani reklamacie na ich PO box (vyberaju ho raz do tyzdna stvrtok) Smola dorazili v piatok... mi po viac ako tyzdni odpisali ,ze hodinky sa nosili nespravnym sposobom a osuchanie kovoveho remienka je normalne aj po par noseniach na ruke... Mrzi ma to o to viac,ze to bol darcek k 40tym narodeninam. Takze som kupil tie iste hodinky v inej predajni a s tymi vobec nieje tento problem, taktiez som dostal k hodinkam certifikat originality. Tento pristup mi pride neseriozny a nekorektny. Hodinky vraj boli posudene odbornym posudkom ,ktory som do dnesnej doby od nich neobdrzal. Stacilo napisat, ze ich to mrzi, alebo aspon nieco. NIC. OK poucenie premna.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s reklamáciou u nás spokojný.
Vašu objednávku ste prebrali 17.2.2023 a hodinky boli u nás na reklamáciu prijaté 12.7.2023 (5 mesiacov).
Ako uvádzame aj na našich stránkach, Vami popisovaná závada žiaľ, nespadá pod reklamačné konanie: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA
Oficiálny certifikát je dodávaný iba ku hodinkám značky Emporio Armani, ku hodinkám s diamantami alebo ku hodinkám zo zlata. Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu. Môže sa stať, že iný predajca si vytvára vlastné certifikáty pravosti, ktoré však nemajú žiadnu váhu, nakoľko nie sú oficiálne dodávané výrobcom.
Ohľadom vzniknutej situácie Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom
Timestore -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Nekvalitný tovar
Toto bola moja druhá zlá skúsenosť s obchodom. Tovar je nekvalitný, farba nedoliata a poškrábaný. Pri prvej objednávke bol náramok zoxidovaný
Takže 2x a dosť.Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná.
Kvalita daného tovaru zodpovedá kvalite výrobkov danej značky - my sme iba predajcom.
Ak Vám však bol dodaný tovar s poškodením - ospravedlňujeme sa. Takúto závadu je potrebné nám oznámiť bezodkladne, a to do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj v našich OP.
Nakoľko ste nás doposiaľ ohľadom Vašej objednávky nekontaktovali telefonicky ani e-mailom, bude Vás kontaktovať naše zákaznícke oddelenie.
Pevne veríme, že doriešime vzniknutú situáciu k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Timestore -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Objednávku prevzal na hodinkách nie je vidiet digitálny čas a posielal som reklamáciu a nikto nereaguje.Tento obchod neodporúčam majú čínske kópie Casio!Nikdy viac tento obchod a žiadna komunikácia s nimi zoberú peniaze a nestaraju sa smradi
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.
Na Váš e-mail sme odpovedali bezodkladne, spolu aj s návodom, ako manuálne zosynchronizovať digitálny vs. analógový ciferník.
Písali ste nám však z inej e-mailove adresy, než ktorú ste zadali v objednávke - e-mail sme Vám teda aktuálne preposlali opätovne aj na druhú e-mailovú adresu.
Všetky hodinky z nášho e-shopu majú kompletnú dokumentáciu od výrobcu a sú dodávané v originálnom balení. Zaručujeme Vám 100% originalitu.
V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.
Pevne veríme, že aktuálne e-maily od nás Vám prišli v poriadku a po synchonizácii časov ostanete s objednávkou u nás spokojný.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Tovar, ktorý som si objednal nedorazil, miesto neho dorazilo niečo úplne iné.
- Dotazník spokojnosti Heureka mi na mail prišiel aj napriek tomu, že som pri objednávke zaškrtol, že s tým nesúhlasím.
Na webe majú viac ako 3 produkty, ktoré majú úplne rovnaké názvy, spravil som tú chybu, že som si objednal jeden z nich a na počudovanie sa mi prišlo niečo úplne iné, aj napriek tomu, že v maily s potvrdením objednávky bola správna položka.
Následne som na mail, kde som situáciu zhrnul dostal odpoveď až potom ako som sa musel koncom ďalšieho dňa pripomenúť.
O tom, že tovar mal byť ako darček k sviatku sa nevyjadrujem, nakoľko nakoniec žiadny darček nebol.Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás úprimne mrzí.
Kolegovia na expedícii Vám omylom zabalili iný tovar, než ste si objednali, za čo sa ospravedlňujeme. Vzniknutú situáciu sme chceli vyriešiť špeciálnou službou tzv "Výmenný balík", kedy by Vám nevznikali žiadne dodatočné náklady a správny model by Vám priniesol kuriér na Vami zvolenú adresu.
Toto riešenie ste však využiť nechceli, rozhodli ste sa nám zaslať doručený tovar späť - na vrátenie fin. prostriedkov, kedy Vám budú preplatené aj poštovné náklady na zaslanie tovaru späť k nám do max. výšky 5 Eur.
Veľké množstvo produktov má rovnaký názov - je to zapríčinené tým, že názov je tvorený Značkou produktu + edíciou, do ktorej ho výrobca zaradil. Podľa názvov sa však tovar neprijíma na sklad / nezaskladňuje / nefakturuje / ani neexpeduje - tieto procesy sú spracovávané podľa kódu produktu - ktorý je jedinečný a taktiež určený samotným výrobcom. Pri zámene produktov na expedícii došlo jednoducho na základe zlyhania ľudského faktoru.
Na Váš e-mail zo 17. 1. 2023 doručený o 10:59 sme reagovali už s navrhnutým riešením pre Vás 18. 1. 2023 o 9:41 - a teda do 24 hodín tak, ako uvádzame aj na našich stránkach.
Pevne veríme, že po spracovaní Vašej požiadavky po doručení tovaru späť k nám ostanete s našim obchodom spokojný na viac ako 10%, ktoré uvádzate vo Vašej recenzii.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
hodinky nezodpovedali kvalite, popisu a vyobrazeniu na website, lacny podpriemerny vyrobok, zabaleny v plastku a papierovej krabicke. Nevyzera ako original Hilfinger watch, skor ako lavna napodobenina. Bol to darcek, takze velke sklamanie!!!!
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s objednávkou spokojná - predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.
V prípade obáv či sú hodinky skutočne originálne máte možnosť si ich dať overiť do autorizovaného servisu, kde Vám originalitu vedia overiť a potvrdiť.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Súčasťou zakúpeného produktu nebol návod na jeho používanie v Slovenskom jazyku, môžem to hľadať na internete a neviem kde ešte to ma fakt zaťažuje, to nieje normálne !
Treba tam uviesť napr., že návod na používanie tohoto produktu v Slov. jazyku nieje súčasťou baleniaReakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
manuál v lokálnom jazyku je súčasťou expedičného e-mailu. Ak Vám systém manuál automaticky nepriradil ospravedlňujeme sa - manuál Vám samozrejme dopošleme.
Nakoľko od Vás neevidujeme žiadny e-mail (podľa čísla objednávky, mena uvedeného v objednávke alebo e-mailovej adresy uvedenej v objednávke), budeme Vás kontaktovať na základe tejto recenzie.
S pozdravom
Timestore -
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- Dobrý deň.
- Tak ako prvé som narazil na problém s určením miesta dodávky. Hoci som si 3 x zvolil jedno miesto, Váš GO Pay ma tvrdohlavo presúval na miesto č.2!
- Na koniec mi v deň dodávky presunuli a sms správou oznámili, že tovar bude z dôvodu dovolenky presunútý na miesto č.1 - kde som si ho pôvodne chcel vyzdvihnúť.
- Bolo mi napísané, že po skompletovaní objednávky mi bude tovar doručený. Objednával som 1 ks hodiniek - ak píšete o skompletovaní objednávky - ak by to boli analógové hodinky, asi by som bol ochotný akceptovať, že vám chýbalo nejaké koliesko (myslím v hodinkách). Čo ste však kompletovali na elektronických hodinkách??? Trvalo Vám to tri dni od zaplatenia, kým ste to vyexpedovali. Keď som pri platení chcel zaplatiť kartou - jednoducho ma váš GO Pay nechcel pustiť ďalej, o čom som Vás aj informoval. Poslal som objednávku bez zaplatenia, na Váš dopyt a poslané dáta som ju rád uhradil. Nuž nie všetko čo sa obvykle osvedčilo musí byť v každom prípade dobré. Na Vašu reakciu že ide o GO Pay a teda nič neriešite len moja malá reakcia: Ak by prestali na svete vyrábať hodinky a predávali sa len u Vás - tak asi budem na chrbte nosiť staré pendlovky, ale u Vás už nebudem nič nakupovať. Nikdy!
- Príjemný deň.
- Kopečný
Dobrý deň.
Tak ako prvé som narazil na problém s určením miesta dodávky. Hoci som si 3 x zvolil jedno miesto, Váš GO Pay ma tvrdohlavo presúval na miesto č.2!
Na koniec mi v deň dodávky presunuli a sms správou oznámili, že tovar bude z dôvodu dovolenky presunútý na miesto č.1 - kde som si ho pôvodne chcel vyzdvihnúť.
Bolo mi napísané, že po skompletovaní objednávky mi bude tovar doručený. Objednával som 1 ks hodiniek - ak píšete o skompletovaní objednávky - ak by to boli analógové hodinky, asi by som bol ochotný akceptovať, že vám chýbalo nejaké koliesko (myslím v hodinkách). Čo ste však kompletovali na elektronických hodinkách??? Trvalo Vám to tri dni od zaplatenia, kým ste to vyexpedovali. Keď som pri platení chcel zaplatiť kartou - jednoducho ma váš GO Pay nechcel pustiť ďalej, o čom som Vás aj informoval. Poslal som objednávku bez zaplatenia, na Váš dopyt a poslané dáta som ju rád uhradil. Nuž nie všetko čo sa obvykle osvedčilo musí byť v každom prípade dobré. Na Vašu reakciu že ide o GO Pay a teda nič neriešite len moja malá reakcia: Ak by prestali na svete vyrábať hodinky a predávali sa len u Vás - tak asi budem na chrbte nosiť staré pendlovky, ale u Vás už nebudem nič nakupovať. Nikdy!
Príjemný deň.
KopečnýReakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.
Nakoľko Vám platba kartou online cez platobnú bránu GoPay neprešla, zmenili sme Vám spôsob platby na prevod a zaslali údaje k platbe. Žiaľ, nevieme Vám povedať, kvôli čomu sa Vám platbu cez portál GoPay nepodarilo zrealizovať - k takýmto informáciám nemáme prístup - platobnú bránu taktiež nevieme vygenerovať nanovo, to vie len samotný portál GoPay. Pri ostatných objednávkach s takým istým spôsobom platby sme problém neevidovali.
Ak Vami vybrané odberné miesto Packety bolo nedostupné, bola Vaša zásielka správne, tak ako uvádza Packeta vo svojich OP presmerovaná na najbližšie voľné odberné miesto. Určite tak spravili v dobrej vôli Vám zásielku čo najskôr doručiť.
Pevne veríme, že ostanete s objednávkou u nás spokojný.
Želáme pokojné sviatky a veľa úspechov v novom roku.
Timestore -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Hodinky sú tovar, ktorý by mal mať eshop dobre nafotene. Toto mi príde ako garážový eshop alebo sprostredkovateľ (aj keď to niesu lebo prišla ich vlastná krabica)... Nemali by používať nekvalitné promo fotky produktu a ešte so zavádzajúcim popisom.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás ak ste neboli s Vašou objednávkou u nás spokojný.
Fotografia produktu je správna - my si vlastné fotografie nevytvárame, fotografie vyhotovuje samotný výrobca hodiniek.
Nakoľko ste nás ohľadom Vašej objednávky doposiaľ nekontaktovali, nevieme reagovať, ktorý popis je podľa Vás zavádzajúci (avšak informácie o výrobku máme k dispozícii taktiež priamo od výrobcu).
Ohľadom Vašej objednávky Vás bude kontaktovať naše zákaznícke oddelenie, pevne veríme, že vzniknutú situáciu doriešime k Vašej spokojnosti.
Želáme pokojné sviatky a veľa úspechov v novom roku.
Timestore -
Neodporúča obchod
Veľmi dlhé čakanie na tovar a stále nedorazil už týždeň. Z inej stránky príde hneď na druhý deň po objednávke, presne tým istým zvoleným spôsobom dopravy a doručenia.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás mrzí a za omeškanie zo strany externého prepravcu sa ospravedlňujeme.
Podľa online systému prepravcu je Vaša zásielka dnes 2.9.2022 na ceste na výdajné miesto. Potrebné je počítať aj s 2 dňami, ktoré boli dňom pracovného pokoja (štátne sviatky).
Pevne veríme, že si budete môcť Vašu zásielku v najbližších hodinách vyzdvihnúť.
Za prípadné komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
Stále čakám na doručenie tovaru
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojná, avšak podľa online systému dopravcu je Vaša zásielka dnešným dňom riadne doručená.
Pevne teda veríme, že ostanete s nákupom u nás spokojná.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Tovar prišiel nefunkčný
Dobrý deň hodinky som odovzdal ako darček a pri rozbalení sme zistili že nefungujú.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.
Ak má doručený tovar závadu, je potrebné nás o tom informovať do 24 hod od prevzatia zásielky tak, ako uvádzame aj na našich stránakch.
Ako sme Vás informovali aj e-mailom, záruka na batériu je 6 mesiacov.
Výmena batérie do 6 mesiacov od zakúpenia je bezplatná záručná oprava. Hodinky môžete zaslať poštou (doporučene) alebo kuriérom na výmenu batérie ku nám, pričom Vás prosíme o zaslanie tovaru, kópie faktúry ako dokladu o kúpe a vyplnenie reklamačného protokolu, ktorý spoločne s adresou nájdete na našej stránke: https://www.timestore.sk/Stranky/REKLAMACIA - poštovné náklady Vám budú v takomto prípade do výšky 5 eur preplatené.
Môžete si však nechať vymeniť batériu aj u renomovaného hodinára vo Vašom okolí (nepadá tým záruka na hodinky). V tomto prípade nám zašlite kópiu dokladu (scan, fotografiu) a náklady za túto výmenu batérie Vám budú preplatené na zadané číslo účtu. Po zaslaní kópie dokladu odoslania tovaru, Vám budú tieto náklady do výšky 10 Eur nahradené.
Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme a pevne veríme, že po obdržaní Vašej zásielky v sídle firmy (tak, ako ste nás informovali) doriešime túto situáciu k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Timestore -
Neodporúča obchod
- Firma nepredava na fakturu pre spolocnosti iba pre fyzicke osoby. To je podozrivy sposob predaja.
Reakcia obchodu TimeStore.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, ak ste neboli s Vašou objednávkou spokojný.
Aktuálne však nie je možné u nás vystaviť faktúru na firmu (táto povinnosť nám nevyplýva), čomu zodpovedá aj možnosť vyplnenia údajov len na fyzickú osobu v košíku v čase vytvárania objednávky.
Taktiež by sme radi upozornili na bod 1.3 v našich OP, s ktorými ste pri vytváraní objednávky súhlasili.
S pozdravom
Timestore