Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar z Timestore odišiel rýchlo a v sľúbenom termíne, ale doručenie cez Vašu zmluvnú firmu dlho, dotazy bez odozvy, proste otras. Z Japonska alebo Číny je to niekoľko dní a z Bratislavy ? No hamba. celo

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky nás mrzí.

    Vašu objednávku sme od nás vyexpedovali na nasledujúci pracovný deň. Dodanie Vašej zásielky sa predĺžilo na základe pochybenia prepravcovskej spoločnosti, za čo sa ospravedlňujeme.

    Pevne veríme, že na základe nášho telefonického rozhovoru, kde sme Vám celú situáciu vysvetlili, ostanete tak, ako ste nám povedali, aj naďalej s našim obchodom spokojný .

    Želáme, aby Vám hodinky od nás robili radosť čo najdlhší čas.

    S pozdrvom
    Timestore

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    Hodinky prisli zabalene v starom igelitovom vrecusku, na ktorom bol rukou nacmarany typ hodiniek. Chcel som kupit nove hodinky...

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    takýmto spôsobom tovar chodí priamo od výrobcu. Originálne balenie prichádza zvlášť a hodinky zvlášť. Tovar takto aj naskladňujeme a následne expedujeme. Všetok tovar je nový, nepoužívaný.

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť, no takýmto spôsobom prichádza tovar od dodávateľa. Následne u nás po prijatí na sklad sú označené lepkou s produktovým kódom na igelitovom vrecúšku, pre lepšiu prehľadnosť a orientáciu v sklade.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle dodanie, hňeď na druhý deň
    • Tovar som hneď po prevzaní poslal naspäť. Na stránke mali zle napísané rozmery hodiniek. A to som zistil až po rozbalení, preto som ich obratom vrátil.
    • Nevrátili mi plnú sumu za objednávku ktorú som vrátil, aj keď chyba bola u nich na stránke bo zadávajú klamlivé rozmery.
    • Nemajú online chat kde by sa dali vyriešieť prípadne nezrovnalosti a ostatné otázky o tovare.

    Ja tu už nanakúpim, a hodinky som si objednal z iného e-shopu kde všetko pasuje aj s popisom tovaru.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa za ňu. Pri Vami vybranom modeli hodiniek sme uvádzali rozmery, ktoré nekorešpondovali so skutočnými rozmermi hodiniek. Na základe Vášho podnetu sme túto informáciu preverili a údaje upravili aj na našich stránkach.

    V prípade akýchkoľvek nejasností (ohľadom produktov, zákazníckeho servisu, doručenia...) nás môžete kontaktovať e-mailom ([email protected]) alebo telefonicky (+421 2 33 32 91 19) - v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00: https://www.timestore.sk/Stranky/Kontaktujte-nas

    Vrátenie peňazí Vám bolo štandardne spracované v našom systéme a vrátenie finančných prostriedkov za úhradu kúpnej ceny (bez poštovného) bolo v zmysle zákona.

    Ďakujeme.
    S pozdravom,
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    chyba na na nastavenie v slovenčina

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, manuál v lokálnom jazyku je zasielaný v expedičnom emaile v elektronickej podobe. Po preverení sme zistili, že žiaľ nedopatrením nebol správne priradený a v emaile o expedícii teda nebol odoslaný.

    Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, manuál sme Vám doposlali na emailovú adresu uvedenú v objednávke.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kedze doteraz mi tovar nedorazil aj ked dodacia doba bola 3-4 tyzdne ,nemozem hodnotit obchod inak ako neuspokojivo,uvidim aka bude reakcia a dalsia komunikacia obchodu,ked budem reklamovat tento nakup

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky zo dňa 21.6.2019 nás veľmi mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť.

    Pravdeopdobne však bola v rovnakom čase vytvorená objednávka druhým zákazníkom, ktorú systém vygeneroval ako skoršiu a automaticky jej tak pridelil posledný kus, ktorý bol skladom.

    Za predĺženú dobu riešenia sa ospravedlňujeme - tento fakt bol spôsobený tým, že sme sa snažili daný model zastrešiť aj u ďaľších dodávateľov. Napriek našej snahe nám od externých dodávateľov bolo oznámené, že sa jedná o finálne nedostupný model (čo sme aktuálne upravili aj na našej webovej stránke).

    Na základe toho bola Vaša objednávka dňa 23.7.2019 stornovaná, o čom sme Vás informovali prostredníctvom e-mailu, v ktorom sme Vám poskytli kompenzačnú 5% zľavu na iný model.
    Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme.
    S pozdravom,
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednany 25.6., s tym ze bude doruceny do 3 tyzdnov (odhadovane dorucenie 11.7.). Este v ten den mi napisali, ze ho objednali u dodavatela a od toho dna ani slovo. Akoby sa po mojej objednavke zlahla zem.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    Váš tovar máme záväzne objednaný u nášho dodávateľa ,  ktorý  nám žiaľ  doposiaľ  nebol doručený. Z dôvodu predĺženia doby dodania urgujeme distribútora a chceme sa Vám ospravedlniť za vzniknutú situáciu.

    Akonáhle budeme mať potvrdené dodanie tovaru, budeme  Vás  informovať.

    Za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky sa Vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Prišli mi hodinky, ktoré nefungovali. Kontaktovala som obchod. Navrhli mi, že im mám hodinky poslať alebo si dať vymeniť baterku u hodinára a poslať im doklad a preplatia mi to. Urobila som tak, hodinky zatiaľ fungujú. Len som sklamaná, že produkt pred odoslaním zákazníkovi neskontrolujú. Kebyže ich chcem pre niekoho ako darček, tak sa poriadne zahanbím, že som mu darovala nefungujúce hodinky. D

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň

    ospravedlňujeme sa, pri naskladnení tovaru sa snažíme povytiahnuť korunky na všetkých modeloch, ktoré nedisponujú plastovou poistkou pod korunkou, práve aby nedochádzalo k opotrebovaniu batérie.

    Batéria je však v produktoch od výroby, hodinky sa nachádzajú na sklade výrobcov, neskôr na sklade distribútorov a následne na skladoch predajcov. Žiaľ za ten čas môže dôjsť k vybitiu batérie, kým sa tovar dostane až k zákazníkovi.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar objednany pred vyse mesiacom , tovar zatial nedoruceny a nereaguju ani na e-maily

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie pri vybavení Vašej objednávky, vzniknutá situácia nás mrzí.

    Váš tovar máme záväzne objednaný u nášho dodávateľa ,  ktorý  nám žiaľ  doposiaľ  nebol doručený. Z dôvodu predĺženia doby dodania urgujeme distribútora a chceme sa Vám ešte raz ospravedlniť.

    Akonáhle budeme mať potvrdené dodanie tovaru, budeme  Vás  informovať. Vzhľadom k posunutiu predpokladaného termínu doručenia sme Vám v objednávke spracovali 5 % kompenzačnú zľavu za vzniknuté komplikácie pri jej vybavení.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľmi zlá komunikácia a nedodržanie termínu dodania.
    • Neschopnosť určiť nový termín dodania.
    • Po 30 dňoch od objednávky a jej následnomzrušení nemá zákazník ani produkt a stále ani vrátené peniaze - všetko zle.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky zo dňa 2.6.2019 nás úprimne mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť 3-4 týždne a teda odhadovaný termín dodania bol do 1.7.2019 (bližšie nespresnený zo strany externého dodávateľa).

    28.6.2019 sme obdržali Vašu žiadosť o stornovanie objednávky a následne vrátenie finančných prostriedkov, ktorej sme vyhoveli. Objednávku sme stornovali a v systéme spracovali vrátenie finančných prostriedkov, ktoré ste mali obdržať v zákonnej lehote do 14 dní, o čom ste boli informovaný. Následne 2.7.2019 Vám išla e-mailová informácia o odoslaní platby na Váš bankový účet. Za komplikácie pri vybavovaní Vašej objednávky sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme.

    S pozdravom,
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržanie termínu dodávky, tovar ani po 21 dňoch, nielen že nie je doručený, ale nevedia ani dokedy bude doručený.
    • Laxný prístup zamestnancov k objednávke.

    Skúste objednávať cez iný obchod.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky. Váš tovar sme záväzne objednali u nášho dodávateľa. Deklarovaná doba dostupnosti tohoto tovaru je 3-4 týždne. Dodávateľom nám bolo potvrdené dodanie aj termín dodania.

    Žiaľ mrzí nás to, ale tento termín nebol dodržaný z dôvodu predĺženia dodania zo strany výrobcu. Distribútora sme opätovne urgovali ohľadne dodania, následne nám bolo oznámené, že tovar mal byť naskladnený z výrobného skladu a výrobca žiaľ posunul termín dodania.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme, úprimne nás to mrzí. V objednávke sme Vám automaticky spracovali kompenzačnú zľavu za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky.

    Veríme, že aj napriek predĺženému termínu dodania budete s tovarom spokojný.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zavádzanie zákazníkov, po 37 dňoch nevedia kde je tovar

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    vzniknutá situácia ohľadom Vašej objednávky zo dňa 19.5.2019 nás úprimne mrzí. Vami objednaný model hodiniek mal v čase Vašej objednávky na našich stránkach deklarovanú dostupnosť. Za predĺženú dobu riešenia sa ospravedlňujeme, avšak bolo to spôsobené tým, že sme sa snažili daný model zastrešiť aj u ďaľších dodávateľov. Napriek našej snahe nám od externých dodávateľov bolo oznámené, že sa jedná o finálne nedostupný model (čo sme aktuálne upravili aj na našej webovej stránke). Na základe toho bola Vaša objednávka dňa 25.6.2019 stornovaná. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme.

    S pozdravom,
    Timestore.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dojem ako z trhu thajskych hodiniek

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    predávame iba originálne hodinky v originálnom balení s kompletnou dokumentáciou tak ako ich dodáva priamo výrobca daných hodiniek.

    Pokiaľ tovar, ktorý ste si zakúpili nesplnil Vaše očakávania a požiadavky, máte možnosť do 30 dní zakúpený produkt vrátiť, alebo vymeniť. V odkazoch nižšie nájdete všetky informácie k výmene, či vráteniu tovaru, ak by ste sa rozhodli pre jednu z možností.

    https://www.timestore.sk/Stranky/Vymena-tovaru

    https://www.timestore.sk/Stranky/Odstupenie-od-kupnej-zmluvy

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    • Nekomunikujú

    Kúpil som hodinky Casio, ktoré boli v neoriginálnej krabičke. Neboli zasunuté v penovej dorážke, ale len tak zhora natisnuté do peny.
    Poslaný návod na iné druhy, keď som žiadal o svoj, bolo mi odpísané, že návod mi už bol zaslaný. Nefunguje pri nastavení poloha č.1 ( date setting )! Viac už nekomunikujú, preto kašlem na reklamáciu, ale tomuto obchodu sa budem z ďaleka vyhýbať!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    hodinky sú expedované presne tak ako ich dodáva priamo výrobca. Všetky produkty, ktoré máme v ponuke majú kompletnú dokumentáciou od výrobcu a sú dodávané v originálnon balení.

    Podľa informácií od distribútora bol k Vami objednaným hodinkám zaslaný správny manuál.
    Jedným návodom je možné nastaviť viacero typov strojčekov.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Pri objednani bolo uvedene ze tovar dojde do 2 tyzdnov nakoniec to trvalo mesiac . Cifernik ma jednu malu ciernu bodku na 11 hodine a jedno smietko na subciferniku tiez na 11 hodine. Sice to nie je vidno vzdy ale pod istym uhlom to vidiet je , a kedze je to snehovo biely cifernik a hodinky stali 550 Euro a vyrobca sa chvali limitovanou odiciou, tak by som cakal vyssiu kvalitu. Asi inzinieri z Japonska maju ine kriteria kvality pre Vychodny blok. Ked som si kupoval potakpky od Seika v Talianksu za nizssiu cenu tak boli v podstate bez vady. Obchod sa vyjadril ze mozem poslat hodinky postou a oni sa na to pozru ale uprimne, behat na postu a cakat v rade a cakat dalsi mesiac sa mi nechce. V podstate ani Hodinky od tohto vyrobcu sa mi uz kupovat nechce za tuto cenu by som mohol urobit aj lepsie rozhodnutie inde, takze toto su moje skusenosti.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia a Vaša nepríjemná skúsenosť s objednaným modelom. V takýchto prípadoch štandardne riešime situáciu formou výmenného balíka, kedy zasielame prostredníctvom kuriéra nový model a teda výmena kus za kus prebieha bez ďalších vzniknutých nákladov zákazníkovi. Váš model hodiniek je však aktuálne nedostupný u dodávateľa a ďalšie kusy žiaľ nie je možné objednať. V tomto prípade sme Vám navrhli zaslanie modelu k nám, kedy by sme Vám samozrejme preplatili poštovné náklady, náš hodinár by sa pozrel na uvádzané znečistenie ciferníka vo vnútri. Takéto nečistoty sa dajú vyriešiť prečistením ciferníka, v prípade, ak by ste si model chceli ponechať. V ďalšom prípade je možnosť model do 30 dní vrátiť, alebo vymeniť za iný produkt. V tomto prípade by sme reklamovali model priamo u distribútora a Vám teda buď vrátili peniaze, alebo Vám zaslali iný produkt, ktorý by ste si vybrali na výmenu.
    Ak nemáte záujem o žiadne z navrhovaných riešení, vieme ešte poskytnúť dodatočnú zľavu na model a rozdiel v cene Vám vrátime na účet. Prosím, ak by ste mali záujem o toto riešenie, kontaktujte nás na našu zákaznícku linku +421 2 33 32 91 19 , prípadne emailovú adresu - [email protected] s číslom Vášho účtu na vrátenie peňazí.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec mi nič neprišlo!!!

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za meškanie dodania Vášho objednaného model. Váš model mal dostupnosť 3-4 týždne. Dodanie však malo sklz, informovali sme Vás o omeškaní a urgovaní dodávateľa, v objednávke sme automaticky spracovali kompenzačnú zľavu za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme, úprimne nás to mrzí.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    10 %

    2 týždne čakáte na objednávku a až po 2 týždňoch zistia že tovar nemajú

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky. Váš objednaný tovar mal dostupnosť 3-4 týždne. Po prijatí objednávky bol tovar objednaný u nášho distribútora. Objednávka bola dodávateľom potvrdená. Žiaľ neskôr nás informovali, že tento tovar nebude naskladnený z výrobného skladu, nakoľko bola pozastavená výroba a stal sa načas nedostupným, o čom ich informoval výrobca s oneskorením. Túto skutočnosť nám ihneď komunikovali a na základe toho sme žiaľ museli Vašu objednávku stornovať, nakoľko tento model nebolo možné preobjednať ani u iných dodávateľov. Vzhľadom na vzniknutú situáciu sme Vám ponúkli kompenzačnú zľavu, ak by ste si vybrali alternatívny model. Táto zľava je platná, ak by ste sa neskôr rozhodli objednávku obnoviť a vybrali si iný tovar, prosím kontaktujte nás emailom na [email protected], alebo telefonicky na +421 2 33 32 91 19, prípadne môžete poslať novú objednávku a do poznámky k objednávke uviesť, že si želáte spracovať kompenzačnú zľavu.

    Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • tovar skladom
    • nizka cena
    • postovne v cene
    • hodinky bez slovenskeho / ceskeho manualu
    • obchod neriesi zlozitejsie situacie
    • po predaji tovaru nekomunikuju so zakaznikom

    objednavajte len v pripade schopnosti rozumiet aglickemu / japonskemu manualu...
    pred vyse 2 tyzdnami mi zaslali sportove hodinky Casio s krokomerom, ku ktorym som do dnesneho dna nedostal slovensky navod.
    Po vyziadani navodu mi bol zaslany manual k inemu typu hodiniek a od upozornenia na nezrovnalost so mnou obchod viacej nekomunikuje.

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Manuál, ktorý je zasielaný v elektronickej podobe bol nedopatrením nesprávne priradený k Vášmu modelu hodiniek. Po preverení sme zistili, že žiaľ došlo k pochybeniu. Správny manuál sme Vám doposlali na emailovú adresu uvedenú v objednávke.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    • Foto hodiniek na vašej stránke je skresľujúce.Sú oveľa menšie ako v skutočnosti

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás to, žiaľ fotografie môžu niekedy skresľovať reálny vzhľad hodiniek. Či už farbu, alebo veľkosť.

    Model hodiniek má však v parametroch uvedené rozmery púzdra, podľa ktorých je možné spraviť si predstavu o veľkosti hodiniek.

    Pre uľahčenie je pri každom produkte informačná tabuľka veľkostí, ktorá slúži ako pomôcka, pokiaľ si nie ste istý veľkosťou, je možné si ju vytlačiť a priložiť danú veľkosť na ruku, pre reálnu predstavu, ako budú hodinky sedieť na ruke.

    Pri Vašom objednanom modele je na našej stránke v ponuke fotografií aj pohľad z 360° uhla, kde je možné vidieť model najreálnejšie. Tieto fotografie sú robené priamo u nás.

    Samozrejme pokiaľ Vám zakúpený produkt nevyhovuje, môžete ho do 30 dní vymeniť, alebo vrátiť, v prípade, že nebol nosený a nie je poškodený.

    S pozdravom
    Timestore

  • Neodporúča obchod

    Nedodržanie termínu, žiadna komunikácia s klientom

    Reakcia obchodu TimeStore.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, úprimne nás to mrzí. Váš objednaný tovar mal deklarovanú dostupnosť 3-4 týždne a odhadovaný termín dodania bol 5.4.

    Mrzí nás, že dodanie Vášho objednaného tovaru malo neočakávané meškanie, ktoré sme nepredpokladali. Nebolo nám žiaľ ani komunikované zo strany dodávateľa, ani po niekoľkých urgenciách, čím vznikla situácia, že sme Vám nevedeli podať relevantnú informáciu k termínu dodania, po uplynutí odhadovaného termínu.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Timestore