Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dostupnost
    • Rychlost
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikacia
    • Technická podpora klame
    • Nedodajú objednaný tovar v určenom termine

    Dňa 30.1.2025 som objednal tovar, ktorý majú skladom s tým, že ak zaplatím hneď tak na druhý deň expedujú tovar. Pri objednávke bolo písané, že tovar dostanem 3.2. Nasledujúci deň som im poslal mail, na ktorý nik nereagoval. 6.2.2025 som im písal na stránke do chatu, tak mi napísali, že 31.1. dali balík službe GLS na doručenie. Kontaktoval som GLS kde mi odpísali, že bohužial bez čísla zásielky, ktorú mi má dať obchod mi nevedia pomôcť. Tak som si pýtal číslo zásielky a pán v chate vraj túto informáciu nemá a mám písať na [email protected]. Tak keď mi neodpísali na prvý mail, možno na druhý odpíšu (samozrejme, že nie). Večer som im volal. Po veľmi dlhom čase sa mi konečne podarilo spojiť s operátorom. Sľúbil, že mi obratom pošle číslo zásielky do mailu. Samozrejme nič neposlal. Hlavne, že pri objednávke ešte majú možnosť prispieť pracovníkom na expedícii. Túto položku by mali podľa mňa okamžite zrušiť. Horšie služby som ešte nezažil. Absolútne žiadna komunikácia a snaha riešiť problém. Nabudúce aj keby som mal v inom obchode zaplatiť za rovnaký produkt o 20eur viac tak tu už nikdy nenakúpim.

  • 10 %

    • žiadna komunikácia
    • nesplní to čo sľúbi pri objednávke

    Dňa 30.1.2025 som objednal tovar, ktorý majú skladom s tým, že ak zaplatím hneď tak na druhý deň expedujú tovar. Pri objednávke bolo písané, že tovar dostanem 3.2. Nasledujúci deň som im poslal mail, na ktorý nik nereagoval. 6.2.2025 som im písal na stránke do chatu, tak mi napísali, že 31.1. dali balík službe GLS na doručenie. Kontaktoval som GLS kde mi odpísali, že bohužial bez čísla zásielky, ktorú mi má dať obchod mi nevedia pomôcť. Tak som si pýtal číslo zásielky a pán v chate vraj túto informáciu nemá a mám písať na [email protected]. Tak keď mi neodpísali na prvý mail, možno na druhý odpíšu (samozrejme, že nie). Večer som im volal. Po veľmi dlhom čase sa mi konečne podarilo spojiť s operátorom. Sľúbil, že mi obratom pošle číslo zásielky do mailu. Samozrejme nič neposlal. Hlavne, že pri objednávke ešte majú možnosť prispieť pracovníkom na expedícii. Túto položku by mali podľa mňa okamžite zrušiť. Horšie služby som ešte nezažil. Absolútne žiadna komunikácia a snaha riešiť problém. Nabudúce aj keby som mal v inom obchode zaplatiť za rovnaký produkt o 20eur viac tak tu už nikdy nenakúpim.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • niektoré ceny
    • spoľahlivosť
  • Odporúča obchod

    100 %

    • OK
    • Ziadne
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Profesionálny prístup rýchlosť dodania
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ani po deviatich dňoch neviem kde je tovar a či bude vôbec doručený. Žiadna spätná väzba. Hlavne že napísané bolo skladom. Ešte že som ho dopredu neplatil. Už si ho môžu nechať objednal som inde.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • ústretovosť
    • nič

    spokojnosť

  • Neodporúča obchod

    stale cakam na tovar.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    kamo ma neserte uz mi poslite ten pocitac

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Priaznivá cena
    • Dodanie do 3 dní z centrálneho skladu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po 15tich dňoch tovar nedoručený a zatiaľ stále čakám čo bude
    • mizerná komunikácia

    Objednávka: 15. januára 2025 som si objednal tovar, ktorý bol označený ako "na ceste od externého dodávateľa" s predpokladaným odoslaním 23. januára. Trpezlivo som čakal.

    Komunikácia a dodanie: 28. januára mi e-shop poslal e-mail s oznámením, že jeden z dvoch objednaných produktov nebude dostupný, a ponúkli mi možnosť výmeny za iný produkt. Odpovedal som v ten istý deň, že mi stačí doručenie zostávajúceho produktu.

    Dnes, 1. februára, som dostal ďalší e-mail (pravdepodobne automatizovaný), v ktorom stálo, že momentálne nemajú skladom ani jeden z objednaných produktov a čakajú na dodávku. Tento proces mi pripadá chaotický a neprofesionálny – zákazník by mal byť o dostupnosti produktov informovaný skôr a presnejšie.

    Porovnanie s inými e-shopmi: 29. januára som si objednal rovnaký tovar z iného e-shopu a 30. januára bol v balíkomate. Ak by som ho objednával toho 15teho januára z Aliexpressu taktiež by som ho už mal doma.

    Záver: Ak e-shop nedokáže garantovať dodanie tovaru, nemal by ho ponúkať na predaj. Medzitým bol produkt z ich stránky úplne vyradený, čo naznačuje, že neexistovala reálna šanca na jeho dodanie. Automatizovaný systém by mohol výrazne pomôcť, ak majú nedostatok personálu. Napriek tomu mi počas čakania prišlo sedem reklamných e-mailov – čo pôsobí zvlášť ironicky vzhľadom na to, že objednávku neboli schopní vybaviť.

    Toto bol môj prvý nákup v tomto e-shope a pravdepodobne aj posledný, pokiaľ nebudú mať niečo, čo inde nenájdem.

  • 10 %

    Keď som tovar objednával bol tam uvedený dátum dodania. Dátum dodania sa po objednávke stále len posúval a nakoniec to trvalo viac ako dva týždne. Keď som tovar rozbalil bol poškodený a keď som ho hneď priniesol naspäť na predajňu tak mi povedali že tovar musí ísť na reklamáciu a musim čakať ďalšie týždne na vyjadrenie. Kde sa dozviem či mi reklamáciu uznajú aj keď mi dodali poškodený tovar alebo som len prišiel o peniaze.
    Smarty nikdy viac.

  • 10 %

    • žiadna výhoda lebo sú to nenažranci
    • Naťahovačky
    • Neprofesionálne praktiky
    • Strata času
    • Naťahovačky s peniazmi
    • Automatické odpovede

    Kupoval som na tomto katastrofálnom obchode 4 kusy produktu ževraj ho mali na sklade. Niekoľko dní žiadna informácia, tak priebežne kontrolujem danný produkt, stále píše skladom dokonca zvýšili cenu tak si hovorím že to je dobré znamenie budú mať toho veľa. Takže aby ste vedeli po X dňoch mi píšu že nič nedostanem a mi vrátia peňiaze. Tak si hovorím ok musím rýchlo zháňať z inej stránky za drahšie veď peniaze pošlú. Hádajte čo sa mi stalo? Čakal som skoro dva týždne zatiaľ produkt už z SK a CZ obchodov bol fuč. Potom ešte tie ich klasické kecy. Radšej hladajte iné obchody ktoré nebudú robiť takéto hlúposti. V živote sa mi nič takéto nestalo 3 týždne čakania na nič a ešte mi zamrazili peniaze.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som si objednala 23.1.2025 a bolo tam napísané, že dodanie do 27.1.2025 a bolo mi povedané, že tovar bude naskladnený až od 3.2.2025 takže z tohto obchodu u nikdy viac nič neobjednám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nebol pripravený k vyzdvihnutiu, čakali sme viac ako polhodinu na predajni, kým ho pohľadajú, nakoniec vraj ani neprišiel na predajňu, mali ma kontaktovať telefonicky a vykašlali sa na to... Objednala som inde

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Za mňa spokojnosť kvalita a v dohľadnej dobe budem od vás kupovať aj ďalší Dron DJI mini3

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Rýchlosť dodávky tovaru.
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dobre ceny, rychle dodanie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    ked som 17.1. objednával tovar , tak na stránke bolo uvedené , že je skladom. Dnes som volal do obchodu, kde mi oznámili , že dodávateľ ukončil predaj.
    Bolo by od nich milé , keby ma informaovali a nie aby som sa ja musel informovať .