Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Žiadna
    • Nespokojnosť s obchodom

    Neodporúčam tento obchod. Dorazil nám nesprávny tovar a teraz už týždeň sa naťahujeme s reklamáciou. Odpisujú len raz do dňa, najprv pani z reklamačného centra tvrdila, že chyba bola na našej strane. Teraz po týždni odpovedala, že uznáva reklamáciu 2 vecí, ktoré došli správne. Odporúčila nám odstúpiť od zmluvy aby sme poštovné platili na svoj účet, hoci chyba bola na strane predajcu. Keď Vám dôjde správny tovar asi neje problém, ak nastane problém zrazu ho nemá kto riešiť. 1200 Eur nás stál nákup a máme doma nesprávny tovar a nemáte sa na koho obrátiť.

    Sabovčíková

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Sabovčíková,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia a úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.
    Naším cieľom je zabezpečiť čo najjednoduchší a najrýchlejší priebeh reklamačného procesu pre našich zákazníkov.
    V rámci tohto postupu je potrebné, aby naše reklamačné oddelenie disponovalo dokumentáciou, ako sú fotografie označení balíkov a tovaru, ktoré nám umožnia jednoznačne potvrdiť, že došlo k doručeniu nesprávneho tovaru. Tento krok nám pomáha urýchliť vybavenie Vašej reklamácie.
    Náš reklamačný tím momentálne intenzívne pracuje na riešení Vašej reklamácie a robíme všetko pre to, aby bola táto nepríjemnosť vyriešená čo najskôr a k Vašej spokojnosti.
    Vážime si Vašu trpezlivosť a ochotu spolupracovať. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.
    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    trosku dlhsia dodacia lehota ale s komunikaciou zo strany predajcu som bola velmi spokojna, nasledne aj so zakupenym tovarom - kavova suprava

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Veľmi nás teší, že ste boli spokojná s našou komunikáciou aj so samotným nákupom, zároveň sa Vám ospravedlňujeme za dlhšiu dodaciu lehotu. Veríme, že Vám kávová súprava prinesie veľa radosti. Ak budete mať v budúcnosti akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • dobra cena kvlita super
    • super

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za skvelú recenziu. Veľmi nás teší, že ste spokojný s kvalitou aj cenou nášho produktu.
    Váš názor je pre nás dôležitý a motivuje nás robiť veci ešte lepšie. Prajeme Vám všetko dobré.
    S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Rýchle dodanie
    • Slušný vyber tovaru
    • Stoličky sú krásne
    • Komunikácia

    Stoličky sú krásne, veľmi jednoduchá montáž, mäkký materiál, veľmi pohodlné, nadmieru spokojný. Ďakujem

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    veľmi pekne ďakujeme za Vašu recenziu. Sme radi, že ste spokojný s rýchlosťou dodania, širokým výberom a kvalitou stoličiek. Rovnako nás teší, že Váš zaujal aj ich dizajn.
    Ešte raz ďakujeme a veríme, že sa na nás v budúcnosti opäť obrátite.

    S pozdravom tím NovyNabytok.sk

  • 100 %

    • tovar vyzerá tak ako bol prezentovaný na stránke
    • kvalitné spracovanie
    • rýchle dodanie
    • príjemná komunikácia na úrovni
    • pevné balenie aj s ochrannými prvkami
    • rýchle dodanie

    Veľká spokojnosť. Objednala som si čalúnenú posteľ ktorá zodpovedá prezentovanej fotografii na stránke. Je naozaj veľmi pekná.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám zo srdca za Vašu krásnu recenziu! Sme veľmi radi, že ste spokojná s našimi službami a že Vám čalúnená posteľ vyhovuje. Vaše slová o kvalitnom spracovaní a rýchlom dodaní nás veľmi potešili. Je pre nás nesmierne dôležité, aby sme splnili očakávania našich zákazníkov a je skvelé počuť, že sme ich v prípade Vašej objednávky naplnili.

    Prajeme Vám veľa pohodových chvíľ s novou posteľou a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu!

    S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Dobrý, spoľahlivý obchod
    • Ústretovosť, dobrá komunikácia
    • Slušný výber tovaru
    • Vlastná doprava, možnosť výnosu do bytu
    • Priemerné ceny

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie.
    Sme radi, že ste spokojný/á s našimi službami, komunikáciou a ponukou. Našou prioritou je poskytovať kvalitný servis, vrátane dopravy a výnosu tovaru priamo do bytu, aby sme vám čo najviac uľahčili nákup. Ceny sa snažíme udržiavať primerané, no budeme sa aj naďalej zlepšovať, aby sme splnili všetky Vaše očakávania.
    Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    Odporúčam, objednala som si dva stolíky, kt. boli doručené v stanovej lehote. Jeden stolík bol poškodený prepravou a bez problémov vyreklamovali nábytok, dokonca skôr ako avizovali. Stolíky boli oba pekné a kvalitné. Určite si v budúcnosti bez obáv objednám.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujeme Vám za Vašu dôveru a milé hodnotenie. Sme radi, že ste s kvalitou stolíkov spokojná a že proces reklamácie prebehol bez komplikácií. Naším cieľom je zabezpečiť nielen kvalitné produkty, ale aj rýchlu a spoľahlivú zákaznícku podporu. Veríme, že Vám stolíky budú dlho slúžiť a tešíme sa na Vašu ďalšiu objednávku.

    S pozdravom Novynabytok.sk

  • 20 %

    Na tovar som čakala 2 týždňe (dodacia lehota bola na 5-6 dní) Tovar po 2 týždňoch dorazil, avšak chýbali 2 spodné časti postele, posteľ bez tých častí nie je možné používať. Ešte do dnešného dňa som ani po reklamácii nedostala chýbajúce diely. Riadne a včas zaplatený tovar (700 eur) neviem používať už 2 mesiace.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vaša objednávka nebola doručená v poriadku. Radi by sme Vás preto požiadali, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom našej zákazníckej infolinky alebo podrobnejšie emailom. Na základe informácií, ktoré ste uviedli, nie je možné situáciu bližšie posúdiť a zaujať k nej stanovisko.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • že zdvihnú telefón a volajú nazad
    • veľká neochota poradiť klientovi, orientácia obchodu protiklientská
    • ponúkajú veľmi nekvalitný tovar
    • z objednávky na ktorú som čakala od apríla do 22júla mi prišli tri veci totálne zlé
    • keď čakáte veľmi dlho tak už sa Vám nechce riešiť vrátenie či reklamáciu , ten tovar jednoducho potrebujete
    • jedna stolička bola vykrivená - narovnala som ju, pri komode pri jednom šuflíku chýbali dva špeciálne doťahovacie šróby tak som si ich zohnala
    • Vrchol bol keď tienidlá k svietidlu boli totálne deformované a celé to svietidlo pôsobilo ak 5 eurové a nie 76 eurové , tak som im písala o radu že chcem odstúpiť od zmluvy a vrátiť peniaze, poslali mi že ideme cez reklamáciu opäť som mesiac musela čakať na nové tienidlá, ktoré opäť prišli zdeformované, tak som im opäť písala že chcem odstúpiť a vrátiť peniaze, dáma mi odpísala že tovar z objednávky mi bol doručená 22.7 a že nemôžem odstúpiť lebo som nedodržala časový limit .... a to som im 23.7 písala že chcem odstúpiť
    • Celý ten obchod je len posúvač kade čoho , za každú cenu predať čokoľvek a ani netušia aký tovar predávajú, pomôcť a poradiť klientovi - ochota nulová
    • to bol môj posledný nákup u nich- najhorší obchod s nábytkom čo sa týka práv a komunikácie

    musím poopraviť moju recenziu ... tento týždeň som bola veľmi milo prekvapená. Obchod ma kontaktoval a ponúkol veľmi uspokojujúce riešenie.
    Som veľmi rada, nakoľko mi poopravili moju mienku. Ďakujem celému tímu ako aj vedeniu

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, aj keď nás veľmi mrzí, že nebola pozitívna. Úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a všetky nepríjemnosti, ktoré ste zažili, či už v súvislosti s dodacími termínmi alebo poškodením tovaru. Sme si vedomí, aké frustrujúce môže byť čakanie na objednávku a chápeme, že kvalita produktov je pre Vás kľúčová. V prípade, že dôjde k oneskoreniu, vždy sa snažíme zákazníkov informovať o predĺženej dobe dodania.

    Ak nastane poškodenie tovaru, ako vo Vašom prípade, snažíme sa situáciu čo najrýchlejšie vyriešiť, napríklad výmenou poškodených dielov alebo celého produktu. Naše výrobky sú starostlivo vyberané a odskúšané aj našimi zamestnancami. V prípade svietidla, ktoré ste spomínali, nás mrzí, že tienidlá neboli v očakávanej kvalite. Tento produkt bol novinkou a pokiaľ nám výrobca nezaručí nápravu, budeme ho sťahovať z našej ponuky.

    Radi by sme zdôraznili, že vždy kladieme veľký dôraz na proklientský prístup. Našim cieľom je byť zákazníkom k dispozícii a poradiť Vám, či už prostredníctvom zákazníckej linky alebo online chatu. Snažíme sa poskytovať čo najlepšiu podporu a poradenstvo, aby sme Vám pomohli vybrať si to najlepšie z našej ponuky a riešiť akékoľvek problémy, ktoré môžu nastať. Veríme, že takýmto spôsobom môžeme zabezpečiť čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť.

    Po preverení Vašej situácie Vás kolegovia z reklamačného oddelenia informovali o možnostiach riešenia a ponúkli Vám možnosť vrátenia peňazí. Ešte raz sa Vám úprimne ospravedlňujeme a veríme, že nám dáte v budúcnosti šancu napraviť si reputáciu.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 20 %

    • po dlhom čase došiel objednaný tovar
    • doručovacia doba 7 týždňov
    • neinformuju o objednávke

    Tovar objednaný 7.7 2024,doručený až 21.8 2024
    Len ja sám som sa zaujímal,že kedy mi bude doručený.
    To znamená,že mne nič neprišlo na email,že to bude doručené neskor.
    Mali by tam mať napisane:Doručenie 1-3 mesiace a musíte sa pýtať na vašu objednávku.
    Ale hlavne že konečne tovar dorazil.
    Obchody v mieste mojho bydliska:
    kondela.sk,jysk.sk,kik.sk,drevonab,obi.sk a množstvo ďaľších,ktoré doručujú častokrát aj na druhý deň od objednávky....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že Váš nákup nebol taký, ako ste očakávali. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré Vám spôsobilo meškanie Vašej objednávky. Vzhľadom na našu širokú ponuku nábytku od rôznych dodávateľov, nie je možné držať všetky produkty neustále na sklade. Doby dodania na našej webovej stránke aktualizujeme na základe najnovších informácií získaných od našich dodávateľov. V prípade akýchkoľvek zmien alebo posunu doby dodania objednávky sa snažíme našich zákazníkov informovať čo najskôr prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Mrzí nás pokiaľ komunikácia ohľadom omeškania nebola dostatočná.
    Na základe Vášho podnetu prehodnotíme naše postupy a urobíme potrebné kroky na ich zlepšenie.
    Dúfame, že nám dáte ešte šancu ukázať Vám, že Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá, a že si vážime Vašu lojalitu. Veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojný. Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 20 %

    • dodacia doba vôbec nie je do 3 týždňov
    • komunikácia dosť náročná, jedine infolinka
    • reklamačné oddelenie komunikuje len cez email - 1 email za deň

    Tovar bol dodaný až po 5 týždňoch, s tým, že som tam niekoľko krát volala, že kedy to teda príde. Keď vedia, že to nestihnú dodať tak majú o tom informovať skôr a nie v deň keď im končí termín. Aj to preto, lebo som im volala.
    Takže tovar došiel ale písací stôl sa nedá poskladať, lebo jedna doska je zlá. takže si vymieňame emaily, lebo reklamačné funguje len na tom s tým, že pošlú 1 email = 1 deň, čo značne predlžuje čas riešenia. Keď chceme nejaké info musíme volať na infolinku, kde pani o tom nevedia nič a stále dookola opakujú to isté. Najlepšia odpoveď je, že povieme reklamačnému nech Vám odpovedia. Takže dosku nemáme, odpoveď či to budú riešiť a hlavne ako a dokedy tiež nemáme.
    Neodporúčam a ľutujem, že som objednávku nezrušila keď som ešte mala na to čas.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu . Veľmi nás mrzí, že ste mali nepríjemné skúsenosti s naším obchodom. Chceli by sme sa Vám úprimne ospravedlniť za meškanie Vašej objednávky a za komplikácie, ktoré Vám vznikli so samotným tovarom.
    Čo sa týka meškania, na našej stránke uvádzame doby dodania produktov na základe najaktuálnejších informácií od našich dodávateľov. Pokiaľ sa vyskytne akýkoľvek posun alebo zmena v termíne dodania, snažíme sa o čo najskoršie informovanie našich zákazníkov prostredníctvom telefonického alebo e-mailového kontaktu.
    Ohľadom komunikácie s našim reklamačným oddelením by sme radi uviedli, že naše reklamačné oddelenie je výlučne oddelenie písomného styku. Chceme tak zaistiť presnosť a konkrétnosť informácií, čo je kľúčové nielen pre efektivitu, ale aj pre možnosť kontroly a archiváciu v prípade sporov. Naši kolegovia z reklamačného oddelenia odpovedajú na každý email do 24 hodín. Chápeme, že by ste v prípade riešenia reklamácie ocenili rýchlejšiu komunikáciu. Váš názor je pre nás dôležitý a preto sa budeme snažiť zlepšiť naše postupy, aby sme zabezpečili efektívnejšiu komunikáciu s našimi zákazníkmi.
    Radi by sme sa podrobnejšie pozreli na Vašu objednávku a vyriešili túto nepríjemnú situáciu čo najrýchlejšie. Prosíme, pošlite nám číslo Vašej objednávky, alebo nás kontaktujte priamo na zákazníckej linke, aby sme mohli záležitosť prešetriť a nájsť vhodné riešenie.
    Ďakujeme za Vaše pochopenie.

    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 10 %

    • Nábytok vyzerá kvalitne a pekne
    • Poslali nesprávny nábytok, chýbajúce diely, nepríjemné jednanie

    Veľké sklamanie.

    Dodali mi nesprávne prevedenie rohového stola, pričom som si viackrát kontrolovala, aby to sedelo. Možno mi mala byť jasná profesionalita tejto spoločnosti hneď, ako mi volala pani z danej spoločnosti a povýšeneckým tónom mi oznámila termín doručenia - žiadna dohoda. Pri skladaní nábytku chýbali skrutky, kolajničky na zásuvky boli krivé, chýbali vývŕtané diery na skrutky v niektorých častiach. Stôl sám o sebe je pekný a pôsobý kvalitným dojmom - hlavné zlyhanie vidím v ľudskom faktore, a to nepríjemné jednanie, ako keby ich otravovalo, že sa človek opováži niečo si objednať, nesprávne poslaný nabýtok, chýbajúce skrutky a diery.

    Bol to môj prvý nákup, ale určite aj posledný.

    Výrazne neodporúčam.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Kovalová,

    veľmi nás mrzí, že došlo k Vami opisovanému problému. Určite však problém spolu vyriešime. Videl som, že ste už aj písali email, tak Vás ešte poprosím o fotografie všetkých štítkov, ktoré nájdete na balíkoch. Pomôže nám to urýchliť vybavenie. V tejto chvíli sa Vám ešte nedokážem vyjadriť k ostatným veciam, ale určite do vyriešime tak, aby ste boli spokojná.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom Tím NovyNabytok.sk

  • 10 %

    Tak čo Pán Majitel čo tu vrelo odpisujete na recenzie že ludia nemaju skoro nikdy pravdu ?? Kde je moja doskla na stol ktorá prišla poškodena a slubili ste mi ju do konca júla !! Ja tu vsetky emaily zobrazim ludia dobre si rozmyslite ci stamade budete objednavat este nieco lebo bud sa nedockate peniaze vam vratene nebudu a zakaznikoch len klamu ! Email -Predpokladaný termín dodania je koncom Júla. Po jeho naskladnení Vás budeme informovať. Stým stolikom uz svami komunikujem 3 mesiace !! a stale nic a pište si čo chcete to je na právnika!Ten stolik nestal az tak brutalne vela ale ide o princip klamete tu ludi jeden za druhým a takto to nema fungovat prisiel som o moje peniaze a stolik nefunkčny !!! email 2-Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia, preto sme Vám objednali nový diel nad rámec, ako som Vás informovala. Čo sa týka dodacej lehoty , je uvedená pri produkte, boli ste o nej teda oboznámený …
    S Pozdravom Lukáš

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Pekarčík,

    dodanie nového dielu bolo vo Vašom prípade už nad rámec zákona, v rámci nášho pro-zákazníckeho prístupu, preto tu nebol nejak konkrétne ohraničený dátum dodania. Dostali sme na začiatku nejaký odhad od výrobcu, ktorý sme Vám následne komunikovali. Výrobca žiaľ ten dátum dodania v priebehu tej doby čakania viac krát zmenil a my sme s tým nemohli vôbec nič urobiť. Maximálne sme mohli objednávku toho dielu zrušiť, ale to by Vám nijak nepomohlo. Každopádne vidím, že diel nám v piatok 16.8. popoludní dorazil na sklad a už Vám ho teda môžeme doručovať, takže pevne verím, že v najbližších dňoch už bude Váš problém so stolíkom vyriešený. Mrzí nás, že Vám to spôsobilo diskomfort, ale z našej strany sme spravili všetko preto, aby to bolo vyriešené čo najskôr.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 40 %

    • Dlha dodacia doba
    • Slaba kvalita
    • Nezrozumitelny navod
    • Cele zle

    Objednany TV stolík Ivey (biela + lesk biely) . Stolik zdeleka nie je v reale taky pekny, ako je nafoteny v eshope. Bukas uplne makky, presmykuju v nom skrutky, aj skoro na minimalnom momente c.2 na obycajnej aku vrtacke z Lidlu v mode na utahovanie skrutiek. Neutiahlo skrutku asi v 80 percentach. Dvierka nedosadaju, celkovo problemova montaz dvierok, ktore pozostavaju z 2 kusov bukasu a skla.Sklo nie je v ziadnom rame, iba priamo naskrutkovane kovovou skrutkou cez sklo k bukasu.Ziadne gumicky, ziadne plastove medzikusy.Po prvom (beznom) zavreti dvierok, sklo prasklo na jednej strane.Co sa asi dalo cakat, ked je kov priamo na skle. Navod maximalne nezrozumitelny (v Polštine), diely niektore ani neoznacene, montaz 3 hodiny - 2 osoby.Na papieri pise ze 40 minut. Predpokladam, ze vyrobca je z Polska, nakolko je navod po polsky a aj kvalita vyrobku by tomu zodpovedala. Celkovo velke sklamanie. Neodporucam ak si chcete usetrit nervy a zopar hodin zo zivota. A to uz ani nezohladnujem cakaciu dobu 3 mesiace, aj ked sme boli dopredu upozorneny.Clovek si povie, ze aj pocka, len nech to bude ako na obrazkoch v eshope. Real, bol o niecom inom. Cele zle.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu podrobnú spätnú väzbu.
    Veľmi nás mrzí, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s TV stolíkom Ivey. Našou prioritou je spokojnosť našich zákazníkov, a preto by sme radi túto situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
    Boli by sme veľmi vďační, keby ste nám poskytli číslo Vašej objednávky alebo nás kontaktovali na našej zákazníckej infolinke, emailom alebo sme dostupní aj na online čete.
    Takto budeme môcť čo najrýchlejšie a najefektívnejšie riešiť Vaše problémy.

    Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na Vašu odpoveď.

    Tím Novynabytok.sk

  • 50 %

    • Nebol problém s reklamáciou
    • Príliš dlhé dodanie, takmer 2 mesiace a k tomu prišiel iný výrobok
    • V rámci emailovej komunikácie reagujú veľmi pomaly a pošlú max. 1 email denne

    Tovar sme si objednali v apríli, doručený bol v júni. Prišiel však v úplne inej farbe, pod iným názvom, takže pravdepodobne došiel celkovo iný výrobok (nevyberali sme z krabice a neskladali ho, keďže prišiel v zlej farbe). S reklamáciou nebol problém, boli ústretoví, avšak tiež to trvalo vyše mesiaca, kým nám bol konečne doručený ten správny výrobok. Emailová komunikácia obchodu bola veľmi pomalá, na emaily odpovedali maximálne raz denne. Nakoniec sme sa však dočkali toho správneho výrobku a a je naozaj dobrý. Avšak po tejto skúsenosti by sme si už asi z tejto stránky viackrát neobjednali.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    veľmi nás mrzí, že ste mali nepríjemné skúsenosti s naším obchodom. Chceli by sme sa Vám úprimne ospravedlniť za meškanie a nesprávne doručenie tovaru. Je nám ľúto, že Vám bola doručená nesprávna objednávka, čo Vám spôsobilo nepríjemnosti.
    Sme radi, že reklamácia prebehla úspešne a že ste nakoniec dostali správny výrobok, s ktorým ste spokojní. Vážime si Vašu trpezlivosť a porozumenie počas riešenia tejto situácie.
    Naša snaha odpovedať na emaily do 24 hodín je súčasťou nášho úsilia poskytovať čo najlepšiu zákaznícku podporu. Rozumieme, že by ste ocenili rýchlejšiu komunikáciu, a budeme sa snažiť zlepšiť naše postupy, aby sme takéto situácie v budúcnosti eliminovali.
    Ešte raz sa úprimne ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti a dúfame, že prehodnotíte svoj postoj a dáte nám v budúcnosti šancu napraviť si reputáciu.

    S pozdravom,

    Tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Ochota a celkový prístup, kvalita, rýchla dodacia lehota.

    TV stolík splnil moje očakávanie. Bol mi doručený načas a v poriadku. Aktívna a ochotná komunikácia od objednania, až po doručenie. Určite tu budem ešte nakupovať. Ďakujem veľmi pekne :)

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám veľmi pekne za Váš čas a za Vaše hodnotenie, ktoré nás veľmi potešilo. Na našich zákazníkoch nám záleží a snažíme sa aby každá objednávka či už malá alebo veľká prebehla bez komplikácií.
    Budeme radi ak náš eshop navštívite aj v budúcnosti, tešíme sa na spoluprácu.

    S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Poškodený tovar
    • dodacia doba

    Dnes nám došiel stolík na ktorý sme dlho čakali a úplne poškodený. Okamžite sme podali podnet na reklamáciu.

    Ak budú špekulovať s reklamáciou rovno ich nahlásim na SOI.

    Obrázky poškodenia:
    https://files.fm/u/rtmdpw8urg

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti spojené s poškodeným stolíkom. Chápeme Vaše sklamanie a rozhorčenie, a uisťujeme Vás, že robíme všetko pre to, aby sme situáciu čo najrýchlejšie vyriešili k Vašej spokojnosti.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme a ďakujeme za trpezlivosť.

    Prajeme všetko dobré, s úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Komunikácia
    • Kvalita tovaru

    Objednala som drahsiu skrinu preto som mala obavy, ked som citala recenzie ale musim napisat ze som bola spokojna... jedine co doba dodania sa predlzila asi o 1 tyzden ale dostala som mail ze bude meskat, kvalita vyrobku dobra. Riesila som aj reklamaciu kedze najskor pri prevoze prasklo jedno zrkadlo na dvierkach, spisala som mailom reklamaciu vecer o 8 hned dalsi den som dostala odpoved a do 2 tyzdnov mi poslali novy kus dveri.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujeme za Vašu recenziu! Sme veľmi radi, že ste boli spokojná s kvalitou a prevedením skrine.
    Ospravedlňujeme sa za oneskorenie dodania a za poškodenie zrkadla počas prepravy. Teší nás však, že reklamácia bola vyriešená rýchlo a k Vašej spokojnosti. Vaša spätná väzba je pre nás nesmierne cenná a pomáha nám zlepšovať naše služby. Ďakujeme, že ste si vybrali nás a tešíme sa na Vaše ďalšie nákupy.

    S pozdravom tím Novynabytok.sk

  • 10 %

    • Žiadna
    • Neochota vyriešiť reklamáciu
    • Nepríjemná zamestnankyňa na infolinke
    • Objednaný tovar absolútne nesedel z objednávkou

    Neodporúčam tento podvodný obchod

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s našimi službami. Radi by sme sa podrobnejšie pozreli na Vašu objednávku a vyriešili túto nepríjemnú situáciu čo najrýchlejšie.
    Prosíme Vás, aby ste nám poskytli číslo Vašej objednávky alebo nás kontaktujte na našej zákazníckej linke, aby sme mohli záležitosť prešetriť.
    Ďakujeme za Vaše pochopenie.

    S úctou tím Novynabytok.sk

  • 100 %

    • Obchod odporucam nabytok je krasny, dodanie načas, komunikacia na urovni sme velmi spokojni urcite este objedname dakujeme

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za skvelú recenziu. Veľmi si ceníme Vašu spokojnosť s našim nábytkom a teší nás, že sme splnili Vaše očakávania. Radi Vás opäť privítame pri ďalšej objednávke.

    S pozdravom tím Novynabytok.sk