Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 100 %

    • Vybona komunikacia
    • Dodane v termine, ktory vyhovoval
    • Rychle jednanie
    • Dobry vyber tovaru
    • Odporúčam tento obchod

    Mimoriadne ocenujem web stranku - prehladna, hned je v ponuke suvisiaci tovar. Lahko sa vyhladava potrebny tovar. Obchod mozem doporucit.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, veľmi pekne Vám ďakujeme za skvelú recenziu. Ceníme si Vašu pochvalu ohľadom komunikácie, na ktorej si zakladáme. Taktiež nás teší, že sme Vám mohli objednaný nábytok doručiť vo vyhovujúcom termíne. Sme radi, že sa Vám páči naša široká ponuka a prehľadná stránka. Vaše odporúčanie pre nás veľa znamená. Neváhajte sa na nás v budúcnosti opäť obrátiť. Ešte raz veľká vďaka za Vašu podporu. S pozdravom tím Nový nábytok

  • 100 %

    • komunikácia na výbornej úrovni
    • prijateľné náklady na dopravu
    • dodanie tovaru bez poškodenia
    • dobré ceny
    • odporúčam

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu. Je pre nás potešením, že ste mali výbornú skúsenosť s našimi službami. Komunikácia so zákazníkom je pre nás veľmi dôležitá a taktiež sa snažíme, aby náklady na dopravu boli pre našich zákazníkov prijateľné a aby sme zabezpečili, že tovar dorazí bez poškodenia. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 100 %

    • komunikácia na výbornej úrovni
    • prijateľné náklady na dopravu
    • dodanie tovaru bez poškodennia
    • možno trochu viac info na webe o tovare

    Komunikácia obchodu ako mailová, tak telefonická na výbornej úrovni. Vyzdvihujem tiež spôsob doručenia tovaru, kde nedošlo k poškodeniu žiadnej súčasti nábytku. Možno by chcelo doplniť viac informácií k výrobku, no to je vec názoru. Všetko došlo komplet, nič v zostave nechýbalo a hlavne nebolo treba nič reklamovať. Celkovo môžem vyjadriť spokojnosť.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, ďakujeme Vám veľmi pekne za Vašu podrobnú a konštruktívnu recenziu. Vaše slová nám priniesli veľkú radosť a sme radi, že Vaša skúsenosť s nami bola pozitívna.
    Vážime si Vašu pochvalu našej komunikácie a dodania tovaru, teší nás, že všetko dorazilo kompletné. Zároveň berieme na vedomie Vašu pripomienku ohľadom informácií k výrobku na našom webe. Chápeme, že je pre Vás dôležité mať čo najviac údajov ešte pred samotným zadaním objednávky. Radi by sme Vám dali do pozornosti našu zákaznícku infolinku alebo online chat, kde Vám ochotne zodpovieme Vaše otázky a doplníme chýbajúce informácie. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou. Ak budete mať v budúcnosti ďalšie pripomienky, otázky alebo potreby, neváhajte nás kontaktovať. Tešíme sa, že sme Vám mohli poskytnúť pozitívne nákupné skúsenosti a želáme Vám veľa radosti s Vaším novým nábytkom. S priateľským pozdravom tím Nový nábytok

  • 10 %

    • NIČ
    • NESKUTOČNÝ SMELINARI
    • NEODBORNOSŤ
    • VÝHOVORKY
    • NEKVALITNE SLUŽBY

    NEODPORÚČAM …TOVAR MI DOŠIEL NEÚPLNÝ A NESPRÁVNA ZOSTAVA …PO REKLAMACII SOM SA S NIMI TRI TÝŽDNE NAŤAHOVAL ABY TO PORIESILI …SAMOZREJME POŽADOVAL SOM AJ KOMPEZACIU ZA VYKLÁDKU CEZ STREŠNÉ OKNO NAKOĽKO CEZ SCHODISKO BY SOM TO NEVYTREPAL…NO NEBOLA OCHOTA …AŽ PO NEJAKOM CASE ŽE VRAJ MI POLOVICU NÁKLADOV ZAPLATIA LEBO SOM KOLI TOMU MUSEL OBJEDNÁVAŤ DVAKRÁT MINIZERIAV …NO UVIDÍME ….SAMOZREJME PO REKLAMÁCII MI DOŠIEL SPRÁVNY DIEL NA VÝMENU ALE ZASE NEÚPLNÝ …A ESTE K TOMU POŠKODENÝ …TOTALNY BABRACI …V ŽIVOTE UZ OD NICH NIČ NEKÚPIM A TO POTREBUJEM ZARIADIŤ CELY DOM …DÁVAJTE SI POZOR ĽUDIA …NA WEBE TVRDIA ŽE JE TO SLOVENSKÝ VÝROBOK ALE PRI DODANÍ TO BOLO POLEPENÉ POĽSKÝMI ŠTÍTKAMI …PROSTE AUŠUS …NEČAKAL SOM ZÁZRAKY ALE …SOM TOTÁLNE SKLAMANÝ A NASRATY …PARDON ZA VÝRAZ ….AMATÉROV A LAJDÁKOV STRETÁVAM DENNE ALE TÍTO DOMINUJÚ …V STREDNEJ AFRIKE BY SOM MOŽNO LEPŠIE OBSTÁL S NÁKUPOM …

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu, a zároveň sme veľmi sklamaní, že ste mali s našimi službami takéto negatívne skúsenosti. Ospravedlňujeme sa za všetky nepríjemnosti, ktoré ste zažili v súvislosti s Vašou objednávkou a reklamáciou.
    Rozumieme, že je frustrujúce čakať na riešenie. Snažíme sa byť rýchli a efektívni pri riešení každého prípadu. O výsledku reklamácie sme Vás informovali približne do jedného týždňa od nahlásenia problému. Chápeme Váš názor na kompenzáciu nákladov za vykládku a vieme, že je dôležité vyjsť Vám v ústrety. Napriek tomu, že nie je našou povinnosťou refundovať náklady na vynášku tovaru, boli sme pripravení Vám časť nákladov preplatiť. Bohužiaľ, zdá sa, že tento krok pre Vás nebol dostatočný, čo je nám nesmierne ľúto.
    Mrzí nás, ak Vás niečím zmiatli informácie o pôvode nábytku na našej stránke. Chceme Vás uistiť, že na našom webe neuvádzame, že Vami zakúpený tovar sa vyrába na Slovensku. Budeme prešetrovať toto znenie, aby sme zabezpečili, že všetky informácie o našich produktoch sú presné a správne.
    Budeme radi, ak nám dáte príležitosť dokázať, že sme schopní Vám poskytnúť vynikajúce služby a riešenia. Chceme Vám taktiež poďakovať za Vašu trpezlivosť a pochopenie. Ako ospravedlnenie za vzniknuté nepríjemnosti, sme Vám poskytli zľavu na Váš ďalší nákup. Veríme, že Vás to povzbudí k ďalšej spolupráci s našou firmou.
    Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše postupy a zabezpečiť lepšie služby pre všetkých našich zákazníkov.
    S úctivým pozdravom tím NovýNábytok.sk

  • 100 %

    • rýchlosť
    • spokojnosť
    • dobrá cena

    Som veľmi spokojná s nákupom v eshope a odporúčam aj ostatným.
    Kreslo mi prišlo rýchlo ako bolo uvedené, je pohodlné a presne všetko sedí ako na obrázku.
    Ďakujem Vám pekne :-)

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, ďakujeme Vám za Vašu úžasnú recenziu! Sme nesmierne potešení, že ste spokojná s rýchlosťou dodania, cenou a kvalitou kresla. Vážime si Vašu dôveru a odporúčanie pre ostatných zákazníkov. Sme radi, že kreslo zodpovedá Vašim očakávaniam a je pohodlné.
    Našim cieľom je prinášať spokojnosť a pozitívne skúsenosti všetkým našim zákazníkom, a Vaša recenzia nás uisťuje, že sme na správnej ceste.
    Ak by ste mali v budúcnosti ďalšie požiadavky alebo otázky, neváhajte sa na nás obrátiť. Ešte raz veľká vďaka za vašu podporu a pekné slová! Želáme Vám veľa radosti s Vaším novým kreslom. S pozdravom tím Nový nábytok

  • 100 %

    • veľmi rada nakupujem v tomto obchode, dobre sa s ním komunikuje, operátor je stále k dispozícii dokonca aj vo večerných hodinách, dodanie bolo vždy načas, mala som aj reklamáciu, kde sa poškodil tovar počas prepravy, veľmi ľahko som ju vybavila - takže som veľmi spokojná
    • odporúčam
    • nemám žiadnu

    veľmi rada nakupujem v tomto obchode, dobre sa s ním komunikuje, operátor je stále k dispozícii dokonca aj vo večerných hodinách, dodanie bolo vždy načas, mala som aj reklamáciu, kde sa poškodil tovar počas prepravy, veľmi ľahko som ju vybavila - takže som veľmi spokojná

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za skvelé správy.
    Sme veľmi radi, že nakupovanie v našom eshope je pre Vás príjemné. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a tešíme sa, že sme Vám priniesli pozitívnu skúsenosť. Ďakujeme za Vašu podporu. S pozdravom tím Nový nábytok

  • 100 %

    • Výborný pristup
    • Kvalitný material
    • Úložný priestor
    • Dodanie
    • Komunikacia

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Sme radi, že ste boli spokojný s nákupom v našom e-shope.

    S pozdravom tím Nový nábytok

  • 100 %

    Novynabytok.sk odporúčam,spokojnosť s prístupom aj s tovarom.Nemám čo vytknúť.Prajem veľa spokojných zákazníkov.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme zo srdca, veľmi si to vážime. Každý zákazník je pre nás dôležitý a na každom nám záleží.
    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 10 %

    • Nič
    • Doba dodania
    • Poškodený tovar
    • Celkom iná farba tovaru

    Neodporúčam obchod. Doba dodania postele namiesto 10 dní bolo 24 dní. Tovar bol poškodený a namiesto hnedej farby som dostal čierne. Kuriérska spoločnosť tiež 0 bodov nikto nevolal dopredu aby sme sa dohodli kedy donesú tovar ako bolo písané namiesto toho zavolali v ten deň že za hodinu už sú tu. V podstate všetko zlé.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť v našom eshope.
    Spomínate, že dodacia doba sa predĺžila, tovar Vám bol dodaný v nesprávnej farbe a o doručení ste nemali informáciu vopred.
    Čo sa týka predĺženia dodacej doby, vždy sa snažíme našich zákazníkov informovať a ďalej pokračujeme v objednávke po potvrdení zákazníkom. Naše postupy nám nedovoľujú poslať tovar bez predošlej informácie a potvrdení zákazníkom, že je možné tovar prevziať. Vždy buď vopred telefonujeme 1-2 prac. dni alebo informujeme pred odoslaním zásielky SMS správou a emailom. Škoda, že ste neuviedli číslo Vašej objednávky, vedeli by sme na situáciu konkrétnejšie reagovať. Prosíme Vás, kontaktujte nás emailom, telefonicky na na našej zákazníckej infolinke alebo na online čete.
    Veríme, že Vám budeme vedieť pomôcť z riešením takejto nepríjemnej situácie, príp. si vec vysvetliť.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Tím Nový nábytok

  • 100 %

    Matrace su velmi pohodlne, vyborne sa mi nich spi, kvalitna latka ktora sa nezmolkuje. Som maximalne spokojna.
    Dorucili ich za niekolko dni, vsetko prebehlo bez problemov.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu, teší nás, že všetko prebehlo bez problémov a ste s nákupom spokojná.

    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 100 %

    S nakupom na eshope som bola velmi spokojna, ludia na zakaznickej linke boli prijemni, vedeli mi vzdy odborne a ochotne poradit a zodpovedat na vsetky moje otazky. Pomohli mi vybrat ten spravny nabytok a jeho farbu, a ked bolo treba poskytli mi aj detailnejsie informacie priamo od vyrobcu. Dorucenie nabytku trvalo menej ako bola pisana predpokladana doba dodania, a nabytok prisiel vo vybornom stave. :)) Urcite obchod odporucam :))

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie, veľmi nás to teší. Radi Vás v našom eshope privítame aj nabudúce.
    S pozdravom

    tím Nový nábytok.sk

  • 10 %

    • Doba dodania nezodpovedá dobe dodania na stránkach.

    Obchod nikomu neodporúčam. 15 týždňov som čakal na tovar, ktorý má dobu dodania 2-4 týždne. Nakoniec som to vzdal. Som len rád, že som neplatil vopred.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie pri vybavení Vašej objednávky.
    Takéto situácie nás veľmi mrzia. Žiaľ, niekedy nedokážeme predpokladať neočakávané posuny dodacej doby.
    Vždy však dbáme na to, aby boli naši zákazníci informovaní.
    Vo vybavení objednávky pokračujeme až po odsúhlasení, že má náš zákazník možnosť počkať. Poprípade sa dohodneme na zmene objednávky a ochotne ponúkneme alternatívny tovar.
    Vaše rozhodnutie rešpektujeme. Veríme, že v budúcnosti nám dáte šancu a my Vašu objednávku vybavíme včas a najmä k Vašej spokojnosti. S priateľským pozdravom NovýNábytok

  • 10 %

    • žiadna
    • Neseriózny predajca, neodporúčam od nich nakupovať
    • strohá komunikácia so zákazníkom
    • žiadna ochota
    • asi majú sťažnosti na dennom poriadku a riešiť ich je ich dennou náplňou práce, samozrejme ale nikdy nie k spokojnosti zákazníka, ale k ich spokojnosti, aby s tým nemali žiadnu robotu

    S e-shopom novynabytok.sk sme boli veľmi nespokojní. Ide vyslovene len o sprostredkovateľa, ktorý nemá o nábytku, ktorý predáva ani poňatia. Príde k nim nerozbalený a len ho prepošlú zákazníkovi a ešte sa budú hádať, že máme správnu farbu, keď tovar v živote asi ani nevideli. Žiadna ochota z ich strany riešiť našu sťažnosť, ktorá sa týkala nesprávnej farby sedačky- namiesto sivomodrej nám prišla sivozelená - typ sedačky Belona. Stále dookola len vypisovali, že keďže je na štítku uvedená správna farba, tak musí byť sedačka správna. Nechceli si pripustiť, že chyba nastala už pri štítkovaní. Všetci, ktorí sedačku videli, nezávisle od seba povedali, že ani náznak modrej v nej nie je, takže chyba s farbosleposťou asi nebude na našej strane. Reklamácie riešia len cez emaili - dovoláte sa vždy len jednej a tej istej osobe, ktorá má na starosti Vás odbiť, že treba vypísať reklamačný formulár a teda tam Vám naspať len vypisujú nezmyselné emaily, ktoré nikoho nezaujímajú. Sedačka nám zároveň ani neprišla načas, ale meškala 11 dní, za čo nám síce ako ospravedlnenie vrátili 50 eur, čo je nám úplne zbytočné, keďže farba je iná.... Ak sa chcete vyhnúť problémom, tomuto e-shopu sa vyhnite širokým oblúkom. Ak by nám chceli dokázať, že máme správnu farbu látky, tak by nám poslali kúsok vzorky látky ako dôkaz

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť s vybranou farbou sedačky. Písomnému podnetu, ktorý ste nám zaslali prostredníctvom reklamačného formulára, sme sa začali bezodkladne venovať. Správnosť farebného prevedenia potvrdil aj samotný výrobca. S kolegami z reklamačného oddelenia ste naďalej v kontakte. Momentálne preverujeme alternatívne možnosti riešenia vzniknutej situácie. O ďalšom postupe Vás budeme informovať písomne. S úctivým pozdravom tím Nový nábytok

  • 100 %

    • Žiadna výhoda, bežne zakúpený tovar

    Tovar mi bol doručený v stanovenom termíne, komunikácia obchodu 100% , aj kuriér super jednanie.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za hodnotenie.

    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 10 %

    • Zla koordinácia so zabezpečením montáže dodanej nábytkovej steny
    • Klamstvo

    Po dodaní nábytku a objednaní si jeho montáže firmou Nový nabytok, montážnik, po dohode nim stanoveného termínu neprišiel na čas a po dvojnásobnej telefonickej urgencii arogantne odmietol montáž a treskol telefón. Nábytkový e-shop Nový nábytok nebol schopný vyriešiť môj problém náhradným montérom. Chceli by sme upozorniť na neseriózneho montážnika p. Knapeka región BA a jeho neprimeranú požiadavku ceny jednoduchej montáže, ktorá presahovala 100 euro.

    Este k tomu aj vo vašej reakcii zavádzate a klamete.
    P. Knapek sa vôbec neozval napriek vášmu prísľubu. Montáž sme si realizovali samy. Po prečítaní recenzií zákazníkov to potvrdzuje, že vaša firma nieje korektná a spravili sme chybu, že sme vas vôbec oslovili. Prosím neklamte a overte si fakty pred tým ako publikujete vaše stanovisko.

    Samé klamstvá, pôvodne vaše klamstvo , že prišiel montážnik a zmontoval nám nabytok ste radšej vymazali a taktiež vami uvádzaný mail sme neobdržali.
    Vami chválený montér p.Knapek vôbec nedodržal termín, práve jeho podráždená reakcia na urgenciu vyvolala z jeho strany nevhodnú reakciu čo zakončil tým, že povedal, neprídem a položil telefón. Ved predsa máte nahraté všetky naše telefonáty s vašou firmou.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    celá situácia nás mrzí a ospravedlňujeme sa za mylné stanovisko. Vec sme ešte raz preverili.
    Obojstranne dohodnutý čas montáže bol zo strany montážnika dodržaný. S cenou montáže obývacej steny ste boli oboznámená e-mailom v deň potvrdenia objednávky a cenu montáže ste odsúhlasili.
    Nazdávame sa, že v tomto prípade, žiaľ, došlo k viacerým komunikačným nedorozumeniam na oboch stranách. To vyústilo do vzájomného sporu medzi Vami a montážnikom a montáž napokon nebola zrealizovaná.
    Dovoľujeme si vyjadriť sa aj k Vašej námietke voči pánovi Knapekovi, ktorý patrí medzi našich spoľahlivých partnerov. Zo strany zákazníkov neboli doteraz žiadne výhrady ani sťažnosti na pána Knapeka.
    Veríme, že ste s nábytkom od nás napriek tomu spokojní. Budeme veľmi radi, ak sa v budúcnosti rozhodnete u nás opäť nakúpiť a poskytnete nám príležitosť túto nepríjemnosť Vám vynahradiť.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S úctivým pozdravom tím Nový nábytok

  • 10 %

    • žiadna výhoda, NEODPORÚČAM
    • nábytok sa rozpadol
    • zlá komunikácia
    • čakacia doba 5 mesiacov!!!
    • fušerske vyhotovenie
    • problémy s reklamáciou
    • neprebratie po reklamácii
    • nedostatočné vyhotovenie
    • vysoká cena

    NEODPORÚČAM !!!!
    Sedaciu súpravu som si objednal vo februári 2021, doručená mi bola po mnohých sťažnostiach a urgovaniach v Júli 2021.
    SEdačka bola hneď na prvé sadnutie zlá. S takým vyhotovením som sa nestretol ani pri poľských sedačkach. Hrôza. Katastrofa.
    Rok sme to nejako vydržali a potom sme sa rozhodli súpravu reklamovať kvôli popraskaným pružinám a mnohým nedostatkom.
    Reklamáciu nám neuznali, komunikovali stroho. Až napokon som sa rozhodol doložiť opätovnú reklamáciu na základe Znaleckého posudku, ktorý som si musel dať vypracovať na vlastné náklady Súdnym znalcom.
    Teraz čakám kedy sa uráčia poslat kuriéra po sedačku, následne ju budú vyhodnocovať, či nedošlo k nejakému nadmernému poškodeniu a snáď mi vrátia peniaze.
    Tento e-shop je jeden amatérsky, neprofesionálny gang, ktorý len zavádza a okráda slušných ľudí.
    NEODPORÚČAM ani najhoršiemu nepriateľovi...
    HNUS, HAMBA....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Peter,
    mrzí nás, že s výrobkom od nás nie ste spokojný.
    Dovoľujeme si však veci trochu uviesť na pravú mieru. Dodacia doba Vám bola komunikovaná v lehote 19 kal. týždňov čo vychádzalo naozaj koncom júna a s čím ste súhlasili a uhradili zálohu. Sedačka Vám bola doručovaná začiatkom júla a za dlhé čakanie o ktorom ste boli oboznámený, sme Vám zohľadnili zľavu, lebo sme Vám boli úprimne vďační za Vašu trpezlivosť.
    Pokiaľ ste so sedačkou neboli spokojný, ako píšete na prvé sadnutie, je možnosť výrobok do 14 dní vrátiť, alebo reklamovať. Napriek tomu, ste sedačku rok používali, v tom stave ako píšete. Reklamácia po roku používania Vám bola zamietnutá, na základe našich zákonných možností. Vy ste postupovali v rámci zákona, čo sme akceptovali a súčasný stav je taký, že sedačku nám po roku používania vrátite a my Vám vrátime peniaze.
    Veľmi nás to mrzí, nie sme hrdí, ak sa niečo nepodarí tak ako v tomto prípade. Nie sme si však vedomí, že by sme Vás nejakým spôsobom zavádzali, okrádali a pod. ako popisujete vo Vašom hodnotení.
    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 10 %

    Obchod určite neodporúčam, 2x mi mal kuriér doručiť objednávku, a zo svojej svojvôle ju vyhodnotil ako nedoručenú. 1x sa mi pani ospravedlňovala,že z nejakých nešpecifických dôvodov kuriér ju nemohol doručiť (deň predtým,a v deň doručenia mi potvrdili, že príde medzi 13,30_16,00,už o druhej ste volali,že nepríde!!!). Včera opäť to isté, deň predtým potvrdili, že prídu,v deň doručenia opäť volali,či som doma,kuriérovi som po telefóne potvrdila 14,40, že áno som doma!!!čakám ich už 2x,kuriér po trištvrtehodine konečne dvihol mobil,že nedoručené!!hoci som im oznámila,že som doma a čakám ho !!!prístup aký má daný kuriér k práci Vám kazí meno,manžel kvôli tomu 2x zatvoril obchod aby mi pomohol s vykládkou,ako úplný nonsens ten váš kuriér !!!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,
    úprimne nás mrzí, že doručenie Vašej objednávky prebehlo s komplikáciami a veľmi sa ospravedlňujeme.
    Ďakujeme za Vaše postrehy.
    S pozdravom tím Nový nábytok.sk

  • 100 %

    • široký sortiment
    • dobre ceny
    • za príplatok asistovaná pomoc vynášky
    • komunikácia o všetkom ste vopred informovaný

    kupoval som gauč, posteľ, madrac, obývaciu stenu, stolík, pc stolík, nočné stolíky všetko dobre zabalene v 100% stave, v balení papierový návod a pooznačované diely na jednoduchšie skladanie veľké plus... tovar mi bol doručený podľa dohody, veľké plus služba asistovanej vynašky do bytu, šoferi boli v pohode... nový nábytok môžem len odporučiť určite tam ešte niečo za kúpim, za mňa spokojnosť

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Tešíme sa, že všetko prebehlo v poriadku a ste s nábytkom od nás spokojní.
    Sme radi, ak sme vo Vás získali verného zákazníka a ochotne Vám poradíme aj nabudúce s výberom.
    S pozdravom tím Nový nábytok

  • 10 %

    Tovar prišiel poškodený a následná reklamácia bola zamietnutá, prišli sme o balík peňazí. Obchod nikomu neodporúčam a podávam sťažnosť na Slovenskú obchodnú inšpekciu.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    škoda, že ste neuviedli číslo objednávky, takto je ťažko sa k tomu vyjadriť.
    Pokiaľ tovar príde poškodený, odporúčame to nahlásiť bezodkladne, príp. hneď pri prevzatí napísať do preberacieho protokolu, že balík bol nejakým spôsobom poškodený.
    Mrzí nás, ak doručenie objednávky neprebehne v poriadku, nie vždy to však môže byť vinou nášho eshopu.
    Podanie na Slovenskú obchodnú inšpekciu je Vaše právo a rozhodnutie budeme rešpektovať.
    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • 20 %

    • Prvotná objednávka došla rychlo
    • Komunikácia zákazníckej linky
    • Reklamačne oddelenie

    S tovarom som ako tak spokojná až na odrete niektoré rohy a prúty kraj skrinky. Ale tento e-shop jedna katastrofa. Zo začiatku sa to sadlo nádejne tovar prišiel do 3 dní od objednania až kým som nezačala vybaľovať, že si linku poskladám. Linku poslali v zlej farbe to by však nebol problém stávajú sa aj horšie veci. Len keď to chce človek vybaviť a nejako poriešiť tak zistí že ho pošlú odoslať reklamačný formulár čo nieje štandard pretože toto nieje rozhodne reklamácia. Stále som dúfala, že sa to nejako urgentne porieši v prospech zákazníka nakoľko chýba nastala na ich strane linka bola objednaná správne. No lenže po Tom ako mi odpisali (lebo cez telefón to neporiešite) že tovar zašlú do týždňa tak to už človeku sa rozum zastaví. Ani po týždni neboli schopní tento tovar poslať, pretože veď ich šofér nemá cestu na východ. A pre mňa nepochopiteľné keďže je jedno či ten šofér má alebo nemá cestu urobím tak aby zákazník mal svoj objednaný tovar čo najskôr. Záhadne po týždni a pol vedeli poslať tovar aj hneď keď som si zavolal na ŠOI, že aké mám práva keďže oni sa stále obhajujú, že konajú podľa zákonu. Zavolali sme povedali sme že sme si zavolali aj na ŠOI do 10 minút som mala spätný hovor o Tom ako linka čaká na odoslanie. Takže tento e-shop neodporúčam ani tomu najhoršiemu nepriateľovi pretože byť bez linky týždeň a pol je s dieťaťom naozaj na guľku.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    skutočne Vám bola dodaná kuchynská linka v inom prevedení ako bola objednaná. Keďže sa jedná o nesprávne dodaný tovar, celú situáciu je potrebné riešiť ako reklamáciu. Teda informácie o postupe Vám boli odkomunikované správne.
    Tovar Vám bol dodaný dňa 24.11. a aj obratom ste nahlásili nesprávne dodanie. Keďže sme však tovar v správnej farbe skladom nemali k dispozícii, musela byť kuchynská linka opätovne objednaná u dodávateľa a Vám bola doručená dňa 6.12. čo je osem pracovných dní. Chápeme Vašu situáciu, na každom zákazníkovi nám skutočne záleží a nie sme hrdí, ak sa niečo nepodarí.
    Nie je pravda, že vec sa pohla až po Vašom upovedomení Obchodnej inšpekcie, sú to žiaľ len Vaše dohady, ktoré na našu spoločnosť takto vrhajú zlé svetlo.
    Naším zákazníkom odporúčame, že pri zariaďovaní je potrebné počítať aj s časovými rezervami pre stavebné úpravy, prípadne komplikácie s objednávkou, alebo inštaláciou. Keďže nábytok je dodávaný až v poslednom rade a atmosféra v domácnosti pokiaľ nastane nejaké omeškanie zhustne, všetky zlé pocity sa nahromadia pri ostatnom dodávateľovi.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme, veríme, že nová kuchynská linka Vám bude dlho a dobre slúžiť. Pokiaľ ste zistili nejaké poškodenie pri rozbaľovaní, vec je potrebné riešiť s reklamačným oddelením, ochotne Vám naši kolegovia pomôžu.
    Ďakujeme za trpezlivosť.
    S pozdravom
    Tím Nový nábytok