Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Tovar prišiel podľa dohody,ale majú problém so zabalenim tovaru,tovar lieta voľne v krabici,pri prevoze sa na nohách stola poškodili hrany,je to nedostatočným a zlým zabalenim týchto malých dielov, nerozumiem prečo to nedajú do bublinkovej fólie a všetko by prišlo v poriadku, čo sa týka zľavy, žiadnu zľavu nedajú,ale až na ďalší tovar, už si nikdy neobjednám z tohto nábytku, korektný predajca dá zľavu na poškodený tovar,nie ja som tovar poškodila,ale samozrejme,sme na Slovensku a tu každý chce zarobiť,iba toľko k tomu, aký je to predajca, neodporúčam.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu. Je nám ľúto, že Vaša skúsenosť s nákupom nesplnila očakávania, a že počas prepravy došlo k poškodeniu časti tovaru. Úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, ktoré Vám to spôsobilo.
Robíme maximum pre to, aby bol každý tovar doručený v poriadku a naši zákazníci spokojní, a preto nás mrzí, že sa to v tomto prípade nepodarilo.
Snažili sme sa Vám ponúknuť formu náhrady, ktorá by Vám mohla byť nápomocná.
Rozumieme však, ak to nevnímate ako dostatočné riešenie.
Aj napriek súčasnej situácii veríme, že časom možno svoj názor prehodnotíte a ponúknutú možnosť predsa len využijete.
S úctou tím Novynabytok.sk -
S tovarom som celkovo spokojná, super komunikácia, rýchle dodanie, tovar vypada presne tak ako na obrázku.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za Vašu recenziu. Sme radi, že všetko prebehlo hladko a že tovar splnil očakávania. Budeme sa tešiť, ak u nás nakúpite aj nabudúce.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Tovar totožný s obrázkom
- Rýchle dodanie
- Profesionálne jednania
- Možnosť dohody termínu dodania
- Možnosť vynesenia tovaru ( WOW)
- Neviem o žiadnej
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu milú spätnú väzbu.
Veľmi nás teší, že ste boli spokojní so zakúpeným tovarom aj našimi službami. Teší nás, že ste ocenili flexibilitu pri dohodnutí termínu doručenia aj možnosť vynesenia, snažíme sa , aby bol každý nákup čo najjednoduchší a najpríjemnejší.
Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- žiadna
- Poškodený tovar
Zakúpil som si pohovku s doručením v hodnote 317 eur. Kuriér prišiel na dodávke, kde mal najprv v krabiciach uložené nejaké police iných zákazníkov, a na nich krížom položenú našu pohovku, ktorá nebola vôbec uchytená alebo zabezpečená. Tovar sme vyložili a hneď pri rozbaľovaní vo verande sme si všimli poškodenie v balení, pod ktorým bola roztrhnutá látka na operadle. Hneď som volal kuriérovi (cca 2 minúty od vyloženia), aby sa po ňu vrátil. Odmietol, pretože to vraj musí prejsť reklamáciou. Hneď po telefonáte sme našli ďalšie poškodenie na sololite, ktorý je zo spodu pohovky prelomený. Pri reklamácii mi ponúkli odškodnenie 60 eur, alebo možnosť, že na SVOJE NÁKLADY doručím pohovku (ktorú mi oni dodali poškodenú) kuriérskou spoločnosťou (kde mi odporúčajú zásielku poistiť, aby som bol krytý pri jej poškodení) , aby mohli odstrániť závadu. Druhá možnosť môže trvať 2 mesiace. Žiadny návrh rišenia kde by po pohovku prišiel ich kuriér, alebo priviezli novú a poškodenú zobrali naspäť. Absolútne nekorektný eshop, z ktorého už v živote nič neobjednám a nikomi neodporúčam.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti, ktoré nastali pri doručení a reklamácii Vašej pohovky. Je nám ľúto, že tovar prišiel poškodený. Po Vašom upozornení sme Vám okamžite ponúkli možnosti riešenia – opravu poškodení alebo finančnú kompenzáciu vo forme zľavy. Keďže ste nesúhlasili s opravou, dohodli sme sa na finančnej kompenzácii, ktorú ste prijali.
Vaše postrehy sú pre nás veľmi cenné, pomáhajú nám neustále zlepšovať kvalitu našich služieb.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Tovar ktorý sme obdržal bol kvalitne zabalený , neohrkaný , bez chýb . Nechýbalo vôbec nič
Z tohto eshopu sme objednávali prvý a posledný krát . Objednali sme si 2 šatníkové skrine s dodaním maximálne do 4 týždňov . Pani na telefóne nás ubezpečila že viac ako 4 týžďne to určite nebude.Od piatku na stránke svieti /pripravené na expedíciu / dnes je utorok ( dohodnutý maximálny termín dodania /a stále nič.Manžel volal včera na infolinku kde mu bolo oznámené že tovar nám bude doručený v stredu a o presnej hodine nás budú informovať. Na stredu sme si vybavili dovolenku a dnes poobede okolo 15.00 nám príde mail že doprava bude meškať. Volali sme teda znova na info ,kde nám povedali že na stredu rozvoz zaradený nemajú a keď bude tak sa ozvú. Akože skrine sme objednávali zámerne tak aby sme si ich vedeli poskladať pred veľkonočnými sviatkami. Dodanie po veľkej noci je pre nás nereálne nakoľko už nanovo voľno v práci nedostaneme a tiež nemienim mať cez sviatky v obývačke balíky s neposkladaným nábytkom . Ak tovar nebude dodaný do štvrtka rána vážne zvažujeme odstúpenie od zmluvy z dôvodu nedodržania podmienok zo strany predajcu .Ešte že sa za tovar dopredu neplatilo .
Aktualizácia recenzie : Po viacerých telefonátoch sa naozaj ozvali a prisľúbili nám dovoz skríň na ďaľší deň v poobedných hodinách ,za čo ďakujem. Skrine prišli úplne v poriadku , nechýbalo vôbec nič . Takže s kvalitou tovaru sme spokojný , len treba trošku popracovať na komunikácii so zákazníkmi .Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s doručením Vašej objednávky a úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Vaša objednávka bola potvrdená s termínom dodania do 15. 4., pričom nás veľmi mrzí vzniknuté dvojdňové zdržanie. Dnes sme Vás kontaktovali ohľadom doručenia a aktuálne je objednávka naplánovaná na doručenie zajtra 17.4.
Vždy sa snažíme dodržiavať dohodnuté termíny doručenia, no napriek našej snahe sa občas vyskytnú nečakané okolnosti, ktoré môžu spôsobiť oneskorenie. Takéto situácie nás netešia a robíme maximum pre to, aby sa neopakovali.
Veríme, že s doručeným tovarom a jeho kvalitou budete spokojní. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie a v prípade akýchkoľvek ďalších otázok alebo požiadaviek sme Vám k dispozícii.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Najhoršia skúsenosť s e-shopom za posledné roky – absolútne neodporúčam!
Objednal som si posteľ za cca 560 € – prišlo mi len polovica dielov, navyše nesprávny balík. Po mojom upozornení obchod reagoval s ospravedlnením, no aj druhá dodávka bola nekompletná. Posteľ sa nedala zmontovať, chýbali bočnice, skrutky aj montážny návod.
Snaha o reklamáciu? Jedna veľká fraška. Kontaktovanie call centra bolo úplne zbytočné – vždy ma odkázali na e-mail, vraj „všetko sa rieši písomne“ a potom už len čakať a čakať… Po niekoľkých urgenciách mi oznámili, že ide o reklamáciu a tá sa rieši až do 30 (prípadne až 60!) dní – pričom za chybu som neniesol žiadnu vinu.
Nakoniec som bol nútený odstúpiť od zmluvy, tovar vrátiť a čakať na peniaze. Tie mi síce prišli späť, ale čo ma to stálo nervov, telefonátov a zbytočného stresu, to by som nikomu neprial.
Ak chcete ušetriť svoje zdravie a čas, nakupujte radšej inde a na overených stránkach... Posteľ je poľská a som aj rád, že sa vrátila, nakoľko farba ani zďaleka nekorešpondovala s tým, čo som objednal...Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme, že ste nám napísali. Je nám úprimne ľúto, že po doručení objednávky nastali komplikácie, ktoré Vám spôsobili nepríjemnosti.
Rozumieme, že celá situácia mohla byť frustrujúca a ospravedlňujeme sa, že to neprebehlo podľa Vašich očakávaní. Po nahlásení problému sme sa snažili konať čo najrýchlejšie a urobili všetko, čo bolo v našich silách, aby sme to čo najskôr napravili. Všetky kroky vrátane vrátenia platby sme uzavreli v priebehu niekoľkých pracovných dní.
Ďakujeme za trpezlivosť a ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.
Vašu spätnú väzbu si vážime a berieme ju ako podnet na ďalšie zlepšovanie našich služieb.
Veríme, že napriek tejto skúsenosti nám v budúcnosti dáte šancu presvedčiť Vás o kvalite nášho servisu.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Nikdy viac
Ked som citala tie negativne recenzie,myslela som si,ze je to len ojedinely pripad. Mylila som sa. Objednala som si satnikovu skrinu,za ktorou som mesiac cakala. Po mesiaci,ked uz sme mali celu skrinu zlozenu sme zistili,ze dvere su inej farby. Po reklamovani vyplakavali a ospravedlnovali sa,ze musim zase mesiac az dva cakat kym mi dodaju dvere. Cize ani po 60 dnoch mi nedodali kompletny nabytok a neviem ako dlho budem este cakat. Nemaju zaujem ,aby priebezne informovali ,alebo nejak odskodnili zakaznika. Cusia ako vos pod chrastou. Na svojej stranke,maju par falosnych recenzii a ziadna sa im tam neda pridat. Je to hrozny obchod,ktory nedodrziava podmienky a zakaznik je na poslednom mieste. Ruky prec,neseriozna firma..!!! Este dodavam,ze aj ked sa vyjadria k recenzii ,ako ich to mrzi,su to iba prazdne naucene nic nehovoriace a skopirovane frazy,ktore zakaznikovi ani nepomozu,ani neuhradia komplikacie s tym spojene..
Po troch tyzdnoch pridavam dodatok,ze tu odpoved co sem napisali je uplne klamstvo. Nic mi neponukli,klamu v kazdom ospravedlneni a je im to jedno. Stale tie iste skopirovane nic nehovoriace frazy.. Po 60 dnoch od objednavky som im po porade s pravnikmi poslal list so zakonmi a ziadostou o kompenzaciu. Cakam na ich reakciu. Ak sa nedovolam svojich prav,ide to na sud..Podotykam,ze ta skrina stala 740 Eur,cize ziadna lacna zalezitost..Nikdy si nic neobjednavajte od tychto predajcov,lebo budete lutovat..Je to nehorazne klamstvo co pisu,ze mi dvere budu dorucene dnes. dvere neboli dorucene ani po 60 dnoch. Je to sprosta loz co si dovolia titi predajcovia napisat!!!!!
Dodavam,ze po 4 mesiacoch este stale nemam dvere na skrini a oni sustavne iba klamu,zavadzaju a zase klamu..!! Nezaujima ich odskodnenie zakaznika,nezaujima ich to,ze nedodrzali podmienky za ktore dostali zaplatene...Este aj tu v odpovedi na recenziu davaju nespravne informacie a klamu..Uz to riesime cez ARS ,ale zatial sa z ich strany nic nezmenilo..Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
je nám úprimne ľúto, že Vaša skúsenosť s našimi službami nebola podľa Vašich očakávaní. Uvedomujeme si, aké nepríjemné je, keď objednávka nie je doručená správne a v stanovenom termíne. Takáto situácia je pre nás nepríjemná a pristupujeme k jej riešenie s maximálnou vážnosťou a prioritou .
Počas celého procesu ste boli v kontakte s naším kolegom, ktorý Vás informoval o aktuálnom stave a zároveň sme Vám ponúkli kompenzáciu za vzniknuté komplikácie. V súvislosti s doručením reklamácie sme Vás informovali, že reklamované dvere Vám budú doručené dnes.
Naším cieľom je nájsť najlepšie riešenie aj v náročných situáciách, a to bez zavádzania našich zákazníkov.
Vždy sa snažíme poskytovať pravdivé a transparentné informácie, ktoré odrážajú skutočný priebeh situácie.
Vážime si Vašu spätnú väzbu a veríme, že po doručení správnych dverí bude všetko podľa Vašich predstáv.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Vyborny obchod s velmi ochotnou predavajucou ktora velmi dobre poradila . Chodbova zostava je dokonala a velmi pekna ktora posobi luxusne . Tento obchod mozem len odporucit a velmi rychle dodanie
Nemam ziadnu
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za Vaše krásne slová a pozitívne hodnotenie.
Sme radi, že ste boli spokojní s našimi službami a podporou zo strany zákazníckeho servisu a tiež nás veľmi teší, že chodba, ktorú ste si vybrali, Vám priniesla radosť a pôsobí luxusne.
Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a usilujeme sa Vám poskytovať kvalitné produkty a rýchle dodanie.
Uvítame Vás v našom eshope aj nabudúce a oceníme ak nás odporučíte aj svojím priateľom a známym.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Nemám žiadnu
- Písanie emailu
- Poškodený tovar
- Vynáška zaplatíte,ale príde len jeden
- Záloha 30%
- Obvinenie že ste si tovar poškodili
Tu je moja odpoveď na moju žiadosť o reklamáciu,ktorá bola z ich strany zamietnutá!!!A bola to boxová posteľ 160/200 podotýkam!Už nikdy viac z ich stránky!aˇA to som mala zaplatenú u nich vynášku!!!!Takže ja ako “debil”ženská som to ťahala ťažké s vašim šoférom po ulici do domu a ešte som si to nakoniec naschvál poškodila!Ako môže prepravca tvrdiť žé nehlásil žiadny problém keďže tovar bol vo folií a nebolo možné to vidieť!A jasné typické slovenské tovar odchádzal v poriadku,ved kto sa dnes prizná,aké slovenské!No nič recenzie určite budete mať!Ďakujem za nič a nech sa Vám darí
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
mrzí nás, že ste neboli spokojná s riešením Vašej situácie a chápeme, že poškodenie nábytku môže byť veľmi nepríjemné. Našim cieľom je, aby boli naši zákazníci spokojní, preto by sme Vám radi poskytli viac informácií.
Pri mechanických poškodeniach je dôležité nahlásiť problém čo najskôr po doručení. Vašu zásielku ste prevzali 10.3., pričom ste nás o poškodení informovali až 17.3.. Keďže od prevzatia uplynulo niekoľko dní, nie je možné s istotou určiť, kedy a ako k poškodeniu došlo.
Čo sa týka asistovanej vynášky, ktorú ste si objednali, znamená to, že vodič zabezpečí vynesenie tovaru za asistencie zákazníka. Chápeme, že manipulácia s ťažkým nábytkom môže byť náročná, a mrzí nás, ak neboli Vaše očakávania naplnené.
Momentálne preverujeme možnosť opravy a jej cenu. Ak by ste mali o opravu záujem, radi Vás budeme informovať o ďalších možnostiach. Môžete nás kontaktovať telefonicky na zákazníckej linke alebo písomne e-mailom, napríklad odpoveďou na e-mail z nášho reklamačného oddelenia.
Ešte raz nás mrzí vzniknutá situácia. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, sme tu pre Vás a radi Vám pomôžeme.
S úctou tím Novynabytok -
- Žiadna všetko zle
- Dlžka čakania na tovar
- Tovar prišiel poškodený
- Reklamacia trvala viac ako mesiac
- Znova ďalšia reklamácia
- Žiadna kompenzácia
- Komunikácia ako keby ste neboli ani ich zákaznik
- Určite neodporúčam
- Pani po telefone vravela že to bude riešené hneď obratom čiže hneď zaslaním poškodených dosiek a vôbec to tak nebolo
- 2 a pol mesiaca oblečenie po zemi a mechoch kvôli ich neschopnosti
- Kupovaná dalšia malá skriňa aby bolo kde dať veci pre bábätko
NEODPORÚČAM!!!!!! A tie pozitívne recenzie si určite píšu sami.
Škoda že som si neprečítala recenzie o tomto obchode skôr, kedysi som odtiaľ kupila poličku bolo všetko v poriadku tak keď som hľadala skriňu zvolila som znova túto stránku a úprimne nikdy viac. (Zakúpená v januári 2025) Skriňa prišla v troch krabicách pričom 2 dosky boli zničene riešila sa reklamácia ktora trvala viac ako mesiac. Keď mi prišli 2 dosky potešila som sa že sa môže skriňa konečne skladať a čo čert nechcel poslali mi jednu dosku inej farby ako je moja skriňa takže znova ďalšia reklamacia. Už to bude mesiac čo čakam za jednou doskou. Je už pomali apríl a skriňa nieje stále kompletná. A keď som ich požiadala o vratenie produktu a peňazi tak odpoveď bola že to nieje riešenie reklamácie. A keď som ich po druhej reklamacii požiadala aspoň o nejaku čiastku vratenia peňazi zato že ich zákaznik musí tak dlho čakať a ešte za ich chyby platiť tym že skriňa nieje kompletná tak hadajte čo znova odpoveď že to nieje riešenie reklamacie. Čiže 2 a pol mesiaca sme mali veci po zemi a mechoch a to ešte k tomu mame aj male babo čiže na rychlo sme museli kupovať ďalšiu malu skriňu aby sme aspoň veci pre male mali kde poukladať. Momentálne je to v štadiu riešenia reklamacie s tym že skriňa stojí ale niesu na nej dvierka tak je vidieť všetko oblečenie.
NEODPORÚČAM!!!!!!Reakcia obchodu novynabytok.sk
Vážená zákazníčka,
veľmi nás mrzí, že radosť z novej skrine Vám pokazili komplikácie, ktorým ste museli čeliť.
Plne rozumieme Vášmu sklamaniu, naším prianím je, aby všetko prebehlo hladko a bez zdržania.
Každý deň doručujeme veľké množstvo objednávok a spokojnosť našich zákazníkov je pre nás prioritou.
O to viac nás mrzí, že vo Vašom prípade nastalo viacero komplikácií. Napriek tomu, že poškodenie dielu bolo klasifikované ako mechanické a je často náročné určiť pôvod vzniku poškodenia, snažili sme sa pre Vás zabezpečiť náhradný diel. Žiaľ, pri jeho dodaní došlo k chybe na strane dodávateľa a obdržali ste nesprávnu farebnú variantu.
Dobrou správou je, že správny diel by mal v týchto dňoch doraziť na náš sklad, a ihneď po jeho prijatí zabezpečíme jeho doručenie. Veľmi si vážime Vašu trpezlivosť a ako ospravedlnenie Vám poskytneme malú kompenzáciu pri Vašom ďalšom nákupe. Naši kolegovia Vás budú informovať e-mailom.
Každá spätná väzba je pre nás cenná – tešíme sa z pozitívnych recenzií a berieme si k srdcu aj tie kritické, pretože nám pomáhajú zlepšovať naše služby. Uisťujeme Vás, že všetky hodnotenia aj naše odpovede sú autentické.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti a ďakujeme vám za Vašu dôveru. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť, ochotne Vám pomôžeme.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Cena, rýchle dodanie, balenie, kvalita tovaru
Odporúčam som veľmi spokojná s tovarom.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu milú spätnú väzbu. Teší nás, že ste spokojná s kvalitou tovaru aj rýchlosťou doručenia. Vaša spokojnosť je pre nás veľkou motiváciou. Prajeme, aby Vám tovar dobre slúžil a prinášal radosť. Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Komunikácia
- Dodržanie termínu dodania
Celková spokojnosť, oceňujem komunikáciu a dodržanie termínu dodania.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu dôveru a milé slová.
Veľmi nás teší, že ste spokojní s našou komunikáciou aj dodržaním termínu. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a vždy sa budeme snažiť prinášať ten najlepší servis.
Tešíme sa na prípadnú ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Komunikácia
- Dodanie skôr
- Veľký výber
Odporúčam. Na stránke bola dlhšia dodacia doba ale nakoniec stolík prišiel skôr, čo ma potešilo. Komunikácia výborná, takže za mňa veľká spokojnosť. Ďakujem
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Vážený zákazník,
ďakujeme za Vaše milé slová. Sme radi, že Vás skoršie doručenie potešilo a že ste boli spokojní s komunikáciou aj výberom. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste. Prajeme, aby Vám stolík dobre slúžil, a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Zaujimavy vyber
- Komunikacia
Zaujimavy vyber nabytku. Dlho sme hladali rozmer konferecneho stolika, jedine na tejto stranke mali taky, aky sme potrebovali. Zachranilo nas to pred vyrobou na mieru.
Dodanie trva dlhsie, na to sa treba pripravit. Komunikacia ale vyborna, zavolaju, daju info k omeskaniu, poslu e-mail.
Tovar dorazil neposkodeny a je kvalitny.Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu. Sme radi, že ste u nás našli presne ten konferenčný stolík, ktorý ste potrebovali, a že ste boli spokojní s našou komunikáciou. Mrzí nás dlhšia doba dodania, neustále pracujeme na jej zlepšení. Veríme, že Vám stolík bude dlho slúžiť a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Cena
Spokojnosť. Na začiatku som si nebol istý, keďže som stránku nepoznal ale nakoniec som si tu objednal konferenčný stolík. O čase dodania ma pani informovala telefonicky. Doručenie prebehlo hladko, stolík je veľmi príjemný a pekný.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu. Sme radi, že ste boli s nákupom spokojný a že stolík splnil Vaše očakávania.
Ak by ste v budúcnosti potrebovali čokoľvek ďalšie, neváhajte sa na nás obrátiť.
Prajeme Vám všetko dobré.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- rychle dorucenie
- dobra komunikacia
- tovar zabezpeceny proti poskodeniu pri preprave
- tovar v top stave
Objednavala som velke stojanove zrkadlo. Volali mi, aby sme sa dohodli na konkretnom dni dorucenia. V den dorucenia mi este volal kurier, aby ma informoval o presnom case. Zrkadlo bolo dobre zabalene a prislo bez akychkolvek poskodeni v top stave. Za mna spokojnost. Dakujem.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za krásne slová a Vašu dôveru. Sme radi, že celý proces od komunikácie až po doručenie prebehol hladko. Starostlivosť o zákazníkov a bezpečné doručenie každého produktu sú pre nás prioritou.
Veríme, že Vám zrkadlo bude dlho slúžiť a prinášať radosť.
Ďakujeme, že ste si vybrali práve nás.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- Tovar meškal
- Poškodené a znečistené balenie
- Komunikácia ako keby im to bolo jedno
Tovar meškal a ani sa neozvali že to nestihnú dodať. Po x mailoch začali tovar hľadať po skladoch keďže nebol kompletný. (dve rovnaké skrinky)
Najväčší šok bol keď kuriér priniesol tovar, kartóny boli potrhané a zlepené rôznymi páskami a špinavé ako keby to skladovali vonku, dosky bolo riadne vidieť na poškodených miestach obalu. Škoda že sa tu nedá priložiť fotka. Reklamáciu som poslal ale zatiaľ sa mi neozvali ,ale po prečítaní recenzií asi nebudem jediný kto má s nimi takýto problém.
Teraz nemám tovar lebo mi poslali odpad a ani peniaze lebo mi ich odmietajú vrátiť. V jednom balení je 8 poškodených dielov !
Nikdy viac novynabytok! Ľudia dajte si pozor!Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že ste mali s doručením Vašej objednávky takúto nepríjemnú skúsenosť, a úprimne sa ospravedlňujeme za všetky komplikácie, ktoré Vám to spôsobilo.
Uisťujeme Vás, že nám na spokojnosti našich zákazníkov skutočne záleží a takéto situácie nás mrzia.
Vašu zásielku sme odoslali v poriadku, žiaľ, nastalo zdržanie na strane kuriérskej spoločnosti, ktoré sme, napriek našej snahe, nedokázali ovplyvniť. Hneď ako ste nás kontaktovali, snažili sme sa situáciu čo najrýchlejšie vyriešiť a byť Vám nápomocní.
Mrzí nás, že balík k vám dorazil v poškodenom stave – chápeme, Vaše sklamanie. Vaša reklamácia je už v riešení a veríme, že naši kolegovia z reklamačného oddelenia urobia maximum, aby situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.
Ešte raz sa ospravedlňujeme a ďakujeme Vám za Vašu trpezlivosť. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, sme Vám k dispozícii.
S pozdravom tím Novynabytok.sk -
- žiadna výhoda - len vás pripravia o peniaze a nervy
- otrasný prístup
- nedodržiavajú garancie
- zákazník im je ľahostajný
- zákaznícka spokojnosť ich vôbec nezaujíma
- doručia vám nesprávny tovar a povedia vám, že máte čakať 30-60 dní, lebo to spadá pod reklamáciu
- nemám ani peniaze a ani tovar, navyše ma ich opätovné pochybenie stojí nie len peniaze, prečerpané 2 dni dovolenky, ale aj posunutie rekonštruckie bytu o niekoľko týždňov
OTRASNÝ PRÍSTUP VOČI ZÁKAZNÍKOVY, NEDODRŽIAVAJÚ GARANCIU, ZÁKAZNÍK IM JE ĽAHOSTAJNÝ, NEKOMUNIKUJÚ A SÚ NEKOMPETENTNÍ RIEŠIŤ NIMI SPÔSOBENÉ SITUÁCIE. NIKDY VIAC.
Osobne mám s týmto e-shopom veľmi negatívnu skúsenosť a ich postoj voči zákazníkovi budem eskalovať ďalej. Nie lenže mi NEDORUČILI TOVAR V NIMI GARANTOVAM TERMÍNE napriek tomu, že mi niekoľkokrát potvrdili, že objednávka bude doručená včas (dokonca aj deň pred doručením potvrdili doručenie na druhý deň, no poobede už volali, že ho nedoručia), ale keď už tovar doručili s omeškaním o pár dní neskôr, tak mi DORUČILI ZLÝ TOVAR. Objednala som si posteľ, ktorú som síce dostala, ale doručili mi dve pravé polovice postele (ľavá chýbala), navyše jedna polovica postele bola poškodená.
10 minút po doručení som volala na zákaznícku linku s tým, že potrebujem okamžite situáciu riešiť, no ako zákazníkovi nemajú potrebu sa ozvať a už vôbec nie situáciu urgentne riešiť, napriek tomu, že už dvakrát voči mne pochybili. V priebehu dňa som musela niekoľkokrát kontaktovať zákaznícku linku, písať do chatu a posielať emaily, aby sa mi niekto ozval, to sa však vôbec neudialo, napriek tomu, že mi viackrát po telefóne potvrdili, že ma ešte v ten deň bude niekto kontaktovať.
Až po 3 hodinách som sa dozvedela, že to bude spracované ako reklamácie, na ktorú si môžem počkať 30-60 dní.
Aby ste chápali situáciu – od vykonania objednávky som Novému nábytku opakovane vysvetľovala, že potrebujem doručiť posteľ do 31.1., pretože 1.2. mám dohodnutých stolárov a do tohto termínu musí byť posteľ doručená, pretože nábytok, ktorí budú stolári osádzať, mi natoľko zúži priestor na chodbe, že sa tadiaľ viac nedostanem s posteľou týchto rozmerov.
Keďže mi tovar nedoručili 31.1., musela som rušiť stolárov a uhradiť pokutu, ktorú mi po niekoľkohodinových telefonátoch Nový nábytok preplatil. Stolárov som poprosila, či môžu prísť osadiť nábytok 4.2., keďže posteľ príde 3.2.
A ako to vyzerá teraz? Keďže mi nedoručili správne časti postele, musela som opäť rušiť stolárov a uhradiť ďalšiu pokutu (ktorú mi však Nový nábytok nepreplatí). Dnes je 6.2. a ja som DO DNEŠNÉHO DŇA NEDOSTALA VYJADRENIE, koľko musím čakať a ako výmena bude prebiehať (musím vrátiť celú posteľ alebo len časť?). Stolári mi medzičasom preložili realizáciu až o niekoľko týždňov, pretože Nový nábytok nevie plniť garancie a ako platiacemu zákazníkovi doručiť tovar a poskytnúť službu, za ktorú si vopred musel zaplatiť.
A paradox celej situácie? Keby som si v pondelok objednala novú posteľ – mala by som ju do pondelka 10.2. No ak ste zákazník, ktorému doručili zlý tovar, musíte si počkať 30-60 dní, než sa situácia vyrieši. Absurdné! Takto nemám ani peniaze a ani tovar a nikto nemá potrebu spôsobenú situáciu riešiť a nieto že by vás ešte odškodnili. A hlavný argument e-shopu? Oni sú len sprostredkovatelia a nevedia, kedy im dodávteľ poskytne tovar. Hlavne že na ich stránke vidíte, že tovar je skladom a dodávateľ ho vie doručiť do týždňa. KLAMSTVÁ, KLASMTVÁ A KLASMTVÁ.
Pred mesiacom sa mi stala situácia, kedy mi zo stránke e-spotrebiče omylom doručili nesprávnu umývačku riadu (nie len že to bol iný rozmer, ale aj úplne iný model). Potom, čo som napísala email, mi do 5 minút zvonil telefón, pani sa ospravedlnila, povedala mi, čo sa ďalej bude diať, poskytla kompenzáciu vo výške 78€ a do 2 dní som mala správnu umývačku riadu. TOTO JE ZÁKAZNÍCKY SERVIS. Takýmto spôsobom sa riešia problémy. Ale Nový nábytok nepovažuje sa potrebné Vám zavolať a už vôbec nepovažuje za dôležité Vám ponúknuť riešenie na nimi spôsobenú situáciu a nie to, že by situáciu riešili s patričnou prioritou.Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť a chápeme Vaše rozhorčenie. Uisťujeme Vás, že Vašu situáciu berieme vážne a od začiatku sme s Vami viackrát komunikovali telefonicky aj písomne s cieľom nájsť čo najrýchlejšie riešenie. Váš podnet sme od prvého momentu riešili ako urgentný a naďalej podnikáme kroky na jeho čo najskoršie vyriešenie.
Reklamáciu vybavujeme v súlade s platnou legislatívou, ktorá stanovuje lehotu na jej vybavenie do 30 dní. V odôvodnených prípadoch, ako je meškanie zo strany dodávateľa alebo výrobcu, môže proces odstránenia vady trvať až 60 dní. Napriek tomu robíme všetko pre to, aby sme Vašu záležitosť vyriešili v čo najkratšom možnom čase.
Uvedomujeme si, že oneskorenie a vzniknuté komplikácie Vám spôsobili nepríjemnosti, za čo sa úprimne ospravedlňujeme. Mrzí nás vzniknutá situácia a uisťujeme Vás, že našou prioritou je, aby ste čo najskôr mali k dispozícii správny tovar. O ďalšom postupe a možných riešeniach Vás budeme informovať.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- Som veľmi spokojný, odporúčam tovar prišiel skvele zabalený(odolný proti poškodeniu) sedačka má krásnu farbu kvalita sedačky tiež super,dodanie nebolo dlhé super odporúčam ,určite som nenakupoval posledný krát
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše milé slová. Veľmi nás teší, že ste spokojný s kvalitou nášho tovaru aj služieb. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a budeme sa tešiť, keď u nás nakúpite znova.
S úctou tím Novynabytok.sk -
- cena
- vlastné dodanie
- komunikácia
- design
- trochu ťažší návod
- občas kvalita prevedenia
S týmto obchodom mám veľmi dobré skúsenosti.
Svoju prvú recenziu na tento obchod píšem až po 4tom nákupe.
Páči sa mi prevedenie stránky, filtrácia a podobne...
Raz som kontaktoval podporu na chat rozhraní a oni mi odpísali cca o 21:00 v Nedeľu veci, ktoré som potreboval, neveril som vlastným očiam, očakával som, že sa to uloží do emailu a odpovedia mi na ďalší deň... prekvapili mi a boli veľmi ochotní.
Dodanie tovaru robia cez vlastnú dopravu, aspoň väčšie kusy, čo je super, pretože to aspoň kuriér z inej spoločnosti nepoškodí. Dodanie sa dohaduje po telefóne od ich operátorky.
Raz som potreboval aj náhradný diel, napísal som ktorý a nebol problém, dodali mi ho.
Niekedy sa čaká na nábytok dlhšie, inokedy kratšie. O všetkom som informovaný.
Za mňa dobrý obchod, odporúčam.Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu recenziu a dôveru, ktorú nám opakovane prejavujete pri svojich nákupoch. Sme veľmi radi, že oceňujete kvalitu našej webovej stránky, zákazníckej podpory a celkový prístup.
Vaša spokojnosť je pre nás veľkou motiváciou, a preto nás teší, že ste mali príjemnú skúsenosť aj s našimi službami. Veríme, že aj budúce nákupy budú pre Vás rovnako bezproblémové a príjemné.
Prajeme Vám všetko dobré a tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu.
S úctou tím Novynabytok.sk