Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna, lákajú na nízke ceny ale tovar príde poškodený
    • Na tovar som čakala 6 týždňov (ako písali aj na stránke). Tovar ani po 7 týždňoch nedorazil a zavolali až potom, že ho nevedia naskladniť a bude až o ďalšie 3 mesiace.
    • Nekompetentný zamestnanci na reklamačnom oddelení. Nedá sa im dovolať, len písať mail, ktorý nečítajú, lebo im spadne do SPAMU
    • Reklamácia otvorená už 2 mesiace. Mali doručili ,,opravené'' diely ... Po 2 mesiacoch zaslali iné diely.
    • Tovar doškriabany a rozmáčaný.

    Nikdy nenakupim v tomto obchode. Je oveľa viac lepších stránok kde sa k zákazníkom správajú pekne a nie ako že mám byť vďačná že mi vlastne niečo prišlo. Najhoršia skúsenosť zatiaľ s internetovým obchodom.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Mária,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré nastali v súvislosti z Vašou objednávkou, skutočne nás to veľmi mrzí.
    Vytvárali ste si u nás viacero objednávok a objednávka, ktorú ste uviedli v recenzii Vám bola doručená do 2 týždňov.
    Mali ste ešte jednu objednávku tam bolo isté omeškanie z objektívnych dôvodov a boli ste informovaná.
    Je nepríjemné riešiť poškodený tovar, žiaľ takéto veci sa stávajú. Reklamačné oddelenie sa snaží odpovedať na každý email hneď ako je to možné, technika však niekedy zradí. Netreba vidieť v tom nejakú schválnosť alebo neochotu vyriešiť daný problém.
    Denne doručujeme obrovské množstvo nábytku, je naším cieľom doručiť nábytok včas a poriadku.
    Veríme, že sa Vám podarí skoro vyriešiť Vašu vec v spolupráci s kolegami a nábytok Vám bude dobre slúžiť.


    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Ne dodržali termín tovar doteraz nebol doručený

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie pri Vašej objednávke. Veľmi nás mrzí, ak nastane takáto situácia a nevieme z rôznych príčin objednaný tovar doručiť včas.
    Sme s Vami v kontakte a akonáhle Vám budeme môcť doručovať Vašu objednávku, obratom Vás budeme informovať.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Nový nábytok

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Informovanie klienta
    • Rýchli a jednoduchý nakup
    • Nedodanie v cas

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    zakúpili ste si u nás veľmi obľúbenú posteľ Milka 3, tešíme sa, že ste spokojný s nákupom v našom obchode. Vaša objednávka bola potvrdená s dodacou dobou do 2.9. a dodaná bola 3.9. Veľmi nás mrzí, ak to vnímate ako nedodanie tovaru včas.

    Tovar rozvážame po celom Slovensku za veľmi priateľský poplatok v sume 7,90 €, táto doprava musí byť veľmi dôsledne plánovaná tak, aby bola rentabilná. Pravdepodobne z tohoto dôvodu vzniklo toto 1-dňové omeškanie. Veríme, že nám napriek tomu zachováte svoju priazeň a zostanete naším verným zákazníkom.

    S pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Komunikácia
    • Komunikácia
    • Nedodanie potrebných súčiastok
    • Nedodržaná reklamačná doba 30 dní

    Vážený Nový Nábytok, pri objednávke ste mi nedodali asi 15 dielov, s tým, že keď som to reklamoval prvýkrát reklamačná lehota sa predĺžila zhruba o 5 dní, z čoho som veľmi sklamaný. Potom som nebol zastihnuteľný, oceňujem však prístup, že mi to poslali na dvakrát, za to dávam palec hore. Avšak zase neprišli všetky diely, pokiaľ nechcete mať zlú skúsenosť tak ako ja, tak určite neodporúčam. V posteli uvádzate, že nosnosť je 100 kg, dnes keď som si sadal na posteľ, tá sa prelomila, kvôli chýbajúcim kusom, ktoré ste mi zas neposlali všetky tak posteľ nevydržala. Ďakujem krásne za vyhodených 130 € :) Pretože ak si raz niečo objednám, tak chcem za svoje peniaze kompletnú objednávku a nie viackrát riešiť chýbajúce diely.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste u nás veľmi obľúbenú posteľ Markos, ktorá sa skladá z cca 13 dielov, to znamená podľa Vašich slov, že sme Vám teda nedodali celú posteľ, čo iste uznáte je dosť prekvapujúce, ak ste posteľ prevzali bez výhrady a podpísali ste preberací protokol.
    Vaša reklamácia Vám bola zamietnutá a aj napriek tomu Vám kolegovia možné chýbajúce diely zaslali.
    Používanie výrobku, ktorý nebol korektne zmontovaný a používaný z chýbajúcim súčiastkami je Vaším rozhodnutím a chyba nastala na Vašej strane.


    S pozdravom

    Tím Nový nábytok