Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi bol doručený no nekompletný objednávka bola robená 11.10.2020 reklamovana hneď ako bola dodaná a k dnešnému dňu 14.1.2021 reklamácia nevybavené a neodpovedajú na maili . Nakoľko nevybavuju reklamácie na uvedenom telefónnom čísle.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že Vaša objednávka bola dodaná nekompletná, je to vec, ktorá by sa nemala stať.
Vašu reklamáciu sme začali hneď riešiť po Vašom upovedomení a kolegovia z reklamačného oddelenia Vám odpovedali na každý Váš email. Žiaľ, nie je v našich silách odpovedať obratom, ale do pár hodín ste mali odpoveď.
Napokon ste sa dohodli na riešení, ospravedlňujeme sa za komplikácie, skutočne je nám to veľmi ľúto.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
hrozne , najprv som 2 mesiace čakala, potom odmietali zmeniť doručovaciu adresu , stolík prišiel hrdzavý, reklamácia 10 euro
najhorší obchod s ktorým som sa stretla za posledne 3 roky, a napíšem to všadeReakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že pri vybavení Vašej objednávky nastali komplikácie. Aj v tejto neľahkej dobe sa snažíme našim zákazníkom doručovať tovar v čo najkratšom možnom čase, žiaľ v niektorých prípadoch nie je v našich silách expedovať objednávku včas. Každý zákazník je o tejto situácii informovaný a vo vybavení pokračujeme len v prípade, že zákazník súhlasí. Vašu následnú reklamáciu sa kolegovia pokúsili vyriešiť k Vašej spokojnosti, a to kompenzáciou vo forme zľavy z ceny tovaru. Ak máte voči ukončeniu reklamácie námietky, odporúčame obrátiť sa priamo na reklamačné oddelenie.
S prianím všetkého dobrého
tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- V obývacej stene chýbali komplet diely na zmontovanie jednej skrinky.
- Aj keď sme si objednali rohovú sedačku, pravý roh, poslali nám ľavý a ešte aj poškodenú.
Nato, že sme si objednali nábytok skoro za 2000€,tak by ich prístup k zákaznikovi mal byť lepší počas reklamácie. Zvlášť, keď došlo k chybe zo strany obchodu. A nie, aby zákazníkovi vznikli ďalšie náklady pri reklamácii tým, že má zháňať kuriéra, ktorý reklamovaný tovar odvezie, platiť znovu poštovné+ poistenie. Za nás max.NESPOKOJNOSŤ!!!
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
je nám skutočne ľúto, že ste mali s nákupom v našom eshope takúto nepríjemnú skúsenosť.
Denne vybavujeme a doručujeme obrovské množstvo objednávok a žiaľ stane sa aj takáto vec.
Škoda, že hneď dvakrát v jednej objednávke.
Komunikujete s kolegami na reklamačnom oddelení, sú plne kompetentní Vám odpovedať na všetky otázky aj veľmi nepríjemné, máme za to, že ste sa vedeli dohodnúť.
Veríme, že napokon všetko dobre dopadne a nábytok od nás Vám bude dlho a dobre slúžiť.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- strašne pomalý
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
pri potvrdzovaní Vašej objednávky Vám boli odkomunikované termínové možnosti dodania nábytku.
Vyjadrili ste súhlas a objednávku ste potvrdili.
V súčasnosti je Vaša objednávka skladom pripravená na doručovanie a v priebehu pár dní Vás budeme telefonicky kontaktovať ohľadom termínu doručenia.
Z našej strany prebehlo všetko korektne, preto nevidíme dôvod na Vašu negatívnu recenziu.
Veríme, že doručenie prebehne v poriadku a s nábytkom budete spokojní.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Na tovar som čakala viac než mesiac a deň pred plánovaným doručenim mi volali že ho zatiaľ nemajú a presunuli doručenie o mesiac. Hanba
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto, že sme Vás museli informovať o posune dodacej doby. Žiaľ, dostali sme takúto informáciu od nášho dodávateľa, situácia je taká aká je a s tým neurobíme nič.
Na našej stránke máme širokú ponuku podobných produktov aj s kratšou dobou dodania, radi by sme Vám produkty v objednávke vymenili, bola Vám pomnúknutá zľava za čakanie, nesúhlasili ste.
Ospravedlňujeme sa za sklamanie, ktoré sme Vám spôsobili, veríme, že v budúcnosti, ak nám dáte šancu Vás budeme môcť presvedčiť o našej spoľahlivosti.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Vyše mesiaca som čakala na objednaný tovar, ktorý nakoniec bol zrušený zo strany obchodu.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
objednali ste si v našom obchode 2 ks závesov. Žiaľ, jedná sa o rýchloobrátkový tovar a zásoby sa rýchlo menia.
Dodávateľ nás informoval, že nám Vašu objednávku nebude môcť vyplniť.
Na našej stránke máme širokú ponuku podobných produktov, je nám veľmi ľúto, že ste si nevybrali a objednávku ste zrušili.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Dlhá dodacia doba.
Prišlo mi hodnotenie na obchod, ale tovar mi ešte nebol doručený.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
hodnotenie je možné poslať aj neskôr. Môžete hodnotiť nie len tovar, ale aj celkovo ako sa Vám páčilo alebo nepáčilo nakupovanie na našej stránke, čo Vás zaujalo, čo by ste možno vylepšili, to všetko nás zaujíma.
Vašu objednávku by ste už mali mať doma a v termíne, tak ako Vám bol odkomunikovaný pri potvrdení objednávky. Mrzí nás, že ste mali pocit dlhej dodacej doby, verte , že naši kolegovia z logistiky bojujú každý deň za to, aby objednávky našich zákazníkov boli doručené čo najskôr.
Ďakujeme pekne za Vašu objednávku.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Dobrá komunikácia, ochota na call centre
- výrazné oneskorenie dodávky, deklarované dodanie 5-10 dní, realita, potvrdenie objednávky 22.10., dodávka 22.12. !!!
- žiaľ, v skutočnosti je nábytok úplne iný ako na obrázku, fotky nezodpovedajú realite
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pani Erika,
je nám úprimne ľúto, že s nákupom v našom e-shope ste nebili spokojná, napriek tomu, že sme sa snažili maximálne vyhovieť Vašim požiadavkám a nábytok sme Vám doručovali na adresu mimo Slovenska. Ospravedlňujeme sa, že pri doručení vznikli komplikácie a nám sa nepodarilo dodržať potvrdený termín doručenia do 6 týždňov.
V prípade, že obývacia stena nespĺňala Vaše požiadavky a predstavy, mohli ste využiť svoje zákonné právo a tovar nám vrátiť.
S prianím úspešného dňa
tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Tovar nebol dodany kompletne muselo sa to riesit reklamaciou 30 dnova lehota nepruznost pri vybavovani nemam tovar ani peniaze
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí nepríjemnosť, ktorá vznikla pri doručení Vašej objednávky.
Pokiaľ tovar nie je doručený kompletný a toto zistenie sa nahlási až po niekoľkých dňoch situácia sa rieši veľmi obtiažne a často zdĺhavo. Nakoľko tovar sme prevzali u nás v sklade bez viditeľného chýbania nejakého dielu a následne aj vy doma, čo ste potvrdili aj svojím podpisom. Sme povinní dodávateľovi túto situáciu preukázať a sme veľmi vďační pokiaľ ste nám nápomocní v riešení tejto situácie.
Vec bola napokon vyriešená, určite patrí Vám veľká vďaka za súčinnosť a veríme, že ste s nábytkom spokojní.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
dobry den !
postel mi do dnesného dna neprisla.
Ja som sa informovala o donáske , co mi bolo povedané , ze postel príde na 7 tyzden . Potom mi prisla správ , ze ju dodajú az koncom januári.
Ocakávala som serioznejsie jednanie/pravdivé informácie o dodávke tovaru/. Som sklamaná zákazníca.
Pekné sviatky !
Nagyová ErikaReakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pani Nagyová,
ospravedlňujeme sa Vám, že sme Vašu objednávku doručili s omeškaním. Žiaľ, nie je v našich možnostiach predpokladať všetky situácie, ktoré pri vybavení objednávky môžu nastať. O nedodržaní avizovaného termínu doručenia sme Vás telefonicky informovali a v objednávke sme pokračovali na základe Vami odsúhlaseného predĺženia dodacej lehoty. V týchto dňoch už máte manželskú posteľ doma a veríme, že napriek dlhšiemu čakaniu ste s nábytkom spokojní.
S pozdravom
tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Žiadna, lákajú na nízke ceny ale tovar príde poškodený
- Na tovar som čakala 6 týždňov (ako písali aj na stránke). Tovar ani po 7 týždňoch nedorazil a zavolali až potom, že ho nevedia naskladniť a bude až o ďalšie 3 mesiace.
- Nekompetentný zamestnanci na reklamačnom oddelení. Nedá sa im dovolať, len písať mail, ktorý nečítajú, lebo im spadne do SPAMU
- Reklamácia otvorená už 2 mesiace. Mali doručili ,,opravené'' diely ... Po 2 mesiacoch zaslali iné diely.
- Tovar doškriabany a rozmáčaný.
Nikdy nenakupim v tomto obchode. Je oveľa viac lepších stránok kde sa k zákazníkom správajú pekne a nie ako že mám byť vďačná že mi vlastne niečo prišlo. Najhoršia skúsenosť zatiaľ s internetovým obchodom.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pani Mária,
ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré nastali v súvislosti z Vašou objednávkou, skutočne nás to veľmi mrzí.
Vytvárali ste si u nás viacero objednávok a objednávka, ktorú ste uviedli v recenzii Vám bola doručená do 2 týždňov.
Mali ste ešte jednu objednávku tam bolo isté omeškanie z objektívnych dôvodov a boli ste informovaná.
Je nepríjemné riešiť poškodený tovar, žiaľ takéto veci sa stávajú. Reklamačné oddelenie sa snaží odpovedať na každý email hneď ako je to možné, technika však niekedy zradí. Netreba vidieť v tom nejakú schválnosť alebo neochotu vyriešiť daný problém.
Denne doručujeme obrovské množstvo nábytku, je naším cieľom doručiť nábytok včas a poriadku.
Veríme, že sa Vám podarí skoro vyriešiť Vašu vec v spolupráci s kolegami a nábytok Vám bude dobre slúžiť.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
Dodacia lehota zakúpenej obývacej steny bola 7 týždňov a po jej uplynutí mi oznámili, že ju dodajú o ďalších 6 týždňov neskôr, teda na konci januára. Zatiaľ nám nič, akurát mi zadržujú moje peniaze. Predtým som z firmy kúpila aj kuchynskú linku, dodnes márne reklamujem nedodané montážne prvky. Absolútna nespokojnosť.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pani Soňa,
veľmi nás mrzí, ak sme pochybili vo Vašom prípade a zvlášť dokonca až v dvoch objednávkach. V prvom prípade Vám chýbal 1 ks úchytky na dvierka, ktorú by ste už mali mať medzičasom doručenú.
V prípade objednávky obývacej steny Vám bola odkomunikovaná dodacia doba s ktorou ste súhlasili a následne sme Vás informovali o posune dodacej doby s čím ste tiež súhlasili. Veľmi nás mrzí, ak sa nepodarí doručiť nábytok v deklarovanej dobe, nie je to pre nás vôbec príjemné, avšak určite sme Vás informovali o možnostiach a sme veľmi radi, že ste sa rozhodli predsa počkať. S interpretáciou, že sme zadržiavali Vaše peniaze sa nestotožnujeme, nakoľko pri zadávaní Vašej objednávky ste si zvolili platbu prevodom, na našej stránke uvádzame aj iné možnosti ako je platba na dobierku napr.
Ospravedlňujeme sa za komplikácie a veríme, že Vám budeme môcť skoro Vašu obývaciu stenu doručiť.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
Čakal som na posteľ 6 týždňov ktorá ani neprišla keď som volal povedali my že posteľ mešká písali dodávateľovi ten však nereagoval čakal som 8 týždňoch bez komunikácie. Nakoniec som storkoval a pýtal zálohu naspäť
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pán Libor,
je nám veľmi ľúto, že ste Vašu objednávku zrušili. Žiaľ, ak nesúhlasíte s posunom doby dodania, nič iné nám nezostáva, len to akceptovať.
Ďakujeme Vám a veríme, že v budúcnosti ak si u nás niečo vyberiete, budeme Vám môcť Vašu objednávku doručiť v deklarovanom termíne.
S pozdravom
TímNový nábytok -
Neodporúča obchod
Doruceny tovar nezodpovedal zobrazenej farbe, kvalite ani funkcii.Po telefonickom odporuceni zanestnankyne Novy nabytok vyplnit formular na reklamaciu,na zaklade ktoreho ma spolocnost bude kontaktovat do 2 tyzdnov sme ho odoslali a odvtedy (viac nez 1,5mesiaca) nas nikto z predajne uz nekontaktoval.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň pani Mirka,
je nám veľmi ľúto pokiaľ prišlo k nedorozumeniu.
Je pravdou, že ste podávali reklamáciu v našom eshope, ale tovar ste nevrátili a napokon ste reklamáciu zrušili.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Tovar mi bol doruceny po rozbaleni bol poškodený mesiac čakám a stále nič sa neriesi
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
denne doručujeme obrovské množstvo objednávok a toto je jedna z nepríjemných vecí, ktoré sa žiaľ stávajú, že môže prísť k poškodeniu daného tovaru.
Vaša reklamácia Vám bola dodávateľom zamietnutá, napriek tomu Vám náhradné diely dodáme. Keďže sa jedná o dodávateľov zo zahraničia je niekedy doposlanie náhradných dielov zdĺhavejšie. Sme veľmi vďační, že máme trpezlivých zákazníkov, veľmi si to vážime. Kolegovia z reklamačného oddelenia sú s Vami v kontakte a priebežne Vás informujú o stave Vašej reklamácie.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Ziadna komunikacia7
Po objednani omylom styroch rostov som sa nemohol skontaktovat s nikym aby som zrusil dva rosty ktote nepotrebujem.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň.
Keďže pod číslom objednávky, ktoré ste vyplnili v recenzii, nie sú objednané rošty, nemám možnosť danú situáciu preveriť.
Naša zákaznícka linka funguje v pracovných dňoch od 8:00 do 20:00 (v piatok 8:00-18:00). V prípade, že sú linky obsadené, voláme spätne na každý zmeškaný hovor. Ďalšou formou komunikácie so zákazníkmi je náš e-mail. Taktiež funguje online chat na našej stránke, kde Vaše požiadavky ochotne vybavíme.
Každej objednávke venujeme maximum úsilia a každého zákazníka pri duplicitne vytvorenej objednávke sami kontaktujeme.
S pozdravom
tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
objednany tovar este nemame som sklamany
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie s doručením Vašej objednávky. V týchto chvíľach by ste už mali mať posteľ doma a veríme, že napriek oneskoreniu ste s tovarom spokojní.
S pozdravom
tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
dodacia doba 1-3tyzdne,my cakame už 5-ty a stale nič,komunikacia velmi slabá
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme veľmi pekne za Váš nákup aj za Vašu trpezlivosť pri vybavovaní Vašej objednávky. Žiaľ, vo Vašom prípade sa objednávka omeškala a nevedeli sme Vám ju doručiť vo vopred deklarovanom termíne. Veľmi nás to mrzí a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
Je nám ľúto, že nie ste spokojní s komunikáciou, nakoľko sme s Vami intenzívne komunikovali a odpovedali sme na každú Vašu otázku. Sme radi, že ste počkali na vašu objednávku a mohli sme Vám ju doručiť, možno to bolo práve vďaka tej komunikácii, pretože keby sme s Vami nekomunikovali tak ako píšete, asi by ste už dávno objednávku zrušili.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- Komunikácia
Nedostatočná komunikácia určite neodporúčam, reklamaciu riešim od 30.11. a dnes 10.12. nemám nijaké info keďže nezodpovedajú na moje správy
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
vo Vašej objednávke nastala nepríjemná situácia a to viacnásobná zámena. Ospravedlňujeme sa za komplikácie, je nám to skutočne ľúto a nie sme na to hrdí, no tiež sme len ľudia a tak aj touto cestou prosíme o zhovievavosť.
Prekvapuje nás však Vaše konštatovanie, že Vám neodpovedáme na Vaše správy a nemáte žiadne informácie.
28.10 ste zadali reklamáciu, na druhý deň sme Vám potvrdili prijatie, potom prebiehala komunikácia, kde sme Vám obratom odpovedali na každý Váš email a potom taktiež Vám bolo na každý email odpovedané najneskôr na druhý deň.
V tejto chvíli by už mala byť Vaša reklamácia vybavená a veríme, že Vám chýbajúci diel bol doručený v poriadku.
S pozdravom
Tím Nový nábytok -
Neodporúča obchod
- dokiaľ nedostali zaplatené, tak sa snažili vybaviť a doručiť objednávku
- Keď som napísal, aby mi odpovedali prečo bol nočný stolík dodaný s nevhodnými vruty, tak, že sa nedal skompletovať a v posteli je vidieť rošt, keď som na nej položil inzerovanú matrac o rozmeroch 160x200 cm inzerovanú v ponuke už sa mi neozvali.
Neodporúčam tu nakupovať kvôli nezáujmu o zákazníka v prípade sťažnosti na dodané výrobky.
Reakcia obchodu novynabytok.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Váš nákup aj za Vašu spätnú väzbu. Ak bol nábytok doručený v nie 100%om stave, prosíme Vás o vypísanie reklamačného formulára:
https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform
Zatiaľ v systéme neevidujeme zákonom požadovaný písomný podnet. Ak prijmeme písomný podnet, Vašu sťažnost budeme riešiť v zmysle platnej legislatívy.
S úctivým pozdravom
tím Nový nábytok