Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

    • Tovar mi bol doruceny po rozbaleni bol poškodený mesiac čakám a stále nič sa neriesi

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    denne doručujeme obrovské množstvo objednávok a toto je jedna z nepríjemných vecí, ktoré sa žiaľ stávajú, že môže prísť k poškodeniu daného tovaru.
    Vaša reklamácia Vám bola dodávateľom zamietnutá, napriek tomu Vám náhradné diely dodáme. Keďže sa jedná o dodávateľov zo zahraničia je niekedy doposlanie náhradných dielov zdĺhavejšie. Sme veľmi vďační, že máme trpezlivých zákazníkov, veľmi si to vážime. Kolegovia z reklamačného oddelenia sú s Vami v kontakte a priebežne Vás informujú o stave Vašej reklamácie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený tovar

    Tovar mi bol doručený poškodený.Všetko som vám nafotil,zdokumentoval aposlal. Ja som si tovar nechal ale čo ma najviac zamrzelo bolo,že ste ma odignorovali a ani len zo slušnosti a profesionality neodpovedali. Nevadí je to vaša vizitka profesionalnej práce a váženia si zákaznika. Ja sa teda zase postarám aby sa co naiviac ludí dozvedelo aká ste super firma. S pozdravom zakazník Martin.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Martin,

    ďakujeme za vašu správu, ktorá nás veľmi prekvapila. Vždy sa snažíme odpovedať čo v najkratšom možnom čase na každý email, každý telefonát, lebo nám na Vás skutočne záleží a máme radi našu prácu.
    Prosíme Vás však o zhovievavosť, na základe jedného emailu, ktorý ste poslali a ktorý nemusel byť doručený aj akoukoľvek technickou chybou je veľmi jednostranné a veľmi rýchle odsúdenie.
    Denne odpovedáme na tisícky správ, je veľmi nepravdepodobné, že by sme Váš email, len tak prehliadli.
    Kolega Vám odpovedal na email oneskorene to je pravda, ale odpovedal a navrhol riešenie. Vy ste naň neodpovedali, nedostali ste ho? My to žiaľ nemáme ako zistiť, len od Vás.
    Je možné nás kontaktovať aj telefonicky aj na online čete sú naše kolegyne od 8 do 22 hej a obratom odpovedajú. Taktiež na našej stránke máme veľmi podrobnú informáciu ako tovar reklamovať a je možné reklamáciu zaslať priamo zo stránky, čo je najjednoduchší a naistejší spôsob.
    Veríme, že sa stalo len drobné nedorozumenie a určite by sme Vašu reklamáciu vedeli riešiť.
    Prosíme skontrolujte si Váš email.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Objednávka, dodanie v poriadku
    • Tovar nebol nijako chránený (papier, folia), bol dodaný len v pôvodnej krabici, na ktorej bola priamo nalepená etiketa. Našťastie k poškodeniu nedošlo. Ale pri poštovnom za 6€ by som očakávala viac

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup aj odporúčanie nákupu u nás. Sme radi, že krásny kúsok, ktorý ste si z našej ponuky vybrali, bol doručený načas a v poriadku. Tiež nás teší, že tovar prišiel nepoškodený. Vzhľadom na tovar, ktorý ste si objednali, máte na faktúre naúčtovanú dopravu za cenu 4 EUR.

    S priateľským pozdravom tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Po prvé deklaruje termín ktorý nedodrží a na základe toho sme sa rozhodli pre tento obchod. Po druhé tovar za tie peniaze nezodpovedá kvalite. Poškodený z opačnej strany a aj na povrchu sú malé nedostatky. Pre ďalší nákup sa už v tomto obchode nerozhodnem.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Vybrali ste si v našom obchode jedálenský stôl AT-3006 WT v bielej farbe. Je nám veľmi ľúto, že sme Vašu objednávku nedoručili v deklarovanej dodacej dobe a stalo sa tak o dva dni neskôr o čom ste boli aj informovaný.
    Konečný termín doručenia sa môže líšiť v závislosti od miesta doručenia, nakoľko naša cena dopravy je veľmi priateľská a nie vždy sa nám ju podarí úplne optimálne naplánovať.
    Čo sa týka Vašej nespokojnosti s prevedením daného stola, veľmi radi Vám pomôžeme s riešením tejto situácie. Je však potrebné postupovať v zmysle inštrukcií na našej stránke alebo Vám veľmi radi poradíme aj na našej zákazníckej infolinke.
    Prosíme Vás teda o čo najrýchlejšie zaslanie reklamačného formuláru a fotografií poškodenia. Tento reklamačný formulár nájdete tu: https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform.

    Veríme, že sa nám spoločnými silami podarí docieliť Vašu spokojnosť a Váš stôl bude svedkom príjemných stretnutí s rodinou.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nie je možné vidieť. Pri poškodených častiach starosti s reklamáciou

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie a Vašu správu. Veľmi nás mrzí, že Váš objednaný tovar nedorazil v poriadku. Kolegovia sa snažia Vašu reklamáciu riešiť v čo najkratšom čase, o navrhovanom riešení Vás budú informovať písomne emailom. Veríme, že celá situácia bude vyriešená čo najskôr a bude vyriešená k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar prišiel poškodený

    Zrkadlo prišlo asi s 10 cm. škrabancom. Poškodenie som nafotila a odoslala do spoločnosti kde som zrkadlo objednávala, ako reklamáciu. ( Zrkadlo prišlo zabalené z Polska) . Zo spoločnosti sa mi ozval p. Michal Dávid a ponukol mi kompenzaciu 10 € alebo reklamaciu u dodavateľa. Nakoľko ma zrkadlo stálo vyše 80 € chcela som reklamaciu teda výmenu. Po asi 3 tyzdnoch moju reklamaciu uzavreli s tým že sa jedna o estetickú chybu čo mi nebráni v používani. ( doslovne ). Zrkadlo som si dala opraviť do stolarskej dielne v PN, na vlastné náklady čo ma stálo 18 €. Nakoľko som nebola spokojna s riešenim mojej reklamácie firmou novynabytok.sk, nebudem ju ani nikomu odporúčať.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Mária,

    ďakujeme za Vaše postrehy, sme vďační za každú spätnú väzbu. Mrzí nás, že nie ste spokojná s vybavením reklamácie, kolega Vám navrhol riešenie v rámci zákonných možností uzavretia reklamácie. V prípade nesúhlasu je vhodné obrátiť sa priamo na reklamačné oddelenie a prípadne preukázať reálne náklady na opravu produktu vo Vašej réžii.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Tovat dorazil, bohuzial v tej najhorsej kvalite. Vrchna doska stolika mala byt biela,vysokoleskla. Dorazila modra poskrabana "opacha". Tovar musim reklamovat. Neodporucam kupovat cez obchod novy nabytok. Ked im zavolate kvoli zisteniu,v akom stave je stolík,ci nie je poskodeny,tak vas oklamu. Povedia ze je v poriadku. A ked ho rozbalite,, tak sa zhrozite.
    • Nekvalitná poskriabaná a ina vrchná doska,ako slubovali dodat. Stolik mal mat vrchnu dosku bielu s vysokym leskom. Vrchna doska je svetlomodra. A este aj poriadne doškriabana. Hotová katastrofa. Budem musiet tovar reklamovat.

    Katastrofa. Obchod ma neseriozne sluzby. Ked im zavolate,ci nie je tovar poskodený,ubezpecia vas,ze mu nic nie je. A potom vam dodajú,co ste nechceli. Stolik mal mat vrchnu dosku bielu s vysokym leskom. Dodali svetlomodru dosku, naviac poriadne doškriabanu. Mam dojem,ze takto uz oklamali viacerých zakaznikov. Niekto,kto ho mal predo mnou,mozno chcel to modré zo stolika stiahnut,lebo to vyvolava dojem,ze ide o nejaku foliu. A tak je doska riadne poskriabana a znicena. Nechapem,ako moze obchod predavat takyto nekvalitný tovar.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu správu a ospravedlňujeme sa za komplikácie. V každom prípade Vám odporúčame postupovať v zmysle reklamácie a vypísať reklamačný formulár, ktorý nájdete tu: https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform.
    Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v najkratšom možnom čase.
    Ďakujeme za pochopenie.

    tím Nový nábytok