Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nanútia vám prémium a po dlhom hladaní zistíte že to je prenájom. Určite neodporúčam

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Ivo,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o službu „Prémium“ alebo o danú službu záujem nemajú. Naša spoločnosť ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chápem, ze ponúkaný tovar nemali uz v ponuke, stať sa to môže, preto som nemohla ale napísať doporučujem...nemám vlastne skúsenosť

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Dúfame, že sa podobné situácie už nebudú opakovať.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade, ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nedodali tovar

    Tovar ponukali hoci ho nevedeli dodat

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Like,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, tovar ste objednali vo večerných hodinách mimo pracovnej doby a hneď nasledujúci pracovný deň ráno, keď sa spracovávala Vaša objednávka a bola zistená daná chyba, tak sme Vás obratom kontaktovali. Dúfame, že sa podobné situácie už nebudú opakovať.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade, ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Relativne neprehladna ponuka, ci sa jedna o prenajom alebo kupu tovaru. Clovek na to musi viackrat v priebehu nakupu davat pozor - pri volbe platby, dorucenia...

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Matus,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o službu „Prémium“ alebo o danú službu záujem nemajú. Naša spoločnosť ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednávka bola zrušená predajcom, nevedeli povedať ďalší tovar naskladnenia.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, tovar ste objednali vo večerných hodinách mimo pracovnej doby a hneď nasledujúci pracovný deň ráno, keď sa spracovávala Vaša objednávka a bola zistená daná chyba, tak sme Vás obratom kontaktovali. Dúfame, že sa podobné situácie už nebudú opakovať.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade, ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nízké ceny
    • Rýchla komunikácia
    • Neprehľadné/matúce info na stránke

    Pre zavádzajúce info a neochotu som musel objednávku zrušit a znovu riadne objednať- bohužiaľ tovar sa vypredal a musel som objednať inde o 45€ dráž. :-((

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Janlaik,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Naša spoločnosť sa nesnaží oklamať/zavádzať spotrebiteľa, práve naopak, ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa. Na základe Vašej požiadavky bola Vaša objednávka stornovaná a peniaze Vám boli vrátené.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • všetko

    NEODPORÚČAM TENTO OBCHOD, SNAŽIA SA OKLAMAŤ ĽUDÍ "PREMIUM" NÁKUPOM. TEN ANI NEVIETE ČO ZNAMENÁ, AŽ PO PREŠTUDOVANÍ OBCHODNÝCH PODMIENOK ZISTÍTE ŽE TOVAR NEKUPUJETE, ALE SI HO LEN PRENAJÍMATE (ZA PLNÚ SUMU!!!!) SLUŽBU PREMIUM VÁM AKTIVUJE IHNEĎ PO ZAKLIKNUTÍ DOBIERKY, AK NECHCETE PREMIUM MUSÍTE ZAPLATIT PREDOM NA ÚČET (TAKÝMÉMUTO OBCHODU BY SOM PREDOM NIKDY NEZAPLATIL) TAKŽE OBJEDNÁVKU SOM NAKONIEC ZRUŠIL, TAKTIEŽ SOM SA NIKDE NEDOZVEDEL KOLKO TO PREMIUM STOJÍ, V MAILE MI PANI POVEDALA ŽE ZAPLATÍTE JEDNORÁZOVÚ SUMU, AKO VYSOKÚ VŠAK NEPOVEDALA, ANI SOM TO NIKDE NA STRÁNKE OBCHODU NENAŠIEL

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Peter,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Naša spoločnosť sa nesnaží oklamať spotrebiteľa, práve naopak, ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa. V prípade, že si zvolíte dlhodobý prenájom, zaplatí sa plná suma za tovar a neplatíte už žiadne ďalšie poplatky. Tovar máte možnosť vrátiť alebo vymeniť za nový model, ale nikdy ho od Vás nebudeme žiadať naspäť. Všetky informácie sú uvedené v našich obchodných podmienkach.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

    • Nizke Ceny
    • Premium = Prenajom
    • Zvysene ceny ak si tovar kupujete na firmu

    Ak aspon raz v objednavkovom procese kliknete na zvyraznene PREMIUM mobil si nekupujete, ale prenajimate.

    Nikde v objednavkovom procese nieje spomenute ze PREMIUM je vlastne prenajom telefonu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Pre firmy (právnické osoby) platia individuálne podmienky, ktoré uvádzame aj na našej internetovej stránke www.bestcena.sk. Taktiež na stránke www.bestcena.sk sa nachádzajú aj všeobecné obchodné podmienky.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

    • Tovar mi prisiel uz otvoreny.

    Neviem preco tovar otvaraju msli by o tom aspom informovat zamaznika.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Adrian,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ponúkame tovar európskej distribúcie, danú informáciu uvádzame aj na našej internetovej stránke a spolupracujeme s najprestížnejšími európskymi dodávateľmi. Tovar je originál zabalený priamo od dodávateľa (výrobcu). Ponúkame iba nový a nepoužívaný tovar, výstavné kusy nemáme v ponuke na našej internetovej stránke. Niektoré kusy sú náhodne kontrolované našimi skladníkmi, či obsahujú príslušenstvo ako uvádza náš dodávateľ. Ak s tovarom nie ste spokojný, tak je možné odstúpiť od zmluvy.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Objednal som Motorolu Moto G6 Plus vo farbe silver a bez akehokolvek informovania mi ho poslali vo farbe nimbus, ktoru ani nemaju v ponuke na eshope. To som samozrejme zistil az pri rozbaleni. Ich "sluzba" PREMIUM, ktora naskoci akonahle zvolite dobierku spolu s tym ich prenajmom su tiez uplne topky.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Nespokojný zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Neevidujeme sme od Vás žiadne informácie, ohľadom nesprávne obdržaného farebného prevedenia daného zariadenia, až teraz v recenzii na heureka.sk. Prosíme Vás viete nám zaslať fotografie daného zariadenia a krabičky kde je uvedený model, IMEI, EAN? Samozrejme, ak s tovarom nie ste spokojný, tak je možné odstúpiť od zmluvy.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Cenove znevyhodnovanie pravnickych osob (uvedena cena plati s 0-mesacnou zarukou, doprava zadarmo je spoplatnena)

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Pre firmy (právnické osoby) platia individuálne podmienky, ktoré uvádzame aj na našej internetovej stránke www.bestcena.sk .

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Odporúčam obchodu aby k doručovateľom tovaru pridal aj Slovenskú poštu pretože kuriéri nie sú schopný doručovať tovar v poobedňajších hodinách, keď človek príde z roboty a každý nemá doma dôchodcu ktorý by tovar prevzal. Navyše doba dodania je vyše týždňa. Z tohto dôvodu neviem ani presne zadať adresu kde sa budem nachádzať.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Romčo,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Objednávku sme prijali v sobotu dňa 08.12.2018 v podvečerných hodinách. Zásielka bola prevzatá prepravnou spoločnosťou dňa 11.12.2018 a doručovaná mala byť v priebehu nasledujúcich 1-2 pracovných dní. Bol Vám taktiež odoslaný e-mail s odkazom na sledovanie zásielky, aby ste mohli sledovať kde sa aktuálne Vaša zásielka nachádza. Prepravu zásielok nám zabezpečuje prepravná spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. (UPS). Vašu sťažnosť preposielame aj prepravnej spoločnosti, aby sa podobné situácie neopakovali.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Neochota
    • Komunikacia
    • Zavádzanie zakaznikov
    • Dĺžka dorucenia

    Objednala a zaplatila som si mobil 7.11 no chcela som ho bez sluzby premium a aj tak pri konecnej platbe kartou online sa automaticky zaskrtlo aj premium. Následne som hneď kontaktovala eshop aby mi to zmenili v objednávke pretože som nemala záujem o prenájom mobilu. Kedze to neboli ochotni opravit musela som rusit objednavku a cakat na peniaze spat (bolo zaujimave ze ked som rušila objednavku prisiel mi mail o tom ze tovar uz mam ODOSLANY) a nasledne si to znova objednat a zaplatit bankovým prevodom. Toto všetko trvalo jeden týždeň a aj druhá platba. Týždeň potom som čakala na odoslanie tovaru a nič. Zaslali mi ho teda až o dva a pol týždňa. Urcite ma presvedcili ze nie su taký ,,BEST,, ako sa prezentuju takže žiaľ neodporúčam tento obchod
    O tom čo je to vlastne služba premium sa nikde nedocitate

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Veronika,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 07.11.2018 sme obdŕžali objednávku na mobilný telefón, kde bola zaškrtnutá aj daná služba. Následne sme niekoľkokrát spoločne komunikovali ohľadom Vami vytvorenej objednávky. Nakoľko ste nemali záujem o danú službu, tak objednávka bola ešte v rovnaký deň 07.11.2018 stornovaná a peniaze Vám boli dňa 07.11.2018 poukázané naspať na Vaše číslo účtu, ktoré ste nám uviedli v e-maily, keďže objednávka bola uhradená prostredníctvom platobnej karty. Prosím Vás viete nám preposlať e-mail, kde ste obdŕžali informáciu, že tovar Vám bol dňa 07.11.2018 odoslaný? Nakoľko neevidujeme danú e-mailovú a ani telefonickú komunikáciu o odosielaní tovaru v daný deň. Dňa 09.11.2018 sme prijali novú objednávku a dňa 12.11.2018 sme zaevidovali platbu. Následne sme Vás kontaktovali dňa 13.11.2018 prostredníctvom e-mailu s ospravedlnením, že došlo ku chybe na sklade a doručenie tovaru sa oneskorí. Potom sme Vám písali ďalší e-mail dňa 16.11.2018 kde bol uvedený aj termín expedície Vašej objednávky, kde sme sa Vás pýtali, či ste ochotná ešte počkať za daným tovarom, alebo si želáte objednávku stornovať a platbu poukázať naspäť na Vaše číslo účtu. Taktiež sme Vám telefonovali na tel. číslo, ktoré bolo uvedené v objednávke (telefónny kontakt nebol uvedený na Vás), kde sme sa opäť ospravedlnili a obdŕžali informáciu, že o daný tovar je naďalej záujem a tovar môžeme odosielať. Tovar Vám bol odoslaný dňa 19.11.2018 s doručením na 20.11.2018.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar neprišiel ani po týždni napriek tomu ze keď som ho objednal bol na sklade.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Tata,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Naša spoločnosť Vás informovala o meškaní dodávky tovaru z dôvodu chyby, ktorá nastala na sklade. Následne bola Vaša objednávka stornovaná na základe telefonického rozhovoru, nakoľko Vám nevyhovovala dodacia doba.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod mi omylom zaslal iny tovar a nebol schopny urgentne napravit svoju chybu. Objednany tovar ani po zatial 7 pracovnych dnoch nemam doma.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Lydia,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, došlo ku chybe na sklade. Ohľadom Vašej reklamácie (obdržanie nesprávneho modelu) sme spoločne niekoľko krát komunikovali. Objednali sme Vám výzdvih tovaru u prepravnej spoločnosti na základe dohody. Správny model máme pre Vás rezervovaný, akonáhle obdržíme od Vás nesprávne doručený tovar, tak obratom Vám bude odoslaný správny model.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Vystavená faktúra nesplňa naležitosti podľa učt.zákona

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 08.11.2018 sme prijali objednávku na súkromnú osobu, kde ste si zvolili možnosť „Prémium“. Faktúru nie je možné dodatočne prerobiť zo súkromnej osoby na právnickú osobu (firmu). Faktúra spĺňa náležitosti podľa zákona. Samozrejme, ak s našimi službami / tovarom / faktúrou nie ste spokojný, tak môžete odstúpiť od zmluvy do 15 kalendárnych dni od prevzatia tovaru a následne Vám budú vrátené peniaze v plnej výške (nepoškodený tovar, komplet príslušenstvo) naspäť na Vaše číslo účtu.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia ohladne mojej objednavky bola velmi neprofesionalna, viac menej som vobec nemal prehlad co sa s nou deje. Asi tyzden po objednavke, som dostal spravu ze moja objednavka bola zrusena, pretoze som ju odmietol prevzat. Avsak k ziadnemu dorucovaniu nikdy nedoslo, nikto ma ani nekontaktoval. Navyse, hned po zruseni objednavky som volal do obchodu s tym ze ja mam o objednavku zaujem, akurat mi nebola nikdy dorucena. Bolo mi povedane, ze to nie je mozne, a ze si musim objednavku vytvorit nanovo. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked som zistil, ze ten isty smartphone uz teraz ponukaju o 70 EUR drahsie. Takze mi je vlastne jasne preco moja objednavka zo strany obchodu bola zrusena.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Michal,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 31.10.2018 sme prijali od Vás objednávku na mobilný telefón. Tovar Vám bol odoslaný dňa 02.11.2012 s doručovaním na 05.11.2018, nakoľko 03-04.11.2018 bol víkend. E-mail ohľadom doručovania Vám bol odoslaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na Váš e-mail uvedený v objednávke, ale taktiež aj od našej spoločnosti Vám bol odoslaný odkaz na sledovanie zásielky, aby ste mali prehľad, kde sa aktuálne Vaša zásielka nachádza a v prípade potreby, aby ste mohli kontaktovať aj kuriérsku spoločnosť (kuriéra). E-maily ohľadom doručovanie Vám boli odoslané dňa 02.11.2018 a 05.11.2018. Podľa dostupných informácií sa Vám kuriérska spoločnosť pokúšala objednaný tovar doručiť, avšak doručovaný tovar ste odmietli prevziať. Daná informácia je zaznamenaná aj u prepravnej spoločnosti. Dňa 07.11.2018 sme Vám písali e-mail, že objednávka bola stornovaná. Odmietnutý tovar sa vrátil ku nám a bol automatický priradený ku inej objednávke. Ceny na našej stránke sa automatický menia v závislosti od viacerých faktorov.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod sa snaží zarobiť na nepozornosti kupujúcich.
    • Tovar nepredáva ale požičiava do dlhodobého prenájmu POZOR

    ROZHODNE NEODPORÚČAM ÚMYSEL OKLAMAŤ SPOTREBITEĽA

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Braňo,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Naša spoločnosť sa nesnaží oklamať spotrebiteľa, práve naopak, ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • jedinou "vyhodou" bola vcelku viac-menej ochota obchodu vratit spat platbu, a stornovat tak objednavku.. (aj ked to nemozno povazovat za vyhodu, taketo spravanie ma byt absolutny standard nie "vyhoda"..)
    • neuvádza jasne, zretelne a prehladne, ze kliknutim na tlacitko "vyberam si 27-mesacnu zaruku" tovar nekupujete do vlastnictva, ale zaplatite jeho plnu cenu a zariadenie mate len v "prenajme"..
    • obchodne podmienky su uplne zbytocne rozsiahle a rozvlacne pisane, znacne neprehladne, vsetky odseky jednym pismom - zrejme so zamerom odradit od citania..
    • v procese objednavky je zakaznik uvedeny do omylu tlacitkom "kupit so zarukou 27 mesiacov" (kto by si nevybral predlzenu zaruku ? ) A nasledne je tento "klik" v obchodnych podmienkach doslova "spojeny" s "prenajmom zariadenia".. Takyto postup je podla vsetkeho protizakonny - Zakaznik musi v momente objednavky jasne a jednoznacne vediet ak plati na uver, ako dlho bude splacat, ake je RPMN a dalsie nalezitosti. Ziskat "klik" na tlacitko na zaklade zavadzajucej informacie o 27-mesacnej zaruke je "uvedenie zakaznika do omylu".. otazkou je ci zamerne, alebo nie - to nech si zodpovie kazdy zakaznik sam..

    V pripade tohto eshopu by som si v buducnosti dal velky pozor ci tovar ponuka na predaj, alebo dlhodoby najom (so zaplatenim plnej ceny!!)... A rovnako ci tovar ma realne a skutocne na sklade, alebo po prijati platby ho ide len kdesi zhanat.. Neviem.. moje dojmy su znacne rozpacite..

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Tovar sa nachádza na externom sklade. Z daného dôvodu uvádzame pri každom tovare dodaciu dobu 2-3 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky (pre objednávky prijaté do 13:00).

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nie je reálne skladom
    • Génius ponuka - nie je reálny nákup zariadenia, ale prenájom

    o tom, že Génius ponuka platí v rámci obchodných podmienok do sekcie prenájom, nie je vôbec nikde žiadna informácia

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Tovar sa nachádza na externom sklade. Z daného dôvodu uvádzame pri každom tovare dodaciu dobu 2-3 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky (pre objednávky prijaté do 13:00). Zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk