Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Spracovanie objednávky v obchode Bestcena trvalo príliš dlho (sľubujú dodanie do 3 prac. dní od objednania a trvalo to 5)
    • Pomalá komunikácia zo strany obchodu Bestcena

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás komplikácie spôsobené oneskorením v doručení. Bohužiaľ sa môžu teraz občas vyskytnúť. Naši komunikáciu sa však pokúsime zlepšiť.

    Ďakujeme za podnet.
     
    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhá čakacia doba

    11 deň čakám za objednaným tovarom a nič.."určite v tomto obchode budem ešte nakupovať"

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    U Vašej objednávky vidíme úspešné doručenie. Sme radi, že všetko nakoniec dobre dopadlo.
    Ospravedlňujeme sa za meškanie a ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Doprava tovaru v týchto dňoch
    naberá meškanie, ktoré nevieme ovplyvniť.
     
    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neda sa na firmu objednat
    • ziadna
    • neda sa na firmu objednat
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • neserioznost dodania tovaru neskore dodanie

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám za pozdní dodání, které v současné situaci bohužel nelze příliš uspíšit.

    tým Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Nefunkčná linka hotline
    • Dodaný iný tovar

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý den,

    naše infolinka i emaily jsou dostupné každý pracovní den. Omlouváme se, pokud jsme Vám omylem dodali
    jiný produkt, chybu samozřejmě na naše náklady obratem napravíme.

    tým Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Na tovar som čakala týždeň, hoci bolo oznámené, že príde do 3 dní

    Dlhá doba doručenia

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Eva,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za mierne zdržanie v expedícii Vašej objednávky. Na toto zdržanie sme Vás prostredníctvom e-mailu upozornili akonáhle sme obdržali informáciu, že expedícia tovaru sa mierne oneskorí. Za nepríjemnosti s ním spojené sa Vám ospravedlňujeme a túto chybu sa budeme snažiť napraviť tak, aby sa v budúcnosti neopakovala.


    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Dobrá komunikácia
    • Vrátenie peňazí bez zdržovania
    • Klamlivá informácia o tovare na sklade

    Obchod deklaroval, že tovar je na sklade. V skutočnosti ho začal zháňať nie po prijatí objednávky, ale až po pripísaní peňazí na účet. Keď sa ukázalo, že tovar nemá žiadny z dodávateľov peniaze boli zaslané späť.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. mikexyz,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Tovar uvádzaný na našej stránke máme skladom. Žiaľ, pri manipulácii s Vami objednaným zariadením došlo k jeho poškodeniu, pričom sme sa následne usilovali o zaobstaranie náhradného kusu, ktorý bol však u našich dodávateľov v danej chvíli nedostupný. Z tohto dôvodu bolo potrebné uvedenú objednávku stornovať a platba Vám bola v čo najkratšom možnom termíne vrátená.
    Za komplikácie a s nimi spojené nepríjemnosti sa Vám úprimne ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Mala ňou byt cena
    • Predlžovanie doručovania

    Objednala som si telefón s tým že je doba dodania 4 dni a cena bola tiež uvedená super. Žiaľ po 4 dňoch mi prišiel mail že sa dodanie predĺži o 3 dni. Nakoľko som telefón potrebovala do zahraničia nemala som už čas čakať takze som objednávku stornovala a objednala u konkurencie kde mi ho dodali na druhý deň. Takze to že majú napísané na sklade ešte neznamená že ho budete mat za 3 dni doma.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Adriana,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za zdržanie Vašej objednávky a s ním spojené nepríjemnosti. Žiaľ, chybou na sklade sa expedícia objednávky predĺžila. Robíme v tejto chvíli všetko pre to, aby sme sa v budúcnosti podobným situáciám vyhli.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Na internete píšete, že po objednaní tovaru na vašej stránke do 13 hod. (čo som to objednala presne takto) bude tovar doručený do 1-3 dní. Počas 2-3 dňa od objednania dojde mail, že doručenie sa oneskorí o ďalšie 1-3. Takže mi telefón došiel asi tak 9 dní po objednaní. Potom prosím nepíšte na strankách, že dodacia lehota je 1-3 dni po zakúpení tovaru do 13 hod.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Aktívne sa usilujeme o odstránenie chyby na našich skladoch, vinou ktorej došlo k oneskoreniu expedície Vašej objednávky. Za nepríjemnosti spojené s týmto oneskorením sa Vám ospravedlňujeme a budeme robiť všetko pre to, aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala.


    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednávka 16.1.2020, termín doručenia mal byť 2-3 dni, 21.1.2020 som kontaktovala obchod v akom stave je moja objednávka. Dostala som odpoveď, že pravdepodobne do 24.1.2020 bude tovar zaslaný. Keďže som tovar potrebovala skôr, musela som objednávku zrušiť.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Petra,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Za vzniknutú situáciu sa Vám ospravedlňujeme. Aktuálne odstraňujeme komplikácie, vinou ktorých došlo k omeškaniu expedície niektorých objednávok. Spravíme všetko pre to aby sa podobná situácia v budúcnosti neopakovala.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar som ani po 10 dňoch nedostala.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za zdržanie expedície Vašej objednávky. Vinou chyby na našich skladoch sa doba dodania predĺžila. Aktívne pracujeme na odstránení tohoto problému.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ešte raz ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod neodpovedal na mail, po telefonickom hovore bola dodacia lehota az 8 dni

    Telefon som objednaval na zaklade dodacej lehoty 2-3 dni, pretoze som potreboval vycestovat a nemohol som cakat 8 dni, ktore mi po telefonickom hovore upresnila slecna na linke.Poziadal som o stornovanie nakupu, v com mi okamzite vyhoveli.Kedze som platil online ceskou kartou a spat mi poslali platbu v eurach, nakoniec som mal stratu 600Kc, ziaden telefon a zlu skusenost.Obchod slubuje dodacie lehoty, ktore nedokaze splnit a tym zavadza zakaznika.Zlata Alza.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Rajmund Pellionis

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Vašu objednávku sme zaevidovali dňa 1.1.2020 po 13:00 hodine. Pre tieto objednávky je uvedená dodacia doba 3-4 pracovné dni. Vaša objednávka bola štandardne spracovávaná, až bola dňa 3.1.2020 na základe Vašej požiadavky stornovaná a platba Vám bola štandardným spôsobom ihneď vrátená.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    dodacia doba bola TRI DNI, ŽIAĽ oznámili mi , že o 12 dní, Takže ... STORNUJEM objednávku
    Zaplatené už majú, ale zatiaľ NIKTO NEREAGOVAL na moje maily..

    Myslím, źe je kopu ďaľších obchodov ktoré tovar ponúkajú ... a neťahajú zákazníkov za nos...

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Na základe informácií obdržaných z našich skladov o zdržaní Vašej objednávky Vám bol zaslaný informačný e-mail z nášho systému s upozornením, že expedícia uvedenej objednávky sa predĺži o 1 – 2 pracovné dni. V tomto e-maily nebola spomenutá uvedená lehota (12 dní).
    Váš e-mail so žiadosťou o zrušenie predmetnej objednávky bol obdržaný dňa 30.12.2019 po pracovnej dobe a Vaša požiadavka bola vybavená našou pracovníčkou nasledujúci pracovný deň. Platba Vám bude obratom vrátená akonáhle nám bude z Vašej strany poskytnuté číslo účtu potrebné pre uskutočnenie transakcie.

    Za zdržanie vo vybavovaní Vašej objednávky a s ním spojené komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bez problémov zrušili objednávku
    • Všetci, čo ste si objednali cez službu Premium v domnení, že je to poštovné zadarmo - NIE JE TO TAK. V skutočnosti ste si tovar len prenajali a nie ste jeho majiteľmi, ČO JE SPOMENUTÉ LEN V OBCHODNÝCH PODMIENKACH, KTORÉ MAJÚ !!!89 NORMOSTRÁN.!!!
    • Ak bude obchod argumentovať tým, že si každý má možnosť vybrať a všetko je v OP - NIE JE TO TAK. Podľa zákona by mala byť služba jasne a zrozumiteľne vysvetlená už v procese objednávky, navyše ak na ňu nekliknete pri poštovnom, donúti vás ju vybrať pri procese platby ako jedinú platobnú metódu okrem prevodu na účet.
    • Stratil som zbytočne kopu času - keby mi boli normálne napísali, že bez Premium sa nedá objednať, tak by som to neriešil a išiel ďalej. Zbytočné vyhováranie a zavádzanie určite nikoho nepoteší.

    Bohužiaľ som sa nechal nalákať na výhodné ceny kategórie outlet a objednal som tovar. Potom som si však z dlhej chvíle prečítal OP a zistil, že som si ho nekúpil, ale prenajal. Z tohto dôvodu som im napísal email s tým, že by som rád zmenil objednávku na takú, aby bola bez služby Premium, a teda aby som sa stal majiteľom tovaru, pričom som uviedol, že nemám problém doplatiť náklady na poštovné a balné a ak bude treba, tak aj DPH (opäť to nie je nikde uvedené, ale pri službe Premium obchod prenájmom tovaru obchádza platbu DPH).
    Tu sa ale predtým milá komunikácia zmenila na vyhýbavé odpovede. Dostal som odpoveď, že jediná možnosť je objednávku zrušiť a tovar objednať znova - citujem inštrukcie:
    " V prípade záujmu o tento produkt prosím sledujte sekciu outlet, malo by sa tam dané zariadenie v nasledujúcich minútach zobraziť."
    Refreshoval som stránku asi trištvrte hodinu a nestalo sa tak, preto som sa na nich opäť obrátil s otázkou, kde je problém. Na to prišla odpoveď:
    "nakoľko pridávanie produktov je ovládané systémovo, nevieme Vám poskytnúť dopredu informácie o zobrazení produktov. "
    Na produkte som mal už predtým strážneho psa plus som zo zvedavosti nastavil externý server, ktorý sledoval zmeny na ponuke webu - do dnešného dňa nebol produkt opätovne pridaný do ponuky.
    KLAMSTVÁ A ZAVÁDZANIE V EMAILOVEJ KOMUNIKÁCII:
    Poslali mi aj mail vystihujúci výhody služby Premium. Problém však je, že ten mail bol V ROZPORE s ich vlastnými Obchodnými podmienkami.
    EMAIL: "Napriek tomu, že sa jedná o formu prenájmu nie ste v užívaní zariadenia nijako obmedzovaní, môžte ho podľa vlastného uváženia predať či podarovať ďalej, zariadenie od Vás nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť."
    Z OBCHODNÝCH PODMIENOK:
    "5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa."
    "5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu." - NA WEBE ŽIADEN FORMULÁR ANI NIE JE
    12.1 "V rámci posledného 13. mesiaca trvania Zmluvy sa Nájomca môže rozhodnúť, či Zmluvu ukončuje a vtedy musí buď vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi alebo si Predmet nájmu odkúpi za aktuálnu cenu Predmetu nájmu (AC). "
    Snáď ani nemusím písať o tom, že ak máte predmet prenajatý, podľa zákona nemusia akceptovať vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu či vybaviť reklamáciu do 30 dní - je to na ich dobrej vôli.
    ZAMYSLENIE K POSLEDNEJ ODPOVEDI:
    Tento text bol objektívnym zhrnutím mojej objednávky, názor si urobte sami, avšak ešte by som sa rád vyjadril k vnútornému fungovaniu eshopu. Napadá mi len niekoľko možností, ako interpretovať poslednú odpoveď, ktorú som dostal a neviem, ktorá možnosť je horšia.
    1) Eshop v skutočnosti ovláda 100% automatizovaný systém, nad ktorým nemá kontrolu ani správa eshopu, takže systém si môže robiť čo chce a nikto nemá žiadny spôsob, ako doň zasiahnuť, iba ak stornovaním objednávky. Na prvom mieste je teda všemocný systém, jemu podliehajú zamestnanci a až niekde na poslednom mieste je zákazník.
    2) Objednávku nezmenili a produkt opätovne nepridali zámerne, pretože bez služby Premium sa v skutočnosti z toho eshopu ani nedá objednať.
    Tak či onak, možno keby som si nebol prečítal OP, tak by som nebol o ničom vedel a s objednávkou by som bol spokojný - ja by som ako zákazník benefitoval z priaznivej ceny a oni z predaja bez DPH. Otázkou však je, či tých pár ušetrených eur stojí za tú neistotu a s touto otázkou by som rád aj uzavrel túto "recenziu" - nech si to každý zodpovie sám za seba.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Andrej

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.



    Po Vašej požiadavke o zrušenie služby „Prémium“ vo Vašej objednávke sme Vás informovali, že takto vytvorenú objednávku už žiaľ v systéme nie je možné zmeniť. Z tohto dôvodu ste súhlasili so stornovaním predmetnej objednávky. Nakoľko po stornovaní sa produkt automaticky opätovne objaví v ponuke na stránke, informovali sme Vás v dobe, kedy bola stornovaná, aby ste mali možnosť vytvoriť si na dané zariadenie novú objednávku, už podľa Vášho želania – bez služby „Prémium“. Po stornovaní predmetnej objednávky v systéme však pravdepodobne došlo k jej priradeniu k inej objednávke, z dôvodu čoho tovar nebol opätovne zobrazený na stránke.

    Keďže priradzovanie produktov nevieme ovplyvniť, chceli by sme sa Vám ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.



    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Jediná výhoda je cena ale čo ďalej...
    • Nie vždy majú dostupní tovar čo predávajú
    • Zavádzajú službou Prémium

    zavádzajú so službou PREMIUM, znie super, ale ak si prečítate v obchodných podmienkach tovar vám iba prenajímajú na dlhšiu dobu. Ak si to objedná menej skúsený kupujúci veľmi bude prekvapený,ak nato vôbec príde po dvoch rokoch keď bude musieť vrátiť tovar čo si kúpil/prenajal.. ďalej Ak si chcete objednať tovar bez tejto služby tak si tovar NEMôŽTE!!! objednať na dobierku iba prevodom na ich účet . Ale pri navolený služby PREMIUM to je možné. Tak že administratívny problém to nebude. Každý slušný eshop má prehladné podmienky a nezavádza zákazníka. A ak si náhodu služby P objednáte vždy máte možnosť objednávku zrušiť alebo vrátiť tovar do 14 dni bez udania dôvodu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Peter Puškár
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za recenziu.

    Naša spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť slobodne sa rozhodnúť, či majú záujem o ponuku „Prémium“, alebo si želajú objednať tovar bez tejto služby. V žiadnom prípade nemá naša spoločnosť snahu zákazníka zavádzať. V prípade nejasností zákazníkom veľmi radi vysvetlíme podrobnosti našej „Prémium“ ponuky, a to či už prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, taktiež je táto ponuka detailne popísaná v našich obchodných podmienkach. Tovar od zákazníkov nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť.

    Za prípadné komplikácie sa Vám ospravedlňujeme.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nie dobra komunikácia s personálom,nebola ochota zmeniť fakturačné údaje...

    musíte si poriadne rozmyslieť čo chceťa ,omyl neuznajú iba ak vrátite tovar...

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. rs
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 14.08.2019 v poobedňajších hodinách sme od Vás obdržali objednávku vytvorenú v sekcii pre konečného spotrebiteľa (súkromnú osobu). Z dôvodu nesprávne vytvorenej objednávky neboli v systéme zaevidované fakturačné údaje potrebné pre vystavenie faktúry na firmu.
    V súvislosti s nastavením nášho systému, žiaľ, do takto vytvorenej objednávky nie je možné dodatočne doplniť potrebné fakturačné údaje, o čom sme Vás informovali v telefonickom rozhovore.
    V prípade záujmu o nákup na firmu u nás platia individuálne podmienky a ceny ktoré sú uvedené na našej stránke v sekcii Pre Firmy. V tomto prípade je, pre správne vytvorenie objednávky, potrebné po vložení tovaru do košíka zvoliť možnosť „Nákup na firmu“ a pokračovať ďalej podľa inštrukcií na stránke.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • import telefón
    • nemôže kúpiť na spoločnosť

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. firma,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 29.07.2019 sme od Vás obdržali objednávku vytvorenú v sekcii pre konečného spotrebiteľa, ktorý bola ešte ten istý deň na základe Vašej žiadosti prostredníctvom telefonického rozhovoru zrušená.
    Naša spoločnosť ponúka aj možnosť nákupu tovaru na firmu, v tomto prípade platia individuálne podmienky, ktoré sú uvedené na našej stránke v sekcii Pre Firmy. V tomto prípade je potrebné po vložení tovaru do košíka zvoliť možnosť „Nákup na firmu“ a pokračovať ďalej vo vytváraní objednávky podľa inštrukcií na stránke.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade nejasností, alebo ak by ste čokoľvek potrebovali, sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ceny
    • Nemožnosť si nechať poslať tovar na poštu abo zásielkovňu.
    • Služba Prémium zavádza.

    Služba Prémium vôbec nie je taká ako to znie z toho slova. Kupujúcim dôrazne odporúčam tento obchod obísť a pridať ich web do firewallu medzi zablokované stránky (ako som to spravil ja) a nakúpiť radšej inde, hoc o pár € viac. Obchod by sa mal hanbiť za tú službu, ktorá je len dlhodobé prenajatie tovaru. FUJ.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. nn,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Tovar doručujeme prostredníctvom prepravnej spoločnosti, prípadne je možné zvoliť si taktiež možnosť osobného odberu v našich priestoroch v Košiciach. Chceme sa Vám však poďakovať za podnet, ktorý by sme do budúcnosti určite zvážili.

    Naša spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť rozhodnúť sa, či o službu "Prémium" majú záujem, alebo nie. Ponúkame možnosť vytvorenia objednávky aj bez využitia tejto služby, rozhodnutie nechávame na zákazníkovi.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dobrá komunikácia
    • mobil nebol zo Slovenskej distribúcie, ako som bol mailom uisťovaný
    • krátky manuál v rumunštine
    • chýbajúca ihla sim
    • viditeľne porušená bezpečnostná nálepka teda krabica bola otváraná!
    • pri vrátení tovaru mi neponúkli možnosť druhého mobilu bez závad

    obchod by mal odkontrolovať neporušenosť krabice, tak, aby originálne zapečatený tovar od výrobcu došiel až k spotrebiteľovi

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Juraj Č. Košice,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Ponúkame tovar európskej distribúcie, danú informáciu uvádzame aj na našej internetovej stránke a spolupracujeme s najprestížnejšími európskymi dodávateľmi, samozrejme tovar obsahuje aj slovenské menu. Tovar je originál zabalený priamo od dodávateľa (výrobcu), niektoré kusy sú náhodne kontrolované našimi skladníkmi, či obsahujú všetko príslušenstvo ako uvádza náš dodávateľ. Manuál v papierovej podobe by malo obsahovať každé jedno balenie (taktiež mobilný telefón by mal obsahovať manuál v el. verzii), akonáhle ste nás kontaktovali o neobdržaní manuálu, tak Vám bol obratom odoslaný. Ihla mala byť súčasťou balenia a danú nezrovnalosť preverujeme aj u nášho dodávateľa, nakoľko sa nám to ešte nestalo. Urobíme všetko preto, aby sa to viackrát neopakovalo. Dňa 21.05.2019 sme prijali tovar na odstúpenie od zmluvy a dňa 24.05.2019 Vám boli odoslané peniaze naspäť na Vaše číslo účtu, ktoré ste uviedli.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodatková služba "Prémium" je prenájom už zakúpeného výrobku , čo nie je exiplicitne pri tejto ponuke uvedené !

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o službu „Prémium“ alebo o danú službu záujem nemajú. Naša spoločnosť ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk