Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodacia doba úplne nekorešponduje s danými informáciami na stránke bestcena.sk a ja dúfam, že mobilný telefón príde zvolenej značky, akú som si zvolila.......
    • Komunikácia je slabá, neviem z akého dôvodu udali číslo mobilného telefónu, pretože absolútne neprijímajú hovory. Sem tam je obsadzovací tón, čo vnímam ako ,prijímanie hovorov od iných klientov,. Pevná linka na fb stránke neexistuje,.... Všetko vypovedá o tom, že firma je maximálne neseriózna.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás dlhšie dodacie doba určitých zákaziek, problém by sa mal postupne zlepšovať k bežnému a avizovanému stave. Ospravedlňujeme sa.

    Máme nové telefonické spojenie, vďaka ktorému by sme mali byť aj viac a ľahšie dostupní. Pôvodný neumožňovalo obslúžiť viac zákazníkov naraz.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Nebola zaslana faktura k objednavke.
    Telefonicke spojenie - nemozne
    Mail - neodpovedaju na to co sa pytate.
    Rozhodne neodporucam
    Dorucovacia doba udava 2-3 dni, v skutocnosti 2 tyzdne (a ziadny mail o predlzenej dodacej dobe)

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ospravedlňujeme sa za dlhšie dodacie dobu. Doklad nájdete vždy v zásielke s produktom. Ak by nedopatrením chýbal, radi Vám ho kedykoľvek pošleme v elektronickej podobe.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pevná linka chybné číslo, nedá sa dovolať.
    • Cez FB stránku som našiel mobilný telefón, ale ten žiaľ tiež nikto nezdvihol ani nevolal späť.
    • Tovar bol písaný, že je skladom a ani po týždni neprišiel a ani žiadna info, či vôbec bude.

    Žiadna komunikácia s obchodom, žiadne info o objednávke až keď som napísal po týždni, že ruším objednávku, odpísali, že objednávka je zrušená. Tak si myslím, že tovar vôbec nemali.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Naša zákaznícka podpora je k dispozícii každý pracovný deň. V prípade, že sa nedovoláte prosíme o trpezlivosť, zvlášť v niektorých dňoch majú kolegyne veľké množstvo hovorov. Prípadne Vám radi zodpovieme dotaz na našom emailu či via Facebook Messenger.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlha dodacia doba. Manuál nebol v slovenčine.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Všetky manuály sú dnes v elektronickej podobe u produktov. Ak budete potrebovať pomôcť s jeho nájdením, sme radi k dispozícii.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Nedodržanie dodacích lehot
    • Zavádzanie zakaznika
    • Nulová komunikacia
    • Bez reakcie na otazky

    Radšej nie...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar po 10 dňoch nebol dodaný, platba musela prebehnúť predom, na dobierku neakceptovali. Neodporúčam odkliknúť prémiovú službu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    V prípade služby premium máte na výber zo všetkých platobných možností. Teda platba kartou (via GoPay), bankový prevod a dobierka. U bankového prevodu je nutné počkať na pripísanie platby a teda môže dôjsť k omeškania.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Po prečítaní recenzií som si dávala výrazný pozor na nezakliknutie a nevyužitie premium služby, avšak v maily, ktorý potvrdzoval objednávku som bola informovaná, že službu som využila. Objednávku som stornovala, opätovne objednala a opäť nejakým "zázrakom" bola využitá aj premium služba.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Máte možnosť zvoliť aj bez premium služby. Ale našich služieb sa nemusíte obávať. Na slovenskom trhu pôsobíme už od roku 2006.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri objednávke mali dodanie do 2-3 dní. V prípade, že to bude trvať dlhšie uviedli, že budú zákazníka kontaktovať, čo neurobili. Objednávku som po piatich dňoch zrušil. Určite neodporúčam tento obchod.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ospravedlňujeme sa za omeškanie u Vašej objednávky. Bohužiaľ došlo k mimoriadnej chybe, ktorá nás veľmi mrzí.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Cena
    • Dodacia lehota je klamlivá
    • Balik sa mi stale nedoručil

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Podľa čísla objednávky vidím, že nakoniec všetko v poriadku dorazilo. Ospravedlňujeme sa za meškanie, ktoré určite nie je bežné a oneskorenie nás mrzí. Snáď Vám aspoň telefón bude dobre slúžiť.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Treba dobre čítať obchodné podmienky!

    Nájdite si tovar radšej na inej stránke..

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Rozhodne je vždy správne čítať obchodné podmienky. Ale tých našich sa určite báť nemusíte. Správame sa veľmi prozákaznícky. Sme tu na trhu vyše 10 rokov a mnoho našich zákazníkov sa k nám pravidelne vracia.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nízke cenu
    • Zavádzajúce obchodné praktiky

    V priebehu "nákupného" procesu som bol bez upozornenia presmerovaný nie na nákup, ale na prenájom, s čím zásadne nesúhlasím. Obchod to označuje ako službu Premium a teda výhodu.
    Výhodu zrejme hlavne pre obchod, keďže sa takto elegantne zbavuje daňovej povinnosti.
    Na stránke sa uvádza, že prémiové služby poskytujú dopravu zadarmo, predĺženú záruku, rýchle vybavenie reklamácie a možnosť vrátenia kedykoľvek, nič viac!
    No a práve ten posledný bod by mal hovoriť o tom, že nejde o kúpu, ale iba prenájom, ale povedzte mi, kto by to takto pochopil?
    Nebol som vopred upozornený, že tovar mi bude iba prenajatý.Považujem to za klamlivú obchodnú praktiku, pretože ste mi obchod zámerne opomenul oznámiť podstatnú informáciu, ktorú priemerný spotrebiteľ potrebuje vedieť a ktorá môže zapríčiniť, že spotrebiteľ urobí rozhodnutie o obchodnej transakcii, ktorú by inak neurobil.
    Takto ponúkanú službu Premium považujem za pasívne opomenutie pri ponuke a predaji ako aj porušenie práv spotrebiteľa podľa 250/2007 §8 Z.z. o Ochrane spotrebiteľa.
    Iné by to bolo v prípade, kedy by som pol o takejto forme služby explicitne upozornený.
    No časti týkajúcej sa prenájmu tovaru som nevenoval pozornosť, veď ja som si tovar plánoval kúpiť a nie prenajať.
    Všetci, čo ste si objednali cez službu Premium v domnení, že ponúka iba výhody - NIE JE TO TAK. V skutočnosti ste si tovar len prenajali a nie ste jeho majiteľmi.
    Nie je to spomenuté ani pri objednaní, ani pri potvrdení objednávky a dokonca ani pri doručení tovaru.
    Všade sú len odvolávky na súhlas s obchodnámi podmienkami. Ak obchod argumentuje tým, že si každý má možnosť vybrať a všetko je v OP - NIE JE TO TAK. Podľa zákona by mala byť služba jasne a zrozumiteľne vysvetlená už v procese objednávky, navyše ak na ňu nekliknete pri poštovnom, donúti vás ju vybrať pri procese platby ako jedinú platobnú metódu okrem prevodu na účet.
    Telefonicky som dostal informáciu popisujúcu výhody služby Premium. Problém však je, že aj táto informácia je v rozpore s ich vlastnými Obchodnými podmienkami.
    INFORMÁCIA: "Napriek tomu, že sa jedná o formu prenájmu nie ste v užívaní zariadenia nijako obmedzovaní, môžte ho podľa vlastného uváženia predať či podarovať ďalej, zariadenie od Vás nebudeme žiadať v budúcnosti vrátiť."
    Z OBCHODNÝCH PODMIENOK:
    "5.9 Nájomca nie je oprávnený Predmet nájmu scudziť, založiť, prenajať, požičať inej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prenajímateľa."
    "5.13 Nájomca je povinný informovať Prenajímateľa o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Predmetu nájmu a Služieb, ktoré môžu mať zásadný význam pre užívanie Predmetu nájmu a riadne poskytovanie Služieb. Predovšetkým je Nájomca vždy do 15.02. každého kalendárneho roka trvania Zmluvy povinný informovať Prenajímateľa o technickom stave Predmetu nájmu podľa stavu ku koncu predchádzajúceho kalendárneho roka, a to vyplnením online formulára, ktorý sa nachádza na Webe, alebo vytlačením a doručením vyplneného formulára na adresu Obchodného zástupcu." - NA WEBE ŽIADEN FORMULÁR ANI NIE JE
    12.1 "V rámci posledného 13. mesiaca trvania Zmluvy sa Nájomca môže rozhodnúť, či Zmluvu ukončuje a vtedy musí buď vrátiť Predmet nájmu Prenajímateľovi alebo si Predmet nájmu odkúpi za aktuálnu cenu Predmetu nájmu (AC). "
    Ak máte predmet prenajatý, podľa zákona obchod nemusí akceptovať vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu či vybaviť reklamáciu do 30 dní - je to na ich dobrej vôli.

    Nebyť iných recencezií, ani by som si to nevšimol, hoci som si aj prečítal rozsiahle obchodné podmienky, ktoré majú cca 90 normostrán!
    Keby som si nebol prečítal OP, tak by som nebol o ničom vedel a s objednávkou by som bol spokojný.
    Otázkou však je, či to stojí za tú neistotu. Stratil som iba zbytočne veľa času - keby bolo jasne uvedené, že bez Premium sa nedá objednať, tak by som to neriešil a išiel ďalej.
    Navrhoval som, že by som odstúpil od pôvodnej zmluvy a na doručený tovar dohodol kúpnu zmluvu s tým, že by som prípadne doplatil dopravné náklady.
    Dostal som odpoveď, že jediná možnosť je objednávku zrušiť a tovar objednať znova.
    Musím však uznať, že s odstúpením od zmluvy nebol problém, jediné čo som musel urobiť, bolo vypísať doklad o odstúpení od zmluvy a zaslať tovať na českú adresu.
    Kontakty zo stránky som však nemohol v spätnej zásielke použiť, tak som použil kontakty zo stránky bestcena.cz. čo sa v podmienkach o odstúpení vôbec nespomína

    Navrhujem aby by Heureka takéto obchody ani neponúkala vo výbere, alebo upozorňovala o inej forme ponuky tovaru ako kúpe.
    Znižuje to dôveryhodnosť celého systému a hlave visačky Overené zákazníkmi.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    naša spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť slobodne sa rozhodnúť, či majú záujem o ponuku „Prémium“, alebo si želajú objednať tovar bez tejto služby. V žiadnom prípade nemá naša spoločnosť snahu zákazníka zavádzať. V prípade nejasností zákazníkom veľmi radi vysvetlíme podrobnosti našej „Prémium“ ponuky, a to či už prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, taktiež je táto ponuka detailne popísaná v našich obchodných podmienkach.

    Na SK fungujeme viac ako 10 rokov a nikdy sme nepoškodili žiadneho z našich zákazníkov. Ak by to tak bolo, určite by ste sa o tom mal možnosť už dávno dočítať v médiách. Naše služby sú úplne korektné, prozákaznícky orientované a pochopiteľne sú aj v súlade s legislatívou.

    Sme radi, že ste bol aspoň spokojný s odstúpením od zmluvy, na ktoré majú samozrejme právo všetci naši zákazníci.
    Trebárs Vás aj tento náš prístup presvedčia o našom serióznym prístupe.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Je to nebezpečne zavádzajúci "obchod". V podstate vás v priebehu "nákupného" procesu navedú nie na nákup, ale na prenájom.
    Long story short: Objednal som smartphone. Keď ani po týždni nedošiel, zavolal som im. Na druhý krát zdvihla pani a povedala, že objednávku eviduje, ale že nebola odoslaná. Tak som si preklepol "obchod". Keď som si následne dal dokopy, ako vyzeral "nákupný" proces, uvedomil som si, že ma naviedli nie na nákup, ale na prenájom zariadenia. Tak som im zavolal znovu a moje podozrenie sa potvrdilo. Mobil som si nekúpil, ale prenajal na dva a pol roka! Podarilo sa mi stornovať objednávku, ale peniaze mi zatiaľ neprišli späť. Ak mi neprídu, tak budem aktualizovať tento komentár a určite aj medializovať, lebo na takých šmejdov nič iné neplatí.

    PS: Bolo by fajn, ak by Heureka takéto obchody neponúkala vo výbere. Znižuje to dôveryhodnosť celého systému a hlave visačky Overené zákazníkmi.
    PS2: Ak by niekoho z Bestcena napadlo reagovať na tento komentár, že veď to máme v obchodných podmienkach, tak vedzte, že na to máme legislatívu a zavádzanie je v nej jasne definované.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás Vaše negatívná skúsenosť. Rozhodne nie je naším cieľom zákazníka akokoľvek poškodzovať. Naše služby už poskytujeme cez 12 rokov. To je veľmi dlhá doba. Za túto dobu sa nikde sa nedočítate, že by sme naše slovenské zákazníkov akokoľvek poškodili. Služba je samozrejme úplne legálne a korektná.

    Na stornovania objednávky či vrátenie do 14tich dní máte samozrejme nárok. Vaše financie Vám budú vrátené v najbližšej možnej dobe, nemusíte sa obávať.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Po zaplatení tovaru mi poslali gmail že je zaplatené a odvtedy až do upozornenia z mojej strany že čo je s tovarom vôbec nekomunikovali!!! Absolútna nespokojnosť,na tie kladne recenzie čo majú u mňa všetko zle!!!

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Je nám ľúto, že Vaša objednávka nedopadla podľa Vašich ani našich predstáv. Sme plne k dispozícii v pracovných dnes na telefónoch, emailoch i Facebooku.

    Ospravedlňujeme sa za problémy a veríme, že budeme môcť niekedy v budúcnosti chybu napraviť.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Mailové potvrdenie objednávky ako aj obchod neprehľadné....
    Tovar meškal a neprišlo žiadne info.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ospravedlňujeme sa za problémy s rýchlosťou dodania, ktorá sa v týchto komplikovaných dňoch môže o niečo pretiahnuť. Nie vždy bohužiaľ túto rýchlosť dokážeme ovplyvniť.

    Ďakujeme napriek tomu za Vašu objednávku a prajeme Vám, nech telefón slúži čo najlepšie.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Čas dodania nebolo to 3 dni od zaplatenia

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ospravedlňujeme sa za problémy s rýchlosťou dodania, ktorá sa v týchto komplikovaných dňoch môže o niečo pretiahnuť. Nie vždy bohužiaľ túto rýchlosť dokážeme ovplyvniť. Ďakujeme napriek tomu za Vašu objednávku a prajeme Vám, nech telefón slúži čo najlepšie.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia so zákazníkom, nedvihali telefón keď som sa chcel informovať prečo zásielka toľko trvá, ani na mail neodpísali. Proste nikdy viac Best cena. Nemali by vôbec sa tým živiť keď nevedia ako nato. A už vôbec žiadna starostlivosť o zákazníkov ani keby napísali ze to príde vtedy a vtedy a nie ze z pôvodných 3 dní napíšu 5 a potom po 10 dňoch sa ani neozvu.....

    Nemali by vôbec obchodovať. Nech zatvoria obchod keď nevedia v tom chodiť

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Je nám ľúto, že sme Vás takto sklamali. Bohužiaľ v súčasnej dobe môže u niektorých zákaziek dôjsť k omeškania, ktoré nedokážeme ovplyvniť, ani spoľahlivo predikovať.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil ani po 10 dnoch, telefon nikto nedviha.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku. Mrzí nás vzniknutá oneskorenie. Napriek tomu sme Vám k dispozícii vo všetkých pracovných dňoch na telefónoch, emailoch i Facebooku.

    Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Tu sa zrejme jedná o preklep. Ďakujeme za Vašu objednávku aj spätnú väzbu.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    trvalo 4 pracovne dni od zaplatenia kartou online kym bol tovar odovzdany dopravnej spolocnosti, napriek tomu ze na stranke pisali ze expeduju do 24 hodin, a ani to nebolo komunikovane, ze moze dojst k zdrzaniu

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás komplikácie spôsobené oneskorením v doručení.
    Bohužiaľ sa v týchto dňoch môže občas vyskytnúť. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.
     
    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedodany tovar

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    U Vašej objednávky vidíme úspešné doručenie. Sme radi, že všetko nakoniec dobre dopadlo. Ospravedlňujeme sa za meškanie a ďakujeme za Vašu trpezlivosť.
     
    team Bestcena.sk