Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod vypísal na stránku,že skončil svoju činnosť z dôvodu nedostatku financií. Škoda, len že ja som už za tovar zaplatila. Takže ani netuším, či sa mi nejaké peniaze aj vrátia späť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar mi bol doruceny ,avsak z predlzenej zaruky je nakoniec zaruka nulova kedze obchod ukoncil svoju cinnost.....

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pýtal som sa ohľadom oficiálneho prejadacu Huawei ci je daný produkt dostupný aj na SK.

    Oni mi povedali ze telefóny museli byť dovezene cez šedý trh - lebo Huawei p40 5g verzia sa u nás na Slovensku ani nepredáva..
    Tak som moje rozhodnutie zmenil a kúpil iný telefon z Nay.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nebol dodaný ani za 11 dní

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod zrusil svoju cinnost o ktorom sa zakaznik dozvie iba z nefungujuceho webu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chodia mi maily na ohodnotenie obchodu , no tovar stale nedodali .
    FYI - preslo uz skoro 12 dni ...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Najhorsi obchod na svete. Zla komunikacia a zavadzanie. Otrasne

    Najhorsi obchod na svete. Zla komunikacia a zavadzanie. Otrasne

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku a ospravedlňujeme sa Vám za meškanie.
    Vidím, že telefón už dorazil. Veríme, že Vám bude dobre slúžiť.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za omeškanie.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Doba dodania-Objednávka zo dňa 19.10.2020

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku a ospravedlňujeme sa Vám za meškanie. Veríme, že bude vybraný telefón dobre slúžiť.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar zatial nedorazil - 10 den

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Ďakujeme za Vašu objednávku a ospravedlňujeme sa Vám za meškanie.
    Vidím, že telefón už dorazil. Veríme, že Vám bude dobre slúžiť.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za omeškanie.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar svieti, že je na sklade a za týždeň nič. Museli ho najprv asi oni objednať.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme za Vám zdržanie Vašej objednávky. Pracujeme na zlepšenie.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, ktorý ponúkajú ako "na sklade" zrejme nemajú. Čakám už vyše dvoch týždňov. Evidentne to čo majú v logu "rýchlosť a kvalita" nefunguje.
    • Mám pocit, že nekonajú korektne. Asi by bolo lepšie informovať zákazníka pravdivo - nezavádzať.

    Pokiaľ máte čas čakať na doručenie zásielky aj 2 - 3 týždne a možno aj viac, tak vrelo odporúčam.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme za Vám zdržanie Vašej objednávky. Vidím, že baličiek už dorazil, snáď Vám bude vybraný telefón dobre slúžiť.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolutne slaba komunikacia obchodu,reagovali len vtedy ked som ich ja kontaktoval,nakoniec po 4 dnoch som objednavku zrusil nakolko nie su schopni poslat tovar na dobierku,ale iba na platbu vopred,co ale pri objednavke mi neukazalo a umoznilo objednat na dobierku.
    absolutna nespokojnost,už nikdy cez nich nebudem kupovat.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    V nákupnom košíku sú dostupné všetky platobné metódy - platba platobnou kartou online, dobierka, bankový prevod a možnosť splátok.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Obchod píše skladom dodanie do štyroch pracovnich a mobil na 9-10 deň ešte nedorazil beriem to ako zavádzanie zákazníka .

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme za Vám zdržanie Vašej objednávky. Vidím, že baličiek už dorazil, snáď Vám bude vybraný telefón dobre slúžiť.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Hned na zaciatku zavadzaju so zvyhodnenou premiovou ponukou ked pri nakupe to odznacite netusite co to vlastne je az potom som sa docitala ze ta vec vam vlastne nepatri mate ju niejak prenajatu a chapem preco by si tovar niekto chcel prenajat ,tak som radsej obratom zrusila bez problemou objednavku.Inak v podstate obchod ako taky zly nemusi byt to som sa uz nedozvedela koli tomuto

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň,

    naša spoločnosť ponúka zákazníkom možnosť slobodne sa rozhodnúť, či majú záujem o ponuku „Prémium“, alebo si želajú objednať tovar bez tejto služby. V prípade nejasností zákazníkom veľmi radi vysvetlíme podrobnosti našej „Prémium“ ponuky, a to či už prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, taktiež je táto ponuka detailne popísaná v našich obchodných podmienkach.
    Na SK fungujeme viac ako 10 rokov a nikdy sme nepoškodili žiadneho z našich zákazníkov.

    Sme radi, že ste bola aspoň spokojna s odstúpením od zmluvy, na ktoré majú samozrejme právo všetci naši zákazníci.
    Trebárs Vás aj tento náš prístup presvedčia o našom serióznym prístupe.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • cena
    • Komunikatívna a ochotná pani v call centre
    • tovar poslaný na dobierku nie je Váš po zaplatení dobierky, ale ste len jeho NÁJOMCOM. Pozorne si prečítať druhú časť obchodných podmienok.
    • Dlhé obch. podmienky
    • Neinformovanie , čo stratíte so službou "premia"
    • Dlho nedvíhajú telefón

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Máte možnosť zvoliť aj bez premium služby. Ale našich služieb sa nemusíte obávať. S nimi získate dopravu zadarmo, predĺženú záruku na 27 mesiacov a možnosť telefón kedykoľvek vymeniť za nový. Na slovenskom trhu pôsobíme bez akýchkoľvek problémov so službou už od roku 2006.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi stale nebol doruceny ani po 11 dnoch a bol skladom, ziadna odpoved na maily

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    V systéme vidím expedíciu produktu 3. deň od objednania (trackovací číslo 20090272419).
    Je možné, že došlo k nezastihnutí kuriérom apod. Akonáhle dostanete trackovací číslo a zásielka stále nie je u Vás,
    sme Vám vždy radi nápomocní s nájdením zásielky.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktory bol najskor skladom, aj napriek zaplateniu dopredu, na druhy den zmizol z ponuky. Na slovenskom telefonnom cisle nikto nedviha, skusane mnohokrat. Na mail reagovali, dokonca paralelne viacere, ale kazda mala inu protichodnu odpoved.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Bohužiaľ niektoré produkty máme len v obmedzenom množstve. Pokiaľ ide o posledný kus, je práve objednávkou automaticky stiahnutý z ponuky, aby nedochádzalo k jeho ďalším objednávkam, ktoré nemôžeme vykryť. Budeme radi, ak si z našej ponuky vyberiete čokoľvek ďalšieho.

    Máme nové telefonické spojenie - +421 2/222 007 22, vďaka ktorému by sme mali byť aj viac a ľahšie dostupní. Pôvodný neumožňovalo obslúžiť viac zákazníkov naraz.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • cena
    • tovar objednany 29.6. nebol doruceny do dna 15.7., kedy sme sa ozvali na to, kedy uz bude vopred zaplatena objednavka v hodnote 283 eur dorucena, pricom tovar maju stale skladom.
    • napisali, ze sa stala niekde chyba, ale urgentne tovar predavaju prepravcovi. no uz 5 dni po tom sa stale nic nedialo, momentalne dokonca neodpovedaju na spravy a zaplatena objednavka neprichadza.
    • mailom sme stornovali objednavku a ziadali okamzite vratenie penazi. ak sa tak nestane do 3 dni, budeme situaciu riesit cez SOI, pripadne inou cestou.

    neodporucam obchod, je nemozne, aby vopred zaplateny tovar, ktory je skladom, takmer cely mesiac nebol doruceny a obchod nereagoval na vyzvy.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás dlhšie dodacie doba určitých zákaziek, problém by sa mal zlepšovať k bežnému a avizovanému stavu.
    Ospravedlňujeme sa. Vaše financie sú už u Vás.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • produkt bol doručený
    • dlhé dodanie - namiesto 2-3 pracovných dní to boli takmer 2 týždne
    • zlá komunikácia s obchodom - nedvíhali telefón, veľmi slabé odpisovanie na emaily, bál som sa či mi tovar vôbec nepríde

    Vyskúšal som 1.krát nakupovať v tomto eshope ale viac tak neurobím.
    Veľmi slabá zákaznícka podpora - nedvíhali telefóny (volal som niekoľko krát - mali obsadené a naspäť nevolali). Na emaily odpovedali automatizovane, nevedel som či mi produkt vôbec dorazí, keď mi prišiel uľavilo sa mi, ale bojím ako by som s nimi riešil prípadnú reklamáciu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás dlhšie dodacie doba určitých zákaziek, problém by sa mal postupne zlepšovať k bežnému a avizovanému stavu. Ospravedlňujeme sa.

    Máme nové telefonické spojenie - +421 2/222 007 22, vďaka ktorému by sme mali byť aj viac a ľahšie dostupní. Pôvodný neumožňovalo obslúžiť viac zákazníkov naraz. V prípade potreby reklamácie sme Vám na našich kontaktoch plne k dispozícii.

    team Bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar dorazil v poriadku
    • Dobra cena
    • Viac nic....
    • Neskutočne dlhy cas doručenia...z deklarovanch 3 dní a tovaru "na sklade"boli dva týždne.
    • Tovar zaslaný az po urgencii po 10 dnoch.
    • Faktura za tovar nepribalena...
    • Na zákaznícku linku sa dovolat je maly zazrak....
    • Raz a uz radsej nikdy...
    • Netusim ako riesia pripadne reklamacie...

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Mrzí nás dlhšie dodacie doba určitých zákaziek, problém by sa mal postupne zlepšovať k bežnému a avizovanému stavu. Ospravedlňujeme sa. Máme nové telefonické spojenie, vďaka ktorému by sme mali byť aj viac a ľahšie dostupní. Pôvodný neumožňovalo obslúžiť viac zákazníkov naraz.

    V prípade potreby reklamácie sme Vám na našich kontaktoch plne k dispozícii.

    team Bestcena.sk