Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Neochota
    • Komunikacia
    • Zavádzanie zakaznikov
    • Dĺžka dorucenia

    Objednala a zaplatila som si mobil 7.11 no chcela som ho bez sluzby premium a aj tak pri konecnej platbe kartou online sa automaticky zaskrtlo aj premium. Následne som hneď kontaktovala eshop aby mi to zmenili v objednávke pretože som nemala záujem o prenájom mobilu. Kedze to neboli ochotni opravit musela som rusit objednavku a cakat na peniaze spat (bolo zaujimave ze ked som rušila objednavku prisiel mi mail o tom ze tovar uz mam ODOSLANY) a nasledne si to znova objednat a zaplatit bankovým prevodom. Toto všetko trvalo jeden týždeň a aj druhá platba. Týždeň potom som čakala na odoslanie tovaru a nič. Zaslali mi ho teda až o dva a pol týždňa. Urcite ma presvedcili ze nie su taký ,,BEST,, ako sa prezentuju takže žiaľ neodporúčam tento obchod
    O tom čo je to vlastne služba premium sa nikde nedocitate

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Veronika,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 07.11.2018 sme obdŕžali objednávku na mobilný telefón, kde bola zaškrtnutá aj daná služba. Následne sme niekoľkokrát spoločne komunikovali ohľadom Vami vytvorenej objednávky. Nakoľko ste nemali záujem o danú službu, tak objednávka bola ešte v rovnaký deň 07.11.2018 stornovaná a peniaze Vám boli dňa 07.11.2018 poukázané naspať na Vaše číslo účtu, ktoré ste nám uviedli v e-maily, keďže objednávka bola uhradená prostredníctvom platobnej karty. Prosím Vás viete nám preposlať e-mail, kde ste obdŕžali informáciu, že tovar Vám bol dňa 07.11.2018 odoslaný? Nakoľko neevidujeme danú e-mailovú a ani telefonickú komunikáciu o odosielaní tovaru v daný deň. Dňa 09.11.2018 sme prijali novú objednávku a dňa 12.11.2018 sme zaevidovali platbu. Následne sme Vás kontaktovali dňa 13.11.2018 prostredníctvom e-mailu s ospravedlnením, že došlo ku chybe na sklade a doručenie tovaru sa oneskorí. Potom sme Vám písali ďalší e-mail dňa 16.11.2018 kde bol uvedený aj termín expedície Vašej objednávky, kde sme sa Vás pýtali, či ste ochotná ešte počkať za daným tovarom, alebo si želáte objednávku stornovať a platbu poukázať naspäť na Vaše číslo účtu. Taktiež sme Vám telefonovali na tel. číslo, ktoré bolo uvedené v objednávke (telefónny kontakt nebol uvedený na Vás), kde sme sa opäť ospravedlnili a obdŕžali informáciu, že o daný tovar je naďalej záujem a tovar môžeme odosielať. Tovar Vám bol odoslaný dňa 19.11.2018 s doručením na 20.11.2018.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar neprišiel ani po týždni napriek tomu ze keď som ho objednal bol na sklade.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Tata,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Naša spoločnosť Vás informovala o meškaní dodávky tovaru z dôvodu chyby, ktorá nastala na sklade. Následne bola Vaša objednávka stornovaná na základe telefonického rozhovoru, nakoľko Vám nevyhovovala dodacia doba.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod mi omylom zaslal iny tovar a nebol schopny urgentne napravit svoju chybu. Objednany tovar ani po zatial 7 pracovnych dnoch nemam doma.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Lydia,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, došlo ku chybe na sklade. Ohľadom Vašej reklamácie (obdržanie nesprávneho modelu) sme spoločne niekoľko krát komunikovali. Objednali sme Vám výzdvih tovaru u prepravnej spoločnosti na základe dohody. Správny model máme pre Vás rezervovaný, akonáhle obdržíme od Vás nesprávne doručený tovar, tak obratom Vám bude odoslaný správny model.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    Vystavená faktúra nesplňa naležitosti podľa učt.zákona

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 08.11.2018 sme prijali objednávku na súkromnú osobu, kde ste si zvolili možnosť „Prémium“. Faktúru nie je možné dodatočne prerobiť zo súkromnej osoby na právnickú osobu (firmu). Faktúra spĺňa náležitosti podľa zákona. Samozrejme, ak s našimi službami / tovarom / faktúrou nie ste spokojný, tak môžete odstúpiť od zmluvy do 15 kalendárnych dni od prevzatia tovaru a následne Vám budú vrátené peniaze v plnej výške (nepoškodený tovar, komplet príslušenstvo) naspäť na Vaše číslo účtu.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia ohladne mojej objednavky bola velmi neprofesionalna, viac menej som vobec nemal prehlad co sa s nou deje. Asi tyzden po objednavke, som dostal spravu ze moja objednavka bola zrusena, pretoze som ju odmietol prevzat. Avsak k ziadnemu dorucovaniu nikdy nedoslo, nikto ma ani nekontaktoval. Navyse, hned po zruseni objednavky som volal do obchodu s tym ze ja mam o objednavku zaujem, akurat mi nebola nikdy dorucena. Bolo mi povedane, ze to nie je mozne, a ze si musim objednavku vytvorit nanovo. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked som zistil, ze ten isty smartphone uz teraz ponukaju o 70 EUR drahsie. Takze mi je vlastne jasne preco moja objednavka zo strany obchodu bola zrusena.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Michal,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 31.10.2018 sme prijali od Vás objednávku na mobilný telefón. Tovar Vám bol odoslaný dňa 02.11.2012 s doručovaním na 05.11.2018, nakoľko 03-04.11.2018 bol víkend. E-mail ohľadom doručovania Vám bol odoslaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na Váš e-mail uvedený v objednávke, ale taktiež aj od našej spoločnosti Vám bol odoslaný odkaz na sledovanie zásielky, aby ste mali prehľad, kde sa aktuálne Vaša zásielka nachádza a v prípade potreby, aby ste mohli kontaktovať aj kuriérsku spoločnosť (kuriéra). E-maily ohľadom doručovanie Vám boli odoslané dňa 02.11.2018 a 05.11.2018. Podľa dostupných informácií sa Vám kuriérska spoločnosť pokúšala objednaný tovar doručiť, avšak doručovaný tovar ste odmietli prevziať. Daná informácia je zaznamenaná aj u prepravnej spoločnosti. Dňa 07.11.2018 sme Vám písali e-mail, že objednávka bola stornovaná. Odmietnutý tovar sa vrátil ku nám a bol automatický priradený ku inej objednávke. Ceny na našej stránke sa automatický menia v závislosti od viacerých faktorov.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod sa snaží zarobiť na nepozornosti kupujúcich.
    • Tovar nepredáva ale požičiava do dlhodobého prenájmu POZOR

    ROZHODNE NEODPORÚČAM ÚMYSEL OKLAMAŤ SPOTREBITEĽA

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Braňo,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Naši zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní elektronickej objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Naša spoločnosť sa nesnaží oklamať spotrebiteľa, práve naopak, ponúka zákazníkovi možnosť rozhodnúť sa.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 3 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    30 %

    • jedinou "vyhodou" bola vcelku viac-menej ochota obchodu vratit spat platbu, a stornovat tak objednavku.. (aj ked to nemozno povazovat za vyhodu, taketo spravanie ma byt absolutny standard nie "vyhoda"..)
    • neuvádza jasne, zretelne a prehladne, ze kliknutim na tlacitko "vyberam si 27-mesacnu zaruku" tovar nekupujete do vlastnictva, ale zaplatite jeho plnu cenu a zariadenie mate len v "prenajme"..
    • obchodne podmienky su uplne zbytocne rozsiahle a rozvlacne pisane, znacne neprehladne, vsetky odseky jednym pismom - zrejme so zamerom odradit od citania..
    • v procese objednavky je zakaznik uvedeny do omylu tlacitkom "kupit so zarukou 27 mesiacov" (kto by si nevybral predlzenu zaruku ? ) A nasledne je tento "klik" v obchodnych podmienkach doslova "spojeny" s "prenajmom zariadenia".. Takyto postup je podla vsetkeho protizakonny - Zakaznik musi v momente objednavky jasne a jednoznacne vediet ak plati na uver, ako dlho bude splacat, ake je RPMN a dalsie nalezitosti. Ziskat "klik" na tlacitko na zaklade zavadzajucej informacie o 27-mesacnej zaruke je "uvedenie zakaznika do omylu".. otazkou je ci zamerne, alebo nie - to nech si zodpovie kazdy zakaznik sam..

    V pripade tohto eshopu by som si v buducnosti dal velky pozor ci tovar ponuka na predaj, alebo dlhodoby najom (so zaplatenim plnej ceny!!)... A rovnako ci tovar ma realne a skutocne na sklade, alebo po prijati platby ho ide len kdesi zhanat.. Neviem.. moje dojmy su znacne rozpacite..

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru. Tovar sa nachádza na externom sklade. Z daného dôvodu uvádzame pri každom tovare dodaciu dobu 2-3 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky (pre objednávky prijaté do 13:00).

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nie je reálne skladom
    • Génius ponuka - nie je reálny nákup zariadenia, ale prenájom

    o tom, že Génius ponuka platí v rámci obchodných podmienok do sekcie prenájom, nie je vôbec nikde žiadna informácia

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Tovar sa nachádza na externom sklade. Z daného dôvodu uvádzame pri každom tovare dodaciu dobu 2-3 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky (pre objednávky prijaté do 13:00). Zákazníci si môžu zvoliť pri vytváraní objednávky, či majú záujem o kúpu tovaru alebo o dlhodobý prenájom tovaru.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 4 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    50 %

    Pri zistení, že služba Génius je vlastne dlhodobý prenájom telefónu, som svoju objednávku stornovala s tým, že si telefón objednám bez tejto služby, čiže zakúpim. Samozrejme, že bez služby Génius nastávajú komplikácie. Tovar sa dá zaplatiť iba kartou online a práve v tom čase mali technické problémy a kartou sa zaplatiť nedalo. Čiže obchod prišiel o objednávku kvôli tomu, že vymýšľajú hlúposti s nejakým prenájmom.

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    • Treba davat pozor na to ci si to kupujete alebo prenajimate! SLUZBA GENIUS JE PRENAJOM nikde nieje o nej napisane tak davajte pozor
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 5 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • to najhorsie co sa mi na internetovom obchode mohlo stat ze som si objednal prave tu!" tovar mali dorucit do 2-3 prac. dni cize do pondelka najneskor a v pondelok mi pride e-mail ze je to zrusene a posielaju mi 5e poukaz na dalsi nakup. este ze som objednaval na dobierku,ktovie ako by to dopadlo :(
    • zavadzanie zakaznika :(

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie a za chybu na sklade. Kontaktovali sme Vás na druhý pracovný deň, keď sme obdržali informácie o nedostupnosti Vami objednaného tovaru. Následne sme Vašu objednávku na tretí pracovný deň stornovali. Ako ospravedlnenie z našej strany Vám bol odoslaný zľavový kupón na novú objednávku v našom e-shope.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 6 mesiacmi

    Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.4.2 OP Heureka.

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Na tovar som čakala 7 dni a majú písané tovar skladom sú to klamári nikdy viac .

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Zuzi,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Prostredníctvom internetovej stránky www.bestcena.sk sme od Vás prijali objednávku na mobilný telefón. Pri vytváraní objednávky ste si zvolili spôsob platby vopred prevodom na naše číslo účtu „Platba na účet“. Následne sme Vás prosili o vykonanie danej úhrady, aby sme Vám tovar mohli odoslať na Vašu adresu. Platbu sme od Vás žiaľ neobdržali. Z daného dôvodu bola Vaša objednávka stornovaná.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 6 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    • Tovar nemali na sklade aj keď na ich stránke bolo uvedené že ho majú. Nedali mi nič vedieť až keď som sa informoval, že tovar by som už mal mať tak sa mi ospravedlnili a stornovali objednávku, že tovar nevedia zohnať.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Laco,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie a za chybu na sklade. Kontaktovali ste nás na druhý pracovný deň, keď sme obdržali informácie o nedostupnosti tovaru. Následne sme Vašu objednávku stornovali, ale ako ospravedlnenie z našej strany Vám bol odoslaný zľavový kupón na novú objednávku v našom e-shope.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • cena

    Pri objednávke som zadala nákup na firmu a napriek tomu mi bola faktúra doručená na súkromnú osobu. Pri upozornení mi bolo povedané že spätne to nejde zmeniť a mám tovar vrátiť a kúpiť znova. Naozaj nemám čas na to aby som nákup čo mal trvať 2-3 dni aj s doručením riešila ďalej. Týmto spôsobom neodporúčam nákup firmám nakoľko zjavne táto funkcia nefunguje ako má.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Veronika,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 24.05.2018 sme prijali elektronickú objednávku vytvorenú na súkromnú osobu, bez fakturačných údajov ako názov spoločnosti, IĆO, DIČ .... Taktiež aj v konfirmačnom e-maile, ktorý ste obdržali hneď po vytvorení objednávky je uvedená iba súkromná osoba. Faktúru nie je možné dodatočne meniť nakoľko pre súkromné (fyzické) osoby platia odlišné podmienky ako pre právnické osoby (podnikateľov). Tovar je možné samozrejme vrátiť ako sme Vás už informovali a je možnosť vytvoriť objednávku na firmu, kde je potrebné uviesť fakturačné údaje ....

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobre ceny a rýchle dodanie tovaru.

    Kupovala som tu prvý raz a môžem povedať že som milo prekvapena dodaním tovaru a aj komunikácia zo zákazníkmi je príjemna. Nemám nič čo by som mohla vytknúť.

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 7 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Pomalé dodanie , chyby v sklade

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. David,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Vašu objednávku sme prijali 09.05.2018 po 22:00, následne sme čakali na pripísanie platby na naše číslo účtu, nakoľko ste si zvolili spôsob platby „Platba na účet“. Platbu sme zaevidovali 11.05.2018 (piatok). Dodacia doba je cca 2-3 pracovné dni od pripísania platby na naše číslo účtu. Tovar Vám bol odoslaný dňa 15.05.2018 (utorok) s doručením na 16.05.2018 (streda).

    Samozrejme snažíme sa zlepšovať naše služby a doručovať tovar v čo najkratšom čase.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    20 %

    Neviem gde se vzali ze som kupil xaomi,NE KUPIL SOM NIC,ze som pozrel nieco a hned som nakupil?ne nute ludi abi nakupovali!!!

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Danken,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 23.04.2018 o 10:08 sme prijali objednávku na mobilný telefón. Vaša objednávka bola ešte v daný deň vybavená a tovar bol vyexpedovaný zo skladu. Dňa 24.04.2018 bola zásielka z Vašej strany prevzatá na adrese, ktorú ste uviedli. Naša spoločnosť nenúti zákazníkov objednávať u nás tovar, ale samozrejme sme radi, ak sa zákazníci svojvoľne rozhodnú a objednajú tovar práve u nás.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Hodnotenia uzivatelov vyzerali dobre tak som to zariskoval a objednal s pre mna neznameho obchodu Samsung NOTE 8. V objednavke som do poznamky uviedol ze si prosim zaslat balenie s neporeusenymi plombami vyrobcu. Samozrejme ked tovar prisiel (STREDA) plomby na krabici od telefonu boli dve a obe boli prerezane nozikom uz za mna pracovnykmi obchodu. Telefon vyzeral byt novy ale clovek uz nema tu istotu ci nejde o nejaky opravovany kus, vrateny a podobne. Ale zrejme sa neobtazovali precitat si ani moju poznamku alebo ju jednoducho ignorovali. Ked som volal na infolinku pani po mne chcela foto balenia a vraj potom mozme riesit reklamaciu co som teda nepohopil naco. Nasledne som napisal aj e-mail do obchodu hned ten den. Nasledne mi ponukli dodatocnu zlavu s ceny telefonu 5% alebo mozem vratit tovar s tym ze poslu kuriera na vlastne naklady. Vyuzil som teda odstupenie od zmluvy. O dva dni (to bol PIATOK) prisiel kurier a telefon vzal spat do obchodu. V Pondelok mi aj poslali peniaze nazad takze v Utorok boli na ucte. Takze s tohoto hladiska je to super, urobili chybu a peniaze vratili ihned. Ale neodporucam obchod preto ze keby mi poslali tovar riade zabaleny od vyrobcu alebo ak by sa ma spytali ci chcem tovar ktory uz bol otvoreny, tato chyba by sa nestala. Tovar som nakoniec objednal s ineho e-shopu, este lacnejsie a vsetko bolo v poriadku.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. SmiLey,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ponúkame tovar európskej distribúcie, danú informáciu uvádzame aj na našej internetovej stránke a spolupracujeme s najprestížnejšími európskymi dodávateľmi. Tovar je originál zabalený priamo od dodávateľa (výrobcu). Ponúkame iba nový a nepoužívaný tovar, výstavné kusy nemáme v ponuke na našej internetovej stránke. Niektoré kusy sú náhodne kontrolované našimi skladníkmi (veľmi nízke percento), či obsahujú príslušenstvo ako uvádza náš dodávateľ. Kontaktovali sme už aj nášho dodávateľa a požiadali o prešetrenie Vami obdržaného tovaru, aby sa podobné prípady neopakovali.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 9 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Dobre ceny
    • Kupoval som novy tovar, bol mi vsak doruceny pouzity

    Kupoval som Samsung A8 dual. V popise stalo - novy. Bol mi vsak doruceny pouzity tovar. Predajca najskor deklaroval, ze sa jedna o rozbaleny tovar za ucelom kontroly. Co vsak je absolutna blbost, folia na displeji bola viacnasobne odlepena a nalepena, sluchadla rozbalene, telefon uz bol spusteny - ziadne uvodne nastavenia, atd. dokumentacia iba v madarcine, cele menu na mna nieco skusalo v madarcine. Odstupil som od kupnej zmluvy. Peniaze mi boli celkom rychlo vratene na ucet. Chcel som to vymenit za novy kus, ale udajne nebol skladom. Mam pocit, ze to bol tovar stiahuty od HU operatora, pripadne nejaka madarska predvadzacka alebo vrateny tovar v zakonnej lehote. Zhrnutie - ak ide niekomu o cenu a neriesi povod a historiu tovaru, moze nakupovat. Ak niekto pozaduje novy tovar, treba sa poobzerat inde. Pre bestena, cislo objednavky je 22739.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Beetle,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ponúkame tovar európskej distribúcie, danú informáciu uvádzame aj na našej internetovej stránke a spolupracujeme s najprestížnejšími európskymi dodávateľmi. Tovar je originál zabalený priamo od dodávateľa (výrobcu). Ponúkame iba nový a nepoužívaný tovar, výstavné kusy nemáme v ponuke na našej internetovej stránke. Niektoré kusy sú náhodne kontrolované našimi skladníkmi (veľmi nízke percento), či obsahujú príslušenstvo ako uvádza náš dodávateľ. Kontaktovali sme už aj nášho dodávateľa a požiadali o prešetrenie Vami obdržaného tovaru, aby sa podobné prípady neopakovali. Skladové zásoby sa nám neustále menia a akonáhle nejaký tovar nie je k dispozícií, tak je automatický stiahnutý (vypnutý) aj z našej stránky.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk