Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Cena
    • Komunikacia

    Nie

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, naozaj v tento predvianočný čas všetko aj nám trvá dlhšie. Samozrejme pracujeme na tom, aby dodacia doba bola čo najkratšia. Dodacia doba je uvedená na našej stránke v sekcii DOPRAVA TOVARU a taktiež aj pri každom jednom produkte. Niektoré produkty máme ihneď skladom a niektoré sú iba na objednávku. Ohľadom dodania balíka sme Vás priebežne informovali od prijatia objednávky, prijatia platby, spracovania objednávky až po jej samotne vyexpedovanie. Samozrejme sa stále snažíme zlepšovať naše služby a snažíme sa pre každého nášho zákazníka urobiť z našej strany maximum. Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie a odosielame Vám do e-mailu, zľavový kód, ktorý môžete využiť pri vytváraní ďalšej objednávky v našom e-shope. Prosim Vás prijmite naše ospravedlnenie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavadzajúci

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Zakazník,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, naozaj v tento predvianočný čas všetko aj nám trvá dlhšie. Samozrejme pracujeme na tom, aby dodacia doba bola čo najkratšia. Dodacia doba je uvedená na našej stránke v sekcii DOPRAVA TOVARU a taktiež aj pri každom jednom produkte. Niektoré produkty máme ihneď skladom a niektoré sú iba na objednávku. Tovar bol odovzdaný prepravnej spoločnosti ešte minulý týždeň a tento týždeň, by Vám mal byť doručený. Odosielame Vám do e-mailu, zľavový kód, ktorý môžete využiť pri vytváraní ďalšej objednávky v našom e-shope. Prosim Vás prijmite naše ospravedlnenie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Naslubovali 48 hodin dodaciu dobu, a tovar prisiel o tyzden.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Viktor,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, naozaj v tento predvianočný čas všetko aj nám trvá dlhšie. Samozrejme pracujeme na tom, aby dodacia doba bola čo najkratšia. Dodacia doba je uvedená na našej stránke v sekcii DOPRAVA TOVARU a taktiež aj pri každom jednom produkte a tú dodržiavame na 99.7%. Niektoré produkty máme ihneď skladom a niektoré sú iba na objednávku. Odosielame Vám do e-mailu, zľavový kód, ktorý môžete využiť pri vytváraní ďalšej objednávky v našom e-shope.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nízka cena.
    • Neprehľadnosť - zákazník v procese objednávania nevie, či si tovar kupuje alebo prenajíma.

    Neštandardné praktiky.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Z,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ceny na našej stránke sa neustále menia (niekedy aj niekoľkokrát počas dňa) a taktiež aj dostupnosti daného tovaru. Aj keď ste videli skôr na našej stránke nižšiu cenu a pri vytváraní objednávky bola už cena vyššia, tak s danou cenou ste súhlasili a potvrdili (dokončili) objednávku, naša spoločnosť Vám vyšla v ústrety (na základe Vašej žiadosti) a cenu tovaru Vám upravila smerom nadol, aj keď cena v objednávke a aj pri samotnom produkte bola vyššia na našej internetovej stránke. Taktiež Vám bola odoslaná faktúra od našej spoločnosti. Záruka na daný tovar je 24 mesiacov.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dobra cena.
    • Dodacia doba. Neuveritelne pomala.
    • Pondelok rano som obiddnal piatok po obede volal kurier.

    Koho nesury doprava môže nakupovať.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Mario,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dodaciu dobu uvádzame na našej internetovej stránke a taktiež aj pri každom jednom produkte 3-5 pracovné dni od vytvorenia elektronickej objednávky. Vašu objednávku sme prijali v pondelok v obedňajších hodinách a tovar Vám bol doručovaný v priebehu piatkového dňa, doručenie tovaru prebehlo v rámci avizovaného termínu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si telefon, ktory bol o 150€ lacnejsi ako inde. Na stranke bola dodacia lehota 2-3 dni. Fakturu za telefon som uhradil okamzite. Po 2dnoch mi prisiel email ze platbu eviduju. Na druhy den zas ze tovar spracuvavame. Musel som im pisat ze ako je na tom tovar. Po 5 dnoch mi nic neprislo tak som zrusil objednavku a poziadal o vratenie penazi nspisali ze peniaze poslu no musel som im aj druhy krat pisat kedze peniaze mi 3 dni nechodili a prisli az na 4den. Sumar: pani na opacnej strane velmi mila a ochotna, ale dodacia lehota katastrofa a tovar som radsej tiez neridkovzl ze ked je niexo o tolko lacnejsie ako inde tak nieco v tom bude. Neodporucam

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Lukas,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dodaciu dobu uvádzame na našej internetovej stránke a taktiež aj pri každom jednom produkte 3-5 pracovné dni. Prosím Vás kde ste našli uvedenú dodacia dobu 2-3 dni? Aby sme vedeli zabezpečiť nápravne opatrenia. Objednávka bola z Vašej strany vytvorená v piatok v podvečerných hodinách mimo našej pracovnej doby a Vaša objednávka bola spracovaná najbližší pracovný deň (pondelok), kedy sme Vás taktiež informovali o prijatí platby. Tovar Vám mal byť doručovaný v pondelok 03.10.2016, ale v daný týždeň bola na našej stránke uvedená informácia, že dodacia doba sa môže predĺžiť o jeden pracovný deň (t.j. tovar by ste mali doručený na 6 pracovný deň), avšak ste sa rozhodli Vašu objednávku stornovať. Na náš e-mail ste nám zaslali číslo Vášho účtu v piatok, kam sme Vám hneď nasledujúci pracovný deň vrátili Vaše peniaze späť.
    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • nízke ceny
    • namiesto riešenia problému rušia objednávky

    nekupovať

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Nezáleží,

    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Prostredníctvom našej internetovej stránky ste vytvorili objednávku a do poznámky (komentára) pri vytváraní objednávky ste uviedli, že žiadate od nás špeciálnu zľavu (cenu) pre Vás, ktorú sme Vám nevedeli poskytnúť a zároveň ste uviedli, že nesúhlasíte s našimi obchodnými podmienkami. Následne sme s Vami komunikovali, avšak Váš názor, ste nezmenili ani po niekoľko násobnej e-mailovej komunikácií, z toho dôvodu bola Vaša objednávka stornovaná.

    Ospravedlňujeme sa Vám za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected].

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    1. reklamácia: vybavená v poriadku
    2. reklamácia: "Autorizovaný servis vykonal na zariadení diagnostiku, avšak daná závada sa neprejavila". Pričom obchod mi priložil kópiu 1. reklamačného protokolu strediska (v maďarčine) s vymazaným dátumom, čiže falzifikát, čiže to ani neposlali na autorizované servisné stredisko. Takže prečo nie? Pretože sú to klamári.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Baran, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu
    a ospravedlniť sa Vám za vzniknuté komplikácie s reklamáciou Vášho zariadenia.
    Tovar ste od nás nakupovali ako právnická osoba (na firmu), podmienky pri kúpe na firmu Vám boli vopred písomne odoslané do Vášho e-mailu a s danými podmienkami ste písomne súhlasili. V obdržaných podmienkach stálo: Pri nákupe tovaru na IČO (veľkoobchod) na tovar neposkytujeme záruku (je to uvedené aj na vystavenej faktúre) a v prípade reklamácie sa musíte obrátiť priamo na autorizovaný servis (záruku máte iba 12 mesiacov od výrobcu) a taktiež nie je možné odstúpiť od zmluvy do 15 kalendárnych dní bez uvedenia dôvodu, pokiaľ máte záujem o 2 ročnú záruku, tak je potrebný poplatok 36 EUR s DPH (danú možnosť ste nevyužili). A aj napriek daným skutočnostiam sme Vám vyšli v ústrety a Váš tovar sme prijali na reklamáciu (aj keď sme nemuseli) a obratom poslali do autorizovaného servisného strediska LG.
    Prvý krát bol tovar vyreklamovaný a druhý krát ste reklamovali príslušenstvo k mobilnému telefónu a danú reklamáciu autorizovaný servis zamietol. Obdržané vyjadrenie zo servisu Vám bolo odoslané spolu s tovarom. Dátum by sa mal nachádzať v spodnej (hornej) časti reklamačného protokolu (nejedná sa o falzifikát). V prípade záujmu tovar vieme zobrať opätovne na reklamáciu za poplatok 36 EUR s DPH a urobíme maximum z našej strany, aby Vaša reklamácia bola urgentne vyriešená. Prosím berte na vedomie, že naša spoločnosť sa Vám snažila vyjsť v ústrety aj napriek tomu, že ste firemným zákazníkom a nemali ste u nás zakúpenú záruku. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    zrejma sa jednalo o vadny kus telefonu lenovo P70, kedze mi pri spojeni HSDPA hadzal do pomaleho edge pripojenia...pri mojej marnej rychlej snahe o vybavenie navratu poslania penazi so strany obchodu, nulova ustretovost..

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Martin, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu a ospravedlniť sa Vám za vzniknuté nedorozumenie. Vaše odstúpenie od zmluvy bolo schválené a peniaze Vám boli poukázané naspäť na Vaše číslo účtu, ktorý ste uviedli v plnej výške a v stanovenej lehote (mobilný telefón bol odoslaný na reklamáciu do autorizovaného servisného strediska). Ponúkame tovar EÚ distribúcie, ktorý nakupujeme od rôznych najprestížnejších distribútorov v EÚ. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • nipisu ci maju mobili slovenske menu

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Kusmo, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu a ospravedlniť sa Vám za vzniknuté nedorozumenie. Pri každom jednom produkte, ktorý ponúkame je uvedený aj popis výrobku. V prípade, ak mobilný telefón neobsahuje slovenské menu (jazyk), tak v popise je uvedený text „Mobilný telefón neobsahuje SK/CZ menu!“ v opačnom prípade platí, že mobilný telefón slovenské menu obsahuje. Vaše odstúpenie od zmluvy bolo schválené a peniaze Vám boli poukázané naspäť na Vaše číslo účtu. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne

    žiadna korektnosť, na stránke majú uvedené ceny vrátane DPH, ale vystaviť faktúru s DPH na tovar "nie je možné"... typický špekulanti. neodporúčam.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu. Na našej internetovej stránke www.bestcena.sk sú uvádzané ceny vrátane DPH, pri vytváraní objednávky na právnickú osobu je potrebné zadať Vaše fakturačné údaje, následne štandardne vystavujeme faktúru s DPH, ktorú Vám samozrejme pošleme aj v elektronickej podobe na kontrolu (či sú všetky údaje na faktúre sú v poriadku), alebo sa môžete pridať ku našim spokojným B2B zákazníkom a nakupovať tak ešte výhodnejšie cez našu veľkoobchodnú zónu, registrovať sa môžete ihneď na www.bestcena.sk/b2b. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • neuviedli pri produkte, že nemá slovenké menu

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu a ospravedlniť sa Vám za vzniknutú situáciu, popis mobilného telefónu bol ihneď opravený (doplnený) a urobíme všetko preto, aby sa to viackrát neopakovalo. Objednávali ste nový model HTC Desire 601 White, pri ktorom sme ešte nemali informáciu od našich dodávateľov, že prvé kusy neobsahujú slovenský jazyk. V prípade záujmu našim zákazníkom vieme slovenčinu na počkanie nainštalovať cez aktualizáciu mobilného telefónu. Samozrejme peniaze Vám budú vrátené v plnej výške na Váš účet a taktiež Vám odosielame malý darček ako ospravedlnenie (našim zákazníkom ponúkame aj možnosť výzdvihu tovaru na naše náklady). V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 deň

    • -
    • LG F60, ktorý ste ponúkali ako 8 GB verziu bol v skutocnosti 4 GB verzia a nie LG F60 D390N, ale LG F60 D390NS, francúzska distr.

    Konkrétne v mojom prípade nezodpovedali techn. specifikacie mobilu na int. stranke skutocne dorucenemu mobilu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň ***, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu a ospravedlniť sa Vám za vzniknuté komplikácie, špecifikácie mobilného telefónu boli ihneď opravené a urobíme všetko preto, aby sa obdobné chyby neopakovali. Ponúkame tovar EÚ distribúcie, ktorý nakupujeme od rôznych najprestížnejších distribútorov v EÚ. Ak s výrobkom nie ste spokojný, tak do 15 kalendárnych dní môžete bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy a bude Vám vrátaná celá suma výrobku, výzdvih tovaru zrealizujeme na naše náklady. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Porušovanie obchodného zákonníka

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Ero, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu. Naša spoločnosť www.bestcena.sk obchodný zákonník neporušuje. Tovar ste chceli nakúpiť na firmu (a nie na súkromnú osobu) v tom prípade sa na Vás nevzťahuje zákon o ochrane spotrebiteľa, ale vzťahuje sa na Vás obchodný zákonník. Firemnému zákazníkovi sú stále vopred ponúknuté viaceré možnosti na výber a je iba na ňom pre akú možnosť sa rozhodne (nič neskrývame). Informácie Vám boli taktiež poskytnuté osobne na našom odbernom mieste s ktorými ste najskôr súhlasili a želali ste si poslať faktúru na úhradu do e-mailu, následne ste nás kontaktovali, že s podmienkami nesúhlasíte a želáte si objednávku zrušiť, Vašej žiadosti sme vyhoveli a objednávku sme ihneď stornovali k Vašej spokojnosti. V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 0908 255 977 alebo na e-maily: [email protected]. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Žiadne
    • Keď tovar zaplatíte a preberiete nemôžete mať žiadnu reklamáciu, v prípade reklamácie obchod vás úplne ignoruje a tvári že raklamaciu si vybavte sami u výrobcu.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň pán Miky, v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu. Tovar ste u nás nakupovali ako právnická osoba (nie fyzická ). V prípade objednávky na firmu, sú stále zákazníkovi ponúknuté viaceré možnosti na výber. Na základe vášho výberu Vám bola odoslaná faktúra spolu s podmienkami do e-mailu na schválenie, súhlasili ste. Nakoľko ste sa nám ozvali s reklamáciou, tak sme chceli byť k Vám ústretový a reklamáciu sme na základe našej dobrej vôle chceli prijať, avšak tovar k nám do dnešného dňa nedorazil. Akonáhle obdržíme Vašu reklamáciu, tak budeme sa jej promptne venovať. V prípade otázok nás prosím Vás kontaktujte e-mailom: [email protected] alebo telefonicky: 0908 255 977. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Dodali mi nefunkčný mobil, ktorý sa vôbec nedal zapnúť. Na druhý deň som tovar bola vrátiť a odstúpila od zmluvy. Peniaze mi údajne vrátia až po reklamácii, aj keď ja som o reklamáciu nežiadala, požiadala som len o odstúpenie od zmluvy, na čo mám nárok do 7 dní bez udania dôvodu pri internetovom obchode. Tak som zvedavá, či svoje peniaze ešte uvidím :(

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Katka, chceli by sme sa Vám poďakovať za Vašu recenziu. Ponúkame úplne nové, originál zabalené (zapečatené) mobilné telefóny, ktoré sú dodávané priamo od našich dodávateľov (výrobcov). Odstúpiť od zmluvy je možné do 15 kalendárnych dní od prevzatia tovaru, avšak tovar musí byť plne funkčný, nepoškodený (s kompletným príslušenstvom). V prípade nefunkčnosti výrobku je potrebné najskôr výrobok poslať na preskúmanie do autorizovaného servisu a ich písomné vyjadrenie, že sa nejedná o mechanické poškodenie (napr. „utopený“ mobilný telefón). Akonáhle sa nám tovar vráti zo servisu (záručná oprava), tak peniaze Vám budú poukázané naspäť na Vaše číslo účtu. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • dostupnosť značky MT motorola
    • Nesprávne označené jednotlivé modely

    Pred nákupom si overiť kupovaný model, či majú na sklade ten, čo ponúkajú

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň, p. Jozef, ďakujeme Vám za Vašu recenziu, ešte raz by sme sa Vám aj touto cestou chceli ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Nedopatrením nastal problém v skladovom systéme, chyba bola okamžite odstránená, podobné situácie by sa už nemali opakovať. Na základe vzájomnej dohody bol daný problém vyriešený k Vašej spokojnosti. Ďakujeme. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • slaba komunikacia

    tuto negativnu recenziu pisem na zaklade toho, ze od obchodu kde nakupujem ocakavam lepsiu komunikaciu...a nie cakat 2 dni kym mi oznamia ze tovar ktory hovoria ze maju na sklade, zistim ze nemaju...po 2 dnoch od objednavky!

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Michal, ďakujeme Vám za Vašu recenziu, ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Tovar bol z Vašej strany objednaný (utorok) v podvečerných hodinách mimo našej pracovnej doby a v priebehu nasledujúceho dňa (streda) sme sa s Vami telefonicky aj e-mailom skontaktovali a Vaša objednávka bola stornovaná (celý proces prebehol do 24 hodín). Prajeme Vám šťastný nový rok 2015! S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • cena
    • servis

    Pri prvotnej inštalácii TV som mal isté problémy, preto som kontaktoval Callcentrum Samsungu. Cez wifi sa napojili na telku a vykonali inštaláciu. Problém sa objavil znova - preto som znova kontaktoval Samsung so záverom - že tam pošlú servisného technika a požiadali ma o výrobné číslo telky a obchod, kde som si ju kúpil. Následne mi bolo oznámené, že ide o tzv. "ŠEDÝ PREDAJ" - t.j. tento výrobok nebol určený na Slovenský trh a Samsung od toho dáva ruky preč. Problémy s telkou mám riešiť cez obchod. Ostáva my len dúfať, že problémy nebudú.
    PS: Ako môžete podnikať v tejto oblasti za takýchto podmienok? Do kedy budú zákazníci ťahať za kratší koniec? Otázka na obchodnú inšpekciu?, konateľa obchodu? .... kompetentných?.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Jozef, ďakujeme Vám za Vašu recenziu, ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie, obdobné prípady neevidujeme. Ak s výrobkom nie ste spokojný alebo máte s ním problémy (záruka je 24 mesiacov), tak nás prosím Vás kontaktujte e-mailom na [email protected], naplánujeme výzdvih tovaru u prepravnej spoločnosti na naše náklady, následne Vám tovar vyreklamujeme / vymeníme / odkúpime. Ďakujeme a prajeme Vám príjemné prežitie Vianočných sviatkov. S pozdravom bestcena.sk

  • Neodporúča obchod

    • ???
    • ???

    Neriskovat - neobjednavat !!!!!!

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Šuleková, ďakujeme za Vašu recenziu, chceli by sme Vás poprosiť o dôvod, čo Vás k negatívnej recenzii viedlo. Obdržali sme od Vás objednávku, následne Vám bol tovar vyexpedovaný, ale obdržali sme od Vás informácie, že objednávku ste nevytvárali Vy ale niekto za Vás a že si prajete objednávku stornovať. Objednávku sme Vám ihneď stornovali a neprevzatý tovar sa vrátil ku nám na sklad. Odpoveď nám prosím Vás napíšte na [email protected]. Ďakujeme.