Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
dovod vlastne uvideli sami, na objednany tovar prisiel mail s textom:
"Musíme Vás žiaľ informovať o nedostupnosti Vami objednaného produktu..."
A dalsia veta:"Jeden z dodávateľov ho v ponuke má s dodaním do 5 pracovných dní, avšak za cenu 54 eur s dph."
Dostupnost je, len bol pokus o vyssi zarobok.
Kamenik ma 4 online shopy s tym istym tovarom v 4 roznych cenach (Prenasedeti, skolsky batoh, hracky online, detsky raj.
takze u mna dakujem, nikdy viac.Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected] -
Odporúča obchod
- Na stránke sa uvádzalo, že po registrácii dostanem na produkt zľavu. To sa však nestalo.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nepokojnosť s nákupom.
Kontaktujte nám mailom, prípad preveríme.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Po týždni objednavka zrušená. Dôvod bol že tovar vypredaný
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť.
Ale je bežné že sa tovar vypredá.
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar, ktorý ponúkali na eshope nemali. Ako alternatívu sme si vybrali lacnejšie pieskovisko. Odvtedy nám nikto nedvíha telefón.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Vidím že Vaša objednávka je už expedovaná.
Verím že ste teda recenziu písali predčasne.
Pekný deň
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Tovar ste nedorucili kompletný a nikto nereaguje na maili
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň. Mrzí nás, že tovar neprišiel kompletný.
Momentálne sa Vaša reklamácia už rieši a v krátkej dobe bude chýbajúci tovar doposlaný.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Propagovaný tovar na stránke už dodávateľ na sklade nemal
Po týždni od objednania tovaru mi spoločnosť oznámila, že objednaný tovar ich dodávateľ na sklade nemá. Ponúkli mi dodať tovar do 5 dní od iného dodávateľa o 10,- eur drahší. Po mojom súhlase však tovar k dnešnému dňu (6 dní) nedorazil a nikto sa ani neozval.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
Vaša objednávka bola 20.2 expedovaná a na druhý deň úspešne doručená.
Teda všetko je v poriadku.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Tovar dodnes neprišiel. A telefonicky nie je možné sa spojiť.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Vaša objednávka sa vybavuje.
Vzniklo nám omeškanie na stane dodávateľa, ktoré riešime, aby sme mohli Váš balíček expedovať čo najskôr.
Ďakujeme za trpezlivosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Pri ponuke na stránke bola fotka s náhrdelníkom, prsteňom a náramkom na ruku, ale tie mi neprišli.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň,
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom.
Ak je tovar nekompletný, nahláste reklamáciu. Reklamačné oddelenie sa Vám bude venovať.
Chceme aby značka KAMENIK bola synonymom pre spoľahlivosť, kvalitu a dôveryhodnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
Žiadna odpoveď na to čo je s mojou objednávkou nakoľko mi do dnešného dňa neprišiel objednaný a zaplatený tovar. Prosím touto cestou o odpoveď čo je s mojou objednávkou. Ďakujem
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Vaša objednávka sa vybavuje.
V systéme vidím že tovar sa nachádza už na našom sklade a pracovníci ho budú do dvoch prac. dní expedovať.
Pekný deň.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
spokojnosť
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Ďakujeme za Vašu recenziu.
Spätná väzba je pre nás dôležitá.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
- Žiadna
- Hneď po vytvorení objednávky vás to presmeruje na eshop Kameník. Hneď viete, že je zle. Tovar som objednala 3.12. Po piatich dňoch mi poslali mail, že tovar za cca 44€ je "náhle" nedostupný, ale iný dodávateľ ho má v ponuke za 85€, tak keď si doplatím vedia mi ho do piatich dní dodať. Nehovoriac o tom, že na stránke ho naďalej ponúkajú ako dostupný s konkrétnym dátumom doručenia. Toto isté sa mi stalo keď som objednávala cez eschop Kameník. Takže neodporúčam objednávať cez eschop Pre naše deti ani cez Kameník. A už vôbec nie pred Vianocami.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected] -
Neodporúča obchod
- ziadne
- ziadna komunikacia, nedvihaju telefon ani neodpovedaju na mail
- draha doprava
- nechcu akceptovat platbu na dobierku
- ich web portaly maju crty "podvodnych" cinskych webov
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom.
Naša infolinka funguje v štandardnom režime, ale verím, že pre nápor volajúcich je ťažšie sa dovolať.
Na maily odpovedáme do dvoch prac. sní.
Platba na dobierku je možná do hodnoty objednávky 150€.
Doprava je zadarmo pri objednávke nad 30€ a platbe predom.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected] -
Neodporúča obchod
Vobec neberu telefon.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň
Chcem Vás ubezpečiť, že naša infolinka funguje v štandardnom režime.
Chápem, že môže byť ťažké sa dovolať pre nápor volajúcich ktorý máme.
Samozrejme, môžete nás kontaktovať aj mailom na [email protected] .
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
- eshop je snad zrušený, telefon neexistuje, neodpovídají na maily
Nerozumím tomu, eshop je snad zrušený, telefon neexistuje, neodpovídají na maily, mám u nich částku 3500kč (139EUR) na které ještě odepsali, že částku mají a pak už bez odezvy, to snad není možné a přitom se tvářili seriózně. Nevím co mám dělat, chci peníze zpět!!! Poradíte???
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň
Vašu objednávku sme preverili a bola expedovaná 17.11 a už ju máte úspešne doručenú.
Verím že Vašu recenziu upravíte.
Ďakujeme.
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
- TOVAR DEKLARUJU, ZE MAJU SKLADOM, ALE PO ZAPLATENI VAM NAPISU, ZE HO NEMAJU A TREBA DOPLATIT ABY HO OBJEDNALI
- NEODPOVEDAJU NA MAILY
- NEDOVERYHODNY PRIEKUPNIK
TOVAR DEKLAROVALI, ZE MAJU NA SKLADE, PO UHRADE MI OBRATOM NAPISALI, ZE TOVAR NEMAJU, ALE AK DOPLATIM 7E, TAK MI ZOZENU OD INEHO DODAVATELA.
NASLEDNE SOM SI VYPYTALA UDAJE K PLATBE A UZ SA NEOZVALI. NA MAILY NEREAGUJU. ZIADAM TEDA O VRATENIE PENAZI, UVIDIM, AKO DLHO IM TO BUDE TRVAT, A CI VOBEC....
OBCHODNIK VYZERA NEDôVERYHODNE.
NEODPORUCAM NAKUPReakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
Na maily odpovedáme do dvoch pracovných dní.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected] -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Detskú kosačku som dostala od kuriéra dnes, t.j. 9.11.2023, tovar je v poškodenom stave - úplne vykrivené zadné koliesko na ohnutej tyči. Nie je funkčná.
Tovar Vám vraciam späť, žiadam zaslať nepoškodenú funkčnú detskú kosačku.
Zatiaľ nie som spokojná s vašim tovarom.
S pozdravomReakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť s tovarom
Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, chybný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte odoslaním reklamačného formuláru a priložením potrebnej fotodokumentácie. Vášmu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu riešiť.
https://www.kamenik.sk/reklamacia-odstupenie-od-zmluvy/
Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
[email protected] -
Neodporúča obchod
V deň, keď mi mal byť tovar doručený som obdržala email, že tovar nie je k dispozícii.
Pritom som tam od rána volala a nikto nebral telefón. Veľká nespokojnosť s jednaním.Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň.
Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
Je nám ľúto že ste sa nedovolali, ale linka býva preťažená. Stačilo odpísať na mail, doteraz neevidujeme Vašu odpoveď.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected] -
Neodporúča obchod
Nakoniec ponúkaný a mnou objednaný produkt nemali na sklade.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a aj dostupnosť sa mení, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Tovar dostupný nebol preto sme ponúkli náhradu s ktorou ste nesúhlasili. Pokiaľ zákazník nesúhlasí s ponukou objednávka je zrušená a platba je vrátená. Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]
-
- Pomerne rýchlo odpovedajú na maily
- Nemožnosť platit kartou za objednávku
- Zľava ktorá mi mala byt aplikovaná na objednávku po registrácii, aplikovaná nebola. Volala som, presviedčali ma, ze mam objednávku zadať a bude zľava uplatnená, nebola. Upozornila som na to eshop mailom, na co mi len odpovedali, ze je asi chyba v systéme. Neponúkli riešenie ani zľavu
- Stav objednávky sa nijako nemení v profile klienta na stránke a to ani po zrušení objednávky
- Predávajú tovar ktorý nemaju
- Neprofesionalita
Eshop celkovo velmi neodporúčam. Zakúpila som si tovar zo stránky kde písalo ze je tovar skladom. O 6 dni na to a to dokonca po mailovej komunikácii ohľadom neuplatnenej zľavy ktorú som mala dostať (ako píšem hore) mi zrazu zavolali, ze tovar vlastne nemajú a ze mi ho môžu ponúknuť od iného dodávateľa za cenu o 40€ vyššiu. Žiadne ospravedlnenie ze nastala takáto situacia, len oznámenie ze som čakala 6 dni zbytočne.
Firma ktorá ma tento eshop sa vola Kamenik takze s nimi sa aj komunikuje, nie s ´prenasedeti.sk´Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená. Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]
-
Neodporúča obchod
- Tovar, ktory som objednala nemali, aj napriek tomu mi bola potvrdena objednavka a teda som ju zaplatila. Neunuvali sa ma na tuto skutocnost upozornit! Keby som sama nezavolala, v akom stave je objednavka, ani neviem, ze tovar nemaju.
Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI
Dobrý deň, ďakujeme že ste si našli čas a napísali nám recenziu. O tom že tovar nie je dostupný by sme Vás informovali, ale ste nás predbehli. Dostali ste ponuku na náhradný tovar s ktorou ste súhlasili. Snažili sme sa Vám vyjsť čo najviac v ústrety a splniť aj Vašu požiadavku ohľadom doručenia do určitého termínu, čo sa nám podarilo. Veríme že s tovarom ste spokojná.
Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníka. [email protected]