Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar ste nedorucili kompletný a nikto nereaguje na maili

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Mrzí nás, že tovar neprišiel kompletný.
    Momentálne sa Vaša reklamácia už rieši a v krátkej dobe bude chýbajúci tovar doposlaný.
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Propagovaný tovar na stránke už dodávateľ na sklade nemal

    Po týždni od objednania tovaru mi spoločnosť oznámila, že objednaný tovar ich dodávateľ na sklade nemá. Ponúkli mi dodať tovar do 5 dní od iného dodávateľa o 10,- eur drahší. Po mojom súhlase však tovar k dnešnému dňu (6 dní) nedorazil a nikto sa ani neozval.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
    Vaša objednávka bola 20.2 expedovaná a na druhý deň úspešne doručená.
    Teda všetko je v poriadku.
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar dodnes neprišiel. A telefonicky nie je možné sa spojiť.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Vaša objednávka sa vybavuje.
    Vzniklo nám omeškanie na stane dodávateľa, ktoré riešime, aby sme mohli Váš balíček expedovať čo najskôr.
    Ďakujeme za trpezlivosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Pri ponuke na stránke bola fotka s náhrdelníkom, prsteňom a náramkom na ruku, ale tie mi neprišli.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň,
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom.
    Ak je tovar nekompletný, nahláste reklamáciu. Reklamačné oddelenie sa Vám bude venovať.
    Chceme aby značka KAMENIK bola synonymom pre spoľahlivosť, kvalitu a dôveryhodnosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna odpoveď na to čo je s mojou objednávkou nakoľko mi do dnešného dňa neprišiel objednaný a zaplatený tovar. Prosím touto cestou o odpoveď čo je s mojou objednávkou. Ďakujem

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Vaša objednávka sa vybavuje.
    V systéme vidím že tovar sa nachádza už na našom sklade a pracovníci ho budú do dvoch prac. dní expedovať.
    Pekný deň.
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

    • Žiadna
    • Hneď po vytvorení objednávky vás to presmeruje na eshop Kameník. Hneď viete, že je zle. Tovar som objednala 3.12. Po piatich dňoch mi poslali mail, že tovar za cca 44€ je "náhle" nedostupný, ale iný dodávateľ ho má v ponuke za 85€, tak keď si doplatím vedia mi ho do piatich dní dodať. Nehovoriac o tom, že na stránke ho naďalej ponúkajú ako dostupný s konkrétnym dátumom doručenia. Toto isté sa mi stalo keď som objednávala cez eschop Kameník. Takže neodporúčam objednávať cez eschop Pre naše deti ani cez Kameník. A už vôbec nie pred Vianocami.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
    Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • ziadna komunikacia, nedvihaju telefon ani neodpovedaju na mail
    • draha doprava
    • nechcu akceptovat platbu na dobierku
    • ich web portaly maju crty "podvodnych" cinskych webov

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom.
    Naša infolinka funguje v štandardnom režime, ale verím, že pre nápor volajúcich je ťažšie sa dovolať.
    Na maily odpovedáme do dvoch prac. sní.
    Platba na dobierku je možná do hodnoty objednávky 150€.
    Doprava je zadarmo pri objednávke nad 30€ a platbe predom.
    Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Vobec neberu telefon.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň
    Chcem Vás ubezpečiť, že naša infolinka funguje v štandardnom režime.
    Chápem, že môže byť ťažké sa dovolať pre nápor volajúcich ktorý máme.
    Samozrejme, môžete nás kontaktovať aj mailom na [email protected] .
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

    • eshop je snad zrušený, telefon neexistuje, neodpovídají na maily

    Nerozumím tomu, eshop je snad zrušený, telefon neexistuje, neodpovídají na maily, mám u nich částku 3500kč (139EUR) na které ještě odepsali, že částku mají a pak už bez odezvy, to snad není možné a přitom se tvářili seriózně. Nevím co mám dělat, chci peníze zpět!!! Poradíte???

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň
    Vašu objednávku sme preverili a bola expedovaná 17.11 a už ju máte úspešne doručenú.
    Verím že Vašu recenziu upravíte.
    Ďakujeme.
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Detskú kosačku som dostala od kuriéra dnes, t.j. 9.11.2023, tovar je v poškodenom stave - úplne vykrivené zadné koliesko na ohnutej tyči. Nie je funkčná.
    Tovar Vám vraciam späť, žiadam zaslať nepoškodenú funkčnú detskú kosačku.
    Zatiaľ nie som spokojná s vašim tovarom.

    S pozdravom

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť s tovarom
    Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, chybný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte odoslaním reklamačného formuláru a priložením potrebnej fotodokumentácie. Vášmu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu riešiť.
    https://www.kamenik.sk/reklamacia-odstupenie-od-zmluvy/
    Naše služby stále zlepšujeme pre Vašu spokojnosť.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V deň, keď mi mal byť tovar doručený som obdržala email, že tovar nie je k dispozícii.
    Pritom som tam od rána volala a nikto nebral telefón. Veľká nespokojnosť s jednaním.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň.
    Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a ceny sa menia, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Ceny na eshope postupne aktualizujeme. Pokiaľ zákazník s cenou nesúhlasí objednávka je zrušená a platba je vrátená.
    Je nám ľúto že ste sa nedovolali, ale linka býva preťažená. Stačilo odpísať na mail, doteraz neevidujeme Vašu odpoveď.
    Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Nakoniec ponúkaný a mnou objednaný produkt nemali na sklade.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom. Nakoľko sme sprostredkovateľ nákupu tovaru z Poľska, tovar nedržíme skladom. Až po zadaní objednávky, je tovar objednaný u dodávateľa. Nakoľko sa trh neustále vyvíja a aj dostupnosť sa mení, náš systém nestíha reagovať na tieto zmeny. Tovar dostupný nebol preto sme ponúkli náhradu s ktorou ste nesúhlasili. Pokiaľ zákazník nesúhlasí s ponukou objednávka je zrušená a platba je vrátená. Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníkov. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar, ktory som objednala nemali, aj napriek tomu mi bola potvrdena objednavka a teda som ju zaplatila. Neunuvali sa ma na tuto skutocnost upozornit! Keby som sama nezavolala, v akom stave je objednavka, ani neviem, ze tovar nemaju.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň, ďakujeme že ste si našli čas a napísali nám recenziu. O tom že tovar nie je dostupný by sme Vás informovali, ale ste nás predbehli. Dostali ste ponuku na náhradný tovar s ktorou ste súhlasili. Snažili sme sa Vám vyjsť čo najviac v ústrety a splniť aj Vašu požiadavku ohľadom doručenia do určitého termínu, čo sa nám podarilo. Veríme že s tovarom ste spokojná.
    Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníka. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Hrozne dlhá doba dodania, nikdy viac.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom, aj keď objednávku ste vytvorili 19.3 a tovar ste prebrali 27.3 čo je 6ty pracovný deň. Dodržali sme avizovanú dobu dodania 3-7 prac. dní. Naše služby sa snažíme stále zlepšovať k spokojnosti zákazníka. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prosím o informáciu, prečo mi tovar ešte stále nebol doručený ...

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň, Vaša objednávka je v stave neuhradená, preto sa nevybavuje. Ak ste objednávku uhradili pošlite nám potvrdenie o platbe na mail. Preveríme to. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som ešte nedostal a nedali mi anj termín dodania , komunikácia skoro žiadna stále rovnaký mail posielali.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Boli ste informovaný že doba dodania je 13-19 prac. dní. Nakoľko ste s touto dobou dodania nesúhlasili objednávka bola zrušená a platba Vám bola vrátená. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zatiaľ najhoršia skúsenosť, tovar nedorazil a objednávka bola robená pred týždňom a nemám ani žiadnu spätnú väzbu, kedy príde. Začínam sa obávať, či som nenaletela na podvodný eshop.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň, tovar Vám bol v poriadku doručený 14.12.2022 16:58:03.
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedorucene zatial,ziadna odpoved na maily,ziadna odpoved na telefon,
    Hrozne,vyhnut sa tomuto onlineshopu

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Tovar Vám bol v poriadku doručený 29.11.2022 13:24:02
    [email protected]

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemajú tovar na sklade

    Urobila som dve objednávky, obe mi zrušil obchod, s odôvodnením, že tovar nemajú

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň. Mrzí nás Vaša nespokojnosť s nákupom, žiaľ tovar je vypredaný. Objednávky museli byť zrušené. [email protected]

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som detskú fľašu, tá prišla v poriadku, ale ešte som objednala retiazku na chmeľ zelenej farby a prišiel ružový, keď som napísala email že ho chcem vymeniť, tak mi pani volala, že nemajú ani na sklade ( tak nechápem načo ho majú v ponuke) , že si ho mám nechať a pošlú mi peniaze späť na účet. Viac tam neobjednam,toľko eschopov je teraz,že určite si vyberiem nejaký druhý.

    Reakcia obchodu PRE NAŠE DETI

    Dobrý deň, ďakujeme za reakciu. Bohužiaľ pri množstve objednávok sa môže stať ,že sa v sklade zabalí nesprávna farba. Toto sa bohužiaľ stalo aj vo Vašom prípade. Platbu za retiazku na cumlík sme Vám samozrejme vrátili a tovar nechali u Vás. V čase keď sme sa dozvedeli o zlej farbe retiazky sme už vo Vami vybranej farbe retiazku nemali na sklade.
    Ospravedlňujeme sa za nedoručenie správnej farby, myslíme si však že sme reklamáciu vyriešili korektne a promptne.
    Prajeme pekný deň