Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Klamanie o dostupnosti

    Na e shope vypísané doručenie do 5 dni a ani po 10 to nie je

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Slavomír,
    veľmi nás mrzí Vaša negatívna recenzia, keďže z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu alebo nedodržaniu vopred stanoveného termínu doručenia. Dobu dodania máme uvedenú pri každom jednom produkte a máme ju stanovú tak, aby sme ju vedeli dodržať. Vo Vašom prípade bola doba dodania 3-8 týždňov.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala 25.2.3024 je 11.3.3024 a tovar nikde ani ziadna správa o meškaní

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Tatiana,
    úprimne sa ospravedlňujeme za omeškanie Vašej objednávky. Naším cieľom je poskytovať spoľahlivé služby a je nám nesmierne ľúto, že k meškaniu došlo a to z dôvodu problémov zo strany dodávateľa. Tovar Vám bude doručený v najbližších pracovných dňoch. Pevne veríme, že ešte v budúcnosti náš e-shop navštívite a vybavenie Vašej objednávky bude viesť k maximálnej spokojnosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nebol stále doručený
    • Od objednania tovaru sa mi nikto neozval o stave objednávky

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Peter,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a chceme sa úprimne ospravedlniť za jednodňové omeškanie doručenia Vašej objednávky. Doba dodania je vyobrazená v čase vytvárania objednávky pri produkte. Vo Vašom prípade to bolo 5 pracovných dní.
    Pevne veríme, že ešte v budúcnosti náš e-shop navštívite a vybavenie Vašej objednávky bude viesť k maximálnej spokojnosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar po tyzdni este nedorazil,ziadna komunikacia

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Štefan,
    veľmi nás mrzí Vaša negatívna recenzia, keďže z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu alebo nedodržaniu vopred stanoveného termínu doručenia. Dobu dodania máme uvedenú pri každom jednom produkte a máme ju stanovú tak, aby sme ju vedeli dodržať. Zákazník je informovaný ohľadom doby dodania, keď si vytvára objednávku. Taktiež príde zákazníkovi e-mail, kde máme uvedené, že Vás budeme o doručení tovaru informovať deň vopred. Vo Vašom prípade bola doba dodania 5 pracovných dní, čo bolo z našej strany podľa systému dodržané.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    K 18.1.2024 tovar objednaný dňa 4.1. 2024 ešte nedorazil. Na stránke pri produktoch, je písané Skladom doručíme do 3 až 5 dní.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Oľga,
    úprimne sa ospravedlňujeme za omeškanie Vašej objednávky. Ako ospravedlnenie sme Vám na e-mail zaslali zľavový kupón na ďalší nákup. Veríme, že v budúcnosti bude Vaša spokojnosť na 100 %. Budeme sa tešiť na Váš ďalší nákup!

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Hrozná dopravná služba

    Nakupovanie, komunikácia s obchodom a ostatne veci sú v poriadku. Jedine čo zničilo dobru spoluprácu s obchodom je doprava. Keď som to pochopil správne, bola to vlastná doprava spoločnosti a bola hrozná. Dopravca prišiel na inú adresu a pri komunikácii s manželkou, ktorá ho navigoval na správnu adresu, bol strašne arogantný. Už nehovorím o tom, že v 21 storočí nemať možnosť platenia kartou!? A z toho dôvodu vznikajú ďalšie problémy: kuriér ako vždy nemá drobných, tak že zákazník zabíja čas a hľadá po celej dedine presných par eur, lebo inak nedostane objednávku. Je to cirkus, a samozrejme s takým prístupom obchod neodporúčam.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Andrej,
    mrzí nás Vaša negatívna recenzia. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti doručenia Vašej objednávky a taktiež za správanie nášho šoféra. Priznáme sa, prekvapilo nás to, nakoľko toto je doposiaľ jeho prvé negatívne hodnotenie jeho správania. Máme viacej možností úhrady objednávky. Vybrali ste si platbu v hotovosti. Pri tejto možnosti platby máme uvedené, že je možné platiť len v hotovosti. Pred doručením príde zákazníkovi avízo s presnou sumou a že je platba možná len v hotovosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Na webe bolo kreslo ktore sa mi hodilo
    • Po objednani a zaplateni mi bolo povedane, ze kreslo nebude
    • Peniaze mi vratili bez problemov

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Milica,

    ďakujeme Vám za hodnotenie. Sme radi, že aj napriek komplikácii ohľadom dodania tovaru ste nás ohodnotili na 100 %.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na stránke ponúkate tovar, ktorý sa už nevyrába a neviete ho dodať

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Marcela,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Dodávateľ nás nekontaktoval, že šatníková skriňa vo Vami zvolenom farebnom prevedení už nie je v ponuke. Snažili sme sa Vám ponúknuť tú istú skriňu len v inom farebnom prevedení s čím ste nesúhlasili. Na Vašu žiadosť sme boli nútení objednávku vystornovať.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednala 6.12 A este stale nedorazil!!!

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Katarína,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a chceme sa úprimne ospravedlniť za meškanie doručenia vášho balíka. Naším cieľom je poskytovať spoľahlivé služby a je nám nesmierne ľúto, že k meškaniu došlo a to z dôvodu problémov s naším externým prepravcom - kuriérom. Pevne veríme, že ešte v budúcnosti náš e-shop navštívite a vybavenie Vašej objednávky bude viesť k maximálnej spokojnosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Ponukaju tovar do 5dní ale zatial nič a obavam sa že tento rok ani nebude

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Peter,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a chceme sa úprimne ospravedlniť za malé meškanie doručenia Vašej objednávky. Na našej stránke nastala systémová chyba, kde boli 2 položky z Vašej objednávky na sklade a 2 položky bolo potrebné doobjednať. Medzičasom sme však Vašu objednávku skompletizovali a budeme ju doručovať v najbližších pracovných dňoch.
    Ďakujeme za pochopenie

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Postel po rozbalení bola poškodená! Na reklamáciu nereagujú!

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Ľubomír,
    reklamáciu ste nahlásili v doobedných hodinách a ešte v ten istý deň ste napísali, že nereagujeme, pričom sme Vám v priebehu dňa reklamáciu prijali a začali riešiť s výrobcom postele.
    Takže nás mrzí vaša negatívna recenzia, nakoľko nedokážeme na maily odpisovať do 5 minút.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke maju napisane ze dorucia do 5 prac dni tovar. Dnes je 9 pracovny den a tovar som neobdrzala. Stolik som chcela darovat na 40tku a vdaka obchodu vyzniem velmi dobre pred 80 ludmi! Po kontaktovani mi pani povedala ze kurierska sluzba mi ho doruci - avsak nevedno kedy lebo oni tovar poslali. NESPOLIEHAJTE sa na tuto firmu.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Ľubica,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu a chceme sa úprimne ospravedlniť za meškanie doručenia vášho balíka. Naším cieľom je poskytovať spoľahlivé služby a je nám nesmierne ľúto, že k meškaniu došlo a to z dôvodu problémov s naším externým prepravcom - kuriérom. Na základe telefonického rozhovoru s naším kolegom - vedúcim logistiky a zistení tejto skutočnosti Vám bol tovar doručení do 24 hod. našou vlastnou dopravou a ako ospravedlnenie za 2-dňové meškanie Vám bola poskytnutá zľava.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Veľký výber
    • Dizajn nábytku pekný, ale kvalita výrobkov horšia, hrany sa olupovali, drobné poškodenia
    • Reklamáciu poškodeného dielu, ktorý bol prasknutý na viditeľnom mieste zamietli z dôvodom, že bol výrobok už zmontovaný.

    Za mňa, cenná skúsenosť, nabudúce vyberiem v inom eshope, dávať si pozor na vyrobcov.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Lukáš,
    ak nájde zákazník akékoľvek poškodenie, obratom kontaktuje predajcu nábytku. Reklamácia je v takom prípade vybavená v lehote 30 dní bezplatne, dodaním nového dielu. Ak zákazník nájde poškodený diel, nikoho nekontaktuje a napriek poškodeniu zmontuje nábytok, a až potom kontaktuje e-shop, že má niečo poškodené, je pochopiteľné, že reklamácia v takom prípade nemôže byť vybavená bezplatne. Nový diel Vám výrobca ponúkol dodať v nákupnej cene, nakoľko k poškodeniu došlo pri montáži.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednané 12.11.2023 a tovar ešte nedorazil.
    Hlavne že lehotu majú napísané do 5dni.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Eva,
    veľmi nás mrzí Vaša recenzia, keďže z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu alebo nedodržaniu vopred stanoveného termínu doručenia. Pri spracovaní objednávok vychádzame zo systému, ktorý nám ukazuje dátum vybavenia objednávky v čase vytvorenia. Tento dátum vybavenia môžete vidieť aj Vy na našej stránke pri produkte. Vo Vašom prípade išlo o dobu dodania do 5 pracovných dní. Víkendy, ani sviatky sa do tejto lehoty vybavenia nezarátavajú. Objednávka bola vybavená v stanovenom termíne t.j. 21.11.2023.
    Veríme, že nám v budúcnosti dáte ešte šancu a budete spokojná ako aj s tovarom, tak aj s lehotou dodania.

    S pozdravom Team Môjnábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Najhorší kus nábytku aký som kedy skladal ! Návod o ničom, neprehľadný, chce to veľa fantázie a tipovania čo je na obrázkoch znázornené. Všetky skrutky v jednom vrecku, môžete tipovať ktorý je ktorý a aby to nebolo nudné, tak zamenia typy skrutiek. To znamená že v návode sú uvedené skrutky, ktoré v balení nie sú.
    V dvoch dieloch komody zle predvŕtané diery. Pripravte si aj vrtačku, veľa náradia a veľa NERVOV :(
    Vrchná časť nelícuje s bočnou, asi 0,5 mm, ale bije to do očí. Dá sa to opraviť ak znovu rozoberiete zadnú a vrchnú časť a upravíte dieru do ktorej sa zasúvajú drevené kolíky. Tá diera je zjavne posunutá. Musíte ju rozšíriť o polovicu a tú pôvodnú polovicu vyplniť kúskom dreva. Návod odfláknutý, neprehľadný. ABSOLÚTNE NEODPORÚČAM !!!

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Mário,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť pri montáži komody. Škoda, že ste nekontaktovali reklamačné oddelenie, bez problémov by sme Vám poradili ako pri montáži, tak pri nepresnostiach s dielmi. Komody sa predávajú veľmi často, niekedy nábytok montujeme na želanie zákazníka, preto máme skúsenosť s danou montážou. Všetky časti, ktoré sú dodané poškodené alebo nesprávne, sa u výrobcu dajú vyreklamovať v lehote 30 dní a zákazník má právo na reklamáciu.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Rýchle dodanie
    • Dosky k stolíku boli krivé ,musela som jednu dať zrezat aby tam mohol ísť vrchný diel.Celkovo je vidieť,že najmenší stolík nesedí do seba.Fotky poprípade mám urobené,ale nemala som nervy reklamovať a posielať nazad.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Oľga,
    mrzí nás, že ste nás ohľadom reklamácie nekontaktovali, nakoľko by sa dal daný problém bez problémov vyriešiť. Reklamovaný tovar neposiela zákazník na svoje náklady, naopak, reklamovaný tovar vyzdvihujeme bezplatne našou prepravou. Keďže ste do tovaru zasiahli svojpomocne a neinformovali nás, na reklamáciu ste žiaľ, stratili nárok. V budúcnosti odporúčame, aby ste pri akomkoľvek poškodení alebo vade výrobcu vždy VOPRED kontaktovali reklamačné oddelenie v danom e-shope. Ďakujeme za porozumenie.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Priskladani postieľky sme zistili ze nám chyba jeden diel a dvierka sú široké a nechcú do seba zapadnúť poslali sme to na reklamáciu zatiaľ žiadne vyjadrenie o nich

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Marianna,
    mrzí nás, že ste nám dali negatívnu recenziu, nakoľko sme Vás hneď v daný deň informovali o prijatí reklamácie. Následne sme potrebovali upresniť podľa montážneho návodu, v čom je konkrétne problém. Všetko sme zároveň riešili s výrobcom postieľky, preto nás Vaša reakcia prekvapila/zarazila. Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní. Vaša reklamácia bola vybavená v priebehu 14 dní. Keďže nie sme výrobcovia, nedokážeme niektoré reklamácie vybaviť v priebehu jedného dňa, ale vždy všetko konzultujeme s našimi dodávateľmi.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Tovar mi ešte nedorazil ani po 6 dňoch. Zatial sa neviem vyjadriť.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Štefan,

    doba vybavenia Vašej objednávky bola 10 pracovných dní. Vašu objednávku sme Vám doručovali na 7 pracovný deň odo dňa jej vytvorenia. Pevne veríme, že ohnisko bude slúžiť po dlhé roky a budeme sa tešiť na Vašu ďalšiu návštevu u nás na e-shope!

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod zrušil objednávku bez udania dôvodu. Resp. uviedli v maily, že zrušili objednávku po dohode. No so mnou sa nedohodli vôbec, nikto ma nekontaktoval.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Anna,
    veľmi nás mrzí, pokiaľ nastali komplikácie ohľadom Vašej objednávky. Kolegyňa Vás informovala prostredníctvom e-mailu, že bola nútená vystornovať Vašu objednávku, nakoľko na našej stránke vznikla systémová chyba.


    S pozdravom Team Môjnábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Neboli schopny dorucit tovar v dohodnutom case, cez kuriera dlha cakacia lehota. Tovar dosiel bez navodu na poskladanie. Zla volba.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Janka,
    veľmi nás mrzí Vaša recenzia, keďže z našej strany nedošlo k žiadnemu pochybeniu alebo nedodržaniu vopred stanoveného termínu doručenia. Vašu objednávku sme Vám chceli doručovať v stanovenom termíne, konkrétne 17.10.2023 ale keďže ste tovar nemohli prevziať a žiadali ste doručenie 18.10.2023,tak sme poslali Vašu objednávku kuriérskou spoločnosťou, kde sme uviedli Vami požadovaný dátum doručenia. Ospravedlňujeme sa vzniknutú situáciu a taktiež za kuriérsku spoločnosť, že nedodržali Vašu požiadavku ohľadom doručenia.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk