Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar vo vypredaji auz mesiac cakam a stale nic

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Mária,
    veľmi nás mrzí Vaša recenzia. Vo Vašej objednávke máte 2 položky, ktorá jedna bola skladom a druhá na objednanie s dobou dodania 3 - 8 týždňov o čom sme Vás informovali mailom. Keďže Vaša objednávka je na splátky, nie je možné objednávku rozdeliť, musíme Vám ju doručiť kompletnú. Veríme, že tovar, ktorý sa zadával do výroby naskladníme v najbližších pracovných dňoch a objednávka Vám bude doručená v stanovenom termíne.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    neochotny kurier

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Barbora,
    veľmi nás mrzí Vaša recenzia. Aj napriek tomu, že sme sa snažili niekoľko krát s Vami skontaktovať a zistiť v čom bola chyba kuriéra, sa nám to nepodarilo. Veríme, že nábytok Vám bude slúžiť dlhé roky.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neposlali mi taku skrinku aku som videla na obrázku. Chcela som výšku 72 cm ale po skladaní je 73,5 cm. Len dvere maju výšku 72 cm. Spolu 73,5 cm

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Zuzana,
    veľmi nás mrzí, že ste mali problémy s rozmerom skrinky z Vašej objednávky. Informáciu o výške skrinky sme mali od dodávateľa, bohužiaľ nás neinformoval, že rozmer je iba dvierok, nie celkovej výšky skrinky. Veríme, že aj napriek 1,5 cm rozdielu Vám skrinka bude slúžiť po celé roky.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Komoda bola v hroznej kvalite.
    1) Chýbali sroby.
    2) Spodná doska sa prehýbala bez akéhokoľvek zaťaženia a tým nesedeli dvierka ani zasuvky, keďže bola celá vykrivená. Museli sme to vyriešiť prídavnými nohami a podoprieť ju ešte na dvoch miestach.
    3) kvalita materiálu strašná, pri prvom závratní sa všetko drolilo..

    Skratka poľský šmejd za slovenskú cenu.
    Už nikdy viac..

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Radovan,
    veľmi nás mrzí Vaša recenzia a problémy. Škoda, že ste nás nekontaktovali pred či počas montáže, určite by sme Vám radi poradili či pomohli. Taktiež vždy máte možnosť tovar vrátiť. Evidujeme u nás iba Vašu platenú reklamáciu - s tým, že diel ste si poškodili sám pri montáži.
    Pevné veríme, že nabudúce nebudete mať žiadne problémy a Vaša spokojnosť bude 100%.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom deklaruju dorucit do 5 pracovnych dni. Nepodarilo sa! Skoda! Podmieky, kt slubuju, by sa mali snazit dodrzat!

    Tovar nevyskladneny do uvedenych dni.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Andrea,
    veľmi nás mrzí, že sme Vám tovar nestihli doručiť do 5 pracovných dní ako máme uvedené na e-shope. Štandardne sa nám to nestáva. Doručovať nábytok Vám budeme v najbližších 3 pracovných dňoch. Veríme, že v budúcnosti Vás už nesklameme a Vaša spokojnosť bude 100 %.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zatial nedorazil a ani som nedostal email, ze v akom stave je moja objednavka, tak nemam zatial co hodnotit.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Marek,
    objednali ste si tovar s dobu doručenia do 10 pracovných dní. Prišiel Vám e-mail, že Vaša objednávka je akceptovaná a pracujeme na nej. Vašu objednávku už máme na sklade, doručovať budeme v najbližších pracovných dňoch, o čom budete informovaný telefonicky keď naplánujeme logistiku. Vašu objednávku Vám doručíme tak ako sme sľúbili.
    Veríme, že budeme môcť v budúcnosti pridať aj zvyšných 90 % k Vašej úplnej spokojnosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • veľký výber tovaru
    • v čase ked si treba vážiť každého zákazníka je dodacia doba neskutočne dlhá

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Janka,
    ďakujeme Vám za Vašu recenziu. Každého jedného zákazníka si vážime a preto udávame pravdivú dĺžku dodania tovaru pri každom jednom produkte. Keďže nie sme výrobcovia, nevieme dobu dodania ovplyvniť. Veríme, že budeme môcť v budúcnosti pridať aj zvyšných 90 % k Vašej úplnej spokojnosti.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie som spokojná s kvalitou nábytku clips. ABS hrany žiadna sláva, a tá drevotrieska sa rozsypuje, biela dýha pri zatlčení klinca či pri šrube opadáva…. Proste kvalita slabá….

    Nákup rýchly. Ale kvalita objednaného nábytku je hrozná.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Daniela,
    Veľmi nás mrzí Vaša recenzia. Kvalita je úzko spojená s cenou. Výrobcovia, ktorý majú drahší nábytok, majú takmer nulovú reklamáciu. Pri nižších cenách ako bola aj Vaša komoda, je cena zodpovedajúca kvalite, ale o to viacej sa výrobcovia snažia akúkoľvek preukázateľnú vadu vyriešiť k spokojnosti zákazníka a na požiadanie dodať nový diel na výmenu. Pokiaľ nie ste s tovarom spokojná, zo zákona máte právo vrátiť tovar do 14 dní.


    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Ako sa mám vyjadriť po 6 dňoch, keď dodacia lehota mojej komody je 3-8 týždňov (uvedené pri produkte). Predvčerom mi došla emailová správa že komoda je už u šoféra. Fíha, príjemné prekvapenie. Na to mi volala pani od Vás že je tu háčik. Omylom mi posielajú komodovú vitrínu grandson/biela a či by som ju teda nechcela. No nechcela. Trvám na zaslaní toho typu komody ktorý som si objednala- grandson/ granit. A ajhľa dodacia doba bude predsa 3-8 týždňov. A nato mi pošlete dotazník spokojnosti s nákupom?

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Elena,
    dotazník spokojnosti neposielame my, ale automaticky portál Heuréka, tak ako to majú nastavené v systéme. Omylom sme Vám nič neposielali, len sme Vás informovali, že dodávateľ nám poslal zlú farbu komody, či teda nemáte záujem aj o inú farbu, alebo počkáte na tú pôvodnú farbu, ktorú nám musia znova zaslať. Preto nás mrzí Vaša recenzia, nakoľko v maily vždy posielame upozornenie, aby zákazník posielal hodnotenie až po dodaní tovaru.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar objednaný 24.7 som neobdržal a ani správu som nedostal v akom štádiu je moja objednávka

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Július,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť a negatívna recenzia. Tovar ste si objednali 27. 4. a to s dobou dodania 2 - 4 týždne, ako bolo uvedené pri produkte pri objednávaní. Ohľadom preverenia stavu Vašej objednávky ste sa mohli informovať mailom alebo telefonicky, určite by sme Vám radi poskytli túto informáciu. Vašu objednávku už máme na sklade, doručovať budeme v najbližších pracovných dňoch, takže objednávku budete mať doma v termíne ako uvádzame :)

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar odoslali na druhý deň to je jedine plus ale obývačkova stena CALABRINI? Hnus, nikdy si to preboha nekupujte skoro 500e a celé to drží na dvoch malých uchýtkach po bokoch. Je to labilné,nedrží to. Najhoršie investovaných 500 eur v mojom živote. Radšej to celé vyhodím a kúpim niečo iné. Lepšie ako keby to malo návšteve padnúť na hlavu. O tom že iné stránky to predávajú o 100 eur lacnejšie ani nejdem hovoriť. Nikdy viac z tejto stránky neobjednám radšej len overených predajcov.

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Kristína,
    mrzí nás, že ste napísali negatívnu recenziu na náš e-shop, nakoľko chyba nastala na Vašej strane pri montáži. Závesné skrinky Calabrini sa musia montovať do steny na hmoždinky, čo je znázornené aj v montážnom návode. Hmoždinky nebývajú súčasťou montážnej sady, zákazník si ich dokúpi podľa typu steny, akú má doma (tehla, panel, sadrokartón, drevo,..).
    Ak Vám skrinky spadli, nie je to chyba výrobcu a nie je to ani naša chyba. Keď skrinky zavesíte na stenu iba na dve malé úchytky a nepostupujete podľa krokov montážneho návodu, tak je logické, že skrinky sa pri otváraní budú nahýbať alebo spadnú na zem a môžu niekoho zraniť. Ako sme Vás informovali aj pri zadaní reklamácie z Vašej strany, poškodené diely Vám môžeme u výrobcu objednať.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Cena
    • Doručenie
    • Dlhšie čakanie na tovar
    • Slabá komunikácia s obchodom , ohľadom stavu objednavky som musela ja volať

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Sandra,
    ohľadom stavu objednávok chodí každému zákazníkovi informačný mail, skontrolujte si prosím Vašu spam schránku. Tovar, ktorý ste si objednali má dlhšiu dodaciu dobu, ktorú nevieme nijako ovplyvniť, nakoľko nie sme výrobcovia. Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prišlo to celkom rýchlo
    • Chýbal tu spojovací materiál. Po telefonáte s obchodom, nám bolo jasné, že sa im to stáva asi pri každom druhom tovare. Teraz máme napísať reklamáciu a čakať, kedy sa to vybaví. Doma s manželkou sedíme a počítame kde koľko a čoho chýba. Dúfame, že sa to aspoň nejak vyrieši...
    • Krabice prišli poškodené, tovar tiež nebol v 100%stave. Bohužiaľ, nebol som pri preberaní osobne.
    • Nerád balím darčeky, ale pri tovare za vyše 400, by som očakával ,že bude zabalený trochu krajšie.

    Asi očakávame veľa od postele za 400+€. Ale vidíme, že v tejto dobe kašľať na kvalitu hlavne, že ide biznis...

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Silvia, pán Patrik,
    mrzí nás, že ste nás ohodnotili negatívne a že vzniknutú situáciu vnímate iba zo svojej strany. Samozrejme aj my ako spotrebitelia by sme sa nahnevali, avšak chápeme, že chyba môže nastať pri akomkoľvek nákupe tovaru. Pri telefonovaní na našu info linku sme Vám odporučili, aby ste kontaktovali reklamačné oddelenie.
    Výrobca omylom nepribalil montážnu sadu, po našom odoslaní reklamácie nám ju hneď prichystal a posiela v čo najkratšom čase. Žiaľ, nemohli sme to vedieť, pretože nemôžeme otvárať všetky balíky od výrobcov, ktoré sú určené pre našich zákazníkov. Snažíme sa vždy pomôcť, či už chyba nastane na našej alebo výrobcovej strane. O to viacej nás mrzí Váš negatívny postoj na náš e-shop.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Montážny návod je uvedený na stránke , avsak v prípade že nemáte doma tlačiareň máte problém ho vytlačiť a mat návod na telefóne v malom prevedení pri montáži predlžuje čas montáže skokovo
    • Chýbajúci montážny návod v balení

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Martin,
    v mene výrobcu sa Vám ospravedlňujeme za chýbajúci montážny návod. Máte pravdu, že veľa zákazníkov nemá doma tlačiareň, v takomto prípade by sme návod odoslali poštou, museli by ste však s montážou počkať dva-tri dni.
    Napriek tomu dúfame, že sa Vám regál páči a že Vám bude robiť už iba radosť :) Ďakujeme za recenziu.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam žiadnom prípade! Milne uvadzanie nepravdivých cien ! A keď si tovar objednáte príde vám aj potvrdenie faktúry že objednávka je vytvorená a tovar vám donesie kuriér .Na druhý deň samovoľne zrušia objednávku že uviedli zlu cenu na tovar a objednávku po vzájomnej dohode zrušili a popri Tom vám absolútne nedajú vedieť tak neviem Ským sa dohodli v zájomne.Ale tak to je už jedno ale žiadnom prípade neodporúčam!!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Zdenko,
    vytvorili ste si objednávku na dve šatníkové skrine. Pri tomto produkte bola uvedená nesprávna cena - skriňa stojí 555 Eur, avšak my sme mali uvedenú cenu 55 Eur. Chybu sme si všimli a zároveň sme Vás obratom kontaktovali, že objednávku stornujeme. Kolegyňa sa Vám ospravedlnila a cenu skrine sme na našej stránke vzápätí opravili. Keďže faktúra bola na dve skrine dokopy 110 Eur a skutočná cena skríň je 1100 Eur, automaticky sme predpokladali, že o objednávku s tak veľkým cenovým rozdielom nebudete mať záujem.
    O tom, že sme Vás informovali až na druhý deň nie je pravda, informovali sme Vás ten istý večer, asi hodinu po Vašom vytvorení objednávky.
    Našu chybu sme si priznali, určite nebola úmyselná.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 31.12. som si objednala tovar. 3x som sa ich snažila kontaktovať, raz som dokonca zanechala odkaz. Uplna ignoracia z ich strany. Je 25.1. a zrazu mi prišla sms že to budú doručovať. Z tejto stránky nikdy viac

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Katarína,
    nechápeme Vašu reakciu, nakoľko sme Vás o všetkom informovali prostredníctvom e-mailu. Doručovaciu dobu ste mali uvedenú 6-10 týždňov a tovar sme Vám dodali už za necelé 4 týždne. O to viacej nás mrzí a prekvapuje Váš negatívny postoj.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    6.12 som uskutočnila objednávku dnes je 18.1 a nič... Ruším objednávku, dovolať sa tam neviem len e mailom so mnou komunikujú

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň vážená pani / pán Miroslav,
    prezisťovala som u kolegyni neprijaté hovory, ale telefonovali ste nám iba raz, a práve vtedy prebiehal na linke iný hovor. Z toho dôvodu nemohla kolegyňa Váš telefonát prijať. Čo sa týka dodacej doby, lehota je 3 až 8 týždňov, preto nás Vaše negatívne hodnotenie mrzí a takisto, na Vaše e-maily sme vždy reagovali obratom.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Chýbala takmer polovica spojovacieho materiálu,klinčeky na upevnenie zadnej steny neboli dodané vôbec, farba police je iná ako som objednala

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pani Gabriela,
    škoda, že ste neinformovali naše reklamačné oddelenie. Radi Vám pomôžeme, ale keď nám nenapíšete čo Vám chýba, takisto ak nám nepošlete fotografiu nesprávnej police, nedokážeme Vám nijako pomôcť. Kontaktujte prosím [email protected]

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • velmi špatná komunikace e-mailem, úplně mě ignorovali

    Někdo, koho neznám, nejspíš omylem zadal můj e-mail do své objednávky. Obchod jsem na to obratem upozornil, aby svého zákazníka raději nadále kontaktovali telefonicky, protože uvedený e-mail patří mně (a telefon ve shrnutí objednávky uveden byl). Obchod na to nijak nezareagoval a dál mi posílal e-maily, respektive spam (ještě další tři). Obchod s tak špatnou komunikací opravdu nedoporučuji!

    Reakcia obchodu mojnabytok.sk

    Dobrý deň pán Dušan,
    je nám ľúto, že ste nám napísali negatívnu recenziu, nakoľko ste si u nás nič neobjednali a neúmyselnou chybou iného zákazníka sa hneváte na nás. Všetky e-maily sa odosielajú automaticky a Váš menovec si vytvoril objednávku dňa 27.12.2021, kedy sme počas vianočných sviatkov nepracovali. Z toho dôvodu sme Vám nemohli obratom odpísať, avšak hneď ako sme nastúpili do práce, Vašu mailovú adresu sme vymazali. Preto nechápeme Váš negatívny postoj a je nespravodlivé, že ste vytvorili recenziu za niekoho iného.

    S pozdravom Team Môj nábytok
    www.mojnabytok.sk