Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Ponukaju na stranke fotografiu davkovaca mydla, ku ktoremu nedodavaju zasobnik na mydlo. Informacia o tom na stranke je, ale velmi lahko ju prehliadnete. Nakupujem cez internet casto, ale nikdy by ma nenapadlo, ze sa moze predavat len samostatny davkovac bez zasobnika na mydlo. Malo by na to byt neprehliadnutelne upozornenie na stranke, pripadne kontaktovat zakaznika s tym, ci vie, ze tam nie je zasobnik na mydlo.
    • bez slovenskeho navodu!?!?
    • musel som platit 2 x dopravu.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    aby som teda uviedol veci na pravú mieru. Zákazník objednal produkt, pri ktorom je hneď vedľa uvedené aj v obrázkovej forme "Odporúčame dokúpiť" mydlo a taktiež batérie do dávkovača. Taktiež je to uvedené aj v popise s nadpisom "Obsah balenia". Popis produktu a naše odporúčanie slúži práve na to. Ak si ani jednu z týchto informácii niekto nevšimne, nevšimol by si to ani keby bola informácie uvedená v názve.

    Slovenský návod na to jedno tlačidlo na dávkovači a pre vloženie batérii do dávkovača ja aj v obrázkovej podobe.

    Áno, museli ste platiť 2x dopravu, pretože ste spravili chybu Vy svojou nepozornosťou a mydlo ste museli dokúpiť samostatne. Od nás ste ešte žiadali dopravu zdarma, k produktu za 6.90€, čo považujem za absenciu akejkoľvek sebareflexie, čo dokazuje aj Vaša recenzia.

    Informácie na stránke slúžia pre informovanosť ešte pred objednaním a nikoho nebudeme nijak zvýhodňovať ani v prípade, že to bude znamenať nerelevantnú negatívnu recenziu.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • nesprávny popis produktov

    pri produktoch v popise su pridane funkcie, ktore produkt vobec nema... takze nekupujete to co si myslite ze kupujete, neodporucam nakup cez tento eshop, nechala som sa nachytat, produkt sa neda vratit z hygienickych dovodov, objednavala som bezdrotove sluchadla

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    funkciu slúchadlá majú, len ste evidentne neporozumeli ako táto funkcia funguje, sme na trhu od roku 2000, takže nemáme dôvod zavádzať zákazníkov, obzvlášť pri produktoch okolo 20€.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar som zatial nedostal
    Konzultacia s call centrom nie velka ochota komunikovat vyziadal som si trasovanie zial nedostal som ho do mailu
    Velmi zla komunikacia call centra
    Tovar zaplateny ihned co je cca tyzden a nemam ziadne unfo o objednavke

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    Vaša zásielka bola, žiaľ, stratená u prepravcu. Po telefonickom hovore Vám bolo povedaný aktuálny stav zásielky a že zásielku odošleme na novo, teda nebudeme čakať na riešenie reklamácie s prepravnou spoločnosťou. Do 1-2 pracovných dní je tovar u Vás.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od minuleho tyzdna cakam na kefky ktore som aj zaplatila a dodnes ani mail,ani kefky,tak poprosim o kefky alebo mi vratte peniaze

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    pri platbe nebol uvedený variabilný symbol, takže systém nemal ako spárovať Vašu platbu a obj. bola automaticky stornovaná. Miesto recenzie stačilo odpísať na e-mail o zrušenej objednávke a tovar/peniaze by Vám boli obratom zaslané.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nikto sa mi zatial uz tyzden neozval. Mohli aspon napisat, ze preco mi nic neposlali....

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    tovar, ktorý ste si objednali bol na pred-objednávku s jasne uvedeným termínom naskladnenia, ktorý sa nezmenil, takže nerozumiem tomuto hodnoteniu.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Prosim zacnite pouzivat niektoru zo serioznych kurierskych spolocnosti (DPD, DHL, Slovenska posta) namiesto SPS/Intime s ktorou su konstatne problemy napr tuto objednavku prevzali 14/1/22 a do dnesneho dna (24/1/22) neboli schopni dorucit

    Dakujem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vysávač prišiel nefunkčný a keď som poslala email, aby mi obchod poslal inštrukcie ako postupovať pri reklamácii doteraz tak neurobil. Poslali sme tovar späť a dodnes neprišla žiadna odpoveď. Nemám ani vysávač ani peniaze.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vám prišiel práve nefunkčný kus, bohužiaľ sa to niekedy stáva. Čo sa týka inštrukcii, všetky potrebné informácie máme uvedené hneď na úvodnej stránke, ako postup reklamácie, tak aj postup pri vrátení tovaru. Ak ste už vysávač poslali, Vaša žiadosť bude vybavená v stanovenej lehote, ako máme uvedené aj na stránke.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    obal produktov prišiel poškodený a nemohlo sa to stať v preprave

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku sme preverili z kamerových záznamov, kde je jasne viditeľné, že od nás odišla zásielka v nepoškodenom stave. Ak bola zásielka pri preberaní poškodená, bolo potrebné to oznámiť ihneď kuriérovi resp. prepravnej spoločnosti, pre tieto prípady je v cene dopravy aj poistenie zásielky. Tvrdenie "nemohlo sa to stať v preprave" je teda nepravdivé a založené na subjektívnom pohľade výzoru zásielky, nie na faktoch.

    Ak by ktokoľvek z nás počas balenia uvidel poškodenú zásielku, ihneď by bola vymenená a v žiadnom prípade by nebola odoslaná.

    Po doručení fotiek tovar nakoniec ani nebol vôbec poškodený, len balenie a práve na to balenie slúži, aby ochránilo tovar.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz tyzden cakam na tovar, ani som nie dostala ziadnej spravy kiedy tovar dorazi. Ani nikde nie viem si sledovat, kde je moj tovar. Customer service na nule.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka nebola uhradená ako tvrdíte, platbu Vám banka zamietla, informácia o tom Vám prišla ihneď ako z banky, tak aj z nášho systému o neúspešnej platbe. Recenziu teda považujem za neadekvátnu.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zaplatené prevodom na účet...po 7 dňoch stále nič..tovar bol skladom

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu, v tomto prípade nastala chyba na našej strane. Verím, že už produkt slúži k spokojnosti.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • tovar nezodpovedá popisu

    Zaslané ochranné sklo na nesprávne hodinky.
    Veľkosť nesedí.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak došlo k zámene, no neevidujeme od Vás žiadnu reklamáciu, v prípade potvrdenia nášho pochybenia by sme zabezpečili výmenu na naše náklady.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar mi nebol doručený. Komunikácia tel. email. mesenger 0 bodov

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku som dohľadal a bola dodaná v deklarovanom termíne, takže nerozumiem hodnoteniu.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    In the box, there was another invoice, the price on it was much cheaper than the price that I paid.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nenapomocna komunikacia s obchodom, neriesenie reklamacie.

    V objednanom tovare chybali komponenty, obchodnik na reklamaciu reagoval, ze oni tovar nekontroluju, len posielaju dalej. Na dalsie dotazy uz nereagoval.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    žiadnu reklamáciu od Vás neevidujeme.

    Obsah balenia každého produktu skutočne nekontrolujeme, keďže väčšina tovaru je zapečatená a nie je ani časovo možné každý produkt rozbaľovať a kontrolovať.

    Obsah balenia udáva výrobca, pričom ste spomínali, že chýba 1 z 2 puzdier, pričom samotný výrobca na svojich oficiálnych stránka uvádza, že je v balení len 1 a nie 2.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod zavádza zákazníka o výkone vysávača a sacom výkone. Na stránke https://www.mistores.sk udáva výkon 1200W a v príručke od výrobcu je 800€ (- 400 W). Sací výkon Obchod zavádza 18 000 Pa. ... v príručke je len 16 000 Pa (- 2000 Pa)

    Obchod zavádza zákazníka o výkone vysávača a sacom výkone.
    Na stránke https://www.mistores.sk udáva výkon 1200W a v príručke od výrobcu je 800€ (- 400 W).
    Sací výkon Obchod zavádza 18 000 Pa. ... v príručke je len 16 000 Pa (- 2000 Pa).
    Po vrátení tovaru sa obchod https://www.mistores.sk narokuje úhradu vzniknutej škody na sumu 19.90€ inak sa vyhraža:
    " V prípade neuhradenie budeme postupovať v rámci zákonnej možnosti a našich práv, keďže vrátený tovar bol nadmieru používaný, v tomto prípade budeme žiadať aj všetky poplatky na právnika a poplatky s tým spojené. "

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    chyba na stránke bola, to uznávame, ako aj to, že prepravu by sme v prípade, že sa ozvete, zabezpečili spätne my. Avšak k ničomu takému nedošlo, namiesto toho nám prišiel poškodený a znečistený vysávač, ktorý nie je možné dať do pôvodného stavu , keďže filter je spotrebný materiál a s vyčistením vysávača ste si nedali absolútne žiadnu námahu a to v poriadku nie je. Naúčtovaná Vám bola LEN cena filtra, ani poškodenie, ani uvedenie do pôvodného stavu, navyše cena filtra bola účtovaná v našej nákupnej cene, nie maloobchodnej.

    Aby si každý, kto číta túto recenziu, spravil svoj názor, prikladám fotky vysávača, ktorý k nám dorazil a pán ešte bez hanby píše negatívnu recenziu.

    https://drive.google.com/drive/folders/1mfpzjVmG018CffHxBuJuxSbUD0v7Bqwf?usp=sharing

    Áno, v taktom stave nám ľudia bez kúska sebareflexie vracajú tovar so slovami "vysávač som nepoužil".

    Nie, my sa nevyhrážame, ale nebudeme tolerovať ľudí ako ste Vy a podnikneme právne kroky.

    S pozdravom, Nagy ml.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    cele tyzdne mi neprisiel objednany tovar, netusim ci to putuje z ciny! alebo odkial, v kazdom pripade velmi velmi neflexibilne, ked nieco objednam chcem to mat doma do niekolkych dni za mna palcek dolu priatelia

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    obj. som preveril a bola nám vrátená ako neprevzatá, čo pre nás znamená 2x dopravné náklady a ešte čítame túto recenziu, za nás taktiež palček dolu, keďže doručenie by pri prevzatí bolo v stanovenom termíne, ako je vidieť aj tuto na Heuréke, nech si každý spraví svoj názor k relevantnosti tejto recenzie.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Neodpovedajú na maily
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Materiál respiratora je umelina a nedá sa dýchať. Dám to prehodnotiť inšpekcii, lebo za takú nehorázne cenu, by mal byť výrobok kvalitný a priedušny a nie molitan!

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    materiál respirátora je uvedený na stránke, na tento typ respirátora máme veľmi dobré ohlasy, čo sa týka ceny, máme najnižšiu cenu z daného respirátora na Slovensku. Respirátor Vás má hlavne ochraniť, všetky certifikáty sú verejne k dispozícii.

    S pozdravom, Nagy ml.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Doručovania spolocnost SPS

    Tovar som okamzite zaplatila uz pri objednavke no doteraz mi nebol doruceny. Od objednavky ubehlo 10 dni.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    tovar odosielame do 1-2 pracovných dní, ak je nejaký problém s doručovaním, stačí nás kontaktovať, pridaním negatívnej recenzie sa problém nevyrieši.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Výrobok nefunguje, predávajúci má vypnuté mobilný kontakt, na maily neodpovedá.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    na sme Vám odpovedali, áno, mimo otváracích hodín sa nedá dovolať. Ak je s výrobkom problém, je potrebné ho reklamovať, všetky informácie sú dostupné na stránke.

    S pozdravom
    Tomáš z miStores.sk