Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar mal byť dostupný (1-3 pracovné dni), prišiel len mail o vytvorení objednávky, odvtedy nič. Kontaktovala som firmu mailom- neodpovedali. Kontaktovala som ich po týždni od vytvorenia objednávky cez chat kde mi oznámili že tovar príde na druhý deň a hneď ho odošlú. Opäť žiadne info o odoslaní tovaru. Kontaktovala som ich cez opäť cez chat, že chcem stornovať objednávku -bez odpovede. Teraz sa k chatu na ich stránke neviem ani dostať!

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    žiaľ tovar, ktorý ste objednali mal meškanie a nemali ste záujem čakať s dlhším dodaním, peniaze Vám boli obratom vrátené ešte v deň, kedy ste žiadali zrušenie objednávky.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Ten obrázok a popis ma zamietol. A prišlo mi to bez nádobky. Takže 2x poštovné.. a pán trošku odmeraný na telefóne. Inak dodanie a služby rýchle.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    z našej strany bol produkt dodaný tak, ako je písane na stránke. Keďže ide o produkt v hodnote do 10€ a chyba nenastala na našej strane, nie je dôvod poskytnúť dopravu zadarmo, produkt musí rovnako niekto zabaliť a rovnako zaplatiť prepravcovi.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný, zaplatený tovar mi nebol zatiaľ doručený. Obchod na mail s otázkou v akom stave je objednávka nereaguje.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar s doručením 3-5 pracovných dní a v tomto termíne Vám doručený bude. Chápeme, že je pred Vianocami, no pri každom produkte uvádzame dobu dodania, ktorá, ak Vám nevyhovuje, tak je potrebné hľadať inde, nie objednať a dúfať, že to odošleme skôr ako píšeme.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jedine o com ma zatial obchod informoval, ze prijali objednavku, ktoru som hned aj zaplatil. Po tyzdni som im pisal, ze v akom stave je objednavka, zatial sa nikto neozval

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar s doručením 3-5 pracovných dní a v tomto termíne Vám doručený bude. Chápeme, že je pred Vianocami, no pri každom produkte uvádzame dobu dodania, ktorá, ak Vám nevyhovuje, tak je potrebné hľadať inde, nie objednať a dúfať, že to odošleme skôr ako píšeme.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Žiadna

    Objednal som si ramienka na hodinku amazfit gts1.Ramienka dorazili ale také čo vôbec nesedia.Takže nemám nič z toho ....

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si remienok Colmi 22 mm a sťažujete sa, že Vám nepasuje na hodinky Amazfit 20 mm.

    Asi toľko k relevantnosti Vašej recenzie.

    Tovar môžete vrátiť.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Neskore odoslanie tovaru

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar s dodaním 3-5 pracovných dní a v tomto termíne Vám bol dodaný. Ak potrebujete tovar rýchlejšie, odporúčam objednávať s dodaním 1-3 dni.

    Z našej strany boli termíny dodržané tak, ako uvádzame pri každom produkte.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • reklamacia

    poslali mi iný výrobok a na mail neodpisujú

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    dostali ste správny tovar, na mail Vám bolo odpovedané do 24 hodín ako uvádzame, ďakujeme, že oceňujete podporu na čete ako aj dodanie na druhý deň.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Čakala som týždeň tovar ktorý bol "skladom", na mail neodpovedali, iba v chate som zistila, že tovar nemajú vôbec. Po komunikácie peniaze mi vrátili.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vzniknutá situácia, mali sme chybne synchronizovaný sklad, kedy tovar už skladom nebol. Mail Vám bol odoslaný ešte v deň objednávky. Peniaze boli automaticky vrátené.

    S pozdravom
    Tomáš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    5.10.2024 som objednával robotický vysávač ktorý bol na sklade dlhšiu dobu nechodil tak som písal na stránku v akom stave je moja objednávka odpoveď prišla až na druhý deň s tým že zmenili prepravu kvôli boxu čo sa dá pochopiť aj keď skôr nemal byť box v ponuke rozmery musia vedieť a tovar mal prísť do dvoch dní a daný tovar stále nemám.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si robotický vysávač s veľkou stanicou, balenie váži 18 kg, pochopiteľne ho nie je možné doručiť do Z-Boxu. Bez akéhokoľvek doplatku Vám bol presmerovaný s doručením na adresu, o čom sme Vás informovali a čakali na Vaše potvrdenie, či sa na adrese zdržiavate, na to sme nedostali žiadnu odpoveď. Stačilo potvrdiť mailom a už by ste vysávač mali doma.

    S pozdravom
    Tomáš

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Sľubujú rýchle dodanie tovaru mi prišiel po 7dmich dňoch

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    pri každom produkte máme jasne uvedenú dobu dodania, Vy ste si objednali tovar s dodaním 3-5 pracovných dní a v tomto termíne Vám bol tovar doručený.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia ohľadom stavu objednávky a po štyroch dňoch komunikácia chatom že sa objednávka už rieši. Po siedmych najako to neodišlo. Tak som objednávku zrušil

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar s termínom na objednávku, ktorý nebol skladom, čo bolo uvedené priamo pri produkte a po 4 dňoch, kedy ste písali na chat, Vám bolo povedané, že preveríme a dáme vedieť, ale bližší termín zatiaľ nebol. Tak ako máme uvedené aj na stránke, tovar, ktorý je na objednávku, má dlhšie dodanie, zvyčajne 1-2 týždne. Pri každom produkte máme uvedenú konkrétnu dobu dodania.

    S pozdravom

    Tomáš z mistores

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Chýba manuál v Slovenčine čo je aj porušenie zákona

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    ku každému produktu je manuál v slovenčine, neevidujeme od Vás žiaden e-mail, že by Vám chýbal, stačílo napísať. Inak ďakujeme, že oceňujete doručenie tovaru v deklarovanom termíne a odpovede na všetky Vaše otázky cez chat, ktorých nebolo málo.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • bol mi doručený iný tovar
    • dosť arogantné správanie
    • reklamačný formulár pol dňa nefungoval

    -

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    chyba nastala pri expedícii, za čo sme sa Vám ospravedlnili, omylom bol dodaný iný tovar, občas sa to stane, sme ľudia, do 3 dní sme Vašu reklamáciu aj s doručením vybavili, zabezpečili sme prepravu späť na naše náklady, keďže problém nastal na našej strane, čo sme uznali a ani sme nečakali na doručenie tovaru od Vás, tovar sme hneď objednali.

    Do telefónu sme si však vypočuli, že sme neschopní a celý obchod je zlý. Napriek tomu sme všetko napravili najrýchlejšie ako sa dalo, ďakujeme teda, že spomínate len chybu.

    Nech si už teda každý spraví vlastný názor.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kabel ktorý predávate na 120W nabíjačke nie je olna rýchlosť. Musí to byt 10A kabel a to tam neuvádzate.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    kúpili ste si kábel, ktorý mal v názve uvedené 6A. Priamo v názve. Takže nie, 6A kábel nemôže byť 10A kábel. Druhá vec je, že Váš telefón musí podporovať protokol pre takéto rýchle nabíjanie, čo vzhľadom k vyššie uvedenému je jasné, že ste si to neoverili.

    Prikladám príklad zo 120W adaptéra od Xiaomi:

    20V⎓6A Max -> 120W

    Ohmov zákon, pane.

    Takže nie, aj keby ste mali 10A kábel, tak by Vám už rýchlejšie mobil nenabíjalo. Základy fyziky. Mohli ste sa vopred informovať ALEBO, ak ste zistili, že už ste kúpili nesprávny kábel k Vašej nabíjačke, mohli ste napísať a poradili sme Vám s výmenou. Ale to nie, jednoduchšie je rovno napísať negatívnu recenziu, pričom aj ten kábel ste mali na druhý deň doručený, ale to už, samozrejme, do recenzie nikto nezahrnie.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    • Dosiel email o odoslany zasielky pred 10timi dnami a balik este neni ani v packete

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    žiaľ, niekedy dôjde k strate zásielky, čo nás mrzí, ak je to ešte aj pred Vianocami, pokúsime sa stihnúť všetko zariadiť včas.

    S pozdravom
    Tomáš z mistores

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar je žiaľ bez návodu na použitie a firma nekomunikuje.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    mail ste písali v pondelok a dnes v utorok Vám bol odoslaný. Ďakujeme za trpezlivosť v predianočnom období, kedy ste mali tovar doručený do 2 dní.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel poškodeny a nefunkčný (prasknute vnutorné sklo kanvice) a kanvica tečie

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    ak prišiel tovar poškodený, stačí nám napísať podľa postupu na stránke, tovar vymeníme, na to sú reklamácie a vratky. Žiaden takýto e-mail od Vás neevidujeme, len túto recenziu, ktorou ale reklamáciu nijak nevyriešite.

    EDIT: Reklamácia prijatá 07.12.2023 a dnes, 08.12.2023 odoslaný nový kus.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Platbu mi stiahli 2 krat, nereaguju uz vyse tyzdna na moje maily a okrem potvrdzujucej spravy o prijati obj sa tiez nic nedeje,
    Za ten cas mi od nich prisli uz dva reklamne maily je mozne ze tento eshop je scam…

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    žiadnu platbu sme Vám nestiahli, platili ste kartou, kde prevod zabezpečuje priamo banka. Nám prišla 1 platba a to sme Vám napísali aj do mailu. Je potrebné kontaktovať Vašu banku, my nemáme prístup k platbám banky.

    EDIT: Skutočne nastala chyba pri platobnej bráne, banku sme informovali a platba Vám bude vrátená priamo na kartu. Samozrejme všetky tieto informácie boli odoslané aj e-mailom.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Od 18.11. kedy som si tovar objednal, a zaplatilmy prišla iba informácia, e ju zaevidovali.Dnes 24.11.2023.Stale áno sms, ani email , či sa spracováva, Rusi, alebo či je tovar na ceste.Didanie malo byť do 3dni.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po ôsmich dňoch žiadna informácia o stave objednávky.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    v tomto prípade nastala chyba na našej strane, kedy bol omylom pridaný stav skladu z reklamovaného tovaru. Bohužiaľ nové už neboli k dispozícii. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.

    S pozdravom
    Nagy