Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Informovať zákazníka o expedovaní objednávky a o odovzdaní tovaru kuriérskej spoločnosti. Z ničoho nič mi prišla správa od kuriéra, že mi bude doručený balík. Na tomto prosím zapracovať.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchle vybavenie, dodanie, s produktom som zatial 100% spokojna
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle vybavenie a dodanie tovaru.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kupila som si sprejovy mop, ktory sa po pae tyzdnoch zlomil. Snazim sa ho vyreklamovat, no nikto mi neodpoveda. Na stranke maju uvedene, ze do 24 hodin zaslu dalsie instrukcie k reklamacii, no uz takmer tyzden nikto nic, hoci som im znova posielala email. Mop je tiez nekvalitny. Plast, ktory spaja havu s tyckou sa cely polamal.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    Všetky informácie máme k reklamáciám uvedené verejne dostupné na stránke, stačí sa nimi riadiť. Nie je potrebné na nič čakať. Mail ste poslali včera, dnes ste dostali aj odpoveď.

    S pozdravom
    Nagy

  • Odporúča obchod

    100 %

    Som spokojná ďakujem

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Komunikácia
    • Informácia o stave objednávky žiadna

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar s dodaním 3-5 pracovných dní a v tomto termíne Vám bol dodaný. E-mail máte po prijatí objednávky a následne po odoslaní, nevidím dôvod posielať ďalší e-mail, keď priamo pri každom produkte uvádzame dobu dodania.

    S pozdravom
    Nagy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar mi sice dorucili ale iny ako som si objednal.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    ak sme doručili nesprávny tovar, tak zabezpečíme výmenu na naše náklady, žiaden e-mail však od Vás neevidujeme a pridaním recenzie problém nijako vyriešiť nevieme, je potrebné nám napísať.

    S pozdravom
    NAgy

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Hodinky na prvý pohľad super, po aktualizácii displej ostal rozmazany a nedalo s nimi nič robiť, odoslané na reklamáciu po dvoch týždňoch prišli druhé nové..opakoval sa problém ten istý. Čakám na vrátenie peňazí .

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste s produktom spokojná, tu však hodnotíte obchod, nie sme výrobcami hodiniek, Mobvoi Ticwatch je známy svetový výrobca, no pravdepodobne došlo k nejakej chybnej aktualizácii, to však my ovplyvniť nijako nevieme.

    Ďakujeme, že oceňujete dodržanú lehotu dodania a automatizovaný proces reklamácie.

    S pozdravom
    Nagy

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    rýchle dodanie

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Odporúčam, platím za tovar vopred bankovým prevodom a vždy som tovar dostala v poriadku a veľmi rýchlo.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prehľadné produkty
    • Všetky potrebné informácie na jednom mieste
    • Rýchle odoslanie
  • Neodporúča obchod

    • Prestalo mi funogovat parovanie po troch tyzdnov

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    na to slúži reklamácia a záruka, predávame elektroniku a aj napriek produktom od overených výrobcov s nízkou mierou reklamovanosti, sa to môže stať.

    Ďakujeme, že oceňujete dodanie v stanovenom termíne, online reklamačný proces a vyzdvihnutie na naše náklady cez Packetu.

    S pozdravom
    Nagy

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Oceňujem rýchle dodanie a výhodné ceny.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Hneď vedeli čo hľadám..a poradili...

    Všetko super...

  • 20 %

    • Rýchle dodanie
    • Komunikácia

    Velmi zla skúsenost,telefón dviha otec majiteľa,podľa mňa nejaký dôchodca ktorý vám nevie pomôcť s ničím,majiteľ arogantný ma bordel asi v obchode kedze posiela iný tovar ako ten ktorý dostane na reklamáciu,na reklamovaný tovar som čakal 28-30dni,to je v poriadku prišla mi okrem"mojej" kefky aj nabíjacia stanica plná vlasov a bordelu a špinavá zatecena od zubnej pasty s kúskom zlomeného kábliku na nabíjanie,tieto veci neboli moje,na papieri ktorý bol v balíku stali moje údaje ale záver bol že reklamácia není uznaná,že nabíjacia stanica špinavá atd KTORA ANI NEBOLA MOJA!!! Arogantná odpoved majiteľa bola že môžem byť rád že prišla kefka opravená,pýtam sa ako je to možné kedze REKLAMACIA NEBOLA UZNANA!!! Nenakupoval som tu prvýkrát ale určite posledný

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    aby sme teda uviedli veci na správnu mieru toho čo sa skutočne stalo:

    Kefku servis zamietol, pretože nebola používaná v súlade s návodom. Zatečená pasta na nabíjacej časti, ktorá spôsobila koróziu a nefunkčnosť nabíjania. Omylom k tejto kefke bolo pridané príslušenstvo naviac z inej reklamácie, čo sme nežiadali poslať späť.

    Servis kefku prečistil a začala opätovne fungovať, ale keďže takéto zatečenie sa môže prejaviť v chybe aj neskôr, tak reklamácia bola zamietnutá.

    Takže napriek zamietnutiu dostal zákazník opäť funkčnú kefku, čo v servise vôbec ani nemuseli riešiť, keďže si chybu nedostatočnou údržbou zavinil zákazník sám.

    A ako to dopadlo? Vidíte vyššie. Takýto človek ešte bude písať o arogancii alebo znevažovať dokonca dôchodcov, čo nemá absolútne žiaden súvis s jeho problémom a vychádza len z jeho domnienky.

    Nech si už každý spraví vlastný názor, áno, aj takéto situácie musíme riešiť, tiež to nechápeme, ale je to tak.


    S pozdravom
    Nagy

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle doručenie
  • Odporúča obchod

    100 %

    Ziaden problem vsetko prebehlo ako sa ma. Produkt prisiel novy, funkcny. Spokojnost

  • Odporúča obchod

    100 %

    vyborne

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie. Dobré ceny. S objednaným tovarom som spokojný.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Ok. Všetko fajn.