Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Zavadzaju, co sa tyka dostupnosti tovaru, v mojom pripade tovar bol v case objednania skladom, no realita bola ina. Nie je mozne pre rychlost vybavenia cohokolvek sa vobec niekam dovolat, ziadna infolinka. Komunikacia "0", takmer po tyzdni kde sa moj tovar nachadza mi odpovedali mailom, ze tovar nie je dostupny...kludne by pockali aj mesiace ocividne, ved tovar bol zaplateny....
Ale tak, mam pocit, ze to zacina byt kulturou.Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
žiaľ, mali sme výpadok skladovej dostupnosti, problém už bol vyriešený, ospravedlňujeme sa za chybu na stránke. Čo sa týka komunikácie, na e-mail som Vám odpovedal do 10 minút, ponúkli sme Vám alternatívu a v prípade nevyhovovania produktu obratom vrátenie peňazí, čo sme aj dodržali. Chápeme, že v dnešnej dobe je jednoduché zodvihnúť telefón a volať, ale nie je možné počas telefonátu okamžite zistiť problém a vyriešiť ho, ako si väčšina ľudí myslí, často musíme komunikovať aj s ďalšími subjektmi ako napríklad prepravcom alebo dodávateľom.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Vyšia cena.
Vyšia cena oproti konkurencii.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
nikto Vás nenútil od nás tovar kúpiť, takže nerozumiem hodnoteniu, ak sa Vám cena nepozdávala, mohli ste tovar kúpiť u spomínanej konkurencie.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Zlá komunikácia s obchodom !
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
tento zákazník u nás pravidelne vytvára obj., (vždy iný e-mail) o ktoré nemá nikdy záujem, recenziu považujem za nerelevantnú a pravdepodobne ide len chabý pokus konkurencie o poškodzovanie nášho mena. Situáciu už riešime aj s Heurékou.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
tovar som zaplatil a nedostal som žiadnu spätnú väzbu . neviem či tovar príde , kedy príde .
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za chybu na webe a prípadné komplikácie, pri niektorých produktoch nám vznikla chyba pri aktualizácii skladu, tovar skladom už nebol, aktuálne je už skladovosť opäť opravená.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Tovar skladom, doslo potvrdenie o prijati objednavky a po tyzdni ani po otazke cez kontaktny formular ziadna reakcia, informacia, nic.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za chybu na webe a prípadné komplikácie, pri niektorých produktoch nám vznikla chyba pri aktualizácii skladu, tovar skladom už nebol, aktuálne je už skladovosť opäť opravená.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Obchod bez predošlej komunikácie po 2. dňoch vrátil peniaze, bez udania dôvodu a ospravedlnenia...aspoň, že tie peniaze prišli.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
tovar z Vašej obj. nebol skladom, obratom sme Vám teda poslali peniaze. V poznámke k obj. to bolo uvedené.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Kanvica prišla so škrabancom.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ak je s produktom problém, stačí nám napísať a problém vyriešime. Posielame nový tovar, ktorý nerozbaľujeme, no výroba nie je 100% a môže nastať aj takáto situácia.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Tovar som objednával 17.9. s tým, že všetky veci boli na sklade,no doteraz mi neboli doručené. 26.9. som poslal mail,či náhodou nezabudli na moju objednávku,kde mi v ten deň odpísali,že objednávka mala byť dávno u mňa doma,že to idú hneď skontrolovať. Samozrejme 3 dní mi neodpisovali,a keďže som tie veci potreboval ako darčeky,tak som im napísal,že ak do konca týždňa neprídu,to je do 30.9. tak už ich viac nebudem potrebovať. Žiadna odpoveď,až dnes 3.10. mi prišiel mail že balík sa odoslal.. hrozná komunikácia, neskoré dodávky tovaru, veľmi ma mrzí,ako to všetko dopadlo, keďže v minulosti som tu nakupoval a v deň objednania mi prišiel mail že tovar už je na ceste ku mne a na druhý deň dorazil.. stačila by aspoň väčšia komunikácia a minimálne ospravedlnenie z ich strany... škoda, veľa zákazníkov si od seba odháňate.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
žiaľ, v tomto prípade nastala chyba na našej strane, ospravedlňujeme sa za komplikácie, riešenie sme Vám napísali e-mailom.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Komunikácia absolútne žiadna
Tovar som objednala 22.9.2022, 28.9. mi prišiel e-mail že bol tovar odoslaný, doručenie som zvolila Z-Box zasielkovne, tovar zatial neprišiel, ani žiadne info zo zásielkovne, v aplikácii mi nepíše ani či tovar už prijali do deppa ani nič.
Písala som mail na obchod, za týžden neprišla žiadna odpoveď, zák. linka je stále nedostupná, absolútne sa s nimi nedá spojiť!!
Tovar kt. som objednala bol skladom, v ochodných podmienkach majú uvedené že tovar kt.je skladom a je objednaný do 14:00 hod odošlú prakticky ešte v ten deň.
Stále čakám a len dúfam že nebude žiaden problém a nebudem musieť s nimi riešiť žiadnu reklamáciu!
Toľko k mojej skúsenosti s obchodom. Nakúpila som prvý aj posledný krát.Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
tovar, ktorý ste objednali, bol tyčový vysávač a na vyzdvihnutie ste zvolili Z-Box, pochopiteľne nemohol byť tovar doručený do Z-Boxu vzhľadom k rozmerom, takže bola zásielka presmerovaná na najbližšie výdajné miesto, kde je uložená už 3 dni, o čom bol poslaný e-mail aj SMS.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Skôr príde tovar z Marsu.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
objednali ste si tovar, ktorý nebol skladom, ale na objednávku, dostupnosť produktu uvádzame hneď pod názvom, takže nerozumiem hodnoteniu, odporúčam si informácie prečítať ešte pred objednaním.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Objednávka nespracované. Nemám nič. Už išiel týždeň. Telefón vypnutý. Cez email nekomunikujú tiež. Zaplatil som keď objednal som. Nemám peniaze aj tovar
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
objednali ste si tovar, ktorý bol "Na objednávku - termín upresníme", na to sme Vám odpísali, že bude do 2 týždňov, platba vopred nebola potrebná a teraz sa sťažujete, že nemáte tovar do týždňa ani peniaze. Odporúčam nabudúce prečítať dostupnosť pri produkte pred objednaním, prípadne sa vopred informovať.
S pozdravom
Nagy
EDIT: 12.09.22 stiahnuté peniaze z nášho účtu na základe podania reklamácie platby zákazníkom v banke. Teda týždeň po tom, ako zákazník už platbu od nás prijal späť. Nevidím v tom nič iné ako podvod a pokus o obohatenie sa, keďže išlo o platbu za elektrobicykel, čo nie je práve najlacnejšia položka. Takže asi toľko k relevantnosti tejto recenzie. -
Neodporúča obchod
- Tovar mi ani po týždni nebol dodaný, obchod nekomunikuje, neodpovedá na emaily, telefón vypnutý. Objednávka je zaplatená, tovar nemám.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujem sa za vzniknuté problémy, v tomto prípade nastala chyba na našej strane pri migrácii webu a obj. nám našou chybou označilo ako vybavené, tovar by ste už mali mať doručený.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Komunikácia
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujem sa za vzniknuté problémy, v tomto prípade nastala chyba na našej strane pri migrácii webu a obj. nám našou chybou označilo ako vybavené, tovar by ste už mali mať doručený.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Rýchle dodanie tovaru
Už tri týždne čakám na vybavenie reklamácie v obchode mistores.sk a posledné dva týždne sa mi nikto neozval, ani mailom, na FB či Twitteri.
Skusam sa dovolať, no bezúspešne. Tovar bol doručený 03.08.
Ak má nebudú kontaktovať, budem musieť zavolať na políciu. Ide totiž o cenný tovar (299€).
Na stránke spomínajú, že si zakladajú na službách zákazníkom a zdôrazňujú svoj priateľský prístup, bohužiaľ, z mojej skúsenosti je opak pravdou .Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
opäť zbytočná panika, tovar ste poslali na reklamáciu, pri protokole je jasne uvedené, tak ako určuje zákon, že bude reklamácia vybavená najneskôr do 30 dní, už pri písaní môjho komentáru máte vysávač z reklamácie doma, čo je ešte stále pred termínom, takže nerozumiem, na základe čoho ste usúdili, že tomu tak nebude.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Neodporúčam tento obchod, lebo nekomunikuju ani e-mailom a zakaznicky telefon maju vypnutý. Vrátil som im zásielku za 550e a netuším či peniaze niekedy uvidím. Ak sa noezvú do konca týždňa, tak musím kontaktovať políciu. Radšej sa vyhnite tomuto pofidérnemu obchodu
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
tovar ste mali doručený do 24 hodín odo dňa objednania. Avšak rozhodli ste sa ho vrátiť, čo je v poriadku, máte na to právo. Peniaze Vám následne boli vrátené do 7 dní, pričom aj na stránke pri odstúpení uvádzame tak, ako to určuje zákon, že peniaze vraciame najneskôro do 14 kalendárnych dní. Už keď sme pri pofidérnom obchodvaní, ak by sme Vás chceli okradnúť, platili ste bankovým prevodom, nemuseli by sme Vám podľa Vašej logiky vôbec tovar poslať a nechať si peniaze. Takže nabudúce, až začnete robiť paniku, si preverte informácie, fungujeme od roku 2000 na rovnakej živnosti, asi ťažko by sme mohli 22 rokov okrádať ľudí tak, ako tu popisujete.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Neboli schopný mi objednávku doručiť, išlo o ebike.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
na potvrdzujúci e-mail o dodaní v neskoršom dátume sme odpoveď nedostali, keďže sa jednalo o drahší tovar objednaný na dobierku, obj. sme zrušili, vzhľadom k tomu, že sa nám pravidelne stáva, že bez odpovede na e-mail sa nám vráti aj neprebratý tovar, čo pri elktrobicykli predstavuje 20€ za neprevzatý balík vrátený späť k nám.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Davam zle hodnotenie, lebo ziadost o hodnotenie mi dorazila skor ako tovar. Tovar bol oznaceny ako skladom, zaplateny hned a aj napriek tomu v sledovani zasielky je uz tyzden napisane "Spracováva sa". Pisal som na info mail uvedeny na stranke a uz druhy den bez odpovede. Neslo pritom o lacny tovar, 800€ odislo z uctu a ja neviem co sa deje s objednavkov. Peniaze dorazili hned a obchod o nich vie, zmenil sa vtedy status na "Spracováva sa". To je moj dovod k zlemu hodnoteniu. Inak by som reagoval ak by aspon komunikovali.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
na Váš mail som odpovedal obratom, avšak počas dňa ste napísali ďalších 5 e-mailov. V každom prípade sa nám zásielka omeškala z dôvodu zlého dodania, za čo sa ospravedlňujem a informoval som Vás ihneď, ako som dostal info zo skladu. Taktiež som Vám písal, že peniaze Vám obratom pošleme, ak nemáte záujem čakať na dodanie, k čomu nedošlo, pretože ste napisali, že o tovar máte záujem aj napriek dlhšej dodacej dobe, keďže sme ho mali vo výpredajovej cene z pôvodných 990€.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
obchod nekumunikuje zo zakaznikom adi 4 krat som pisal aby stornoval moju objenavku odozva ziadna,az nakoniec mi napisali ze moju objednavku obchod odoslal ale ja uz nemam o tento tovar zaujem
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
uvedené tvrdenie je zavádzajúce pretože Vaša objednávka bola stornovaná po odoslaní. Áno, mail ste síce napísali, ale po tom, čo už bol tovar vyexpedovaný, napriek tomu k doručovaniu nedošlo a Vás to nestálo ani cent, iba nás prepravné náklady späť, takže hodnotenie považujem za nerelevantné, keďže k nákupu ani nedošlo.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
- Přišlo mi nieco ine co som neobjednal - trapas. Reklamacia a refundacia penazí, končím s vámi a písem status na Facebook aj s fotkami. Ing.Vlado Václavek Žilina.
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
ak bol doručený iný tovar, ako ste mali objednaný, stačí napísať na e-mail a stav preveríme a zadáme výmenu na naše náklady. Sťažovaním sa na Heuréke a Facebook-u bez predošlého kontaktu a upozornení na chybu, Vám ťažko vieme pomôcť. Všetky informácie aj s postupom máme na stránke uvedené. S titulom Ing. verím, že to zvládnete.
S pozdravom
Nagy -
Neodporúča obchod
Chýba mi zadná kamera a mala tam byť
Reakcia obchodu miStores.sk
Dobrý deň,
preveril som Vašu objednávku a mali ste objednanú len samotnú kameru, nie set so zadnou kamerou, takže uvedené tvrdenie je nepravdivé.
S pozdravom
Nagy