Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Nerelevantné hodnotenie bolo odstránené.

  • Neodporúča obchod

    Tovar mi ani po 10 dňoch nedorazil a Vy sa pýtate, ako som spokojný s nákupom. To je NESKUTOČNÉ.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar, pri ktorom je jasne napísané "Aktuálne nedostupné" o čom ste boli informovaný ešte aj mailom, dotazník spokojnosti je generovaný automaticky Heurékou, nie nami.

    S pozdravom, Nagy ml.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som Bip biely - došiel sivý. Asi bolo treba PO ANGLICKY.

    Reakcia obchodu miStores.sk

    Dobrý deň,

    belšie hodinky Amazfit Bip neexistujú, obrázky pri produkte sú priamo od výrobcu, taktiež je pri produkte uvedená oficiálna stránka výrobcu, kde si viete pozrieť ďalšie parametre, ak Vám farba nevyhovuje, stačilo napísať mail a buď by sme Vám navrhli vrátenie tovaru alebo náhradný remienok v čisto bielej farbe.

    S pozdravom, Nagy ml.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ešte stále mi môj tovar nebol doručený. Neviem čo sa stalo, ale už čakám príliš dlho!

  • Neodporúča obchod

    • žiadne informácie o tom, čo sa deje, keď tovar mešká týždeň, dva, tri...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar napriek tomu dla stranky bol skladom ale opak bol pravdou. Po 12 dnoch som zrusil objednavku.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dňa 27.6.2019 som si hodinky objednal s tým,že ich majú na sklade a do 2 dní budú doručené. Dnes je 8.7. a tovar nebol doručený. Mal to byť darček manželke k narodeninám a takto to dopadlo. Katastrofa!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri objednávaní bol tovar skladom, po objednaní tovar skladom nebol, po týždni v utorok napísali že posielajú (1-2 pracovne dni) a v piatok ešte tovar nebol.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Veľmi zlé dodacie lehoty, 10 dní a tovar nebol ešte ani odoslaný.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednal som si miband 2 +2 náhradné biele náramky a napísali mi email, že náramky momentálne nie sú na sklade a že prídu až o dva týždne a či som ochotný počkať. Napísal som že áno samozrejme počkám no oni už neodpisali takže vôbec neviem v akom je to štádiu. Komunikácia si zákazníkom je na horšej úrovni.