Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar na iprice rozbaleny pôvodná cena 100 € akcia 70€ na mall ten istý výrobok nový nerozbaleny 29,99 €

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň ,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Na portály MALL som Vami objednaný produkt k predaju nenašla. Predajná cena produktov sa odvíja hlavne od tej nákupnej ceny. Predajnú cenu u tohto tovaru sme mali v tomto prípade nastavenú správne.


    Ďakujeme za pochopenie.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Mikrovlnka bola poškriabaná na viditeľnom mieste, viac objednávať nebudem.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň ,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Objednali ste si tovar v kvalite "ZANOVNÉ" jedná sa o tovar ktorý už bol použitý a takýto tovar môže javiť známky použitia, drobné vlásočnicové škrabance, odreniny. Tovar v takejto kvalite je za zvýhodnenú cenu. Informáciu o akú kvalitu tovaru sa jedná máme vždy uvedenú u každého produktu. Ak Vám tovar nevyhovuje, máte možnosť ho vrátiť v 14 - dňovej lehota, ktorá Vám plynie odo dňa doručenia vášho tovaru.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mala som záujem o zmenu spôsobu platby mojej objednavky, nikto má neupozornil, že objednavka musí byt najskôr zrušená až potom je možné pri novej objednávke robiť zmeny. A teda po mailovej požiadavke o zmenu platby, mi objednávku bez predchádzajúceho upozornenia zrušili. Prišiel mi len info email o zrušení. Do pól hodiny od dorucenia emailu som telefonicky kontaktovala pracovníčku na info linke, ale tovar už niekto medzitým zakúpil. Prisla som tým pádom o tovar, bohužiaľ v takej cene ho už nenajdem tak lahko. Keby má pracovníčky vopred upozornili, nerobila by som žiadnu zmenu. Bohužiaľ toto som sa dozvedela až po treťom telefonáte na infolinku a po piatich hodinách, že tovar už nie je dostupný. povodne mi povedali, že trva hodinu a dlhšie kým bude opäť naskladneny, že mám čakať. Som veľmi sklamaná. Naozaj.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň ,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. S vaším hodnotením nemôžeme úplne súhlasiť, pretože sa nezakláda na úplnej pravde.
    Kontaktovali ste nás ohľadne zmeny platobnej metódy a zmeny doručovacej adresy. Na vašu správe sme Vám odpovedali, a boli Vám z našej strany poskytnuté všetky potrebné informácie. Podľa našich obchodných podmienok, po riadnom vytvorení objednávky nevykonávame žiadne dodatočne úpravy fakturačných údajov o ktoré ste nás žiadali. Z tohto dôvodu bola vaša objednávka stornovaná a boli ste požiadaná, aby ste si vytvorili novú objednávku, už s údajmi ktoré by Vám vyhovovali. Kedže sa jednalo o posledný kus tovaru, tak v tomto prípade prišlo, bohužiaľ, k jeho vypredaniu a to v tom čase keď ste si chceli objednávku vytvoriť na novo. Z našej strany preto neprišlo k žiadnemu pochybeniu a o celom procese ste boli riadne informovaná. Preto ak by sa nám tovar podarilo opäť naskladniť, tak Vás budeme radi o jeho naskladnení informovať na váš mail.

    Ďakujeme za pochopenie

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chýba slovenský návod.viac by som nekupil

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň ,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za nedodaný chýbajúci návod sa ospravedlňujeme. Návod sme Vám nechali obratom doposlať na váš mail. Neevidujeme teda od Vás žiadnu mailovu správu, takže sa nedokážeme bližšie vyjdariť k Vášmu hodnoteniu. Ak máte nejaké ďalšie problémy s vašim zakúpeným výrobkom, tak sa prosím obráťte na našu zákaznícku podporu. Radi Vám poradíme, pomôžeme.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bol pokazený ! A nemalý na výmenu!

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň ,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Váš prípad už spoločne riešime. Verím, že sa nám túto reklamáciu podarí vyriešiť v čo najkratšom čase k celkovej vašej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar bol použitý ako podľa popisu v e- shope, vraj funkčný, ale to už pravda nieje.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie s tovarom sa úprimne ospravedlňujeme. Vašu reklamáciu už spoločne riešime. Dohodli sme sana bezplatnom odvoze a následnom vrátení finančných prostriedkov. Veríme, že aj napriek tejto nemilej skúsenosti na náš e-shop nezanevriete a do budúcna nás opäť radi navštívite.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol nekompletný a nefungoval

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Zakúpili ste si tovar v kvalite "zánovné" U tohto tovaru nemusí byť súčasťou balenia všetko príslušenstvo, tak ako to býva u nového tovaru. Čo je obsahom balenia uvádzame u každého produktu na našom webe. Ohľadne vašej reklamácie teda o nekompletnosti tovaru ste nás informovali mailovo, na čo sme Vám aj odpovedali. Ohľadne nefunkčnosti tovaru ste sa, ale v mailovej komunikácii nezmienili. Verím teda, že sa nám záležitosť podarí vyriešiť v čo najkratšom čase k celkovej spokojnosti.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    tovar dorazil cely rohzbity a nefunkčny, nedal sa zapnut, 21.2.2024 mi to dorucili hned som volala na infolinku, kde mi pani kazala poslat fotky doruceneho tovaru dnes je 5.3.2024 a nic, ziadna dalšia reakcia zo strany obchodu.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Je nám veľmi lúto danej situácie. Telefonicky ste nám vašu reklamáciu nahlásili dňa 21.2.2024 tak ako uvádzate, a kolegyňa vás požiadala o zaslanie fotografií na náš mail. Následne ste nám volali znovu, že máte problém s odoslaním mailu, a informovali ste nás, že sa mail s foto dokumentáciou pokúsite odoslať znovu. Váš mail nám bol doručený a my sme Vám naň dňa 22.2.2024 odpovedali. Vašu odpoveď sme od vás, ale doposiaľ nedostali.
    Samozrejme, budeme vás znovu kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej celkovej spokojnosti

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    • Poslali ste mi úplne iný tovar, než som si objednal a zaplatil(deebot t9) buďte radi,že Vás neroznesiem v médiách....Čau

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Je nám veľmi lúto danej situácie. Bohužiaľ, k vášmu hodnoteniu sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, kedže od Vás neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu ohľadne spomínanej reklamácie.
    Samozrejme, budeme Vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej celkovej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    • Tovar bol vadny

    Ponúkajú použitý rozbalený tovar.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení , ikdyž nás mrzí, že je negativní.
    Tím, že jsme outletové elektro nabízíme různé kvality zboží, tedy i rozbalené produkty, nebo zboží zánovní, které jsou z předváděcích akcí, může tedy být viděno na něm že již byl použit ( předveden zákazníkovi).
    Jak jsem již zmiňovala tyto infromace uvádíme v popise u produktu.
    Také od vás bohužel neevidujeme žádný kontakt o tom že by zboží mělo závadu a tak se nedokážeme blíže vyjádřit k této situaci.
    Tím, že spokojenost našich zákazníků je pro nás na první místě budeme Vás kontaktovat a vše jistě dořešíme k vaší spokojenosti.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie kuriérom GLS
    • Komunikácia na výbornú
    • Tovar bol poškodený - prevalené formy na pečenie
    • Tovar mi prišiel iný ako som objednával

    Mal som asi iba smolu ‍♂️
    Bohužiaľ, odradilo ma to kupovať vystavovaný tovar.
    Aspoň mám ponaučenie

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Za vzniknuté nedorozumenie a komplikácie sa veľmi ospravedlňujeme. Situáciu sme už spoločne vyriešili, kedy sme sa dohodli na bezplatnom vráteni tovaru a následnom vráteni uhradenej čiastky a akutálne teda čakáme na doručenie vášho tovaru. Veríme, že aj napriek tejto nemilej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie
    • Tovar prišiel poškodený. Objednali sme si dva rámy k Frame TV a oba prišli polámané. Polámané museli odísť už z e-shopu, keďže vylomené kúsky sa ani v balíku nenachádzali.

    Po tejto skúsenosti by som už v tomto e-shope nič nekúpila.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní.

    Mrzí nás , že máte pocit, že takto poškozené zboží odešlo již od nás, bohužel se může stát , že se produkt poškodí přepravou, v takovém případě ihned jednáme a řešíme reklamaci, jak s Váma tak s dopravci.

    Částka Vám bude samozřejmě vrácena zpět na účet .

    Věříme , že při dalším nákupu nenastanou žádné komplikace.

    S pozdravem
    Michaela Raková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar mi bol dodaný nepoužiteľný a budem ho musieť vrátiť.
    Dúfam, že nebude problém s vrátením zaplatenej čiastky za tovar!!!!

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Je nám veľmi lúto, že máte s výrobkom problémy. Bohužiaľ, k vášmu hodnoteniu sa nemôžeme konkrétnejšie, vyjadriť, pretože od Vás neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu ohľadne spomínanej reklamácie.
    Samozrejme, budeme Vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej celkovej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 19.02.2024 objednávka zaplatená a dodnes t.j.23.02.2024, nie je zrejmé, kde platba na zahraničnom účte obchodu skončila /CZ/. Odporúčam veľmi zvážiť využitie ponúk obchodu .

    Hrozný e-shop

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Vaše hodnotenie sa nezakladá na pravde. Dva dni po vytvorení vašej objednávky sme vás informovali, že u vašej objednávky doposiaľ neevidujeme vašu platbu. Požiadali sme vás o poskytnutie potvrdenia vašej odchodzej platby, ktoré ste nám doposiaľ neposkytol. Vašu platbu na učetnom oddelení dohladali a spárovali s vašou objednávkou a vaša objednávka je už aktuálne v preprave o čom sme vás informovali v mailovej správe. Vaše osočovanie voči našej firme je z vašej strany neopodstatnené.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková,

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Zaslali mi používaný, nekompletný, špinavý, opotrebený, so známkami viditeľného poškodenia tovar. Už nálepky na obale boli prerezané, a nanovo prelepené na inom mieste, no myslel som si, že chceli skontrolovať tovar. No ostal som v šoku. Čistá drzosť.

    NIKDY VIAC IPRICE! Pozor majú aj ďalšie internetové predajne s tý istým sídlom…

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k vášmu hodnoteniu sa nemôžeme konkrétnejšie, vyjadriť, pretože od Vás neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu ohľadne spomínanej reklamácie.
    Samozrejme, budeme Vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej celkovej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková