Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhá dodacia doba už pri prvom nákupe bol problém aj keď som to zapríčinil sám.zabudol som udať pri platbe variabilný symbol.az po piatich hovoroch sa to vyriešilo.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás udělené negativní hodnocení. Na nutnost VS při platbě předem ale zákazníky vždy upozorňujeme, stejně tak i na skutečnost, že pokud zde dojde ke chybě tak se prodlouží dodací lhůta s ohledem na dohledávání platby. Naše zákaznická podpora je Vám k dispozici, pokud se nepodaří předem zaplatit objednávku a přejte si změnit platební metodu.

    Věříme, že přesto u nás znovu příště nakoupíte (např. s ohledem na ceny zboží, rozsah sortimentu) a že příště bude již vše v pořádku.

    S podzravem
    Petr Juránek

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar neprišiel ani peniaze nevrátili objednávku označili ako potvrdenú
    • Neodporúčam zobrali peniaze tovar nikde

    Klamári neodporúčam

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás udělené negativní hodnocení. Bohužel u platby došlo k nějakému technickému problému a nebyla nám k Vaší objednávce ze strany platební brány řádně automaticky napárována, takže jsme Vaši objednávku evidovali stále jako nezaplacenou.

    Vzniklý případ s námi řešíte, přičemž bylo domluveno, že po dohledání platby Vám bude částka zpět vrácena, nakolik jsme byli o tomto z Vaší strany požádáni, místo odeslání zboží.

    Za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme.

    S pozdravem
    Petr Juránek

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nedorazil. Čakám už týždeň a nič neprišlo. Ani len správa, že mi budú doručovať balík. Celé zle!!!

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Tovar Vám nebol doručený, pretože u vašej objednávky neevidujeme doposiaľ platbu. Zvolili ste si online platba kartou, ale vašu platbu pri vašej objednávke neevidujeme.
    Budeme vás rozhodne kontaktovať a situáciu spoločne vyriešime.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Poslali mi čo som si neobjednala

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k tejto situácii sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, pretože neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu, ohľadne vašich spomenutých nedostatkoch, tak ako tu uvádzate.
    Samozrejme, budeme Vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar mi bol doručený v rozbitom stave, obal nebol poškodený, predajca odoslal totálne rozbitú objednávku. Neodporúčam

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme. Vašu reklamáciu už spoločne riešime. Podľa poskytnutých fotografii sa jedná o poškodenie, ktoré vzniklo počas prepravy. Od nás Vám určite tovar nebol odoslaný v stave v akom Vám bol doručený. Veríme, že situáciu vyriešime rýchlo a k celkovej vašej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar prisiel spinavy bombicka prazdna

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení i když nás mrzí, že je negativní.
    Mrzí nás vzniklé komplikace s doručeným zbožím, kdy jsem se dnes společně spojili a celou situaci necháme prověřit a dořešíme k vaší spokojenosti, nakolik spokojenost našich zákazníků je pro nás na prvním místě.

    S pozdravem,
    Klára Šůstková

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som objednala 8.12., kedy som ju aj zaplatia a tovar mi doteraz nedorazil. Keď som sa ich snažila dodatočne kontaktovať, tak mi bolo povedané, že moja platba nebola zaradená k objednávke a musia ju dohľadať, avšak dnes som ich kontaktovala opäť a pre zmenu to bolo už radšej bez odpovede. Bol to určite môj prvý a zároveň aj posledný nákup na tejto stránke.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Vašu platbu nám automaticky nespárovalo z dôvodu, že ste nepostupovali podľa pokynov, ktoré Vám boli dodané po vytvorení vašej objednávky. Boli ste taktiež upozornená, že v prípade nesprávneho uvedenia / zadania VS v referencií platby, môže nastať omeškanie pri spárovní platby s vašou objednávkou, čo má za následok neskoršie odoslanie zásielky a jej doručenie. Vaše potvrdenie o platbe, ktoré ste nám poskytli bolo odovzdané na učetné oddelenie o čom sme Vás obratom informovali v mailovej správe. Je nám preto ľúto, že uvádzate informáciu, že s Vami nekomunikujeme.

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dodanie relatívne rýchle. Nemám ale vedomosť, žeby pri tovare bolo napísané, že zariadenie bolo rozbalené a používané. Čo už na prvý pohľad bolo. Displej poškriabaný, bok zariadenia oškretý. Krabica prelepená.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Zakúpili ste si tovar v kvalite ,,poškodený obal" z tohto dôvodu môže byť teda obal, poškodený, prelepený. Tým sa vyznačuje kvalita v ktorej ste si tovar zakúpili .

    S pozdravom,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    60 %

    trikrsat som musela ugovat balik aj platbu, ktora bola zaplatena prom- tne v den objednavky. Nemate to tam zosuladene s platbami do česka zo slovenska. Pani tvrdila ze nemam VS, aj ten tam bol napísaný. N emate zodpovedných pracovníkov !!!!

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás negativní udělené hodnocení, ale zápis v políčku kde měl být VS zadaný, dle zaslané zprávy od Vás není správný. Měl by být zadán pouze samotný VS bez dalších znaků. Proto se nám platba také automaticky bohužel nenapárovala. Pak se dodací lhůta může o něco prodloužit s ohledem na dohledání platby. Paní účetní se snažila platbu dohledat, co nejrychleji to bylo možné.

    Věřím, že i přes vzniklé problémy ohledně přiřazení platby, u nás opět někdy nakoupíte - s ohledem např. na ceny zboží, rozsah sortimentu apod.

    S podzravem
    Petr Juránek

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali my autodráhu a cela krabica je poškodená

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní

    Zakoupila jste na našem e-shopu ZÁNOVNÍ autodráhu, nikoli novou.
    Toto zboží je za velmi výhodnou cenu, které jeví známky použití a krabice tomu taktéž odpovídá.

    Pokud jste byla nespokojená, mohla jste nás o tom informovat, nenašla jsem od Vás jedinou zprávu nebo email, kde by jste nás informovala o vaší nespokojenosti.

    Velice nás mrzí Vaše hodnocení.

    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prišiel uplne iný tovar ako bol objednaný

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení i přesto, že je negativní

    Velice nás mrzí, že došlo k této chybě při expedici, nicméně jsme situaci řešili urgentně a udělali vše proto, aby jste nemusela balík posílat zpět na naši firmu.
    Z naší strany byl objednán svoz a o vše potřebné se postaráme.
    Věříme a doufáme, že tato chyba Vás neodradí a znovu se vrátíte na naše stránky.

    Ještě jednou se omlouváme
    S pozdravem
    Raková Michaela

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Došiel repasovany produkt dvd.nefunkčné. reklamácia

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Objednali ste si nový tovar, v tomto prípade sa nemohlo jednať o repasovaný produkt, najskôr sa môže jednať o chybu z výroby. Za vzniknuté komplikácie sa úprimne ospravedlňujeme. Dohodli sme sa na vrátení tovaru, aktuálne čakáme na jeho doručenie.
    Veríme, že aj napriek tejto negatívnej skúsenosti na náš eshop nezanevriete a v budúcnosti nás opäť radi navštívite.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Nekompletné poškodená elektrika poškodený mechanizmus . Na svoje náklady som to dal do servisu a zistili ze ozubené a kotva sú zničené pravdepodobne predali vrátený tovar. Na maili neodpovedaju neodporúčam zákaznícky servis len naťahuje čas.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Bohužiaľ, k tejto situácii sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, pretože neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu, ohľadne vašich spomenutých nedostatkoch, tak ako tu uvádzate.
    Samozrejme, budeme Vás kontaktovať, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Po zaplatení mi neprišiel žiadny email, že objednávku evidujú ako zaplatenú a že ju posúvajú na odoslanie. Žiadne potvrdenie ani predpokladaný dátum dodania. Tak len čakám a neviem, či je už poslaná alebo aký ma stav.

    Reakcia obchodu iprice.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. U vašej objednávky ste si zadali platbu bankovým prevodom. V potvrdzujúcom maily Vám prišli všetky potrebné informácie, ako správne postupovať a uhradiť platbu prevodom. Ak neni dodržaný správny postup pri platbe, tak prijatie platby a odoslanie tovaru sa môže z tohto dôvodu predlžiť.
    Kontaktovali sme vás, tak verím, že sa nám podarí záležitosť doriešiť v čo najkratšom čase.

    S prianím pekného dňa,
    Kristína Blašková