Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar je vyrobený v r. 2019, 5 rokov používaný so známkami značného opotrebenia. Batérie sú nefunkčné. Sú to vyhodené peniaze. V popise pri tovare v čase objednávky bolo uvedené že tovar je rozbalený, nie používaný. Je to starý šrot na vyhodenie.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
je nám veľmi ľúto, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším produktom. Avšak neevidujeme žiadnu správu o reklamácii z vašej strany. Prosíme vás, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu, kde s vami radi celú situáciu vyriešime a pomôžeme vám s reklamáciou.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a veríme, že nájdeme vhodné riešenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Banka si stiahla za europrevod 20 eur fakt ste ma potešili
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu recenziu. V tomto prípade by bolo potrebné kontaktovať priamo Vašu banku, keďže poplatok za europrevod nie je štandardnou praxou pri SEPA platbách, kde nebýva účtovaný žiadny poplatok. Doteraz sme sa s takouto sťažnosťou ešte nestretli, a preto odporúčame overiť si tento poplatok u banky, aby bolo možné situáciu objasniť.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Dobré ceny ale tovar reálne nemajú
- Našiel som nový tovar za super cenu akože ,skladom doručenie do 2 dní.70% zlava,samozrejme na druhý deň po zaplatený prišiel mail, že žiadny tovar nemajú a zrušili objednávku .ubehol týždeň a peniaze nevrátili píšu že to predali účtovnícke atd ..platba sa dá vrátiť v ten istý deň ak je ochota ale asi profitujú z úrokou .ak nedodržia lehotu posielam na nich SOI.maju spoplatnenu dobierku na 6€ aby každý platil vopred ,následne pošlú mail že tovar nemajú a peniaze podržia čo najdlhšie ak ich vôbec niekedy vrátia.Podvod ruky preč ..ak nevrátia peniaze ani ďalší týždeň posielam na nich SOI nech im naparia aspoň mastnú pokutu keď už klamú a zavádzajú .
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s Vašou objednávkou. Chceli by sme Vás ubezpečiť, že všetky naše kroky pri spracovaní objednávok sú v súlade s obchodnými podmienkami, a ak dôjde k nepredvídaným okolnostiam, vždy sa snažíme zákazníkom poskytnúť jasné informácie a vrátenie peňazí čo najskôr.
V prípade Vašej objednávky sme Vás kontaktovali ohľadom neavailability tovaru, a následne bol postup zrušenia objednávky a vrátenia peňazí dodržaný v súlade s našimi podmienkami. Čo sa týka vrátenia platby, môže to niekedy trvať určitý čas, pretože závisí od rôznych faktorov, vrátane platobného procesu a bankových prevodov.
Veríme, že sa celá situácia čoskoro vyrieši, a ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Vašu spätnú väzbu berieme na vedomie a pracujeme na jej zlepšení.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Určite neodporúčam kupovať tovar označený ako zánovný. Kúpila som tyčový vysávač, ktorý mi vydržal necelé tri mesiace, použitý bol fakt minimálne počas tohto obdobia, keďže máme robotický vysávač,a samozrejme že po uplatnení reklamácie, mi bola reklamácia neuznaná, vraj vada bola spôsobená mechanickým poškodením, čo vôbec nebola pravda. Takže POZOR na tovar so zárukou 12 mesiacov. Neodporúčam nikomu tento obchod
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
mrzí nás negativní udělené hodnocení.
Jak jsme Vás ze strany našeho reklamačního oddělení již informovali: Vaše Reklamace byla zamítnuta. Bylo zjištěno mechanické poškození, které bylo v přímé souvislosti s popisovanou vadou. Zboží Vám bude expedováno zpět.
S pozdravem
Petr Juránek -
Neodporúča obchod
Z e-shopu som kupoval elektronický skrutkovač Wiha. Po rozbalení a prvom odskúšaní som zistil, že na skrutkovači je nefunkčný LED prísvit. Na vlastné náklady som odoslal tovar späť (poštou 13Eur) a bolo mi po doručení oznámené že na vybavenie reklamácie má spoločnosť nárok 30 dní.... Mohol som požiadať radšej o vrátenie platby bez udania dôvodu.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
mrzí nás negativní hodnocení. Děkujeme přesto za zpětnou vazbu.
Je nám líto, že se na zboží vyskytla závada a bylo třeba jej reklamovat. Balík se zbožím jste nám poslal vlastní cestou - o čem jste nám předtím v soukromé zprávě i psal.
Při vyřizování reklamace se řídíme reklamačním řádem a obchodními podmínkami, které máme na eshopu řádně zveřejněny.
S pozdravem
Petr Juránek -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Už pôvodný obal tlačiarne bol po otvorení balíka poškodený, o čom vedeli už pri balení balíka. Potom som zistila, že vstupný zásobník na druhej strane tlačiarne je odtrhnutý, vlastne nemá na čom držať, lebo úchyty zásobníka boli vylomené.
- A k tlačiarni nebol pripojený návod na použitie či už v češtine alebo slovenčine, takže som ani nemohla zistiť ako tlačiareň vôbec funguje.
- A so skúšobným pripojením tlačiarne k počítaču bol tiež problém, lebo všetky odkazy na pripojenie sú len v angličtine a celý proces trval aspoň hodinu kým mi odborník túto funkciu sprístupnil.
- Celá tlačiareň je vlastne iba nepodarenou kópiou predošlých tlačiarní firmy HP, ktoré boli zrozumiteľné, ľahko ovládateľné a logické. Na tejto tlačiarni sa v plnej miere potvrdilo šetrenie vo výrobe. Bohužiaľ na úkor používateľa.
Už pôvodný obal tlačiarne bol po otvorení balíka poškodený, o čom vedeli už pri balení balíka. Potom som zistila, že vstupný zásobník na druhej strane tlačiarne je odtrhnutý, vlastne nemá na čom držať, lebo úchyty zásobníka boli vylomené.
A k tlačiarni nebol pripojený návod na použitie či už v češtine alebo slovenčine, takže som ani nemohla zistiť ako tlačiareň vôbec funguje.
A so skúšobným pripojením tlačiarne k počítaču bol tiež problém, lebo všetky odkazy na pripojenie sú len v angličtine a celý proces trval aspoň hodinu kým mi odborník túto funkciu sprístupnil.
Celá tlačiareň je vlastne iba nepodarenou kópiou predošlých tlačiarní firmy HP, ktoré boli zrozumiteľné, ľahko ovládateľné a logické. Na tejto tlačiarni sa v plnej miere potvrdilo šetrenie vo výrobe. Bohužiaľ na úkor používateľa.Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste so zakúpenou tlačiarňou mali problémy. Podľa našich
záznamov od Vás však neevidujeme žiadnu telefonickú ani e-mailovú komunikáciu ohľadom týchto ťažkostí. Ak máte s tlačiarňou stále problémy alebo potrebujete pomoc, odporúčame Vám kontaktovať našu zákaznícku podporu, kde Vám naši pracovníci radi pomôžu s riešením.
Kontakty na zákaznícku podporu nájdete na našom webe iprice.sk v sekcii Kontakt.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám príjemný deň.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- Obchod si vybral z originalneho balenia 14 kavovych kapsul- nehorazne
Nikdy viac
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s objednávkou. Bohužiaľ, o tejto situácii sme od Vás nedostali žiadnu predchádzajúcu informáciu, a preto sa k nej zatiaľ nevieme konkrétne vyjadriť.
Radi by sme Vám pomohli, preto Vás prosíme, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu. Vašu reklamáciu preveríme a dohodneme sa na ďalšom postupe.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Zakúpený tovar: delonghi filter a aj kávovar Jura S8 black piano dňa 19.06.2024 kávovar ktorý bol hneď od začiatku nefunkčný a následne reklamovaný, predajca vymenil kávovar za iný kus kde prišiel ďalší vymenený ale poškodený /prasknutá nádržka/ po ďalšom reklamovaní obchod poslal novu nádržku ale nie black ale chróm čo bola estetická vada a aspoň by som mohol kávovar používať keby fungoval ale nemohol nedal sa zapnúť vôbec tak opäť reklamácia a výmena ktorá sa vyriešila výmenou kávovaru a prišiel nový ale žial zas prasknutá nádržka na vodu a to mame 28.10.2024 takže? zase reklamácia... a to ešte neriešim že suma stiahnutá z karty nesedí z fakturovanou sumou a zvoz reklamovaného tovaru bol 14dni od reklamovania atď. atď. Stano
NEDOPORUČUJEM kupovať nakoľko vám nižšia cena za kávovar nepomôže pokiaľ tovar nebude fungovať a neustále opakovane riešenie reklamácií 4mesiace! nestojí za tu zľavu.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za všetky nepríjemnosti, ktoré ste mali s Vaším kávovarom. Chápeme, že opakované reklamácie a nedostatky v komunikácii sú frustrujúce.
Uisťujeme Vás, že sa budeme snažiť celú situáciu vyriešiť v čo najkratšom čase a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami spokojný. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá a chceme, aby ste mali pozitívnu skúsenosť.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené ťažkosti a ďakujeme za trpezlivosť.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Prišla mi skrinka, ktorá je absolútne nepoužiteľná v hroznom stave, akoby ju niekto “rozplieskal”, odlúpené časti, kusy sa nedajú spojiť lebo sú popukane časti a miesta, pooskierane všetky časti. Som šokovaná a celú vec posuvam na kontrolný úrad.
Vyhnite sa oblúkom nech ponúkajú čokoľvek
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
děkujeme za vaše hodnocení i přesto, že není kladné.
Mrzí mě, vaše hodnocení a to z toho důvodu, že k poškození došlo při přepravě, od nás bylo zboží odesláno v pořádku.
Co se týká vaší reklamace, obratem jsme Vám poslali reakci a situaci s Vámi řešíme, vyžádali jsme si fotografie krabice , abychom tak mohli uplatnit reklamaci u dopravců.
Celou záležitost samozřejmě vyřešíme k vaší spokojenosti.
O to víc mě mrzí vaše hodnocení.
S pozdravem
Michaela Raková -
Neodporúča obchod
Na kosačke počas kosenia sústavne prepadá jedna strana košíka dole
a musíme ju trpezlivo nasádzať ....Reakcia obchodu iprice.sk
DObý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste sa stretli s problémom s kosačkou. Neevidujeme od Vás žiadne predchádzajúce informácie o tejto záležitosti, a preto by nás zaujímalo, ak by ste nám mohli poskytnúť viac podrobností na náš e-mail. Radi sa pokúsime problém vyriešiť a zabezpečiť Vašu spokojnosť.
Ďakujeme a tešíme sa na Vašu odpoveď.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar sice prisiel, aj pomerne rychlo. Avsak poskodeny - rozbity! A dodnes nemam od obchodu vyjadrenie, ako to vyriesia.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste dostali poškodený tovar. Sme s vami v kontakte a ubezpečujeme vás, že sa budeme snažiť celú záležitosť vyriešiť v čo najkratšom čase.
Vaša spokojnosť je pre nás prioritou.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Zle zabalené[balené jen v bublin.foliji]
- Nekompletné
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste mali problémy s doručením tovaru a s jeho balením. Radi by sme vás však informovali, že ste nás nekontaktovali ohľadom uvedených nedostatkov.
Ak ste mali problémy s vaším doručeným tovarom, prosíme vás, aby ste nás kontaktovali prostredníctvom našich kontaktných údajov, ktoré nájdete na stránke iprice.sk. Rádi vám s tým pomôžeme.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar prišiel poškodený
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu a úprimne sa ospravedlňujeme za spôsobené komplikácie. Zaznamenali sme, že ste nás ohľadom poškodenia tovaru informovali mailom, a aktuálne pracujeme na tom, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Pri nákupe bolo deklarované že je poškodený len obal.Uz po otvorení bolo zjavné že poškodený je aj tovar.Vratene späť v rámci 14 daňovej lehoty.Cakam na vrátenie platby.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Hneď ako ste nás kontaktovali ohľadom stavu tovaru, okamžite sme s Vami začali riešiť celý postup. Zabezpečili sme pre Vás bezplatný zvoz, aby bolo možné vrátenie tovaru pohodlne a bez ďalších nákladov. Platbu vrátime ihneď po obdržaní a kontrole tovaru.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené ťažkosti a ďakujeme za Vašu trpezlivosť.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Objednaný to tovar - kávovar, prišiel rýchlo. Po rozbalení bola všade namletá káva a všetko bolo špinavé, povedala som si, že kávovar pravdepodobne testovali pred odoslaním a ostala v ňom nejaké káva, je tam toho. Všetko som umyla a kávovar spojazdnila. Na moje nemilé prekvapenie nefungoval mlynček na kávu, ani tlakomer. Káva bola slabá, bez farby a peny. Po 24 hodinách od doručenia som volala na call linku, že kávovar nefunguje ako má. Milá pani mi odporučila tovar vrátiť. Závady som jej samozrejme popísala. Tak som tovar vrátila podľa inštrukcií. Priamo už z reklamačného oddelenia sa mi veľmi neosobným a nepríjemným mailom ozvala iná pani, ktorá mi oznámila, že som kávovar vrátila špinavý od kávy a ak chcem späť peniaze, strhnú mi 20eur. Kávovar som pred vracaním vyčistila dôkladnejšie, ako mi prišiel. Je možné, že nejaké zrnká kávy niekde v ňom ostali, ale aby malo ich odstraňovanie hodnotu 20 eur, to sa mi nezdá. Podľa logiky obchodu som i teda aj ja mala pri doručení písať a žiadať od nich 20 eur za to, že mi prišiel kávovar špinavý od kávy. Pani na reklamáciách to bolo jedno. V podstate mi ukradli 20 eur a nič iné ich nezaujíma. Bol to môj prvý a posledný nákup na tomto webe. Rozhodne nikomu neodporúčam. Obzvlášť pri reklamácii treba byť pripravený na veľmi nemilú komunikáciu a s určitosťou nedostanete spať všetky peniaze. Aj reklamovaný tovar treba zaslať späť na vlastné náklady a to som nekupovala vec v hodnote 50 či 100 eur, ale oveľa vyššiu.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
Zánovní produkty u nás prochází velmi důkladnou výstupní kontrolou, proto mě velice mrzí, že Vám byl kávovar doručen se závadou.
Co se týká vašeho tvrzení, že Vám byl kávovar doručen již zanesený od kávy, nikde jste nás o této skutečnosti neinformovala , nedohledala jsem žádnou zprávu a v telefonu jste nám uvedla pouze informaci o nefunkčnosti.
Kolegyně z reklamačního oddělení nikde tuto informaci také nenalezla, postupovala tedy správně.
V případě odstoupení od smlouvy musí být zboží vráceno v takovém stavu v jakém bylo odesláno.
Mrzí mě toto nedorozumění, vždy je důležité nás informovat o celkovém stavu zboží ihned po doručení, abychom tak předešli případným komplikacím.
S pozdravem
Raková Michaela -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
- Dodanie domov
- Tento výrobok je čínsky šmejd
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa, že ste s naším produktom neboli spokojní. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi cenná a pomáha nám zlepšovať našu ponuku.
Tovar, ktorý ste si objednali — elektrický mlynček na kávu Beem — by mal spĺňať všetky štandardy kvality. Ak máte s produktom akékoľvek konkrétne problémy alebo nezrovnalosti, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme a nájdeme riešenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Objednala som dva mopy a nefunguje ani jeden, odstupujem od zmluvy a nikdy viac
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste mali problémy s mopmi. Situáciu už spoločne riešime a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Veríme, že situáciu vyriešime k vašej celkovej spokojnosti.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Vyrobok je nefunkcny
Neodporucan
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili s naším výrobkom. Dohodli sa s vami na reklamácii a váš prípad aktuálne starostlivo riešime. Veríme, že nájdeme uspokojivé riešenie.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť a porozumenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
cast rozbaleneho tovaru je poskodena - VRATENY TOVAR PREDOSLEHO ZAKAZNIKA KTORY VRATIL, NIKTO NESKONTROLOVAL Z IPRICE !!!
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. V súčasnosti už tento prípad aktívne riešime a snažíme sa zabezpečiť, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali. Vaša spokojnosť je pre nás dôležitá, a preto urobíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili k vašej spokojnosti.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Absolútna neprofesionalita, objednal som kávovar s platbou vopred, prišlo potvrdenie aby som tovar uhradil čo som ihneď aj spravil, po cca 3 dňoch som volal či platba prišla v poriadku, povedali, že platbu nevedia dohladat, poslal som potvrdenie o platbe, po nejakom čase teda prišlo, že konečne platbu spárovali. Znova sa niekolko dní nič nedialo, tak som zavolal a bolo mi oznámené, že vlastne tovar neni na sklade, ponúkli mi náhradu ale drahšiu a chceli teda znova doplatiť rozdiel vopred, povedali, že podklady k platbe ihneď pošlú, po dvoch dňoch znava čakania na údaje som objednávku zrušil, povedali, že podľa zákona mi vrátia moje peniaze do 14 dní, tak čakám, nikdy viac !
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Radi by sme uviedli na pravú mieru priebeh Vašej objednávky:
Dňa 7. septembra 2024 sme obdržali Vašu objednávku. Po niekoľkých dňoch sme zaznamenali problém pri evidovaní platby, čo sme Vám oznámili. Ihneď po obdržaní potvrdenia o platbe, ktoré ste nám zaslali, sme predali informácie na účtovné oddelenie.
Bohužiaľ, z nášho skladu sme dostali informáciu o chybnom naskladnení tovaru, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Následne sme Vám ponúkli alternatívny tovar. Na druhý deň na to ste požiadali o stornovanie objednávky, čo sme bezodkladne spracovali.
Podľa zákona sme Vám vrátili peniaze do 14 dní od stornovania objednávky.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za všetky vzniknuté komplikácie a ďakujeme za pochopenie. Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby.
S pozdravom,
Kristína Blašková