Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Slabá komunikácia, týždeň uhradená platba a tovar nikde.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
Ohľadom Vašej platby sme informovali naše účtovné oddelenie, ktoré už pracuje na riešení situácie. Dostali sme od Vás potvrdenie o vykonanej platbe, ktoré nám pomôže urýchliť vybavenie Vašej objednávky.
Snažíme sa zlepšiť našu komunikáciu a zabezpečiť, aby sa podobné problémy v budúcnosti neopakovali.
Ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Tovar nedošiel v termíne ktorý uvádzajú
Píšu že do troch dní
Blbosť
Objednané v nedeľu a došlo až o týždeň v pondelokReakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za oneskorenie pri dodaní vašej objednávky. Rozumieme, že očakávaný termín doručenia nebol dodržaný a že to mohlo spôsobiť nepohodlie.
Vaša objednávka bola spracovaná a odoslaná podľa našich štandardných postupov. V súčasnosti vidíme, že bola doručená. Avšak, z dôvodu nepredvídateľných okolností môže dôjsť k oneskoreniu pri doručení. Vašu spätnú väzbu sme si zaznamenali a budeme sa snažiť zlepšiť naše procesy, aby sme zabezpečili, že podobné situácie sa v budúcnosti neopakujú.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Ani po tyzdni od objednania som nedostal žiaden update od stave mojej objednávky
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste nedostali aktualizácie o stave Vašej objednávky. Rádi by sme sa ospravedlnili za toto oneskorenie a za akékoľvek spôsobené nepríjemnosti.
Vaša objednávka bola prijatá 13. 8. 2024, a aktuálne ju preverujeme. V prípade, že ste ešte nedostali informácie o jej stave, budeme okamžite kontaktovať našich dodávateľov a prepravcov, aby sme zistili, kde sa nachádza.
V najbližších hodinách Vás budeme informovať o ďalších krokoch a očakávanom termíne doručenia. Ďakujeme Vám za trpezlivosť a pochopenie.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- tlačiareň nefunguje, odstupujem od zmluvy
- neviem sa tam dopátrať odbornej odpovede prečo netlačí
tlačiareň netlačila, cez aplikáciu vykazovala chybu - malo toneru, prázdna naplň, nekompatib. kazeta. Všetky hlásenia som im odoslala a po 5 dňoch dennodennej urgencie mi prišla odborná "odpoveď" k môjmu problému - Akú som si stiahla aplikáciu?????
Pričom v manuály je QR kód a presný názov aplikácie ktorú som si mala stiahnuť. Takže týždeň čakám na odpoveď od odborníkov ako vyriešiť môj problém a príde mi takáto odpoveď.... A samozrejme čas na odstúpenie zmluvy plynie.
Tak som odstúpila od zmluvy lebo po tejto plnohodnotnej odpovedi som už nemala chuť s týmito odborníkmi niečo riešiť
Len teraz neviem koľko im bude trvať zase zaslanie formulára na odstúpenieReakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.
Je nám ľúto, že ste sa stretli s problémami s tlačiarňou a že naša odpoveď na váš dotaz nesplnila vaše očakávania. Rozumieme, ako frustrujúce môže byť, keď sa stretnete s technickými problémami a máte pocit, že odpovede od našej podpory nie sú dostatočne užitočné.
Chceme vás ubezpečiť, že vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá a budeme ju brať do úvahy pri zlepšovaní našich služieb. Radi by sme vás informovali, že vaša žiadosť o odstúpenie od zmluvy bola zaznamenaná a v súčasnosti ju spracovávame. Naším cieľom je, aby bol celý proces čo najrýchlejší a najefektívnejší.
Ospravedlňujeme sa za akékoľvek oneskorenie a nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Ako náhle bude vaša žiadosť o odstúpenie od zmluvy spracovaná, budete informovaní o ďalšom postupe.
Ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Neprofesionalita
- Zamestnanci nemaju prehlad o produktoch na eshope
- Dlha dodacia doba ( ktora prekrajuce nimi danu lehotu dorucenia )
- Nekopletne produkt
V ziadnom pripade by som nedoporucila tento eshop . Zakupila som tu google nest pre rodicov. Po velmi detailom prehlade som sa rozhodla pre ich eshop, co com velmi skoro olutovala. 3 dni po objednani som tam musela volat pretoze som nedostala
Ziadnu komunikaciu od firmy ohladom vybavenia mojej objednavky, toto sa zopakovalo 2 x kym som ju dostsla. Balik prisiel dva dni po datume kedy firma uviedla ze ho dostane. Navod bol len v nemcine a francuzstine , ked som tam volala 3 x bolo mi povedane ze mi ho zaslu v ten den. Navod nedosiel tak som si to vyhladala na you tube, ked som zistila ze aj napriek tomu ze mi bol predany zo slovenskym popisom a nebola tam ziadna zmienka o tom
Ze na hlasovy asistent vobec nie je podporovany slovencinou som musela volat na firmu 4 x , kde mi totalne neinformovany pan povedal ze nerozumie aky mam problem lebo nepozna ten produkt. Tiez ma informoval o tom
Ze ten navod tam mal byt pribaleny a teda mam narok na odstupenie od zmluvy do 14 dni, do teraz cakam na mail ktory mal obsahovat postup reklamacie a vratenia tovaru.Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
za chybějící výtisk slovenského návodu dodaném balení se Vám velmi omlouváme. Návod Vám byl doposlán již v den doručení zásilky v elektronické podobě na email a přeposlán i na Vámi sdělený záložní email.
Vaši zásilku jsme se snažili odbavit co nejrychleji to bylo možné. Na eshopu byla uvedena doba doručení orientační.
V případě, že není objednávka vedena na firmu - na IČO, tak v souladu s obchodními podmínkami je lhůta pro vrácení zboží, tedy Odstoupení od smlouvy 14 dnů od doručení.
Instrukce Vám samozřejmě budou zaslány.
S pozdravem
Petr Juránek -
Neodporúča obchod
- Neprišla mi faktúra z obchodu
Kúpil som tovar ako podnikateľ, nedostal som faktúru na tovar. Nebudem môcť vrátiť DPH. Volal som a písal do predajne a výsledok bol negatívny.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy. Mrzí nás nepríjemnosť, ktorú ste zažili. Chceme Vás informovať, že faktúru sme Vám zasielali už dvakrát. Je možné, že e-mail s faktúrou skončil v spame alebo v iných menej viditeľných priečinkoch.
Faktúru Vám radi pošleme znovu. Prosím, skontrolujte aj priečinky vo Vašej e-mailovej schránke, ako sú spam alebo nevyžiadaná pošta, kde by sa mohla nachádzať.
Ak faktúru aj po tomto postupe nebudete mať, dajte nám vedieť a my sa postaráme o jej opätovné zaslanie.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Nikdy neodporúčam týchto podvodníkov!
Smeg konvica prišla prasknuta!!!
Smeg mixér nefunkčný!!!
Podávam podnet na inšpekciu!Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň, pani Tomeš,
je nám veľmi ľúto, že ste mali problémy s doručeným tovarom. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré Vám vznikli.
Nezaznamenali sme, že by ste nás ohľadom týchto problémov kontaktovali. Pre vyriešenie situácie k Vašej spokojnosti Vás prosíme, aby ste čo najskôr kontaktovali našu zákaznícku podporu. Naša podpora Vám pomôže s riešením problému a zabezpečí, aby boli Vaše požiadavky vybavené čo najrýchlejšie.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na Vašu správu, aby sme mohli situáciu vyriešiť.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
- Zlá komunikácia a alibisticky pristup, neodporúčam. V balení bol dodaný zlomený kábel HDMI, ktorý je súčasťou balenia od výrobcu . Pri komunikácii popreli že kábel nebol v balení. Pri žiadosti o kompenzáciu to zamietli z dôvodu, že nebol uvedený v popise na ich stránke. V popise sa nenachádzal ani adaptér a v balení bol. Išlo o kompenzáciu 10€ , čo stal nový HDMi. Objednávka bola 220€.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
mrzí nás negativní udělené hodnocení.
Jak jsme Vás však již informovali: v obsahu balení bylo na stránce zboží, před nákupem, řádně vypsáno, co je a bude součástí dodaného balení. Kabel HDMI jsme tam ovšem nikde neuváděli. Platí to, co je uvedené v popisu zboží.
Za naším vyjádřením si stojíme.
S pozdravem
Petr Juránek -
Neodporúča obchod
Tovar ktorý mali skladom odoslali až 8 dni po zrealizovanej platbe. Denno denne som tam volal kde mám tovar a vždy som dostal odpoved, že ho balia. Po poslednom telefonáte so slovami, že volám na obchodnú inšpekciu mi tovar odoslali. Nikdy viac tam nič neobjednam.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
Chápeme Vašu frustráciu ohľadom oneskorenia dodania tovaru. Naša snaha bola spracovať objednávku čo najrýchlejšie, ale prišlo k nejakým problémom v procese balenia a expedície, čo predĺžilo dobu doručenia.
Radi by sme Vás informovali, že nesúhlasíme s tvrdením, že tovar bol odoslaný až po 8 dňoch, ako uvádzate. Naša evidencia ukazuje, že sme objednávku spracovali a odoslali čo najrýchlejšie, ako nám to umožnili okolnosti.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za akékoľvek spôsobené komplikácie a za oneskorenie. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť zlepšiť naše služby v budúcnosti.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Predáva fake produkty
Dobrý deň.
Objednal som si u vás
Bezdrotove sluchladlá gogen tws buddies.
Stalo to 24€ a očakával som že dostanem originál a obdržal som fake produkt.
Pri pripojení na slúchadlá sa ozve klasická zvučka - the bluethooth is connected -
A toto jednoducho originalny vyrobok nerobí.
Zvuk je citelne inakší ako má originál.Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu správu a za informáciu o probléme s bezdrôtovými slúchadlami GoGen TWS Buddies.
Veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojný s produktom, ktorý ste obdržali. Radi by sme vás uistili, že všetky naše produkty sú originálne a pochádzajú od overených dodávateľov. Rôzne verzie alebo aktualizácie produktu môžu mať mierne odlišnosti v zvukových upozorneniach alebo kvalite zvuku.
Aby sme mohli situáciu preveriť a nájsť vhodné riešenie, prosíme vás, aby ste nám poskytli viac informácií o vašej objednávke a problémoch, ktoré ste zaznamenali.
Prosíme vás, aby ste kontaktovali našu zákaznícku podporu na náš mail: [email protected]
Záleží nám na vašej spokojnosti a urobíme všetko pre to, aby sme tento problém vyriešili k vašej spokojnosti.
S pozdravom, -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- nevedia priraďovať platby
Objednané 6.7. zaplatené a je 13.7. a tovaru nikde.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu správu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.
Radi by sme uviedli, že podľa potvrdenia ste nám platbu uhradili dňa 8.7.2024. Prevod peňazí však môže chvíľu trvať. Po našom upozornení sme od vás obdržali potvrdenie o vykonanej platbe dňa 11.7.2024. Následne bola platba dohľadaná a spracovaná. Váš balík bol odovzdaný do prepravy dňa 12.7.2024.
Podľa našich záznamov by mal byť váš balík v tomto čase doručený. Ak ste ho ešte neobdržali, prosíme vás o strpenie, prípadne kontaktujte našu zákaznícku podporu, aby sme mohli preveriť stav doručenia.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie.
S pozdravom,
Kristína Blašková -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Neodporúča obchod
- neseriozny obchod
na stranke mali uvedene nepravdive informacie ohladne priemyselneho vysavaca, ktory som od nich zakupil za cenu 400eur, na stranke aj v popise mali uvedene, ze sa jedna o vysavac s automatickym oklepom, a poslali mi vysavac s manualnym oklepom, tolko k tomu a k takemuto obchodu, 0 bodov neodporucam nikomu objednavat od nich, klamu a zavadzaju ludi, ktory objednali tovar od nich..a nepouzity vysavac som hned reklamoval ze som dostal zly a odjebali ma ohladne vratenia vysavaca pripadne vymenu za vysavac s automatickym oklepom, reklamaciu neuznali a vymenit pripadne vratit vysavac neuznali..
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. S vašim tvrdením nemôžeme súhlasiť. Z našej strany Vám bol doručný model ktorý ste si objednali a to model Nilfisk ATTIX 33-2M PC. Tak ako sme Vám uviedli, váš objednaný model PC, je systém s poloautomatickým čistením filtra.
Značka Nilfisk má viac typov modelov vysávačov, kedy každý vysávač má automatické čistenie a to sa rozdeľuje na modely: PC ktoré má poloautomatické čistenie systému pomocou tlačidla, alebo model IC ktorý má časté automatické čistenie počas prevádzky.
Vaše hodnotenie nás preto mrzí, kedže z našej strany neprišlo k pochybeniu.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Gokonalom zabalenom balíku nachadzal pokazený hol.strojček bez navodu na použítie!
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Je nám veľmi lúto danej situácie. Bohužiaľ, k vášmu hodnoteniu sa nemôžeme konkrétnejšie vyjadriť, kedže od Vás neevidujeme žiadnu e-mailovú, ani tel. komunikáciu ohľadne spomínanej reklamácie. Pokiaľ je s vašim zakúpeným tovarom niečo v neporiadku, prosím aby ste následne kontaktovali naše zákaznícke centrum, aby sme všetko mohli spoločne doriešiť k vašej spokojnosti.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Nedodali návod na obsluhu ani po telefonickom urgovani.
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý den,
za chybějící výtisk návodu v dodaném balení se Vám velmi omlouváme. Návod Vám bude samozřejmě doposlán.
S pozdravem
Petr Juránek -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Dodávajú tovar bez dôležitého príslušenstva a nie ste na to nijako upozornení
- Ako kompenzáciu Vám sľúbia zaslanie zľavového Voucheru na ďalší nákup ale nakoniec žiadny Voucher nezašlú
- Faktúru nepošlú automaticky ale až po viacerých urgenciách
Dňa 11.04.2024 mi bola doručená tlačiareň HP OfficeJet Pro 7740 za ktorú som zaplatil priamo kuriérovi. Podľa popisu na stránke www.iprice.sk, citujem: "Ide o novú položku, ktorá je vo výbornom vizuálnom a funkčnom stave. Jediným menším mínusom môže byť stav škatule, ktorá môže byť napríklad roztrhnutá, preliačená. Záruka na tento tovar je 24 mesiacov." Nikde tam nebolo napísané, že v krabici chýba veľmi dôležité príslušenstvo tlačiarne, t.j. kazety SETUP. Firma HP dodáva k tejto tlačiarni
štartovacie kazety (cartridge) čo je aj jednoznačne uvedené na krabici od tlačiarne. Podotýkam, že štartovacie kazety nie sú žiadna maličkosť ani lacná záležitosť pretože obsahujú približne polovičné množstvo náplne ako
štandardné cartridge, ktoré sú pri značke HP dosť drahé. Nehovoriac o tom, že pri prvom spustení tlačiarne sú tieto štartovacie kazety vyžadované a bez nich tlačiareň prakticky normálnym spôsobom nespustíte. Takže keď si zrátate cenu chýbajúcich originálnych cartridge tak sa vlastne kúpa vôbec neoplatí. Okrem toho automaticky neposlali faktúru za tovar tak ako to robia všetky seriózne e-shopy. Nezaslanie faktúry som reklamoval e-mailom 26.04.2024 ale aj tak ju neposlali. Potom som to reklamoval telefonicky 30.04.2024 a až vtedy mi prišla faktúra. Toto hodnotenie píšem dňa 07.05.2024 a zľavový Voucher čo mi sľúbili ako malú kompenzáciu doteraz neposlali.Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Mrzí nás vaše hodnotenie, ktoré sa nezakladá na pravdivých informáciach.
Zákupili ste si tovar v kvalite "POŠKODENÝ OBAL" na našom outletovom e-shope za tomu zodpovedajúcu cenu. U každého produktu máme uvedené, čo je jeho súčasťou. U Vami zakúpeného produtku sme neuvádzali informáciu, že by kazety SETUP mali byť súčasťou balenia. Je dôležité si vždy riadne prečítať všetky informácie o obsahu balenia. Spomínaný voucher sme Vám odoslali na mail dňa 19.4.2024 Je možné, že Vám správy spadajú do zložky spamu, kedže aj faktúra o ktorej tvrdíte, že sme Vám ju neodoslali Vám bola z našej strany prvotne odoslaná dňa 9.4.2024 Faktúru sme Vám na našu žiadosť nechali obratom znovu odoslať a nechali sme Vám dnes preposlať aj správu s vystaveným voucherom, kedže ste nás o tom doposiaľ neinformovali.
Ďakujeme za vaše porozumenie.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Neodporúča obchod
Objednal som tovar, obratom som obj. uhradil prevodom, na druhý deň mi obchod píše že som obj. neuhradil a že mi ju zrušia, musel som doložiť výpis z banky.To bolo pred týždňom, tovar mi ešte stále nebol dodaný ? !
Reakcia obchodu iprice.sk
Dobrý deň,
ďakujeme Vám za spätnú väzbu aj keď negatívnu. Kedže sme u vašej objednávky neevidovali platbu, informovali sme vás mailom o vašej neuhradenej objednávke. Požiadali sme Vás o poskytnutie potvrdenia vašej odchodzej platby ktoré sme odovzdali na učetné oddelenie. Kedže bol v stredu štatny sviatok tak sa doručenie o niečo oneskorilo. Vidím, že zásielku už máte ale doručenú, tak verím, že ste aspoň s výrobkom spokojný.
S prianím pekného dňa,
Kristína Blašková -
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.