Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 100 %

    • Rychlost,ochota,kvalita,cena,informovanost pocas dobierky,vazenie si zakaznikov,profesionalny pristup

    1000/10 jedine , asi na 500km to doniesli za 2 dni , po objednavke ma informovali nonstop na email, kvalita 1000/10 co sa tyka pomer Cena vykon, profesionalny pristup, nikdy som si zo ziadnej lepsej stranky neobjednal

  • 10 %

    • Nesprávne informácie o zaplatení a snahe presvedčiť, že to tak bolo
    • Nepreverenie objednávky
    • Žiadny dôvod, prečo objednávka mešká

    Produkt mal byť doručený 15.5. na odberné miesto. Bohužiaľ, nebol.
    Podpora tvrdila, že produkt nebol hradený dopredu platobnou kartou, pričom je to somarina, keďže platba bola zaplatená hneď po výbere (je o tom doklad).
    Produkt doručený nebol 15.5. a po otázke na podporu, prečo to tak nebolo, tak nenapísali žiadny dôvod, len že to je prevážané až dnes (16.5.). Pričom nie je isté, či dnes bude produkt doručený

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem. Prosíme kontaktujte nás na email podpory [email protected] s číslem objednávky abychom situaci ověřili a mohli případně sjednat nápravu. Tyto podněty nám pomáhají se stále zlepšovat.

    S přáním krásného dne,
    tým Brloh

  • 10 %

    • Prístup
    • Reklamácia
    • Prídete o produkt a ešte zaplatíte aj poštovné

    Nespokojný z prístupu pri reklamacii po mesiaci sa neozvali a ani nepodpísalo reklamačné oddelenie ani len že prijali reklamaciu , eshop vyjadrenie ich to nezaujíma nech si to riešim cez reklamačné oddelenie
    Neodporúčam nakupovať v tomto eshope

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    V případě reklamace je nutné řešit reklamaci přímo s reklamačním oddělením nebo s prodejnou, když je podána reklamace na prodejně. Toto oddělení s Vámi situaci vyřeší. Omlouváme se, pokud Vám kolegové neodepsali na e-mail. V takovém případě bychom doporučili kontaktovat reklamační oddělení telefonicky.

    V případě zaslání zboží na hlavní sklad je nutné poštovné uhradit a v případě uznané reklamace Vám samozřejmě bude poštovné zpětně uhrazeno. Reklamace může trvat až 30 dní. V této lhůtě by Vás mělo reklamační oddělení kontaktovat. Věříme, že případný další nákup proběhne mnohem lépe.

    S přáním krásného dne
    Tým BRLOH

  • 100 %

    • bezproblemova rezervacia
    • bezproblemovy nakup

    Objednal som si na osobne vyzdvihnutie konzolu PS5 (verzia slim) z vykupu (bazarovu). Bola tam lepsia cena a len jeden rok zaruka. Ale je to pochopitelne, kedze sa jedna o konzolu z vykupu (nieje problem si za poplatok dokupit este jeden rok zaruku). Samotna rezervacia, objednavka a nakup prebehla v poriadku. Tovar som si mohol otvorit a prezriet, ci je v poriadku a ci nieco nechyba z balenia. Vsetko bolo v poriadku, konzola bez skrabancov ako to bolo v popise, bola naozaj ako nova. Uz je zapojena a funguje skvelo.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše kladné hodnocení a pozitivní zpětnou vazbu. Těší nás, že jste spokojen s vyřízením Vaší objednávky a pro-zákaznickým přístupem našeho personálu, který Vám pomohl s kontrolou herní konzole. Budeme rádi, když se pro budoucí nákup rozhodnete právě u nás.

    S přáním krásného dne
    Tým BRLOH

  • 10 %

    • Milý pán na zákazníckej linke
    • Dlhá doba duručenia
    • Problémy spojiť sa s nimi na zákazníckej linke

    Určite NEODPORÚČAM objednávať nič z tochto internetového obchodu!! Moja objednávka bola vytvorená 14.12.2023 s tým že bolo GARANTOVANÉ DODANIE DO VIANOC. 20.12.2023 som sa snažila 20 minút dovolať na ich zákaznícku linku aby som zistila stav mojej objednávky. Bolo mi povedané, že mi len zabudli poslať email v ktorom by má informovali, že moja objednávka je už odoslaná a že sa nemusím obávať, objednávka určite bude doručená do Vianoc. Dnes je 23.12.2023. S najväčšou pravdepodobnosťou zabudli napísať ktoré Vianoce mali na mysli s garantovaným dorucením..

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Mrzí nás tato negativní zkušenost. Prosíme kontaktujte nás na čisle zákaznické podpory +420 226 201 606 nebo emailem na [email protected], ohledně prověření nastalé události a případné sjednání nápravy či kompenzace. Je to též zpětná vazba pro nás v kterých oblastech se můžeme nadále zlepšit.

    S přáním krásného dne
    Tým BRLOH

  • 10 %

    • Žiadna
    • Tovar na eshope nezodpovedal skutočnosti
    • Tovar nebol reálne použiteľný, keďže chýbali kľúčové komponenty.

    Black Friday zľava je zavádzanie zákazníka. Chybný popis, a produkt ktorý neobsahuje zdroj, takže je pre zákazníka nepoužiteľný. Reklamácia, aby poslali tovar ktorý je uvedený na faktúre, bola uzavretá tak že mám vrátiť tovar. Firma nie je ústretová k zákazníkovi.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu. Bohužel nedokážeme ověřit, o co se jedná a kde e stala chyba, bez více informací. Kontaktujte nás prosím na [email protected] případně na telefonním čísle +421 222 116 117. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    Tým BRLOH

  • 100 %

    • Rýchle dodanie objednávky
    • Možnosť si vyzdvihnúť objednávku zdarma na predajni

    Vždy mi prišlo všetko kvalitne zabalené, nepoškodené.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem, rychlost dodání, ale i to, že zboží vždy dorazilo v pořádku a kvalitně zabalené.

    Budeme rádi, když se i příště rozhodnete pro nákup u nás.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • 20 %

    Uplynulo 18 dní a nevrátili mi peniaze za PS5, ktoré som im zaslal naspäť. Nekominukujú!

    UPDATE: Situácia sa vyriešila, vraj to viazlo na účt. oddelení. Peniaze zaslali na môj opakovaný dotaz urgentne.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení a zpětnou vazbu.

    Ano, bohužel se nám to skutečně zaseklo na účetním oddělení, ale jak jsme slíbili, tak jsme platbu vrátili téměř ihned od vaší urgence. Samozřejmě pracujeme na tom, aby vše probíhalo automaticky a zákazník nás nemusel urgovat.

    S přáním krásného dne
    tým Brloh

  • 20 %

    • Pri nákupoch v kamenných obchodoch som s nimi mal iba dobré skúsenosti
    • Veľmi zlá komunikácia
    • Zlý systém
    • Pomalé doručenie

    Moju objednávku tovaru v hodnote viac ako 400 eur ktorá bola uhradená stornovali, odignorovali môj email s dotazom na stav objednávky, následne mi na zákazníckej linke oznámia objednávku obnovia a doručia. Od vyhotovenia objednávky prešiel skoro mesiac a nemám ani tovar ani peniaze.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší zpětnou vazbu.

    Bohužel se nám nepodařilo vaší objednávku dohledat, nicméně budeme rádi, pokud nám zašlete její číslo na [email protected] a my ji rádi prověříme.

    S přáním krásného dne
    tým Brloh

  • 10 %

    • Absolútne zlý obchod ,strašne veľké ceny,zlý systém,za malý skrabancek vám nevykupia hru,žiadny vernostný systém,radšej choďte do playgosmart,lacné ceny ochotný personál ,odkup všetkých hier
    • Tovar ktorý si objednáte budete naň čakať po dvoch týždňov vám napíšu že čaká na dodávku akonáhle zavoláme nebudú naskladnovat hlavneze mali písané 10 ks skladom
    • Ziadna

    Katastrofa

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.

    Výkupy her jsou vždy na posouzení dané prodejny, která posoudí stav disku. Pobočky Brloh nyní oblékáme do nového kabátku Smarty, jako například nově otevřená pobočka Bratislava Avion. Na věrnostním programu a dalších vylepšení včetně webu pracujeme a je to i pro nás jistě podnět pro zlepšení.

    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • 10 %

    • Tovar došiel nepoškodený
    • Neochota pri komunikácií
    • Arogancia v komunikácií
    • Nedostal som to, čo bolo sfotené/napísane na eshope
    • Cena

    Objednal som si balík Pokémon kartičiek, ktorý aj mal fotky toho balíka na tom danom produkte no pri objednaní mi došiel len jeden 10ks balíček. Keď som volal na podporu, pán sa mi doslova vysmial že to je moja chyba pritom sami uvádzajú zlé fotografie o produkte. A aj keď je to chyba eshopu, dopravu za vrátenie si musím platiť sám... Nieže len som bol "okradnutý" o tovar na fotke ale ešte si mam aj platiť dopravu pre vrátenie?! Na nákup takýchto vecí odporúčam iné obchody ako je toto... Nikdy som sa nestretol s tým, že aj napriek overenosti obchodu dajú na titulnú fotku tovaru to, čo nedostanete. Pán na podpore mi telefón arogantne a neochotne nevybavil, a zrušil ho bez žiadného záverečného slova, alebo podobne. S takouto hroznou podporou a "klamstvom" na takýchto "profi" eshopoch som sa ešte nestretol... Neodporúčam tento obchod NIKOMU!

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.

    Přestože nevíme bližší informace ohledně Vaší objednávky, dovolím si objasnit záležitost ohledně balíčků kartiček Pokémon. Jelikož dodavatel dodává různá balení pod stejným produktovým kódem, může náhledový obrázek zobrazovat více edic balíčku a dorazí Vám vždy ten který na skladě automaticky systém připraví. Pro zájem o konkrétní balíček je dobré kontaktovat kamennou prodejnu, kde mají balíčky skladem a rezervovat si konkrétní balíček. Co se týče vrácení zboží, v případě uznané reklamace Vám samozřejmě částku za dopravné vracíme. Pokud by jste nás chtěl ohledně objednávky kontaktovat napište nám na email [email protected] nebo telefonicky a záležitost vyřešíme.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    100 %

    Prišlo presne to čo som objednala

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    90 %

    Dobrý obchod len už tam není pár starých vecí

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som stornoval ešte v deň jej vytvorenia, pretože sa im vôbec nedalo dovolať (chcel som ju doplniť).
    Poslali mail, že do 14 dní vrátia peniaze, samozrejme do 14 dní peniaze nevrátili, tak som ich kontaktoval, ospravedlnili sa a že do konca týždňa mám čakať peniaze.
    je piatok, 18 deň, peniaze nikde.
    V pondelok (21. deň) , keď neprídu, podám sťažnosť na SOI.
    MOJA RADA, VYHÝBAJTE SA TOMU ESHOPU!

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.

    Mrzí náš že jste platbu neobdržel včas, což může být způsobeno různými faktory. V tomto případě Vás poprosíme o kontaktování na emailové adrese [email protected] s číslem objednávky a situaci prověříme, případně zadáme urgentní vrácení platby.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Vynikajúci personál
    • Vedia dobre poradiť
    • Málo červenej
    • Predavači mali malý výstrih

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Možnosť rezervácie na predajni.
    • Rýchla a bezproblémová komunikácia.

    Nebolo možné zaslať tovar na adresu.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Skvelo zabalené
    • Žiadne poškodenie
    • Rýchle dodanie

    Balíček bol skvelo zabalený a produkty mi prišli bez poškodenia. Rovnako oceňujem rýchle doručenie do pár dní. Kuriér prišiel v plánovaný čas a prevzatie prebehlo v poriadku. Veľmi som sa tak potešil a už si pripravujem na Brlohu ďaľšiu väčšiu objednávku, tak verím, že dôjde v rovnako skvelom stave a opäť ma poteší.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Cena

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • Odporúča obchod

    100 %

    Ochota a rýchlosť obsluhy.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu. Velice nás těší Vaše spokojenost s naším obchodem.

    Budeme se těšit na Vaše další případné nákupy.


    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH

  • 10 %

    Neodporúčam. Raz som si dal opraviť herný ovládač a ak som nezdvihol do 2 minút tak mi ho vrátili späť a musel som platiť 22€ aj keď nič neopravili. Zlá komunikácia a neprofesionálna obsluha. Myslím si, že na kupovanie hier a konzol máme veľa iných spoľahlivejších obchodov.

    Reakcia obchodu Brloh

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu.

    Dle vyjádření servisu Vám byl zaslán email s cenovým návrhem a následně Vám bylo několikrát voláno.

    V tomto případě můžeme nabídnout opětovné dání do servisu s tím, že poplatek za diagnostiku a čištění byste již samozřejmě neplatil.

    Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    tým BRLOH