Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Absolútna katastrofa!!! Objednaný tovar prišiel poškodený, nefunkčný, špinavý, dobre zabalený. Zabalený šiel naspäť, samozrejme reklamáciu ako v iných prípadoch (po prečítaní recenzií) zamietli, že tv sme si poškodili sami!!!a 1600€ si nechajú...a predpokladám, že tento tovar predajú ďalej! Tak toto určite nenechám tak, budem to riešiť SOI aj právnou cestou, TO aj mediálne!!! Banda hnusná špinavá! Toto je VÝSTRAHA pre všetkých-nič od týchto šmejdov nekupujte-čistá oj....ka!!! Na FB budem verejne hľadať okradnutých zákazníkov na spoločné riešenie. Tie ich ignorantské odpovede a drzosť im neprejde! Píšte mi na FB na Zora Kostolanyova ! Ďakujem

  • Čo sa týka obchodu Andrea shop, je hanbou pri vybavovaní reklamácií. Od februára 2020 máme tam reklamovaný tovar, už sme žiadali, aby nám ho vrátili, no nereagujú na volania, emaily, sms. Veľa recenzií je podfuk, žiadnych 93% spokojných zákazníkov, žiadny víťaz 1019...Neverím tomu, alebo majiteľ shopu sa nezaujíma o oddelenie reklamácií. Ešte raz, reklamovaný tovar tam ideme mať už rok, a s vecou sa nič nepohlo. Hanba. Ľudia, dávajte si pozor, do recenzií sa toho dá napísať, a ešte kto to píše.

    • Poprosím napíšte mi na FB

  • Veľmi zdĺhavé dodanie. Keby sme to vedeli, objednáme si z iného obchodu. Tovar objednaný pred 6 dňami, do dnešného dňa ešte žiadne informácie, kedy bude tovar dodaný (aj po kontaktovaní). Informujú, je tovar majú na sklade. Z iného obchodu sme objednávali tovar, ktorý za 2dni dorazil. Tento obchod - zdĺhavé dodanie - v budúcnosti NIEEEE.

  • Neodporucam nic kupovat, ked tak len drobnosti pri ktorych vas nezaboli v penazenke.
    Tovar vedia dodat rychlo s tym som u nich nemal nikdy problem.

    Ale jakmile mate problem s tovarom a musite riesit reklamaciu tvaria sa ze NEEXISTUJU.

    Dovolat sa je nemozne a na maili na reklamacnom oddeleni neodpovedaju.

    Objednal som si herny PC za vyssiu sumu, prisiel mi poskodeny a podla krabice by som povedal ze bol viac krat rozbalovany.
    Ihned som ho reklamoval, nedokazali sa mi ozvat do 30 dni, 32. den som sa im ozval ze chcem vratit peniaze na kolko to pripusta zakon.
    Na to mi prisiel o dva dni mail ze reklamacia zamietnuta. Na dalsi den mi volal kurier ze ma pre mna zasielku, predpokladam ze to bol ten pokazeny PC. Kurierovi som povedal ze som si nic neobjednal a odmietol som tovar prevziat. To ze to je ten pokazeny PC je iba moja domnienka, nakolko ma Andreashop o nicom vobec neinformoval a odmietal komunikovat.

    S pravnikom som spisal mail v ktorom bolo vypisane co vsetko porusili a ake mam prava a ako budem postupovat dalej ked mi nevratia peniaze.
    A ake sankcie im hrozia.

    Nakolko sa tvaria nadalej ze NEEXISTUJU a maili ignoruju tak podavam podnet na SOI a budem to riesit sudnou cestou.

    • Napíšte mi na fb ďakujem, tiež mám s nimi problémy, ďakujem

  • Fasounski smejdi, poslali mi klavesnicu odlomenu oddola 3cm umelej hmoty. Poprosim vsetkych dobrych ludi, aby nepodporovali tychto smejdov. Dakujem. Andrea shop uz nikdy viac.

    • Dodatok: A reklamacia je na levely nula.

    • A prišiel Vám dotazník spokojnosti? Lebo mne napr. nie, čiže ani som nemohol dať negatívnu recenziu. Keď pozerám na tie % spokojnosti tak mi to do hlavy nejde.

    • Dobrý deň prosím napíšte mi na fb, budeme to riešiť, tiež mám s nimi problém

  • Neodporucam !!!
    Obchod Andreashop nikdy viac !!! Objednala som si s tohto obchodu pracku Whirlpool pracka prisla v dezolatnom stave rozbita na dvierkach bola vylomena diera, zboku pracka cela vuduta popraskana no cista katastrofa pracka bola tak hodna smetisku a nie kazdodenneho pouzivania. Samozrehme hned ako som to zistila som kontaktovala reklamacne oddelenie na ktore sa je takmer nemozne dovolat ale po troch hodinach ustavicneho volania sa to podarilo ked som sa tam konecne dovolala tak komunikacia na 0 urovni. Vybavit reklamaciu je nemozne pretoze ako pani z reklamacneho povedala niesom sama komu prisiel poskodeny tovar ale chvalabohu som odstupila od zmluvy cim ale problem nebol vyrieseny kedze som sa s nimi natahovala presne od 14.11.2020 do 07.01.2021 a myslim si keby ze som ich nepostrasila SOI tak peniaze nemam dodnes. Ale samozrejme podnet na SOI davam tak ci tak!!!! Kto si chce usetrit kopec nervov nech sa tomuto obchodu vyhyba z daleka

    • P

    • Prosím napíšte mi na fb, budeme to riešiť, tiež mám s nimi problémy. Ďakujem

  • Odporúčam ako tu ľudia predo mnou ,nič si z tohto e-shopu neobjednávať. Nám sa po 3 mesiacoch pokazil mraziaci box,
    ako tak čítam všetky recenzie, už aj rozmýšlam čo to predávajú vlastne. ! Dovolať sa tam nedovoláte, čiže skutočne ked
    si chcete ušetriť nervy nič neobjednávať !!! Nedajte zarobiť tejto zberbe, ktorá po kúpe spotrebiča sa na Vás totálne vykašle !
    Dajte ľudia radšej zarobiť serióznym podnikateľom. Toto čo predvádza tento e-shop je hnus. Doteraz sa ťukám po čele,
    že som odtiaľ vôbec niečo objednal. Najhorší e-shop roka !

    • plne s Vami súhlasím !!!

    • Prosím napíšte mi na fb-budeme to riešiť, tiež mám s nimi problémy! Ďakujem

  • Katastrofalny obchod. Nikdy viac. Objednany tovar neprisiel. Dovolat alebo dopisat aby mi aspon peniaze vratili sa neda.

  • Doslovne NEODPORUČAM , bol mi dodaný tovar nový , nepoškodený , bez viditeľných závad . Nakoľko sa jedná o chladničku do prevádzky bolo spustená až na druhý deň po dodaní . Na moje prekvapenie je nefunkčná . Skúšala som sa teda dovolať na infolinku , čo sa mi za dva dni nepodarilo . Mala som uložené číslo na kuriéra , ktorý mi poskytol číslo na pani pracujúcu na expedícii . Jej jednanie bolo ako z poslednej cenovej bez obsluhy .... radšej ani nekomentujem .
    Reklamačný formulár vyplnený , odoslaný - odozva žiadna ! Po 2 dňoch nás odporučili reklamovať tovar u výrobcu ...
    Načo niekto predáva výrobky na ktoré nevie poskytnúť zákonom stanovenú záruku ?
    Vážená spoločnosť ANDREA SHOP , ja mám právny vzťah s Vami na základe potvrdenej objednávky a nie zo spoločnosťou Candy .... Nezabúdajte , že existuje SOI

  • Tak vidím, že nie som jediný, ktorý si objednal nový a nepoškodený tovar, pričom mi bol doručený poškodený a nezodpovedne zabalený. Objednal som mikrovlnku so sklenenými dvierkami, ktorá bola zabalená iba vo fólii a tenkými polystyrénovými kúskami, ktoré boli rozmrvené, plech na mikrovlnke zahnutý a dvierka odštiepené. Tovar som objednal ešte v júli, hneď som ho reklamoval, písal im predžalobnú výzvu, nakoľko reklamáciu neuznali a nakoniec som podal podnet na prešetrenie postupu dodávateľa na SOI. Tento obchod určite neodporúčam, nakoľko ich najväčším nedostatkom je zabezpečenie tovaru pri jeho distribúcii, nakoľko sa ohradzujú tým, že tovar vyskladňujú a doručujú v originálnom továrenskom balení, ktoré je podľa nich postačujúce pre štandardný transport a prepravu. Ak je podľa nich tovar so sklenenými dvierkami zabalený vo fólii, bez označenia "Pozor sklo" dostatočne pripravený na prepravu, tak si od nich už v živote nič neobjednám. V rámci zamietnutej reklamácie bolo okrem iného uvedené, že poškodenie tovaru nebráni fungovaniu mikrovlnky a poškodenie je iba ako estetická vada. Takže mikrovlnku, ktorú som objednal za 260 € ako novú a nepoškodenú, mám umiestnenú na prevzatie v BA (ja bývam v HE), nemám peniaze a dodnes ešte nevyriešený spor. Idem to ešte riešiť cez ARS a potom už len súdnou cestou.

  • Tovar prišiel nekompletný a poškodený , nedá sa telefonicky spojiť s reklamačným oddelením , funguje komunikácia len mailom ale veľmi pomalá.

    2 mesiace naťahovania, nakoniec som si zničenú chladničku musel nechať. NIKDY VIAC !!!
    Tak isto nechápem ako tovar mohol prísť v SOBOTU !!!

  • My sme kupovali televízor na splátky kto ty prisiel poškodený . Ihned sme to reklamovali, poslali fotky. Aj po mesiaci sme nevideli ziadne konkretne vyjadrenie, ani cent ako nahradu a na maily uz nikto nema ani najmensi zaujem reagovat, na info linke slečna nerozumie po slovenský.
    Tovar musíme splácať aj keď je poškodený!!!!!!!!!
    Ako toto mohol byt shop roku 2019 to skutocne neviem odkial to zobrali

  • Nieco strasne s nimi riesit reklamaciu. Vobec nedodrzuju zakon... Staci si pozriet kolko pokut fasovali od SOI. Momentalne cakam kynm prejde 30 dni. Nasledne podnet na SOI a zaloba... NEODPORUUUCAM

  • v tomto eshope by som uz nekupil ani zapalky.Objednal som si zahradnu lavicku prisla mi polamana ako z bazaru aj v inej farbe, tovar som vratil a uz 2 mesiace cakam na penaze.

  • tovar objednaný 24.9., 3.10. prišiel mail o expedovaní. do 20.10. tovar nedoručený (takmer mesiac). opakovanie urgovaný eshop, kde mi tvrdia že tovar bude doručený do týždňa, nič, posúvajú ma na logistické centrum pretože nie su schopní zistiť čo je s mojou objednávkou od 16.10. maximálne neprofesionálne.

  • Tento obchod by som nedoporúčil ani nepriateľovi.
    - klamú v stave tovaru na sklad
    - klamú v čase kedy je dostupná infolinka (v piatok nedvýhajú telefóny lebo je asi víkend za dverami...)
    - Tovar mali skladom a objednal som 18.9. Do 25.9. žiadna informácia či vôbec bude tovar doručený, prečo nebol doteraz doručený nič.
    Posledný krát som tu nakúpil!

  • My sme kupovali mraznicku ktora dosla poskodena. Ihned sme to reklamovali, poslali fotky. Aj po polroku sme nevideli ziadne konkretne vyjadrenie, ani cent ako nahradu a na maily uz nikto nema ani najmensi zaujem reagovat. Firmu vzdy poznate az vtedy..ked je nejaky problem. Tak som rad ze sme zistili aka firma Andrea Shop vlastne je a uz tu naozaj nikdy nakupovat nebudeme.
    Ako toto mohol byt shop roku 2019 to skutocne neviem.

    • Podobny problem. Viete mi dat na vas kontakt ?

  • kupil som automaticku pračku pri rozbaleni som zistil poškodenie,ihned som to oznámil,teraz už nedvihaju telefony,na mail neodpovedaju same výhovorky bolo to25.8.2020 .Poškodenie vzniklo pravdepodobne pri manipulacii alebo prevoze . Je to hanba internetoveho obchodu.Prvý a aj posledný krát kupujem v tomto obchode

  • Absolútne zlý Schop. Nikomu neodporúčam. A už vôbec nie z väčšej vzdialenosti. Objednávka tovaru az na druhý krát. Po dvoch týždňoch čakania mi po troch dňoch snahy sa dovolať mi povedali že treba ďalšiu objednávku. A ja somár som to spravil. Tovar následne doručili v termíne avšak po rozbalení sme až zavolanym odborníkom zistili skryté vady takže som umývačku vôbec nemohol použiť. O následných telefonatoch nejdem ani písať. Keď som sa nakoniec dovolal a po pokynoch napísal reklamačný protokol. Zase žiadne reakcie. Znovu snaha sa dovolať. Potom keď sa mi podarilo dovolať mi uviedli že sa mám spojiť s Beko. Sk kde to pozrú technici od nich. Teda Ja sa musím spojiť s Bekom a objednávam kvázi opravu na neopravitelny tovar. Bohužiaľ tí majú na to 30 dní. Takže čakám a čakám. Žena má ide zožrať že od koho som to objednal. Na odstúpenie od zmluvy mi povedali že tovar im musím doručiť do Malých Dvornikov. Takže ľudia čo ste z iných kútov SR ani neuvažuje o takejto kúpe. Ja mam myčku za 330e ktorú som ani ne zapol. Keby to bola práčka a mám doma dve deti tak asi....... Celé zlé. Po tejto skúsenosti už andrea Schop už nikdy viac. Asi 330e v riti ale andrea schop ma predplatného fanúšika ktorý im bude pomáhať. Taktiež si myslím ze min polovičku pozitívnych recenzií si zabezpečujú sami. Len sa ku nim skúste dovolať. Ak sa vám to podarí na 10 krát tak gratulujem môžte podať aj športku. O nejakých telefonických odozvach z ich strany a snahy riešiť problém ani náhodou nesnivajte. No čo idem niečo skúsiť uvidím ale prosím ak nechcete byť na tabletky ako ja veľmi si rozmyslite takýto nákup. Za to ze je to lacnejšie o 30e toto naozaj nestojí a prídete o 300e. Ing. Ľubo P.

  • Objednal som si pračku z ANDREA SHOPu a po roku a nieco sa pokazila. Chcel som ju reklamovať, volal som na reklamačné oddelenie nikto nedvíhal skúšal som to asi dva tyždne 5-8 krát denne ale bezvýsledne potom som skúšal volať na zákaznícku linku ale tiež nič. Písal som emaily ale nik sa neozval.
    Poučenie: ulakomil som sa na nízku cenu ale vypomstilo sa mi to. Heureka ich tam vedie ako shop roku ale už nikdy od nich nič nekúpim. Obchod neodporúčam. A ako tak čítam nie som sám kto mal problém s reklamáciou.