Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Neodporúčam!
    Posledná skúsenosť s Andrea Shop:
    - Zásielka v rozpore s objednávkou zaslaná na nesprávnu poštu do iného mesta
    - Ignorovanie 4-násobnej mailovej komunikácie behom 10 dní o nápravu
    - Zásielku som si nakoniec musel presmerovať sám

  • V decembri roku 2021 sme zakúpili cez AndreaShop nový notebook Lenovo Legion 7 82K60038CK. Notebook podľa popisu je určený na dlhodobé hranie, kde je prezentovaný výkon grafickej karty na plynulé hranie a dokonalý display, dokonalé chladenie GoldFront. Skúsenosť je úplne iná.

    Notebook sa pri niekoľkohodinovom hraní neuveriteľné prehrieva. V oblasti klávesnice sa laptop zohreje tak, že sa ho nemôžete dotýkať, niekedy sa aj samovoľne vypol.

    To nás prinútilo reklamovať notebook, s tým, že sme doložil snímky s nameranými teplotami procesora aj 98°C. Pre tento model procesora udáva výrobca maximálnu bezpečnú prevádzkovú teplotu 100°C. Samozrejme merania boli robené v chladnejších mesiacoch, kto vie či sa v lete pri takomto probléme nepoškodí samotný procesor. Toto však nie je jediný problém. Po ukončení hier ostane občas obrazovka čierna a nepomáha ani reštart. Servis vykonal diagnostiku, ktorou sa zistili vážne nedostatky, citujem celý text : „Jeden, alebo viacero komponentov je uvoľnených, alebo odtrhnutých. (Ohybná doska plošných spojov ?)“. Čo bolo opravené : Bolo vykonané nove nastavenie zariadenia. V tento model a celú sériu Lenovo Legion sme stratili dôveru a požadovali sme vrátenie peňazí v plnej výške. Podotýkam, že sme kupovali nový notebook, nie repasovaný.

    Po druhej reklamácii , servis uviedol : „Hardvér/softvér funguje v rámci údajov výrobcu - vyčistené“. Odporúčajú sa obrátiť na znalca. Po týchto skúsenostiach a stratou dôvery v tento produkt a AndreaShop stále veríme v ochranu spotrebiteľa a ukončenie tohto sporu a vrátenie peňazí.

    Máte aj vy takéto skúsenosti? Zdá sa Vám toto ako seriózny prístup k spotrebiteľovi?

  • Otrasný prístup pri reklamácii. Rozbitý tovar som presne podľa postupu reklamovala a keby som sa nesnažila telefonicky a emailom dostať nejaké info, možno by som ešte stále čakala. Po tom, čo som si vynútila pozornosť niekoľkými e-mailami, mi prišlo späť peniaze za tovar ale bez poštovného, ktoré som samozrejme ja zaplatila dvakrát. Keď som opäť pisala email, najprv bez odpovede a po mojom opakovanom pisani mi poslali poštovné- jedno z dvoch, pricom ja som im doložila doklad o zaslaní balíka aj s cenou presne ako mi bolo povedané. A už mi je trapne zase písať že jedno poštovné za rozbitý tovar ktorý som ani nevybalila zo sáčku mi stále chýba. Takže takýto prístup k reklamácii na Andreashop. Už nikdy od nich neobjednávam, peniaze viem vyhodiť aj inak.

  • Pridám aktuálnu situáciu z utorka 29.3.2022, ANDREASHOP UZ NIKDY VIAC!!!!
    Objednávala som pracku Bosch, v utorok mi prišla, obal bol neporušený, po odbaleni sme zistili, že pracka je z vrchu rozbitá (to bolo ukryte pod kartonom), vrchný kryt nesedel, je vyoseny, tlačidlo štart zasunute, prasknuté, zásobník na prach z vnútra prasknutý, atď... Na uvedených číslach pre reklamacie nikto 4 dni nedvíha!!! Mailová komunikácia absolútna katastrofa, bez reakcií. Žiadala som mailom číslo na kompetentnu osobu a nemám ho doteraz... Prišla len odpoveď, že pracku mam vrátit
    samozrejme na vlastne náklady alebo čakať 30 dní na vyjadrenie prepravcu ... Hlavne, že peniaze Andreashop má. Na moju otázku, či si môžem prísť osobne vybrať iný tovar za moje peniaze nemám doteraz odpoveď!!!
    Takže z môjho pohľadu čistá, ale ze čistá katastrofa, nič neobjednávať z tohto eshopu!
    Už chápem, prečo neuvádzajú konkrétne telefónne čísla a maily na stránke.
    Veľmi ľutujem tento výber z tohto obchodu....

  • Nikdy viac tento obchod. Objednali sme tablet,hned kd prveho zapnutia mal na obrazovke vypalene pixely,velky flek..poslali sme ho na reklamaciu,s tym ze to vymenili.no pridiel s pokazenym rozkyvanym vstupom na nabijanie.neviem co s nim tam robili..cize ked bol zapojeny v nabijacke v kuse pipal,chvilu ho nabijáo nasledne hned odpojilo.robilo to po celu dobu nabijania.samozrejme reklamaciu odmietli ,ze mam si opravu 100€ zaplatit sama..tablet stal 120€.. ze to nespada do reklamacie.pritom ja som im tablet poslala bez poskodenia konektora. Na tablete som mala nalepe hrube ochranne sklo a po celu dobu(su3mesiace od zakupenia) bol v puzdre. Poslali mi ho po reklamacii bez ochranneho skla..a v popise bolo ze tablet bol poslodeny,spinavy,poskriabsny. Pritom na tom doteraz nieje ani skrabanec..kedze je v puzdre. Dovolat sa tsm nedovolate nieje sancs,snazim sa to uz vyse mesiaca,stale ze linka je obsadena a budeme vas spätne kontaktovat.ked sa dovolate raz za mesiac ze vam dvihne operator , a poviete problem tak vam povie ze napisat email(na ktory tiez neodpovedaju) a zlozi vsm telefon a viac sa uz nedovolate nikdy… nikdy visc tento obchod..

  • Neodporúčam poslali mi síce zabalený tovar v originálnom balení no bolo to prelepené priesvitnou páskou a v nútri sa nachádzal iný kábel aký som si objednal. Dokonca mi neposlali ani dotazník či sa mi tovar páčil takže som ho sem nemal ani ako ohodnotiť... Veľké sklamanie s ANDREA SHOP bola to vec za 7euro inak by som to riešil inak.

  • Tomuto obchodu sa treba vyhnut oblukom.
    Americka chladnicka za 1600e prisla poskodena. Kurier, kedze obal nebol poskodeny, nas odkazal rovno na reklamacne oddelenie AndreaShopu.
    Uz 2 tyzdne obchod riesi (alebo skor neriesi) situaciu s prepravcom, aspon tak odpovedali v jednom z mala mailov, ktore sme dostali, a ze ich teda posielame dost.
    Ako keby ma to malo zaujimat, kde a kto tovar poskodil. Aktualne nemam peniaze, rozbita chladncka stoji zabalena v kuchyni, a riesenie v nedohladne.
    Komunikacia uboha, telefon nezdvihaju, alebo skonicite na odkazovaci.
    Formular o odstupeni od zmluvy na stranke sice maju, podarilo sa mi ho odoslat tak na 6 krat, a to je vsetko. Ziadne potvrdenie, ziadny mail o prijati ziadosti, nic.
    Ak mate dost penazi a chceto to riskovat, ok, smelo do objednavok.
    Ak sa Vam ale stane to, ze dostanete chybny alebo poskodeny tovar, zelam pevne nervy.
    A ako citam dalsie recenzie, nie som v tom sam, a mal som ich citat skor
    Takze to pravdepodobne skonci podanim na SOI a od andreashopu uz ani papierove obrusky.

    • Prosím Vás ako sa to nakoniec doriešilo? Riešim s nimi podobnú záležitosť?

  • Po roku používania robotický vysávač prestal fungovať, tak sme ho poslali na reklamáciu, keďže je v záruke a je to pomerne drahá záležitosť. Vysávač sa vrátil takmer po mesiaci a výsledok - nefunguje ako predtým. Vážení ho len vybalili a dali naspäť. A pokial by ste sa chceli dovolať na reklamačné, poviem vám tajomstvo- žiadne neexistuje a dovolať sa naňho je nemožné. Reklamačné andreashopu je hoax! Legenda hovorí, že ani Chuckovi Norrisovi sa tam ešte nepodarilo dovolať. Nákup v tomto amatérskom shope neodporúčam!

  • Po roku používania robotický vysávač prestal fungovať, tak sme ho poslali na reklamáciu, keďže je v záruke a je to pomerne drahá záležitosť. Vysávač sa vrátil takmer po mesiaci a výsledok - nefunguje ako predtým. Vážení ho len vybalili a dali naspäť. A pokial by ste sa chceli dovolať na reklamačné, poviem vám tajomstvo- žiadne neexistuje a dovolať sa naňho je nemožné. Reklamačné andreashopu je hoax! Legenda hovorí, že ani Chuckovi Norrisovi sa tam ešte nepodarilo dovolať. Nákup v tomto amatérskom shope neodporúčam!

  • V decembri som Vám poslal kávovar ktorý je v záruke na reklamáciu,doteraz ste mi ho neposlali na adresu vedenú v reklamačnom liste,31.1 2022 mi bol od Vás zaslaný mail že reklamácia je vybavená opravou a zaslaná na moju adresu,odvtedy nič,ani káovar ani žiadna komunikácia!!!Katastrofálny prístup k zákazníkom!!!Žiadam okamžité zaslanie môjho tovaru alebo peniaze na môj účet!!

  • Tento obchod je katastrofa, robia tam asi samí amatéri, nekompetentní....Objednal som tovar 19.11.2021, dopredu som ho aj zaplatil. Čakám a čakám a nič sa nedialo týždne, 2 krát som sa pýtal čo je s mojou zaplatenou objednávkou, raz mi odpísali, že sa vybavuje... potom po 6 týždňoch ma kontaktovali, že tovar mi nedodajú, lebo konzervám pre psa medzitým skončila expirácia pokiaľ ešte zháňali iný tovar z objednávky. Tak to ďakujem, že mi chceli dať tovar s končiacou zárukou. No vraj im mám poslať číslo účtu a vrátia mi peniaze. Poslal som a zase stále čakám už druhý týždeň... neskutočné, nikdy viac tento obchod. Nekupujte a už vôbec nedávajte peniaze dopredu, lebo ich už možno neuvidíte, tak ako tovar.

  • Dobry den. Dna 23.12.2021 som obdrzal od vas tovar objednavka c.2021213827. Rozhodol som sa tovar vratit v lehote 14 dni ktoru som dodrzal. Dna 3.1.2022 som zasielku odoslal cez kuriersku spolocnost DPD na adresu: ANDREA SHOP, s.r.o.
    Galantská cesta 5855/22
    92901 Dunajská Streda. Pred tym som vyplnil formular na odstupenie zmluvy kde som zadal potrebne udaje. Dnes som kontaktoval vase centrum no povedali mi ze zasielka neprisla. Ziadam vas o urychlene vybavenie reklamacie inak budem nuteny kontaktovat potrebne urady. Tymto si vy robite len zle meno. S pozdravom Schmidt.

  • Zdravim , z tymto obchodom mam tiež velmi zle skusenosti . Odstúpil som od zmluvy Lebo mi prišiel pokazený výrobok konkrétne bežiaci pás hneď som ho odoslal na svoje náklady samozrejme a žiadna komunikácia Nedá sa ani dovolať sú drzý keď už poprípade volám na infolinku lebo na reklamačné oddelenie sa nedá aj tak dovolať. Otázka či jesť z nie na ostatných ľudí tu všetci dávame zle recenzie ale rieši to vôbec niekto so slovenskou obchodnou inšpekciou alebo nejak inak Trebalo by to dať aj do televízie aká je pravda o tom obchode

  • Nabuduce nakúpime v kamennom obchode tovar odoalali hned na druhy deň len co z toho ked maju zmluvu s takou kuriérskou spoločnosťou ktorá tovar drzi na sklade ked som im pisala co s tým napisali mi ze mam iba cakat dodnes tovar nemam a bol objednany 21.12 .2021 posledny krat tu nakupujem

  • Andreashop totálni amatéri, tovar neprišiel do Vianoc, hoci bol objednaný uz 1.12.

  • ANDREA SHOP už nikdy viac. Tovar síce došiel v poriadku, v určenom termíne, bez viditeľných chýb. Objednávala som nie lacnú hračku pre 4-ročné dieťa ako darček k Vianociam. Po rozbalení som zistila, že krabica je roztrhaná a veľmi špinavá. A nielen krabica ale aj predmetná hračka. Ako zákazníka ma doslova urazilo, že niekto môže niečo také zabaliť a poslať. Aby som však bola objektívna, po vrátení tovaru mi vrátili peniaze dosť skoro a bez problémov.

  • Objednani tovar tyzden a nic, žiadna info. Neda sa dovolat ... Pride vam do troch dni ak je skladom. Ja som ho objednal a zaplatil a je skladom. Uz tyzden a nic - žiadna nová info.

  • Objednani tovar tyzden a nic.neda sa dovolat.ze pride vam do troch dni ak je skladom.ja som ho objednal a zaplatil a je skladom.uz tyzden a nic

  • Andrea Shop - nikdy viac. Vystavili nám zle daňový doklad, okrem toho uviedli nesprávne priezvisko. Nereagovali ani na štvrtú reklamáciu, za nesprávne uvedené priezvisko neprišlo žiadne ospravedlnenie. S takýmto ne/prístupom som sa doteraz nestretla u žiadneho iného internetového predajcu. Neodporúčam nakupovať u Andrea Shop.

    • Reklamovaný poškodený tovar vrátili naspäť,neuznali reklamáciu,to bolo viditeľné že ten tovar už bol predtým vrátený, chýbajú časti pri namontovaní,je to mikrovlnná rúra, faktúra bola poslaná po opakovanom požiadaní, už po vlastných skúsenostiach by som Andrea shop neodporúčali.Zobralo nám to dva mesiace zo života.

  • Vsetko prebehlo v poriadku,ako objednanie,tak aj platba aj dorucenie..

    • Vsetko ok