Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Objednávka prebehla v poriadku, no nikto nepovažoval za dôležité poslať mail/sms o expedícii a uložení tovaru na pick up mieste. Ani obchod, ani DPD. Až keď som zisťoval, kde to viazne, bolo mi povedané, že tovar je už 5 dní na výdajnom mieste, ktoré by ho na 6-7 deň posielalo naspäť.

  • Andreashop už nikdy viac, objednal som americkú chladničku za 870e, prišla zabalená v poriadku, až po odbalení som zistil, že pod kartónom je iba zopár polystyrénov aj to polámaných a chladnička na predných dverách má veľké preliaciny a je poškriabaná, na reklamačné nie je šanca sa dovolať, komunikujú iba cez maily, cez dva týždne trvalo pokiaľ sa vyjadrili že po ňu pošlú kuriéra aj to kuriér mi zavolal že si po ňu príde za 5 minút, ďalšie týždne som čakal na vrátenie peňazí, ale chvalabohu mi ich vrátili. Tovar mi poškodený museli vedome poslať.

  • Andrea shop uz nikdy viacej pretoze nepisu v poise ze pri napajacich adateroch nie je kabel na 220V a dosvedel som sa to az po zakupeni tovaru.Zbehal som celu Bratislavu a nikde som kabel nezohnal a tak sa neda vyrobok pouzivat.
    Takze som stratil cas,benzin a nervy.Povazujem to za klamstovo a zavadzanie ludi.NA INFOLINKU SA NEDA DOVOLAT ZA DVA DNI.Ked chcem vyrobok vratit tak maju cas a posielaju peniaze na ucet a to bude este dalsi boj.
    NIKDY VIACEJ ADREA SHOP.Na vydajnom mieste ledva zodvihne telefon a ked sa tak stane tak clovek ma dojem ze umiera dotycny.
    Vratim tovar a budem obchadzat tento shop ako aj by som doporucoval inym ludom.

  • Zakúpil som 2xTV 196CM uhlopriečka. Jeden stál zhruba 1000€. Po doručení mi prišiel jeden z prasknutým displejom. Samozrejme reklamácia neuznaná, dopravná spoločnosť sa vyhovorila na Shop. Ako alternatívu mi obchod dal ako variantu opravu za 936€..Takže TV v čudu. Spravte si obraz sami a hlavne kde budete nakupovať. Nie je všetko len o cene.

  • AndreaShop už nikdy viac!!!!! Objednaná chladnička, tovar prišiel zabalený na prvý pohľad absolútne nepoškodený obal iba cca 15 cm natrhnutie obalu. Dovolať sa tam absolútne nedá, na emaily skoro vôbec nereagujú! Chladnička po rozbalení bola preliačená celá zadná stena, zlomený a vytrhnutý vrch dosky.... s tou 15 cm natrhnutou krabicou sa to absolútne nedalo tak poškodiť, musela byť zabalená už poškodená!!! Po asi 5 emailoch mi konečne odpísali, že to mám všetko nafotiť, poslať a dokonca dali adresu, kde treba chladničku vrátiť! Natešení sme ju zabalili, zaplatili 15 eur kuriérskej službe a čakali na vyjadrenie.... vyjadrenie prišlo bez akejkoľvek komunikácie zaslaním sms, že nám bude doručený tovar z Andrea Shopu! Zase radosť, že ako to rýchlo vyriešili a čakali sme svoj nový, nepoškodený tovar. .... Hmm, prišiel!!! Ale nami zabalená, naša pôvodná poškodená chladnička, ktorú si ani neodbalili, ale rovno nám ju zaslali so zamietnutou reklamáciou!!! Takže toto sme ešte v živote nezažili takéto jednanie!!!! Oni si tú krabicu, ktorú sme my ,,krvopotne" riadne zabalili ešte aj do bublinkovej fólie, len aby sa tovar pri prevoze nepoškodil, tak oni si ho ani neotvorili, ale rovno poslali naspäť s už pripravenou zamietnutou reklamáciou!!!!! Bez akéhokoľvek emailu, bez zavolania, nič, absolútne nič!!! Ešte stále to predychávame!!!! NIKDY VIAC ANI ZADARMO OD NICH!!!!!

  • 15.5.2021 som si objednala tovar, platba vopred…a ihneď po stiahnutí platby ukázali svoju pravú tvár!! Pozor podvodníci!!
    Na svojich stránkach uvádzali „dodanie mňou hľadaného tovaru do 3 dní“, následne som obdržala mailom potvrdenie objednávky v ktorom som bola informovaná, tovar nie je na sklade a pravdepodobná doba dodania bude min. 10 pracovných dní!
    Dovolať sa na AndreaShop nie je možné! Jedno telefónne číslo majú na informácie, objednávky tovaru a reklamácie!! Akonáhle som ich mailom upozornila, že hodlám odstúpiť od zmluvy, bol mi potvrdený termín dodania do 7 prac.dní!! Časť tovaru bola skutočne na 7 deň doručená: vodič ma informoval, že celá zásielka sa skladá z 5 kartónov! 2 kartóny obdržím ihneď a ďaľšie v nasledujúcich dňoch!!
    Znova som sa chcela s Andreashop spojit telefonicky a dohodnúť, ako ďalej. Bez šance. Zároveň prestali komunikovať úplne.
    Následne som im zaslala mailom Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Bez reakcie…Moju banku som práve poverila vyžiadať platbu späť.
    Varovanie pre všetkých budúcich zákazníkov Andrea Shop!! Najskôr si pozorne preštudujte ich Reklamačný poriadok a zistíte, že legálne vrátenie tovaru alebo finančná náhrada za už zakúpený tovar nie je možné!!
    Logické, že ich skvelé hodnotenie, 93% zákazníkov odporúča podľa dotazníka spokojnosti za posledných 90 dní nemá opodstatnenie, je cielene na objednávku zakúpené - totálny podvod!!

  • Veľká nespokojnosť,zlá a nejasna komunikacia so zákazníkom!
    Doba dodania sa o dosť predĺžila,na čo sme boli síce upozornený,ale nie že až toľko budeme čakat a na naše urgovanie sme sa nevedeli dozvedieť kedy naša zásielka bude presne doručená a kde sa nachádza.Az na naše nahliehanie a ,že odstupime od kúpy spotrebičov ,zrazu zásielka bola na druhý deň doručená.
    Ku objednanym spotrebičon sme chceli dohodnúť nejakú zľavu,nakoľko bola hodnota nákupu vo väčšej sume,sme sa žiadnej zľavy nedočkali,len víkendová zľava na umývačku,ale tá bola pre všetkých zákazníkov,bez ohľadu výšky nákupu.Ku nákupu spotrebičov sme doobjednali kanvicu a v dobrej viere sme mysleli ,že je ako darček k nákupu.Lebo nám bol doručený mail,že nemáme uhrdzat za ňu fakturu.Kurier nám ju doniesol aj so spotrebičmi a nežiadal od nás za nu žiadnu platbu. Na počudovanie skoro po vyše mesiacu nan prišla výzva na zaplatenie!Keby sme boli vyzvaný ,že ju máme pri preberaní koncové zaplatiť tak ju nepreberieme.Takto nám bolo povedané ,že uplynula 14dnova lehota na bezdôvodne vrátenie tovaru.
    Určite už nič nekupime v tomto eshope !Dobre si rozmyslite,v ktorom e-shope nakúpite väčšie množstvo spotrebičov,kde si vážia aj zákazníka!

  • Nikdy viac! Jedná veľká katastrofa! Objednali sme si od nich(29.3.2021) práčku, umývačku, rúru, chladničku, varnú dosku a mikrovlnnú, keďže si zariaďujeme byt ... varná doska prišla v celom roztrhanom kartóne ( kuriér nám oznámil, že si to mame radšej skontrolovať lebo takto roztrhané im to už prišlo od AndreaShopu!) .. Ta bola vyzorovo našťastie v poriadku. Hneď ako sa vyniesli spotrebiče do bytu, sme začali odbaľovať kartóny. Po otvorení krabice( ktorá nebola ani poškodená) a následnom rozbalení sme zistili, že bol cely dotykový displej na mikrovlnke rozbitý a horná čierna lišta bola úplne vtlačena). Do polhodiny som sa im snažila dovolať asi 15 razy no bohužiaľ neúspešne a vzápätí som okamžite napisala reklamáciu. Na email mi reagovali, že mám zaslať fotky(zaslala som ich asi 10) a že budú riešiť to s kuriérskou spoločnosťou. Neviem čo oni majú s tým spoločné!!! Potom mi prišiel email, že mame poslať tovar na vlastne náklady do dunajskej stredy. Žiadna reakcia že im tovar prišiel, NIČ!! Tak som tam zase volala a povedala mi nejaká pani, že to zrýchlia lebo už dlho čakáme. Po 3 týždňoch(17.Mája) mi prišlo vyrozumenie, že je naša reklamácia zamietnutá!
    S malou dušičkou len dúfam, že tie ostatne spotrebiče pôjdu lebo má porazí.
    Ideme to riešiť súdnou cestou, lebo mi to nepríde fér, že si tam človek niečo objedná, zaplatí, príde mu to cele rozbité a tovar sa nedá reklamovať!!!!!!!

    • Podobne...andreashop nikdy viac..moja skusenost: Velmi zla skusenost s kupou kavovaru. Prisiel uz nefungujuci. Pol dna som sa snazila dovolat na reklamacne oddelenie, ze chcem tovar vymenit kedze nefunguje, nedovolala som sa, tak som pisala mail. Obratom som ho poslala spat. Miesto vymeny tovaru, kavovar "opravili" a poslali naspat. Kavovar stale prejavovali znamky kazivosti a chceli sme tovar vratit, kedze neubehlo od dodania ani 14 dni. Po miliontom pokusu o dovolanie sa mi bolo povedane ze 14 dni plati od kupi nie od toho od kedy kavovar mam a ze ho nie je mozne vratit (dala som si namahu, precitala vseobecne podmienky, tam pisu od prevzatia tovaru..cize idem to riesit soikou zjavne...) Ale vlastne "novy" kavovar, ktory od kupi ani nebol v mojich rukach, ale u nich na oprave, nemozem vratit, len si posielat hore dole, ze nefunguje ako ma. A pri otazke ci takto funguju bezne, ze poslu tovar co nefunguje a platim za cosi opravovane a nie nove, tak este nahnevane odvrknu ze su len eshop a dovi dopo... Andreashop uz u mna nikdy viac.

  • Nespokojnosť s predajcom. Televízor prišiel rozbitý a reklamácia nám bola zamietnutá. Komunikácia a ústretovosť nula bodov a nemáme ani peniaze ani televízor. Otras.

    • U nás podobne. Objednali sme si mikrovlnnu rúru a obal nepoškodený, no mikrovlnná cela rozbitá. Od 30.3.2021 riešime reklamáciu a dnes mi prislo vyrozumenie že je reklamácia zamietnutá. Jedna veľká katastrofa!!

  • Dobry den andrea SHOP jemi zname ako prve som kupil SAMSUND tv najmodernejšiu toho času 7000 smart Fantasticke spojenie dovoz až domov a pritom je 50 col ale veklmi prijemne prekvapený tovar rozbalili a odškušali to som bol prekvapeni som snimi spokojny na 1000% Vdaka vam sledujem a využivam ho do dnes a to už ubehlo 12-rokov POKLONA ANDREA SHOP:

  • Objednal som si cez e-shop soundbar a TV v hodnote cca 1200e, keďže na soundbare som zistil hneď pri prvom použití závadu rozhodol som sa ho v zákonnej lehote vrátiť bez udania dôvodu na predajni v DS. Zamestnanci predajne mi však nevyhoveli v odstúpení od zmluvy nakoĺko som pri rozbalovaní nezachoval obal od výrobku a aj keď som si stál za svojim, presvedčili ma že obal potrebujem pre tento úkon a tak som pristúpil na reklamáciu tovaru. Po reklamácií závada nebola odstránená čo ma už fakt nasralo tak som si následne zistil že pri odstúpení od zmluvy originálny obal nemusíte mať, čo mi potvrdili aj na SOI, kde som prípad nahlásil, nakoľko aj po trápnom dopisovaní prostretredníctvom e-mailu(telefón mi tam nikdy nikto nezdvihol), kde som ozrejmil moju situáciu tým, že ma ich zamestananci uviedli do omylu, nemali záujem vec vyriešiť aj keď som ich upovedomil o tom že vec som nahlásil na SOI a som ochotný to riešiť aj súdnou cestou. Momentálne idem reklamovať aj TV nakoĺko aj tá sa už začala srať.
    Andreashop neodporúčam naozaj nikomu, ja osobne si od nich nekúpim ani tužkové baterky.

  • Objednal som si práčku WHIRLPOOL TDLR 6242BS EU/N,pri preberaní od kuriera bol baliaci obal nepoškodený,tak som výrobok prebral,ale po odbalení obalu som zistil že práčka je poškodená,bočný kryt bol vylomený a ohnutý a taktiež bola vylomená aj nádoba na prací prášok.okamžite som chcel volať ale márne nedovolal som sa,tak som napisal reklamačný protokol a poslal som ho aj s fotodokumentáciou,bolo mi odpísané že to posúvajú na ďalšie riešenie a že podávajú reklamáciu aj na kuriersku spoločnosť to bolo 23.03.2021 dnes je 06.04.2021 a jediná odpoveď ktorú som dodnes dostal bola......že bola podaná reklamácia na kuriersku spoločnosť, žiaľ do dnešného dňa sme nedostali žiadne vyjadrenie...,ale mňa ako spotrebiteľa nezaujíma žiadna kurieska spoločnosť,ja som si kúpil tovar z obchodu AndreaShop tak požadujem oprávnene výmenu alebo vrátenie finančnej čiastky od vás a nie od kurierskej spoločnosti kedže tovar nebol ani vybalený a bol poškodený,ak sa týka v tomto obchode o reklamáciu komunikácia je na bode mrazu. Neodporúčam tento obchod!!!!

  • Andrea shop je internetový obchod,ktorý vám zaručuje všetko a nič!!! Získajú si vás cenami,ale to je tak všetko..Zistíte to v tedy,keď chcete riešiť reklamáciu.Zabudnite na ich reklamačný poriadok.Neznamená vôbec nič !!! A pri ich filozofíí a vízii ako najdôležitejší pre ních je zákazník,sa mi zdvíha žalúdok!!!
    Dodali mi TV s rozbitou obrazovkou,hoci obal nejavil známky poškodenia.Postupoval som presne podľa rekl.poriadku a do 24 hodín som ich mailom informoval.Škody má znášať v tomto prípade dopravca,ktorý má tovar poistený.Dovolať sa na stredisko reklamácie je nemožné a mailová komunikácia, až po naliehaní,strohá.Samé argumenty,len ako je to moja chyba.
    V tedy poznáte seriózneho predajcu ,keď je problém.S takýmto prístupom neúcty k zákazníkovi,som sa ešte nestretol.Na moje náklady som TV musel doručiť do najbližšej predajne hoci má veíké rozmery.Reklamáciu po štyroch týždňoch  "skúmania"  neuznali!!! Žiadny reklamačný protokol ,len že vraj tovar bol používaný!!! Znalec na ktorého sa mám v prípade nesúhlasu obrátiť,nezdvíha tetafóny.Pochybujem,že ho vôbec videl.
    Takže ma vlastne obrali o peniaze,za ktoré mám teraz totálne nefunkčný tovar.  
    V internetovom obchode Andrea shop ,kupujeme vyslovene mačku vo vreci.
    Už nikdy viac !!!
    P.s. kto chce riešiť spoločnú sťažnosť,rád sa pridám. 0905748157

    • Rada sa pridám. Prišiel mi televízor rozbitý a reklamácia zamietnutá. Znalec povedal že on dáva od toho ruky preč nakoľko to poškodili pri preprave pravdepodobne. Dovolať sa tam šanca nie je a na mail nezodpovedajú. Podávam sťažnosť na SOI.

  • Dovolať sa na ich zákaznícku linku je maximalne štastie , to skôr človek vyhra športku ako sa k nim dovola.
    Komunikácia obchodu ja veľmi zlá , ani na emaily nejak nereagujú , dávajú si pekne na čas.
    Obchod len pre ludí s extrémnou trpezliosťou . Nechápem ako môže v dnešnej dobe niekto takto fungovať.

  • Najhorsi zakaznicky servis aky moze byt - nekomunikuje, nedviha telefon.
    Nikdy viacej - Andrea shop NEODPORUCAM.

  • Veľmi negatívna skúsenosť. Tovar prišiel nefunkčný, telefony nikto nebral ale vôbec nebrali ani mobil ani pevnú linku.
    A na relamáciu tovaru chceli viac ako mesiac...A na mail, kde som poukazoval na svojhu nespokojnosť nikto neodpovedal v duchu,že ak sa mi nepáči ich prístup je to môj problém. Nikdy viac tam určite nebudem nakupovať.

  • Poslednou DOBOU ANDREA SHOP pyta spracovatelske poplatky aj za OSOBNY ODBER,
    drahu dopravu

    Zacal som sa vyhybat tomuto obchodu a som z nich sklamany...
    na heureke najdem lacnejsie a lepsie obchody

  • Kupoval som umyvacku riadu.
    Po rozbaleni som zistil ze je poskodena, hned som reklamoval.
    Trvalo mesiac kym uznali ze umyvacku mozem vratit - iba na vlastne naklady.
    Dalsi mesiac kym dali "verdikt" ze mi vracaju peniaze alebo tovar.

    Najhorsi zakaznicky servis aky moze byt - nekomunikuje, nedviha telefon.
    Nikdy viacej - Andrea shop NEODPORUCAM.

  • Najhorší zákaznícky servis, s akým som kedy mala tú česť. Mám z ich eshopu vybavenú celú kuchyňu: od digestoru, cez indukčnú dosku, po vstavanú chladničku a ďaľšie malé spotrebiče. V októbri 2020 som u nich naposledy kúpila BOSCH odšťavovač a ten sa po použití 3x pokazil. Písala som na zákaznícky servis, na ktorý najprv týždne nereagovali a keď som už emailom otravovala, tak odpovedali s linkom, že mám vyplniť reklamačný formulár. Tak som vyplnila a za odoslanie tovaru na ich adresu platila poštovné, lebo neboli ani schopní zabezpečiť kuriéra, čo u iných firmách a eshopoch nie je problém. Po dvoch týždňoch ako mali môj spotrebič mi len prišla SMS, že reklamácia je uzatvorená a do pár dní prišiel produkt so slovami: reklamacia zamietnuta kvôli nadmernému používaniu. Tak som reagovala naspäť, samozrejme emaily sa najprv pár dni ignorovali, až potom mi napisali, že ak nie som spokojná, mám spotrebič zaslať opäť naspäť. Tak som minula ďalších 5 eur na zaslanie kuriérom a po dvoch týždňoch mi včera došiel spotrebič, opäť so slovami: Neoprávnená reklamácia, výrobok bol preťažený. Podotýkam, použila som ho 3x na odšťavenie jabĺk. Dokonca mi neprišiel spotrebič ani v krabici, v ktorej som ho zaslala, krabica bola pomlaždená, spotrebič doškriabaný.
    Pri druhej reklamácii som im napísala, že ak si myslia, že je reklamácia neopodstatnená, že som ochotná zaplatiť za opravu, len nech mi to neposielajú domov pokazené. Samozrejme to bolo odignorované a produkt zaslaný veľmi zle zabalený.

    Poviem Vám, že za 4 roky som nakúpila veľa spotrebičov a bielej techniky a nikdy som nič nereklamovala, nikdy sa nič nepokazilo. V tomto prípade však som prvýkrát použila zákaznícky servis a reklamáciu a čistá katastrofa.

    Týmto som s Andrea Shop skončila a už nikdy v živote od nich nekúpim. Ani nikomu tento eshop neodporúčam, lebo naozaj, ak sa nebodaj s výrobkom niečo stane, máte po nervoch a po peniazoch.

    • Dobry den. Posielajte Vase podnety na Slovensku inspekciu. Cim viac sa nas uzbiera tym skorej tych Mdarov odtialto vypraceme.

  • Cez eshop AndreaSHOP som si objednala umyvacku riadu BOSCH SMV46KX01E - zaplatila som si aj Vynáška bez Vašej asistencie 14.90 €
    Samozrejme, vynaška nebola poskytnutá !!! a pritom ju trebalo vyniest len na 1 poschodie,,,,malo to byt automaticky poskytnuté bez slov ale nestalo sa.
    ked som na to pisala email do andreashop nik sa mi neozval,
    dakujem pekne!! za vase sluzby ktoré si človek zaplatí a nie su mu poskytnuté


    Nabuduce si premyslim z akeho eshopu budem kupovať,

    • Dobry den. Posielajte Vase podnety na Slovensku inspekciu. Cim viac sa nas uzbiera tym skorej tych odtialto vypraceme.