Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • 30.1.2024 som si zakupil smart tv TCL C735. V iných predajniach mali tento suer televizor za 699€. Na Andrea shop ho mali za 629€. Popozwrl som recenzie id užívateľov ktoré boli pozitívne aj negatívne. Bol som skeptický no kupil som aj tak a priplatil si rok zaruky naviac s poistením proti rozbitiu a krádeži. Dnes je 8.2.2024 a TV mi doniesli okolo 17:00. Som z Košíc a šofér bol z môjho okolia a bol milý a vzdy mi dvihol telefón a odpovedal na každú otázku. Asi som mal šťastie keďže iní užívateľa komentovali ze im tovar nedorazil a podobne. Od prečítania negatívnej recenzie som bol na nervy ale všetko dopadlo super a mam dobrú skúsenosť, no najbližšie uz pravdepodobne ostanem verný alze.
    Robo V.

  • Ľudia nenakupujte v Andrea shope!!, sú to podvodníci, nakupujú niekde poškodený tovar lacnejšie a tu ho predávajú. Kašlite na to, že "ušetríte" 50e . Prišla mi nepoškodena krabica s chladničkou,a tá bola na niekoľkých miestach preliačená. Našťastie bola funkčná, niektorí ľudia tu také "šťastie" nemali.Keď chcete reklamovať, ženská sa vám ozve o xy hodin , že máte pofotit obaly,obaly ktoré vy ste už dávno potrhali pretože ste nevideli , že by s krabicou čokoľvek bolo.Reklamaciu som neriešila pretože po prečítaní recenzii mi došlo, že je to nemožné, sú tak prešpekulovaní , že sa nedohadate.Čitajte negatívne recenzie VŽDY!!

  • Nenakupujte v andreašope...! Predali nam stary tovar a zobrali reklamaciu a do teraz uz treti mesiac sa vyhovaraju...!

  • Nem ajánlom!
    Rendeltem tőlük és más terméket kaptam. A reklamációt nem fogadják el. Azt állítják, hogy ők jó terméket küldtek.

  • Kedze tovar z obchodu Andrea shop mi nebol nikdy dodany nemozem pridat hodnotenie, ktore by bolo velmi negativne. Dna 11.7. som si objednal sluchatka. Prisiel mi potvrdzovaci email, ze objednavka bola prijata. Do 19.7. sa mic nedial tak som ich kontaktoval kedy mi to planuju poslat. Odpoved ziadna. Dna 20.7. som pisal nech objednavku zrusia. Vtedu som dostal odpoved, ze mojubobjednavku nemaju v systeme, tak so.m sa spytak ci to je moja chyba preci mi peisiel potvrdzovaci email o prijati objednavky. Odpoved - ziadna. Zly obchod, komunikacia 0, a ocividne teda podla nich im nefingune system. Andrea shop nikdy viac !!!

  • Tiež máte niekto podobnú skúsenosť? Pokiaľ vznikne problém s tovarom alebo treba riešiť reklamáciu pošlú Vás hneď kadeľahšie alebo to zahrajú v ich prospech?Objednali sme si tovar, došiel v neporušenom obale tak sme ho prebrali, no po rozbalení sme zistili že je poškodený a nepoužiteľný. Už pri telefonovaní kôli reklamáci poškodeného tovaru mi pani povedala že oni s tým nič nemajú a mám kontaktovať výrobcu. Nakoľko som trval na tom že som tovar kupuval u ních a nie u výrobcu povedala že to mám riešiť cez reklamačný formulár alebo priviesť do Malých Dvorníkov. Keď som ho tam odniesol (do 14 dní od zakúpenia pre info pre pani Janku z Andreashop) a žiadal výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy tak to nechceli spraviť nakoľko som nemal pôvodný obal, len fóliu ale že ho dajú na záručnú opravu. (Uvedené aj v reklamačnom protokole - info pre pani Janku z Andreashop) Uviedol som aj že spotrebič si prídem prevziať osobne. Pani povedala že v sobotu príde na to pozrieť technik a mám si zavolať. Volal som o 10 dní, 15 dní až 27 deň mi pán povedal že zatiaľ nemá žiadne info ale niekam napíše (30 deň bola nedeľa). Následne došla sms že reklamácia je ukončená. Samozrejme po mesiaci došiel odborný posudok že tovar je mechanicky poškodený a nepodlieha záručnej oprave. Čiže podľa pani Janky z Andreashop všetko prebehlo v čas a reklamácia bola riadne vybavená. Škoda že sa sem nedajú vložiť fotky aby si ľudia mohli spraviť objektívny názor ako vyzerá nepoužiteľný spotrebič. Chcel by som vedieť aj názor pani Janky ako by postupovala?
    Tak dajte pozor na tento eshop, jeho praktiky a dobre skontrolujte čo Vám pošlú. Vo firme majú tieto práčky vo dvore naukladané v 6ks na sebe, tak ak skladníkovi spadne tak máte smolu. Prvé čo mi pani v Dvorníkoch na reklamácii povedala že niečo ťažké na spotrebič muselo spadnúť. Ale to je v sulade so smernicami (podľa pani Janky) Čize ako mi napísala pani Janka z Andreashop "Naša spoločnosť splnila všetko čo deklarovala" a dodala nepoužiteľný spotrebič dúfam že som túto recenziu napísal dosť objektívne. Po dlhoročných nákupoch v tomto e-shope ho už obchádzam veľkým oblúkom a budem ho "chváliť" kde sa dá.

    • Ano su to klamari a podvodnici, andrea shop uz nikdy cele zle....

  • Tiež máte niekto podobnú skúsenosť? Pokiaľ vznikne problém s tovarom alebo treba riešiť reklamáciu pošlú Vás hneď kadeľahšie alebo to zahrajú v ich prospech?Objednali sme si tovar, došiel v neporušenom obale tak sme ho prebrali, no po rozbalení sme zistili že je poškodený a nepoužiteľný. Už pri telefonovaní kôli reklamáci poškodeného tovaru mi pani povedala že oni s tým nič nemajú a mám kontaktovať výrobcu. Nakoľko som trval na tom že som tovar kupuval u ních a nie u výrobcu povedala že to mám riešiť cez reklamačný formulár alebo priviesť do Malých Dvorníkov. Keď som ho tam odniesol (do 14 dní od zakúpenia pre info pre pani Janku z Andreashop) a žiadal výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy tak to nechceli spraviť nakoľko som nemal pôvodný obal, len fóliu ale že ho dajú na záručnú opravu. (Uvedené aj v reklamačnom protokole - info pre pani Janku z Andreashop) Uviedol som aj že spotrebič si prídem prevziať osobne. Pani povedala že v sobotu príde na to pozrieť technik a mám si zavolať. Volal som o 10 dní, 15 dní až 27 deň mi pán povedal že zatiaľ nemá žiadne info ale niekam napíše (30 deň bola nedeľa). Následne došla sms že reklamácia je ukončená. Samozrejme po mesiaci došiel odborný posudok že tovar je mechanicky poškodený a nepodlieha záručnej oprave. Čiže podľa pani Janky z Andreashop všetko prebehlo v čas a reklamácia bola riadne vybavená. Škoda že sa sem nedajú vložiť fotky aby si ľudia mohli spraviť objektívny názor ako vyzerá nepoužiteľný spotrebič. Chcel by som vedieť aj názor pani Janky ako by postupovala?
    Tak dajte pozor na tento eshop, jeho praktiky a dobre skontrolujte čo Vám pošlú. Vo firme majú tieto práčky vo dvore naukladané v 6ks na sebe, tak ak skladníkovi spadne tak máte smolu. Prvé čo mi pani v Dvorníkoch na reklamácii povedala že niečo ťažké na spotrebič muselo spadnúť. Ale to je v sulade so smernicami (podľa pani Janky) Čize ako mi napísala pani Janka z Andreashop "Naša spoločnosť splnila všetko čo deklarovala" a dodala nepoužiteľný spotrebič dúfam že som túto recenziu napísal dosť objektívne. Po dlhoročných nákupoch v tomto e-shope ho už obchádzam veľkým oblúkom a budem ho "chváliť" kde sa dá.

  • Maximalne neodporúčam Andrea shop, tovar prišiel nefunkčný, evidentne predtým rozbalený, na zákazníckej linke nikto nedvíha

    • Hrozny obchod, ktory nekomunikuje vobec so zakaznikom.

  • Absolutne neschopnost a ignoracia zo strany predajcu, tovar po rozbaleni prveho obalu krtabica znamky rozbalenia, cele dni nezdvihania telefonatov, arogantnost pracovniciek na telefonickej linke....

  • Neodporúčam tento internetový obchod. Vytvoril som si objednávku 4.4.2023 a do dnešného dňa 9.5.2023 mi nebol doručený tovar. Neodpovedajú na e-mail a ani na telefonát. Už nikdy viac.

  • zaujimal by ma nazor na postup predajcu. Recenziu som nepisal, ani nemozem, lebo som nedal suhlas (som si isty, ze ma tymto budu vediet identifikovat, nech sa paci)

    k veci: Kupil som u nich kolobezku, hned pri prvom zapojeni na zdroj (vola sa to vraj nabijacka, ale budiz), aby som nabil baterku. Po chvili zacal zdroj piskat a to tak, ze nie je mozne byt v jednej miestnosti s kolobezkou pocas nabijania. Akonahle sa nabijanie ukoncilo (led zacala svietit na zeleno), zdroj piskat prestal. Druhy zdroj, ktory mam k dispozicii od starsej kolobezky (je vsak totozny, az na seriove cislo), nepiska vobec. Teda problem nie je v kolobezke, ale v samotnom zdroji.

    Pisem na reklamacne, popisal som problem, prisla odpoved, ze "cele zariadenie zaslite na ...". Pytam sa, ci naozaj mysli, ze mam posielat kolobezku, odpovedala drzo "myslim ze som vam napisala jasne, ze aj kolobezku". Musi si byt pani vedoma toho, ze ja dam za dopravu celej kolobezky viac, ako sa da kupit aftermarket zdroj, preto si asi moze dovolit takto odpovedat.

    uvadzam schvalne "zdroj" a nie "nabijacka", pretoze samotne nabijacie obvody su na BMS doske, nie v tej plastovej krabicke co sa strka do zasuvky. Odbornika by to mohlo pomylit. Som si vedomy toho, ze na posudenie toho, co je vadne, na to je tu autorizovany servis. Vadi mi skor drzy a vypocitavy pristup v style "we have your money, go away".

    stretol sa s tym niekto? kupoval som od nich viacero veci a bol som spokojny, az kym netrebalo teraz riesit reklamaciu

  • Zaujímalo by ma,aké máte skúsenosti s reklamáciou na Andreashope? Nám bola dodaná rozbitá chladnička v nepoškodenom obale a po fotodokumentácii a preriešení s prepravcom iba stroho oznámili, že máme kontaktovať servis.Komunikácia s eshopom minimálna,odpovedajú ako sa im to hodí, telefóny sa u nich nezdvíhajú.Má niekto podobnú skúsenosť a ako to bolo doriešené?

    • Mne prisiel rozbity televizor, balenie bolo v poriadku, kym sme nezapli tv, ani sme netusili, ze vnutorny displej je rozbity. Reklamaciu nam neuznali, tak som to postupil na SOI, a asi to budem aj medializovat. Nestalo sa to ani 1. ani 2. krat.

  • Prvy krat objednany detsky hraci kocik, tovar bol v poriadku, aj rychlo dodany. Teraz objednany inhalator, prisiel sice rychlo, ale uz na krabici vidno, ze bola otvarana a po vybaleni vyrobku som zistila, ze urcite nie je novy, badat znamky pouzivania, pricom pri objednavke nebola ziadna poznamka, ze by mal byt tovar uz rozbaleny, pripadne odskusany. Neviem, ci ho mam vobec zapinat, ci funguje, alebo ho rovno vratit, pretoze po precitani niekolkych recenzii, to vyzera, ze vracanie tovaru je na dlhe lakte a nie je vobec iste, ci sa dockam vymeny, resp.vratenia penazi.

    • Tiež som zvedavá ako to bude u mňa prebiehat,lebo tovar mi došiel v katastrofálnom stave.

  • Absolutne neodporucam,
    pri objednani vam povedia ze su produkty skladom a az po prevzati objednavky vam oznamia ze ich nemaju. V prvom maily mi povedia ze tovar dojde za 3 dni a ze obi dve produkty su skladom a den na to mam cakat tyzden. Rychlejsie by mi to dodali kebyze objednavam rovno od vyrobcu...

  • 26.12. sa nam pokazila rychlovarna konvica tak som ju objednal na Andrea shop - bola tam poznamka ze tovar je na sklade. Kedze 3 dni bola objednavka stale v stave Prijata, tak som 29.12. pisal mail ako to vyzera - bez odpovede. V piatok 30.12. som tam volal - operator vravel ze ju stale nevyskladnili a preveri dovod. Este v ten isty den volal operator naspat ze dany tovar uz nemaju a ponukol mi iny typ s tym ze pride na buduci tyzden. Objednavku som zrusil s tym ze peniaze vratia. Zbehol som do najblizsieho obchodaku a do hodiny som mal konvicu doma.
    Peniaze doteraz (5.1.) neprisli tak som tam dnes volal - ze mam poslat mailom cislo uctu kam mi maju poslat peniaze... Nejako mi to zabudli minuly tyzden spomenut. Tovar som platil kartou tak som predpokladal ze aj na kartu peniaze vratia tak ako to je dnes vsade zvykom. Dnes operatorka vravela ze taku sluzbu neposkytuju. Tak som zvedavy kedy pridu peniaze

  • Ak si chcete usetrit nervy,nikdy tam nic neobjednavajte!!! Pred 5 dnami som odoslal objednavku,aj zaplatil prevodom,doteraz absolutne nic,ziadny email,ziadne info,ked sa mi tam velmi problematicky podarilo dovolat,len mi operator oznamil,aby som poslal mailom potvrdenie o zaplateni,ze mi az potom daju c. objed.,mal to byt vianocny darcek,po otazke ci to pride do vianoc,len sucha odpoved....nie.Lutujem ze som to neobjednal na dobierku

  • Neodporúčam!
    Z tejto stránky sme objednávali druhý krát a obidve skúsenosti boli zlé, hlavne komunikácia prostredníctvom mailu, telefonicky sa im vôbec medovoláte, to si snáď robia srandu (ale zrejme vedia prečo) . Po prvej skúsenosti kedy sme objednali 2 kusy kuchynských mixérov mal byť darček (kompletné balenie mopu aj s príslušenstvom), darček pribalený nebol, ani k jednému mixeru. Písala som mail, na ktorý mi dodnes nikto neodpovedal. Je to už rok. Nejako sme to neriešili (veď to bol darček). Ale nedávno sme objednali chladničku, ktorú mali posledný kus na sklade. Po dvoch týždňoch sme ich kontaktovali kedy nám chladničku dodajú. Vraj ju nemajú na sklade a nevedia ani kedy príde. Komunikácia katastrofálna ani vám neodpovedia hneď na mail a telefonicky sa s nimi spojiť nedá! Ešte čakáme v akom stave vôbec chladnička príde

  • Neodporúčam!
    Prišiel mi poškodený tovar, zlomený na viacerých miestach. Hneď sa im to nahlásilo a trvalo to až 15 emailov a 3 týždne čakania, kým som sa dostal naspäť k peniazom.

  • Soha többé Andrea Shop!!! Már többször ráfáztam. Fél éve vásároltam konvektort, hazavittem, nem működött. Másnap vittem reklamációra, hogy cseréljék ki újra, vagy adják vissza a pénzemet. Hogy az úgy nem működik, 30 napot kellett várnom a javításra. 1 napos termék!!!!
    Ma meg egyenesen hülyének néztek. Az eladók egyszerűen hanyagok, nem veszik a vásárlót semmibe. Az oldalukon rezerváltam egy adatkábelt 2 nappal ezelőtt, ma bementem, mutattam az e mailt, amit kaptam tőlük. Az egyik hölgy gyorsan lepattintott egy fiatal lánynak, nem akart velem foglalkozni, a másik meg váratott 45 percet a pultnál, hogy azonnal hozzák. 50 perc után közölte, hogy sajnos nem fog menni, mert nem találják a terméket.
    Nay ban, ha rezelválok bármit, maximum fél óra múlva kapom az sms t, hogy mehetel érte, és precízen becsomagolva ott vár a kasszánál.
    Nevetséges, és egyben siralmas, ahogyan működnek ott a dolgok, mint az őskorban. Szégyen!

  • Poslali mi zlý produkt a obvinili ma, že som si ho sama zle objednala. Nikdy v živote si v tomto otrasnom e-shope nič neobjednávajte! Drzý prístup, na linku sa im nedovoláte, vyhovárajú sa, že to nie je ich vina. Peniaze Vám odmietnu promptne vrátiť!!!!