Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    20 %

    • Veľmi zaujímavé akcie pri nákupe top smatphónov
    • mnoho omylov, na stránke, ktoré porušujú zákon na ochranu spotrebiteľa 250 /2007
    • napr. najprv bola uvedená zľava 25 % na všetko príslušenstvo, ale pri nákupe spotrebiteľ zistil, že v ponuke chýbajú nabíjačky. Keď na to upozornil, Samsung síce chybu odstránil, ale záhadne 45W nabíjačka prestala byť skladom. Naskladnila sa až po 1.2.,kedy skončil daná zľavová akcia
    • Na jednej strane vo všetkých mailoch, reklamách a na webe bol spotrebiteľ lakaný na rôzne akcie, ktoré môže využiť Všetky! Pri nákupe však zistil, z e nie je možné kombinovať akcie napr keď chcel nakúpiť na bezúročné splátky, nemohol na nákup využitie rewards body, na ktorých by navyše získal 40 % navyše. Tak prišiel o nákupnú výhodu oproti spotrebiteľom, ktorú nakúpili tovarov v hotovosti. Napríklad viacerým upozorneniam na porušenie pravidiel zákona, Samsung nebol schopný za obdobia dvoch týždňov problém napraviť.
    • Veľmi dlhé dodané tovaru. Prešlo 7 dní a nemám žiadne relevantné informácie o približnom čase dodania tovaru
    • Nulová komunikácia
    • Pri riešení problémov každý operátor na zákazníckej linke tvrdí niečo iné, bolo by potrebné pre školenie, hlavne zo slovenskych zákonov na ochranu spotrebiteľa 250 /2007

    Očakával by som od firmy akou je Samsung oveľa serióznejší prístup k zákazníkom, hlavne pri riešení problémov. Žiaľ, ako aj iné spoločností si uvedomujú, že aj keď dostanú za uvedené nedostatky pokutu,, naťahovanie sa so správnym orgánom prip súdom trvá na Slovensku veľmi dlhý čas a pokuty sú v konečnom dôsledku tak nízke á smiešne, že sa im neoplatí danými problémami zaoberať, aj tak na tom zarobia.
    Napr si treba predovšetkým spustením veľkých akcií všetko dôkladne otestovať, až potom dávať veľkolepé reklamy a predpredaje na nové produkty.

    Reakcia obchodu Samsung.sk

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Zde můžeme potvrdit, že každá akce nebo kampaň má pevně daná pravidla, podle kterých se řídí. Ta jsou dostupná vždy u každé konkrétní akce https://www.samsung.com/sk/offer/.

    Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům jako podnět ohledně možností pro další zlepšení našeho internetového obchodu. Budeme rádi, když nám do budoucna dáte ještě šanci a zůstanete i nadále naším zákazníkem.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Zla komunikacia
    • Slaba ochota riesit problem
    • Dlzka trvania kym sa niekto ozve
    • Neprofesionalita
    • Doruceny poskodeny produkt v hodnote 900Eur, Samsung ponukol ako kompenzaciu 20 Eur voucher
    • Kazdemu z agentov je naozaj luto co sa stalo, ale problem nevyriesia

    Reakcia obchodu Samsung.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Vaši zpětnou vazbu předáváme kolegům. Spokojenost a prozákaznický přístup jsou naší prioritou. Budeme se snažit zlepšit naše procesy, aby se podobná situace již neopakovala. Věříme, že pokud nám dáte ještě šanci, povedeme si lépe.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Odporúča obchod

    60 %

    • Nákup na Samsungu je fajn, keď všetko funguje
    • Akcial druhý za 50% je super, ale dosť nefér voči iným predajcom. Ja som ale kupujúci, takže je super :)
    • Táto objendávka mi neprešla kvôli neprejdenej platbe. Skúšal som dva krát, neprešla.
    • Postoj obchodného oddelenia k jednuduchej požiadavke úplne zarážajúci
    • Objednávku sa mi nepodarilo dokončiť, doriešiť ani daný tovar už objednať.
    • Komunikácia strašná. O ich produktoch viem viac ako ich zákaznícka podpora na chate.

    Opäť, Samsung ako miesto nákupu je fajn. Avšak, jednak veľké nezrovnalosti v sklade. Na stránke produktov je produkt skladom, keď ho rozkliknem, už skladom nie je. Vrátim sa, zase skladom (nie, nie sú to cache).
    Ja som však urobil normálnu objednávku, kde som si ešte zadal zľavovy kupón. Všetko v poriadku, prešiel som na platbu, tá mi neprešla (na účte je dostatok peňazí). Skúsil som znova cez google pay, neprešla. V tom mi objednávka úplne zmyzla.
    Chcel som ju teda doplatiť cez zoznam objednávok, nebola tam.. žiadny email, nič, aj keď objednávka bola zaslaná (nakoniec požiadavka na hodnotenie súvisi s touto objednávkou).
    Ale ok, tak idem si ju zadať znova. Akurát už chladnička nebola skladom. Ale OK, tak si vezmem inú, rozmýšľal som medzi dvoma.
    Dám do košíka, zadám zľavový kupón a ten nejde. Chápem, použil som ho na tú neprejdenú objednávku.
    Tak si hovorím, napíšem do samsungu, však to je banalita...
    6 dni si ma pohadzujú ako handru a za 6 dni mi nie je samsung schopný poslať zľavový kupón, ktorý mi dokázateľne prepadol kvôli problému v informačnom systéme. Dodnes kupón nemám, včera som robil objednávku bez neho, takže z 980€ mi samsung "ušetril" 5% keďže mi za 6 dni nie je schopný jednoducho vystaviť náhradný kupón.

    Tak pozitívna by bola táto recenzia a kvôli takejto blbosti sa proste nedá, úplne hanba, ako pomalé je obchodné oddelenie pri riešení úplne banálnej záležitosti.

    Reakcia obchodu Samsung.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, velmi si ho vážíme.

    Nastalá situace s Vaší objednávkou nás velmi mrzí, za komplikace se Vám omlouváme. Tuto situaci s Vámi již řeší naši kolegové. Co nejdříve budete kontaktován s dalším postupem a návrhem řešení.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti a děkujeme Vám za Vaši trpělivost a pochopení. Doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci a obnovit Vaši důvěru v naše služby.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Celkom zaujímavé zľavy
    • Komunikácia a riešenie problémov

    Objednával som práčku a sušičku. 2/11/23 mi ju doručili a deň na to (pred inštaláciou) som si všimol, že dvierka filtra na sušičke "nelícujú". Doslova sa odúvajú. Kontaktoval som zákaznícku linku so žiadosťou o výmenu kus za kus. Je štvrtý deň a ešte stále ma nikto nekontaktoval... Asi im to budem musieť vrátiť v rámci 14tich dní. Nechce sa mi ćakať 30 dní na reklamáciu a obdržať opravený kus keď od novoty má zjavné technické nedostatky.

    Reakcia obchodu Samsung.sk

    Dobrý den,

    vážíme si Vašeho zájmu a děkujeme za využití našeho internetového obchodu.

    Nastalá situace s Vaší sušičkou nás velmi mrzí. V tomto směru Vás již kontaktují naši kolegové a pevně věříme, že vše zdárně dořešíme k Vaší spokojenosti.

    Za komplikace se Vám omlouváme. Pokud nás znovu navštívíte, rádi Vás přesvědčíme o opaku Vaší dosavadní zkušenosti.

    Děkujeme Vám
    Samsung péče o zákazníky