Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Expediet asi nevie čítať fakturu.Objednal a zaplatil som madrac plus vankuš,prišiel len madrac.Vypísal som reklamačný formulár.Odpoveď bola, keď dorazí vanuš na skld ,tak ho pošlu.KEDY ???? Po vianociach????

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Ľudovít,

    ospravedlňujeme sa za nekompletnú objednávku. Kolegovia Vašu reklamáciu riešia s dodávateľom a chýbajúci vankúš Vám dopošlú akonáhle to bude možné.
    Ďakujeme za Vašu ústretovosť pri riešení reklamácie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar prišiel nekompletný.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie pri vybavení Vašej objednávky.
    Vašu reklamáciu riešime s dodávateľom a veríme, že Vám v skorom čase budeme môcť doposlať chýbajúce kovanie.
    Ďakujeme za Váš nákup, sme radi, že ste sa rozhodli nakupovať v našom eshope a veríme, že nestratíme Vašu dôveru.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nielkoľko x telefonovali, a menili dátumy dodania. A nakoniec zo 4 produktov prišli 2 a dali si zaplatiť všetky 4. Reklamovala som situáciu . Snáď po 3 týždňoch zistili, že naozaj spravili chybu a opäť telefonát , že produkty budú dodané neskôr. Okamžite som chcela vrátiť moje €. Nikdy viac!

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré vznikli pri Vašej objednávke, veľmi nás to mrzí.
    Chyba nastala chybou v systéme nášho dodávateľa, žiaľ toto nevieme ovplyvniť. Nie je celkom pravda, že sme si nechali zaplatiť celú objednávku, vy sa rozhodujete pri objednávaní, či uhradíte celú objednávku vopred alebo až pri doručení. Rozhodli ste sa uhradiť objednávku vopred.
    Vec sa však podarilo vyriešiť a peniaze Vám boli vrátené.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Nekompletný tovar
    • Nekvalitný tovar
    • Žiadna komunikácia pokiaľ sa vy sami neozvete
    • Nevybavená reklamácia ani po šiestich týždnoch

    Neodporúčam tento obchod. Neviem odkiaľ pochádza tento tovar, ale je v zlej kvalite a nekompletný. Kupoval som skriňu Balder a po rozbalení som zistil, že krabica už bola prelepovaná, takže asi bol už tento tovar niekym vrátený. V balení chýbala podstatná časť nábytku a to dvere skrine. Tri police majú poškodené rohy a madlo dverí je zdeformované. Najhoršie je, že som tento tovar niesol 200 km na chalupu a zistil som to až tam, takže si radšej skontrolujte obsah balenie hneď po kúpe. Je to neseriózna firma, pretože už prešlo päť týždňov od odoslania reklamácie a stále mi nebol dodaný chýbajúci tovar. Keby boli seriózny, tak by nám poslali diely ihneď z iného balenia, pretože píšu, že skrine majú ihneď skladom. Tvrdia, že čakajú na dodanie od výrobcu a hneď to dodajú. Nemuseli by sme mať skriňu rozloženú pät týždňov v obývačke. Každopádne, ako čítam aj iné recenzie, tak vidím, že viacerí majú s nimi bohaté skúsenosti, najčastejšie veľké problémy, takže asi na tom niečo bude. Mali by sa nad tým zamyslieť !!! Toto bol môj prvý nákup v tejto spoločnosti, no aj posledný.....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Róbert,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    V našom systéme ste si vytvorili dve objednávky. Prvú objednávku sme prijali 26.9.2020 a objednali ste si šatníkovú skriňu Balder a vešiak Oscroft 60. Dňa 28.9.2020 sme objednávku potvrdili a dňa 3.10.2020 sme Vám tovar expedovali. Je nám veľmi ľúto, pokiaľ prišiel tovar nekompletný. Reklamáciu ste si uplatnili dňa 13.10.2020 a reklamačné oddelenie s Vami komunikovalo ohľadom zaregistrovania reklamácie. Objednávku ste vyplnili ako právnická osoba - s.r.o., reklamácia je v procese riešenia a ihneď po naskladnení Vám budú chýbajúce - poškodené časti expedované.

    Všetkým zákazníkom odporúčame skontrolovať balíky pri prevzatí a v prípade, že niečo nie je v poriadku, prevziať tovar "s výhradou". Dovoľujeme si ohradiť sa voči Vášmu klamlivému tvrdeniu, že sme neseriózna firma - naopak, ak by sme takou boli, veríme, že sa zhodneme, že by sme v krátkej dobe prestali fungovať. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2007 a aktuálne prevádzkujeme e-shopy v 5 krajinách v rámci Európy.

    Uisťujeme Vás, že na neustálom zlepšovaní kvality poskytovaných služieb spojených s predajom nábytku a doplnkov pracujeme a v každom smere zažívame progres a zmeny k lepšiemu.

    Dovoľujeme si uviesť, že dňa 12.10.2020 sme od Vás prijali druhú objednávku na policovú skriňu Balder a dodanie prebehlo v poriadku. Veríme, že prebiehajúca reklamácia sa v čo najkratšom čase uzavrie.

    S pozdravom tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    objednane a zaplatene 2 barove stolicky dodali mi len 1 kde chybali montazne skrutky a ozdobny kruzok cele zle

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Michal,

    veľmi nás mrzí, že vo Vašom prípade došlo k takej nepríjemnej situácii a ospravedlňujeme sa.
    Na Vašej reklamácii pracujeme a veríme, že Vám budeme môcť skoro dodať chýbajúce diely o čom akonáhle to bude možné, Vás budeme informovať.
    Ďakujeme za Vašu ústretovosť a trpezlivosť.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Tovar bol doručený ale nie celý, chýbajú tam diely na dokončenie skriniek.
    Písala som aj reklamáciu aj volala tam a do dnešného dňa sa neozvali.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Eva,

    veľmi nás mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť a ospravedlňujeme sa aj touto cestou. Vašu reklamáciu sme zaevidovali, o čom ste dostali aj upovedovemie. Akonáhle budeme mať pre Vás náhradné diely pripravené, budeme Vás informovať a obratom Vám ich radi doručíme.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prišiel iný tovar a už týždeň čakám na výmenu.Zatiaľ sa nič nedeje,len že o tom vedia.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám skutočne ľúto, že Vám bol doručený nesprávny tovar. Danú situáciu sa snažíme vždy riešiť okamžite, žiaľ v tomto prípade je proces zdĺhavejší. Denne doručujeme obrovské množstvo tovaru a preveriť čo sa udialo vo Vašom prípade je náročné.
    Kolegovia z reklamačného oddelenia sa tejto veci intenzívne venujú a veríme, že Vás budeme môcť skoro kontaktovať ohľadom výmeny.
    Ďakujeme veľmi pekne za trpezlivosť a ústretovosť a ešte raz sa opravedlňujeme.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som si botnikovu skrinu, ta bola jedina z celej zasielky ok. Dalej to bola skrinka nad pračku, ta mala skrabancek, dalej pisaci stolik ten sa po umyti uplne osucha a je biely a zostane čierny. Potom som objednala 3 valandy, jedna mala cely korous prasknuty a vystiepeny, kde sa netrafili pri zatlkani sololitu, druha mala cely čaluneny roh s dierou a len 1 bola dobra. A nakoniec som objednala velku satnikovu skrinu so zrkadlom, ta vsak zrkadla nemala a vsetky 3 dvere boli vystiepene. Najvacsi problem bol pri reklamovani. Reklamacne oddelenie riesilo kazdy vyrobok iny pracovnik a mali v tom chaos a nevedeli co robi prava ruka od lavej. Poucila som sa a viac od nich neobjednam.

    Neodporucam, poškodené, chybajuce dielce a velmi zly postup pri reklamacii.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Eva,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie pri Vašej objednávke. Ďakujeme za Vaše postrehy, veľmi si to vážime.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    - nebol dodržaný termín dodania výrobku, nový termín mi oznámili až po dôraznom vyžiadaní konkrétneho dátumu

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Kupecký,

    veľmi nás mrzí, že v prípade Vašej objednávky nastalo malé omeškanie, za čo sa ospravedlňujeme.
    Objednávku sme Vám potvrdili s dodaním do 29.10. a doručili sme Vám ju 4.11. Veríme, že pochopíte, že zdržanie nastalo z objektívnych príčin celosvetového diania a oceníte, že celý náš tím urobil maximum pre to, aby ste Vašu vysnívanú sedačku mali čím skôr doma a mohli ju používať.

    Ďakujeme.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar neprišiel a nik nevie povedať kedy asi príde, uvažujem zrušiť objednávku , počkám ešte týždeň

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že sme nedokázali Vašu objednávku vybaviť a rozhodli ste sa napokon ju zrušiť. Je to pochopiteľné a ospravedlňujeme sa za komplikácie. Žiaľ, v tejto situácii nám Vašu objednávku nedokázal výrobca doručiť v reálnom čase.
    Veríme, že náš obchode navštívite a budeme Vás môcť presvedčiť o našej spoľahlivosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dodacia lehota

    2x posunuty termin dodania a stale nedorucene po 19 dnoch. Ak by som to tusil zariadim sa inac.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za omeškanie, veľmi nás to mrzí.
    V súčasnosti je už Vaša objednávka naskladnená a v priebehu pár dní Vám ju budeme doručovať o čom Vás vopred 1-2 prac. dni budeme telefonicky informovať.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zbytočná telefonická komunikácia namiesto obvyklej elektronickej(odkazy aby som zavolal)
    • popis produktu nezodpovedá skutočnosti ( stôl nie je pre 6 osôb )
    • Návod na montáž nie je v slovenčine a je povrchný

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám skutočne ľúto, že náš prístup vidíte takto. Náš eshop prevádzkujeme od roku 2007, skúsenosti nám ukázali, ktorý spôsob komunikácie naši zákazníci preferujú a podľa toho sa snažíme im prispôsobiť.
    V prípade Vašej objednávky, sme Vám zasielali jednu jedinú SMS aby ste nás kontaktovali a to ohľadom doručovania, iste uznáte, že aj pre Vás je lepšie vedieť deň a približný čas doručenia Vašej objednávky. Postupujeme jednotne, je potrebné si uvedomiť, že sa často jedná o nadrozmerné kusy a keby sme zákazníkovi oznámili len strohou SMS, že mu bude doručovaná napr. sedačka asi by nám za to nebol vďačný.
    Objednali ste si stôl, ktorý má rozmer po rozložení na dĺžku 160 cm, na osobu sa počíta priestor k stolovaniu 50 cm, čo tento stôl spĺňa a je zaň možné usadiť naozaj 6 osôb v rozloženom stave. Pokiaľ ste potrebovali poradiť, sme Vám k dispozícii, je možné nás kontaktovať emailom, na čete, na našej zákazníckej infolinke, kde Vám veľmi radi poradíme. Pokiaľ skutočne nie ste spokojný s výrobkom a nespĺňa Vašu predstavu, je možné tento výrobok vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.
    Čo sa týka návodu na montáž, tento stôl Expert XA patrí medzi naše veľmi obľúbené kúsky, je pre nás celkom prekvapivé zistenie, že návod nie je dostatočný, čo nás teda veľmi mrzí.
    Ďakujeme za Vaše postrehy, iste sú pre nás poučením a pomôžu nám v budúcnosti.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zle dodany rozmer lamiel

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Natália,

    ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti, Vašu reklamáciu riešime s výrobcom a veríme, že Vám skoro budeme môcť doručiť rošt správnej veľkosti.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Nie som najspokojnejsia, cakala som velmi dlho na tovar a dosiel zial s chybami,ktore mi doteraz vadia. Nebol tovar 100%ny,ako by clovek ocakaval.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Rita,

    mrzí nás, že sme nevedeli Vašu objednávku doručiť včaššie. Tiež nás veľmi mrzí, že nie ste úplne s dodaným produktom spokojná. Poradili by sme Vám postupovať v zmysle reklamácie a vypísať reklamačný formulár, ktorý nájdete tu:
    https://www.novynabytok.sk/index.php?main_page=rekform, budeme sa snažiť pomôcť s riešením Vašej reklamácie.
    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Po siedmich týždňoch čakania mi oznámili, že objednanu posteľ už výrobca nevyraba. Čakám kedy mi vrátia peniaze.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že sme Vám museli posunúť takúto nepríjemnú informáciu. Rozhodnutie výrobcu daný model vyradiť z ponuky, žiaľ neoplyvníme.
    Je nám ľúto, že ste si nevybrali niečo podobné, máme skutočne veľmi širokú ponuku veľmi podobných modelov.
    Veríme, že v budúcnosti Vám budeme môcť výjsť v ústrety.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nábytok bol dodaný v nezostaviteľnom stave (nesedia diery)
    • Návod na zostavenie veľmi pofidérny, neschopnosť dodávateľa doručiť podrobnejší návod
    • Môžem vrátiť nezostaviteľnú sedačku, ale na vlastné náklady
    • Reklamáciu vybavia, ale termín začne plynúť až po dodaní k nim (neviem ako)
    • Takže mám izbu plnú nezostaviteľného nábytku a neviem, kedy budem mať k dispozícii niečo funkčného

    Pekne reči, dobrá propagácia, pri problémoch mala flexibilita

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    nepríjemnosti, ktoré vznikli pri montáži Vašej novej sedačky nás veľmi mrzia a veľmi intenzívne sa im naši kolegovia venujú.
    Konkrétne Vašu situáciu riešia s dodávateľom a čakame na jeho vyjadrenie a návrhy riešení.
    Veríme, že Vás čoskoro budeme môcť informovať a s riešením budete spokojný.
    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar ani po ôsmich týždňov nedodany
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Vysoká cena, nízka kvalita objednaného produktu

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup, mrzí nás však Vaša nespokojnosť Vami vybraného produktu. Pokiaľ nie ste spokojná s daným výrobkom je možné postupovať v rámci reklamácie, alebo je možné tovar vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.
    Na našej zákazníckej linke sme Vám k dispozícii pondelok až štvrtok od 8 do 20 tej a v piatok od 8 do 18 tej. Veľmi radi Vám poradíme ako postupovať aj na našom čete alebo emaily.
    Taktiež tieto informácie sú uvedené aj na našej stránke.
    Ďakujeme za pochopenie.

    Tím Nový nábytok

  • Zavádzate, nedodržuje termíny , minuly týždeň ste mi údajne už odoslali objednávku a dnes keď volám tak tvrdíte že ju máte na sklade- po tejto skúsenosti nikdy viac

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť, žiaľ nie vždy sa všetko ideálne podarí. V našom záujme je doručiť Vám Vašu objednávku načas a správne. Denne vybavíme a dopravíme množstvo objednávok s tým, že naša cena dopravy je veľmi symbolická v sume 7,90 €.
    Veríme, že ste s produktom od nás spokojný a radosť so sedacieho vaku zatieni túto nepríjemnosť s doručením.
    Ďakujeme za Váš nákup a pochopenie.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostat komplet objednavku bol taky boj, ze to nebudem ani rozpisovat.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Tomáš,

    nie sú nám známe dôvody Vašej nespokojnosti. Objednali ste si jedálenské stoličky Collort a jedálenský stôl Avis v dube sonoma.
    Objednávka Vám bola potvrdená s termínom doručenia do 3 týždňov a bola Vám doručovaná o týždeň skôr.
    Doručili sme Vám to čo ste si objednali, nič nereklamujete, teda znamená, že všetko bolo v poriadku a veríme, že stôl a stoličky sa Vám páčia a ste spokojný.

    Mrzí nás, ak sme Vám v niečom nevyhoveli, ale žiaľ pokiaľ nevieme o čo konkrétne sa jedná, nie je možné k tomu zaujať stanovisko.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok