Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikácia

    Nedostatočná komunikácia určite neodporúčam, reklamaciu riešim od 30.11. a dnes 10.12. nemám nijaké info keďže nezodpovedajú na moje správy

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    vo Vašej objednávke nastala nepríjemná situácia a to viacnásobná zámena. Ospravedlňujeme sa za komplikácie, je nám to skutočne ľúto a nie sme na to hrdí, no tiež sme len ľudia a tak aj touto cestou prosíme o zhovievavosť.
    Prekvapuje nás však Vaše konštatovanie, že Vám neodpovedáme na Vaše správy a nemáte žiadne informácie.
    28.10 ste zadali reklamáciu, na druhý deň sme Vám potvrdili prijatie, potom prebiehala komunikácia, kde sme Vám obratom odpovedali na každý Váš email a potom taktiež Vám bolo na každý email odpovedané najneskôr na druhý deň.
    V tejto chvíli by už mala byť Vaša reklamácia vybavená a veríme, že Vám chýbajúci diel bol doručený v poriadku.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržali termín dodania
    • Prišla mi úplne ina posteľ než som objednala
    • Miesto jednoduchého vrátenia ako v iných obchodoch nieje možné hneď vrátiť ale rieši sa to cez reklamáciu
    • Na info linke sa s vami nebavia o reklamácii lebo to nieje ich práca, odkazu vás na formulár na ich webe
    • Takzvaná reklamácia je pomalá- komunikácia z ich strany jeden email za jeden deň
    • neodporúčam

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pani Katarína,

    Vašu objednávku sme Vám potvrdili odo dňa objednania do 2 týždňov a doručili sme Vám ju o jeden deň neskôr.
    Poplatok za dopravu je viac než priateľský v sume 7,90 € a túto cenu by sme radi čo najdlhšie zachovali.
    Mrzí nás, že sa nám Vašu objednávku nepodarilo doručiť skôr.
    Vrátenie je možné v zmysle našich obchodných podmienok tak ako ich máme uvedené na stránke a s ktorými ste súhlasili pri vytváraní objednávky. Reklamácia je iný druh procesu, ako vrátenie tovaru.
    Kolegovia s ktorými ste riešili Váš problém Vám iste vysvetlili ako postupovať.
    Áno, máte pravdu sú to komplikácie a je to veľmi nepríjemné pokiaľ je potrebné riešiť reklamáciu alebo vrátenie, veríme, že aj touto cestou príjmete naše ospravedlnenie. Vec však bola vyriešená a to je podstatné.


    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • vyber
    • katastrofalna komunikacia obchodu
    • reklamacne oddelenie bez telefonu
    • doba odozvy obchodu

    Kupovany stol v prvej polke septembra... je koniec novembra a este stale nemam to co som si objednal. Stol stal cez 170eur, dosiel poskodeny, prva reklamacia: "komunikacia" s dodavatelom obchodu trvala viac ako 30 dni, poslali novy stol, ktory poskodeny nebol, ale nohy nepasovali k doske... po 2 mesiacoch som myslel ze budem mat na com jest, ale nie... zase reklamacia, a "komunikacia s dodavatelom", keby to nebol 30kg stol v dvoch balikoch a velkych rozmerov, daaaavno by som poslal postou za par eur nech mi to zmizne z oci vratia peniaze a uz nikdy viac objednavat z tohto obchodu. Ich dodavatelia su asi az z ciny a dopisuju si holubami. Po jednom emaile na reklamaciu (ano, nemaju tel. cislo, riesi sa to emailami) cakam na odpoved aj tyzden.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za Vašu nepríjemnú skúsenosť. Riešenie reklamácie je podmienené písomnou komunikáciou.
    Tovar je možné vrátiť akoukoľvek kuriérskou spoločnosťou, denne sú zasielané aj väčšie kúsky bez problémov.
    Mohli ste sa obrátiť s touto vecou na našich kolegov na reklamačnom oddelení, ochotne by Vám poradili ako postupovať.

    Ďakujeme za Vašu ústretovosť, že ste na reklamáciu počkali.

    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

    • Nekompletný tovar
    • Nekvalitný tovar
    • Žiadna komunikácia pokiaľ sa vy sami neozvete
    • Nevybavená reklamácia ani po šiestich týždnoch

    Neodporúčam tento obchod. Neviem odkiaľ pochádza tento tovar, ale je v zlej kvalite a nekompletný. Kupoval som skriňu Balder a po rozbalení som zistil, že krabica už bola prelepovaná, takže asi bol už tento tovar niekym vrátený. V balení chýbala podstatná časť nábytku a to dvere skrine. Tri police majú poškodené rohy a madlo dverí je zdeformované. Najhoršie je, že som tento tovar niesol 200 km na chalupu a zistil som to až tam, takže si radšej skontrolujte obsah balenie hneď po kúpe. Je to neseriózna firma, pretože už prešlo päť týždňov od odoslania reklamácie a stále mi nebol dodaný chýbajúci tovar. Keby boli seriózny, tak by nám poslali diely ihneď z iného balenia, pretože píšu, že skrine majú ihneď skladom. Tvrdia, že čakajú na dodanie od výrobcu a hneď to dodajú. Nemuseli by sme mať skriňu rozloženú pät týždňov v obývačke. Každopádne, ako čítam aj iné recenzie, tak vidím, že viacerí majú s nimi bohaté skúsenosti, najčastejšie veľké problémy, takže asi na tom niečo bude. Mali by sa nad tým zamyslieť !!! Toto bol môj prvý nákup v tejto spoločnosti, no aj posledný.....

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň pán Róbert,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    V našom systéme ste si vytvorili dve objednávky. Prvú objednávku sme prijali 26.9.2020 a objednali ste si šatníkovú skriňu Balder a vešiak Oscroft 60. Dňa 28.9.2020 sme objednávku potvrdili a dňa 3.10.2020 sme Vám tovar expedovali. Je nám veľmi ľúto, pokiaľ prišiel tovar nekompletný. Reklamáciu ste si uplatnili dňa 13.10.2020 a reklamačné oddelenie s Vami komunikovalo ohľadom zaregistrovania reklamácie. Objednávku ste vyplnili ako právnická osoba - s.r.o., reklamácia je v procese riešenia a ihneď po naskladnení Vám budú chýbajúce - poškodené časti expedované.

    Všetkým zákazníkom odporúčame skontrolovať balíky pri prevzatí a v prípade, že niečo nie je v poriadku, prevziať tovar "s výhradou". Dovoľujeme si ohradiť sa voči Vášmu klamlivému tvrdeniu, že sme neseriózna firma - naopak, ak by sme takou boli, veríme, že sa zhodneme, že by sme v krátkej dobe prestali fungovať. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2007 a aktuálne prevádzkujeme e-shopy v 5 krajinách v rámci Európy.

    Uisťujeme Vás, že na neustálom zlepšovaní kvality poskytovaných služieb spojených s predajom nábytku a doplnkov pracujeme a v každom smere zažívame progres a zmeny k lepšiemu.

    Dovoľujeme si uviesť, že dňa 12.10.2020 sme od Vás prijali druhú objednávku na policovú skriňu Balder a dodanie prebehlo v poriadku. Veríme, že prebiehajúca reklamácia sa v čo najkratšom čase uzavrie.

    S pozdravom tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodaný tovar bol nekompletný, to sa stáva, pre komunikáciu len cez email na každú ich odpoveď treba čakať 1.5 dňa, telefonicky by sa ich nevedomosť dala vyriešiť do 5 minút, týždeň trvalo kým mi reklamáciu zaevidovali. Teraz uplynuly tri týždne nič sa nerieši a to na začiatku povedali, že reklamáciu budú vybavovať okamžite.
    • Tovar máme rozložený zavadzia a môžeme len čakať, reklamačný protokol cez mail je v poriadku ale prípadné otázky už nie.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, pokiaľ bol tovar doručený v nie 100%nom stave. Naše reklamačné oddelenie je oddelením písomného styku, každá reklamácia je štandardne riešená písomnou - e-mailovou formou. Je nám ľúto, že Vám tovar zavadzia a uisťujeme Vás, že nás daná situácia neteší.

    Reklamačné oddelenie oslovilo výrobcu a čakáme na dodanie chýbajúcich dielov. Po ich naskladnení Vás budeme informovať o ich expedovaní. Veríme, že reklamácia bude uzavretá v čo najkratšom čase, aby ste mohli používať objednaný a zaplatený tovar.

    S úctivým pozdravom

    tím Nový nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Komunikácia
    • Komunikácia
    • Nedodanie potrebných súčiastok
    • Nedodržaná reklamačná doba 30 dní

    Vážený Nový Nábytok, pri objednávke ste mi nedodali asi 15 dielov, s tým, že keď som to reklamoval prvýkrát reklamačná lehota sa predĺžila zhruba o 5 dní, z čoho som veľmi sklamaný. Potom som nebol zastihnuteľný, oceňujem však prístup, že mi to poslali na dvakrát, za to dávam palec hore. Avšak zase neprišli všetky diely, pokiaľ nechcete mať zlú skúsenosť tak ako ja, tak určite neodporúčam. V posteli uvádzate, že nosnosť je 100 kg, dnes keď som si sadal na posteľ, tá sa prelomila, kvôli chýbajúcim kusom, ktoré ste mi zas neposlali všetky tak posteľ nevydržala. Ďakujem krásne za vyhodených 130 € :) Pretože ak si raz niečo objednám, tak chcem za svoje peniaze kompletnú objednávku a nie viackrát riešiť chýbajúce diely.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    objednali ste u nás veľmi obľúbenú posteľ Markos, ktorá sa skladá z cca 13 dielov, to znamená podľa Vašich slov, že sme Vám teda nedodali celú posteľ, čo iste uznáte je dosť prekvapujúce, ak ste posteľ prevzali bez výhrady a podpísali ste preberací protokol.
    Vaša reklamácia Vám bola zamietnutá a aj napriek tomu Vám kolegovia možné chýbajúce diely zaslali.
    Používanie výrobku, ktorý nebol korektne zmontovaný a používaný z chýbajúcim súčiastkami je Vaším rozhodnutím a chyba nastala na Vašej strane.


    S pozdravom

    Tím Nový nábytok

  • Odporúča obchod

    50 %

    • Pekný vyber nábytku
    • Dlha dodacia doba aj napriek tomu, že píšu skladom do 10 dní. Netreba tomu veriť.
    • Chýbajúce upresnujuce informácie pri e-mailovej komunikácii.

    Reakcia obchodu novynabytok.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že Vaša objednávka bude doručená s miernym meškaním cca 3 dni.
    V tomto prípade prosíme o pochopenie, nakoľko do vzdialenejších oblastí vieme naplánovať rozvoz raz za čas, tak aby sme Vám vedeli vedeli garantovať veľmi priateľskú cenu dopravy 7,90 €.
    Veríme, že napriek tomu zostanete našou vernou zákazníčkou, budeme veľmi radi.

    S vďakou

    Tím Nový nábytok